Miehet on rumia

Anonyymi

Miehet vois ottaa naisilta neuvoja miten ulkonäkönne paranee. Voisitte laihduttaa, ostaa uusia vaatteita, käydä parturissa useammin. Varsinkin voisitte ottaa naisilta tyyli vinkkejä vastaan ja nainen voisi viedä teidät vaate ostoksille ja nainen voisi valita vaatteenne. Ulkonäkönne paranisi siinä jo huomattavasti. Sitten naiset voisi kiinnostua teistä enemmän.

61

58

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole ainakaan yhtä ruma kuin joku Ranta-Erkki vai aho joku sellainen huume-Heikki :D

    • Anonyymi

      Mutta melkein kaikki naiset ja tytöt ovat ihastuttavia ja kauniita?

    • Anonyymi

      Kenelle sitä nyt pitäisi koristella?
      Kelpaahan sitä vaikka kalsareissa. Mitä vähemmän vaatteita sen paremmin kelpaa.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Ehkä, tai sitten ei.


    • Anonyymi

      Niin tuo joku Niko Ranta-Aho on ruma kuin Paholaisen Pieru hehheheh:D

    • Mummos oli ruma! ☝️

    • Anonyymi

      Miehet eivät ole rumia. Persoonallisen näköinen mies on kiinnostava.

    • Anonyymi

      Mies on ruma jos ei saa naista.

    • Anonyymi

      Jokkut niin tuollaiset purkitkaan, metalliset, eivät ole kaljapurkkeja vaan muita: eivät tee pahaa kenellekään, mutta olisi hyvä palauttaa ne metallinkäykseen.

      Oikeastikin niin ehkä itsekin pitäisin itsestäni paremmin huolta jos olisi riittävän kaunis tyttö vieressä aina pyytämässä seksiä?

    • Jokainen on mitä on sukupuoleen katsomatta ja mun puolesta saa ollakin. Tänään katselin sinkkuillallista ja täytyy sanoa, että ei helvetti mitä hinkumista.

      Tulis hulluksi, jos pitäis sellasilla käydä.

      • Anonyymi

        ”Jokainen on mitä on sukupuoleen katsomatta ja mun puolesta saakin olla.”

        Juuri näin. Tämän kaltaista ajattelua tarvitaan tähän maailmaan enemmän! Jos kaikki ajattelisivat näin, niin kaikilla olisi parempi olla täällä.


      • Anonyymi

        ei tarvis käyd jos heti ottais kunnon miehen eikä mitään tinderi erkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tarvis käyd jos heti ottais kunnon miehen eikä mitään tinderi erkkejä

        Kunnon mies on mies, eikä sinkku-palstalla uliseva ätmi.


    • Anonyymi

      mutta niin mysteerillinen juttu, ei edes korona-aivastuskaan aavista... jotain omituista, en pysty käsittämään, hanskoillakaan käsittelemään..... naisten kanssa jotain, en tiedä.

    • Anonyymi

      Eilen tuli ilo-visiosta, tele-visiosta, multinäkö-laitteen suosiollisen välityksen avulla vesielokuvia: Deep Blue Sea jossa kalat ahmivat ihmisiä ja toinenkin The Day After Tomorrow..

      -Vesielokuvia.

    • Anonyymi

      Itse en ala miestä vaatettamaan tms.
      Kyllä normaali mies osaa melko hyvin tyylinsä itse määritellä.
      Suurin osa miehistä on ihan kivan näköisiä.

    • Anonyymi

      Ja en tarkoittanut sitä että joku ainoa naisen tehtävä olisi viedä roskia... vaan siis että olisi hauskaa ;()

    • Anonyymi

      Hauska aloitus :)
      Ihanko tosissasi ajattelit, Keskiverto suominaisen pystyvän jakelemaan tyylivinkkejä farkuissaan ja crosseissaan? Ehkäpä vielä joku kiva tatska, luomaan nuoruuden iluusiota.

