Oon 16v poika ja olen pyöräillyt monia vuosia ja paljon, mutta nyt olen alkanut huomaamaan että kun olen mennyt lenkin niin joko sen aikana tai sen jälkeen tulee sellainen painon tunne tohon rintaan. Ihan kuin joku painaisi sitä. Kivuliasta ei ole, mutta outoa. Loppuu usein noin 10minuuttia rasituksen lopettamisen jälkeen. Ei hengenahdistusta tai vastaavaa. Tuli nyt tänään kuuden aikaan se tunne oikein kunnolla, kun olin pyöräillyt ensin jyrkän mäen vaihteettomalla pyörällä ja heti vedin 10leukaa. Piti leukojen veto keskeyttää, kun en tiennyt mikä tunteen aiheutti niin katsoin turvalliseksi lopettaa. Tuntuu, kuin se paino olis niin ku sisällä. Ei niin, että joku ulkoa päin painaisi. Myös silloin saattaa käydä näin jos menee oikein totaalisesti hermot. Eli rasitukseen liittyy, mutta miten?
Mistä johtuu painon tunne rinnassa?
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kai paras kysyä kardiologilta, sydänlääkäriltä.
Sydän niin monimutkainen toiminnaltaan, ettei kukaan maallikko voi antaa vastausta.
Minä olen jo iäkkäämpi, minulla on samantapaista vaivaa, kuin norsunjalka
painaisi rintaa. Se on vaikea olotila ja huolestuttaa.
Sydänultra on minulle tehty, syytä ei löytynyt, itse sydämessä ei ole vikaa,
mutta se voi olla joku toiminnallinen "vika", minkä ei sinänsä tarvitse olla
vaarallista. - Anonyymi
Mulla ollut myös huimausta, mutta sehän taitaa olla ihan tyypillistä.
- Anonyymi
Mun äidin isällä ja äidin isoäidillä oli kummallakin sydänvika. Äidin isöäiti sai tahdistimen ja äidin isällä oli lääkitys. Molemmat kuolleet jo ennen mun syntymää joten en voi heiltäkään kysyä oliko samat oireet ennen vian pahentumista🤧. Äidin isoäidillä oli tainnut olla samat oireet ennen vakavaa kohtausta joka johti sairaalaan. Äidin isästä en oo kysynyt. Isänkin isoäiti taisi menehtyä sydäriin, mutta se oli sellainen äkillinen eikä mitään voinut tehdä. En siis tiedä onko mua odottamassa sama homma paitsi kymmeniä vuosia etuajassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793