      Oletko käynyt ihan ajatuksen kanssa, miesten vaateosastoilla?
      Ihan tutkinut värejä niiden yhdistettävyyksiä, leikkauksia ja saumoja.

      Uskotko tosiaan keskiverto suominaisen kantin kestävän, miehen pukeutumisen paremmin, kuin itse? Aluksi se tuntuu kivalta. Esittelykierroksen jälkeen se alkaa syömään suominaista. Alkaa etsimään vikoja miehestä. Vian löytyminen tärkeämpää, kuin asian korjaaminen.

      Itse tarvitsen hyvän itsetunnon omaavan naisen. Rakkaani onkin parhaiten pukeutuva nainen jonka tunnen. Hän ei ole suomalainen.

      • Anonyymi

        Meni taas aloitus trollipeikon ihon alle. :-D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sisäisesti kaunis ei voi olla jos on ulkoisesti ruma.

    • Anonyymi

      Ruma ei halua rumaa. Naiset haluaa komean vaikka ovat rumia.

    • Anonyymi

      Miehet voisi kyllä pukeutua paremmin. Risaisia vaatteita ja likaisia näkee usein.

      • Anonyymi

        Ja sinä haluaisit olla joku Lenita Airisto, hehe heh.
        Pelastakaa suomalaiset miehet:)

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Olen itse nainen, ja koen tarvetta naputella vastauksen.

      Ensinnäkin, "miehet vois ottaa naisilta neuvoja miten ulkonäkönne paranee", on täysin järjetön lause. Jokainen mies on yksilö (ihan niin kuin nainenkin on), ja mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Millä korostetaan yhden yksilön parhaita piirteitä, saattaa olla temppu jolla tuodaan toisen yksilön huonoimmat piirteet oikein tarjottimella näytille.

      Minun neuvoni on kaikille sukupuoleen katsomatta: pitäkää huolta hygieniastanne. Käykää suihkussa ja peskää hampaat, käyttäkää puhtaita vaatteita.
      Kun tunnette halua stailata itseänne, miettikää mikä on se oma tyyli. Semmoiset vaatteet, jotka tuntuu omimmalta ja joissa on luonteva olla.

      Muotikuvastot olisi hyvä heittää hiiteen, mutta valitettavasti suurin osa kuluttajista joutuu ostamaan sitä, mitä vaateteollisuus tarjoaa. Ja mitä on tarjolla ketjuliikkeissä ja marketeissa, on globaalin hegemonian perusteella neljä kertaa vuodessa vaihtuva mallisto ja nykyään jopa värit, eli sitä samaa paskaa joka kropalle ja ihonsävylle. Tämä on siksi, koska globaalit isot toimijat haluavat maksimoida voittonsa joka portaassa: tehdas/hikipaja tekee paremmin voittoa, kun sillä on vain 20 kangasmateriaalia entisen 100 sijaan. Jälleenmyyjä nettoaa, kun voi ostaa mahdollisimman halvalla, joten siksi kannattaa neuvotella kaikkien "muotiketjujen" kanssa mikä mahtaisi nyt olla in ja mikä out (eli pidetään mallit samoina --->teetetään samoissa hikipajoissa -->ei kaavamuutoksia, halvempi hinta.

      Kun sitä itse olen tämmöinen aito esteetikko, niin alkaa ihan veetusti tympiä tämä meno. Joka päivä näkee ihmisiä, jotka näyttäisivät paljon paremmilta mikäli kauppojen tarjonta ei olisi niin kapea-alaista.

      Ainahan voisi teettää vaatteita, mutta monille se hinta on liikaa.Tässä huomautan, että Suomessa saa esim. farkkuja mittatilaustyönä tehtynä halvemmalla kuin joitain "luksusbrändin" ala-arvoisen huonolaatuisia housuja, mutta suuri yleisö ei tiedä näistä..

      Mä kun sitä sanoisin, että löydä oma tyylisi, osta laadukkaita vaatteita, jotka kestävät käyttöä ja pesuja. Puhu parturin kanssa, mikä hius- ja partamalli olisi just sulle hyvä.

      Ja mikä tärkeintä: sano ei kaikelle feikille. Sano heipat sille tyttikselle, jolla on tekoripset/tekokynnet/tekotukka/tekotissit/tekopeba/poskitäytteet/hammaslaminaatit/ja mitä näitä nyt onkaan.
      Sillä pahinta näissä naisissa on, että heillä ei ole edes aivoissa mitään originellia, omaperäistä. Ja heistä löytyy hyvin paljon taloudellista väkivaltaa käyttäviä, eli tyyppejä, jotka kokevat olevansa oikeutettuja siihen, että sinun rahiollasi kustannetaan tämä feikki ulkonäkö "koska sinähän siitä nautit".
      Ei sellaisen kanssa voi saada aitoa parisuhdetta.

      Vaadi aitoa, jos itsekin olet aito itsesi!

    • Anonyymi

      Juu ja se nainen, joka vie miehen vaateostoksille, niin se voisi alkaa miehen kanssa olemaan, eikä jättää miestä, kun on vaatteet miehelle valinnut.
      Naiset voisivat muuttaa asennettaan ja hyväksyä miehen, eikä elää haihattaa, että se tulee parempi ja komeampi, että heippa nyt vaan, mä tästä lähden, ei me enää tavata, en minä ainakaan halua enää sinua tavata, että hyvästi vaan sitten.

    • Olen nähnyt tyylikkäitäkin miehiä. Olen nähnyt myös prehjuja miehiä.

    • Anonyymi

      Minä käyn parturissa ja huolehdin itsestäni en huomaa mitään eroa, jatkuvasti naiset eivät halua nähdä tai ei kiinnostu... kai ne haluaa jotain mallimiehiä..

      • Anonyymi

        En ihmettele että noin käy. Tuolla asenteella paistaa kilometrin päähän että olet katkera ja itsetunto puuttuu kokonaan.
        Harva nainen haluaa itseään surkuttelevaa ja mollavaa inisijää, milloin oikein opitte sen?
        Omissa nahoissaan viihtyminen näkyy ja tekee ihmisestä miljoona kertaa puoleensavetävämmän. Hyvä ryhti ja avoin katse ilman kyräilyä ja toisen katsetta välttelyä. Tiedostaminen että on hyvä juuri omana itsenään. Toisten ja itsensä kunnnioittaminen.
        Hymy pukee jokaista ja herättää hymyn myös toisissa.
        Mitä ulkoiseen olemukseen tulee siistit ehjät puhtaat vaatteet. Siistit kengät. Se parturissa käynti. Hampaat kuntoon!
        Ei tarvitse olla merkkivaatteita eikä viimeistä muotia, päin vastoin. Ylipukeutuminen on helposti naurettavaa.
        Kuka tahansa muuttuu miljoona kertaa miellyttävämmän näköiseski näillä ohjeilla. Itsevarmuus, ystävällisyys, avoimuus, kunnioitus. Näitä voi opetella ja oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele että noin käy. Tuolla asenteella paistaa kilometrin päähän että olet katkera ja itsetunto puuttuu kokonaan.
        Harva nainen haluaa itseään surkuttelevaa ja mollavaa inisijää, milloin oikein opitte sen?
        Omissa nahoissaan viihtyminen näkyy ja tekee ihmisestä miljoona kertaa puoleensavetävämmän. Hyvä ryhti ja avoin katse ilman kyräilyä ja toisen katsetta välttelyä. Tiedostaminen että on hyvä juuri omana itsenään. Toisten ja itsensä kunnnioittaminen.
        Hymy pukee jokaista ja herättää hymyn myös toisissa.
        Mitä ulkoiseen olemukseen tulee siistit ehjät puhtaat vaatteet. Siistit kengät. Se parturissa käynti. Hampaat kuntoon!
        Ei tarvitse olla merkkivaatteita eikä viimeistä muotia, päin vastoin. Ylipukeutuminen on helposti naurettavaa.
        Kuka tahansa muuttuu miljoona kertaa miellyttävämmän näköiseski näillä ohjeilla. Itsevarmuus, ystävällisyys, avoimuus, kunnioitus. Näitä voi opetella ja oppia.

        No pakkohan se on surkutella kun ei kelpaa, teet hyviä asioita urheilet, käyt parturissa, jopa töissä, niin on se kumma ettei sitte naiset kiinnostu, vielä sen päälle lasket rimaa, kattelet niitä tavallisia pyöreitäki naisia,, mutta ei niillekkää näytä kelpaavan,, ei sitte surkutella, ollaan yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele että noin käy. Tuolla asenteella paistaa kilometrin päähän että olet katkera ja itsetunto puuttuu kokonaan.
        Harva nainen haluaa itseään surkuttelevaa ja mollavaa inisijää, milloin oikein opitte sen?
        Omissa nahoissaan viihtyminen näkyy ja tekee ihmisestä miljoona kertaa puoleensavetävämmän. Hyvä ryhti ja avoin katse ilman kyräilyä ja toisen katsetta välttelyä. Tiedostaminen että on hyvä juuri omana itsenään. Toisten ja itsensä kunnnioittaminen.
        Hymy pukee jokaista ja herättää hymyn myös toisissa.
        Mitä ulkoiseen olemukseen tulee siistit ehjät puhtaat vaatteet. Siistit kengät. Se parturissa käynti. Hampaat kuntoon!
        Ei tarvitse olla merkkivaatteita eikä viimeistä muotia, päin vastoin. Ylipukeutuminen on helposti naurettavaa.
        Kuka tahansa muuttuu miljoona kertaa miellyttävämmän näköiseski näillä ohjeilla. Itsevarmuus, ystävällisyys, avoimuus, kunnioitus. Näitä voi opetella ja oppia.

        Joo, teen juuri noita asioita, lisäksi päivittäiset lenkit ja pidän itsestäni huolta, en huomaa mitään eroa kyllä, naiset ei pahemmin kiinnostu, minä kyllä lukuisia naisia yritän, kehun ja pyydän vaikka treffeille, silti jatkuvasti saan olla yksin, kyllä se syö ihmistä. Tottakai alkaa vituttaa ja valittamaan, siis mikä noiden naisten on-.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, teen juuri noita asioita, lisäksi päivittäiset lenkit ja pidän itsestäni huolta, en huomaa mitään eroa kyllä, naiset ei pahemmin kiinnostu, minä kyllä lukuisia naisia yritän, kehun ja pyydän vaikka treffeille, silti jatkuvasti saan olla yksin, kyllä se syö ihmistä. Tottakai alkaa vituttaa ja valittamaan, siis mikä noiden naisten on-.

        Pitäskö tässä olla joku juoppo joka on sössiny asiansa, vai eikö kunnollinen mies kelpaa, jolla on ihan hyvin rahaa ja ei makoile kotona työttömänä ja semmosta, kai tässä alkaa se surkuttelu kun ei saa mitää vastakaikua naiselta, kiinnostusta esim minua kohtaan, aina saa olla yksin tuola lenkillä tai katella muita pariskuntia kun et itse kelpaa.


    • Anonyymi

      En ole koskaan miehiä siten ulkonäöltä arvostellut jos kipinä silmissä tai joku mikä vetänyt.mutta sen voin sanoa että aina olen heidät tuunannut hyvännäköisiksi kun vaatetus ja kauneudenalalla ollut.jokaisesta rääsyläisestä jos potentiaalia näkee voi sellaisen prinssin sammakosta tehdä. Mua ei teennäiset kuntosali lihakset oo koskaan kiinnostanut. Duunarin lihakset vaikka sillä masullakin ja äijä meininki.joko pe...leesti sotkusta tukkaa tai vaikka kalju nii partaa että tiät että kyseessä on äijä eikä mikään mallipoika. Niinkuin hynynen tai hietala. Äijä.🦋rosoinen ruma äijä!

    • Meikä-mandariinipa on komea.. 😌

      • Anonyymi

        Niin oletkii.🤗liian täydelliset ihmiset ei viehätä. Se tukka selkään asti tai parta.ja ne makkarat kun ilman paitaa kävelee ja lökösortsit josta alamahakarvoitus näkyy ku tupakkisuussa grilliä sytyttää..ai että.ja itsekki saa olla se mikä on.selluliittipylly. silti voi olla hiton seksy.ainaki meidän mielestä me molemmat toisillemme❤🦋repikää siitä😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletkii.🤗liian täydelliset ihmiset ei viehätä. Se tukka selkään asti tai parta.ja ne makkarat kun ilman paitaa kävelee ja lökösortsit josta alamahakarvoitus näkyy ku tupakkisuussa grilliä sytyttää..ai että.ja itsekki saa olla se mikä on.selluliittipylly. silti voi olla hiton seksy.ainaki meidän mielestä me molemmat toisillemme❤🦋repikää siitä😆

        No mutta kun vainelämää ressun pvä oli nii se ponnaripää jolloin joskus keikoilla kävin sai kyllä minunki pöksyt kostumaan. Eiku olkuun jokupvä. Kyllä hän minut muistaa😉


    • Anonyymi

      No ainaski minä olen ihan ok näköinen suurin osa naisista kehunut ulkonäköö että olet kivan näköinen kumma ettei naiset kiinnostu, no sehän se olen sitä miettinyt jo pitkään, nykyään menee ihan hyvin ja toki olen kivakin naista kohtaan ,mutta eivät oikein edes halua keskustella munkaa mistään, joten ehkä parempi tyytyä yksin oloon ja elää yksin, kai se sitte joskus onnistuu..

      • Anonyymi

        Jotain on pielessä sitten ettei nainen ole kiinnostunut kunnolla ja ota yhteyttä ja ole halukas itsekkin tapaamaan mut, että se on aina semmoista yksin keskustelua tai yrittämistä, kun lukuisia naisia ei vain kiinnosta, ehkä pitäs tosiaan olla joku juoppo, eiks semmoset aina kiinnosta naisia tai rikollinen, olen ihan ok tyyppi mutta, tuntuu kun näkee ihmisiä tuola ihan tavallisen näkösetki miehet on saanu naisen, en tiiä mikä on vikana sit..


    • Anonyymi

      jos naiset sais pukea miehen niin miehestä tulis naismainen niin kyllä mies tietää miten pukeutuu

    • Anonyymi

      2v ollut jo yksin ja sinkkuus ei ehkä niin mun juttu, kaipais jotain säpinää, siis olla yhdessä keskustella naisenkaa, mutta ei näköjään, jotkut miehet ei vain tunnu kelpaavan naisille vaikka on millanen, ja yrittää parempaan ja muuttua, jotkut on vain ikisinkkuna näköjään.

      • Anonyymi

        No olen pahoillani jos teillä noin huonosti ..ehkä se ei sitten ulkonäköä katso vaan käyttäytymistä. Olen kaikenlaista taavettia tavannut että sanoisin,Monesti miehet kuvittelee itsestään liikoja ja sellaisen iskuyritykset suorastaan tyrmää ja loukkaa.tulee mieleen että kuinka kehtaa!anteeksi mutta näin on.kun muija saa kenet vaan ja joku ööö tulee häiritseen. Nyt on tässä tilaisuus sanoa että mitä te oikein kuvittelette? Hakekaa niitä jotka yksin odottaa, älkää niitä joilla vientiä riittää. Katsokaa ympärille! 🦋ei pahalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen pahoillani jos teillä noin huonosti ..ehkä se ei sitten ulkonäköä katso vaan käyttäytymistä. Olen kaikenlaista taavettia tavannut että sanoisin,Monesti miehet kuvittelee itsestään liikoja ja sellaisen iskuyritykset suorastaan tyrmää ja loukkaa.tulee mieleen että kuinka kehtaa!anteeksi mutta näin on.kun muija saa kenet vaan ja joku ööö tulee häiritseen. Nyt on tässä tilaisuus sanoa että mitä te oikein kuvittelette? Hakekaa niitä jotka yksin odottaa, älkää niitä joilla vientiä riittää. Katsokaa ympärille! 🦋ei pahalla

        Niin en tiedä sitten.. olen käytöstä kyl yrittäny muuttaa mutta tuloksetta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen pahoillani jos teillä noin huonosti ..ehkä se ei sitten ulkonäköä katso vaan käyttäytymistä. Olen kaikenlaista taavettia tavannut että sanoisin,Monesti miehet kuvittelee itsestään liikoja ja sellaisen iskuyritykset suorastaan tyrmää ja loukkaa.tulee mieleen että kuinka kehtaa!anteeksi mutta näin on.kun muija saa kenet vaan ja joku ööö tulee häiritseen. Nyt on tässä tilaisuus sanoa että mitä te oikein kuvittelette? Hakekaa niitä jotka yksin odottaa, älkää niitä joilla vientiä riittää. Katsokaa ympärille! 🦋ei pahalla

        Ehkä sitä jatkuvasti törmää vääränlaisiin naisiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä jatkuvasti törmää vääränlaisiin naisiin..

        On kyllä todella huonoa tuuria voin sanoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä todella huonoa tuuria voin sanoa...

        En edes ymmärrä.. vielä 2-3 v sitten pääsi naistenkaa treffeille... nyt naiset ei millää kiinnostu.. minä kiinnostun ja se on aina yksipuolista


    • Anonyymi

      Rumuudessa ei ole mitään vikaa. Normaalipainossa kyllä kannattaa olla.

      • Anonyymi

        Ihan normaalipainoinen olen.selluliitti ei ole vain lihavilla.hyvinki hoikilla. Yleensä perinnöllistä .minun äidillä ja kaikilla siskoilla
        Mun tyttärellä. Itse olen tyttöäni pienempi. Ja hoikempi.lihavia ei olla kumpikaan. Että terveiset🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalipainoinen olen.selluliitti ei ole vain lihavilla.hyvinki hoikilla. Yleensä perinnöllistä .minun äidillä ja kaikilla siskoilla
        Mun tyttärellä. Itse olen tyttöäni pienempi. Ja hoikempi.lihavia ei olla kumpikaan. Että terveiset🦋

        Nii ja monilla nuorilla on roikkutissit. Minulla kauniit pyöreät huippukauniit.ei roiku! Kyllä saa sanoa huonot ja hyvät puolet ja olla onnellinen silti itsessään🦋hyväksyä kaikinpuolin.uskaltaa myös nähdä avoimesti hyvätpuolet.jollakin roikkutisulla on sileät sääret. Silti vaatteissa päihitän pefan kui pefan oonhan erään ,jos toisenkin baarin kuulu paras pefa😆hahaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja monilla nuorilla on roikkutissit. Minulla kauniit pyöreät huippukauniit.ei roiku! Kyllä saa sanoa huonot ja hyvät puolet ja olla onnellinen silti itsessään🦋hyväksyä kaikinpuolin.uskaltaa myös nähdä avoimesti hyvätpuolet.jollakin roikkutisulla on sileät sääret. Silti vaatteissa päihitän pefan kui pefan oonhan erään ,jos toisenkin baarin kuulu paras pefa😆hahaha

        Että haistakaa paskat. Näin.en tarvii mielipiteitänne mihinkään.🦋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalipainoinen olen.selluliitti ei ole vain lihavilla.hyvinki hoikilla. Yleensä perinnöllistä .minun äidillä ja kaikilla siskoilla
        Mun tyttärellä. Itse olen tyttöäni pienempi. Ja hoikempi.lihavia ei olla kumpikaan. Että terveiset🦋

        Selluliitti ei ole terveysuhka kuten lihavuus.


    • Anonyymi

      Minä yritän ainakin pukeutua aina, ja pitää käydä kylvyssä aina ennen ihmisten ilmoille menemistä, sekä minttupastilli suuhun, ja hampaat pestynä, henkikään ei saa haista.

      Tänään oli sellainen päivä että vaihdoin perinteisen pitkän nahkatakkini jo nato-takkiin joka on hyvin kestävä veden sekä pakkasen hyvin kestävä takki, koska syksy jo lähestyy. En viitsi kastella nahkatakkia kun tuo toinen kestää hyvin jämerääkin käsittelyä :)

    • Anonyymi

      Naisille ei saa ehdottaa tapaamista eikä pyytää numeroa...

    • Anonyymi

      Jaksa noita tutustumisia enää ei ne koskaa johda ees tapaamiseen kun naista ei kiiinnosta, itse haluaisin tutustua en tiedä. mistää ei tule mitään. oon iha ok mies joka käy salillaki, ei vaa onnistu

    • Anonyymi

      Miten tässä jaksais aatella positiivisesti kun kokoajan menee vituiksi, joo kyllä se nainen tulee,, no ei näytä tulevan, jo pitkään oltu yksin, mikähän noita vaivaa, ihan hyvä tyyppi oon, ja elämä on ihan ok, en oo työtön ja rahaaki on, mutta ei vain suoraa sanoen kelpaa, en jaksa enää olla mikää positiivinen ku ärsyttää kun muut lapsuudenkin kaverit on saanut naisen

    • Anonyymi

      EI noille tavallisille ihan pyöreillekkää kelpaa normaali itsestään pitävä mies, pitäs kai olla ulkomaalainen tai pelata jääkiekkoa, no kyl mä lenkil ja salilki käyn, pidän itsestäni huolta pesen hampaat käyn suihkussa, mikä on että naiset on niin nirsoja, tuntuu et nuoremmille ei kelpaa yli 30 v. ja en mäkää halua mitää yli 40 pubiruusua, eli vissiin on panostettava vaan lisää, tinderiskää ei tule oikein osumia.

    • Anonyymi

      Parempi keskittyä tekee muita juttuja elämässä, ei naiset halua ees meikäläiselle jutella vaikka oon iha hyvä tyyppi, kaikenmaailman ihme tyypit kyl saa naisia tai pääsee jutteleen, en tiedä oon kai luonteeltani ja persoonaltani sit outo tai en tiedä.. aina voi muuttaa itteensä mut muutokset ei näytä omalla osallani tuottavan tulosta, yksin mennään

    • Anonyymi

      Eikös autoolla kulkeva mies ole kaikkein pahoin luuseri, kun ei kohtaa kohdata toisia ihmisä ollenkaan oikeassa elämässä vaan istuu pelkurina autonsa sisällä?

      • No naisten mielestä kai kaikki miehet on luusereita. varsinki työttömät


    • Anonyymi

      Jännä kun tosiaan jotenkin aloin kuuntelemaan noita... Maustetyttöjen juttuja, joissain on ideaa, mutta aika masentunutta musiikkia ja ajatuksia.

      Jos vertaisi meidän johonkin Annihilate 'Em #1, jonka heti alussa hiljaa introssa sanoitus menisi näin: ..olepa hiljaa sinä nartun tuottama vahlehtelija muka-sotaveteraani... sitten vauhti kiihtyy alkaa kappale: HILJAA VITUN NARTUNPENIKKA ELÄKELÄINEN, MENE TAKAISIN TÖIHIN, TUOTA NUORILLE RAHAA ELÄRAHOILLASI.... kitaraa, uusi säe:... TEE VELVOLLISUUTESI ELÄKEMIES, TEE TYÖTÄ KUOLEMAASI SAAKKA, MAKSA VELKASI VALTIOLLE.... kitaraa... jne :D

    • Prehjut miehet pitäisi viedä pukeutumis- ja tyylitajukurssille.

    • Anonyymi

      Turha tänne mitään kirjotella kun ei porukka vastaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2745
    2. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      60
      2168
    3. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2131
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1969
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      65
      1902
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1748
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1469
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1291
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1135
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1119
    Aihe