Miksi olet sinkku?

Anonyymi

Niin miksi oletkaan sinkku? Haluatko olla sinkku ja miksi vai etkö halua olla sinkku vaan olet koska et pääse treffeille?

42

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäköhän toisten yksityisasiat sinulle kuuluvat?

• Anonyymi

En ole koskaan käynyt treffeillä enkä tiedä onko kukaan kiinnostunut. Yksin viihtyy ihan hyvin

• Anonyymi

Traumojen vuoksi.

• Anonyymi

En jaksa treffailla.
      Deittailu alkoi kyllästyttää.
      En halua pitkäaikaistakaan suhdetta juuri nyt, entisestä liian vähän aikaa.
      Se on sitten aivan eri asia, jos sattuu rakastumaan - taas! ;)

• Anonyymi

Juu, ei päästetä treffeille ku korona voi tarttua katseesta.Ikkunasta vaan kuikuilen onko sitä kylillä enää ketään. Siis että joko se korona kaatoi kaikki miehet.

• Anonyymi

Iske nainen

• Anonyymi

Taas tämä kysymys? Eikö aikaisempien tällaisten vastaukset miellyttäneet tarpeeksi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Joo on se kumma. Ensin haukutaan naiset pystyyn joka paikassa, kasvotusten, nettipalstoilla ja lehtien kommenttikentissä, ja sitten ihmetellään kun ei naisille kelpaa ja yksin joutuu olemaan. Voi voi.

- ExP

• Anonyymi

Helppo vastata, pelkään etten kelpaa.

• Anonyymi

En jaksa ihmisiä. Pidempää aikaa en edes yhtä. Ihan sama kuka se yksi on.

Minun on siis tyydyttävä vain tapailuhin.

Myöskään lisääntyminen ei ole koskaan ollut suunnitelmissa, joten siinäkään mielessä tarvetta sitoutumiseen ei ole.

• Anonyymi

Naiset on rasittavia. Suttuvat mitättömästä asiasta enkä jaksa sellaista. Naiset myös huonoitsetuntoisia.

• Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos kaikilla naisilla olisi vahva itsetunto.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos kaikilla naisilla olisi vahva itsetunto.

Vahinko ei olisi valtava.

• Anonyymi kirjoitti:

Vahinko ei olisi valtava.

Se olisi siunaus Maapallolle. Vielä henkiin jääneet eläinlajit kiittäisivät.

• Mitä on lopulta sinkkuus ja mitä parisuhde?

Määrityksiä jotka ihmiset on keksineet lokeroimaan jotain.
      Hädispäissään on keksitty välimuotoja, fwb ja muuta...

Entäpä jos joku ihminen on jotain, eikä sille suhteelle siihen ihmiseen löydy määritettä mihinkään raamiin?

On hyvä olla ihmisen kanssa kun voi, eikä mitään tarvitse vääntää ja kääntää johonkin raamiin. On vaan hyvä olla ja elää, joskus yhdessä, joskus erikseen kun kummallakin on oma elämä. 😁

Pelottaako ihmisiä rajattomuus? 🤔

• Anonyymi

En juo viinaa enkä käy baareissa. Siinäpä se. Kyllä alkoholi on suurin tekijä siihen että sen kumppanin voisi löytää ja jos ei juo niin ei löydä. Suomalaiset on sen verran ujoja ettei selvinpäin naiset halua miehiin tutustua.

• Anonyymi

Terveet elämän tavat, eikä innosta juhlimiset. Mennyt mielenkiinto naisiin, kohdannut vähemmän mieleisiä. Nautin enemmän omissa oloissa olosta kuin riitaisassa suhteessa. Luottamusta vaikea rakentaa, näin koen.

• Anonyymi

"Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos kaikilla naisilla olisi vahva itsetunto."

Väärin. Naiset joilla vahva itsetunto valitsee miehen jolla myös vahva itsetunto, ei vikisevää ja itseään säälivää ressua.
      Itse olen sinkku mutta tapaan miehiä, sellaisia joilla sosiaaliset taidot kondiksessa, itsevarmuutta ja terve itsetunto sekä terve kunnioitus muita ihmisiä kohtaan.
      Sellaisia joita täällä ei todellakaan vastaan tule.

• "Sellaisia joita täällä ei todellakaan vastaan tule."

Juurikin tuollaista ennalta etukäteen lyttäämistä itsetunnoltaan heikot naiset harrastavat.

Miesten onneksi. Niiden miesten, jotka osaavat pelin kierot säännöt, ja hyväksyvät niiden käytön.

• Anonyymi

Kyllä zitä joutuu sinkku olemaan jos ei juhli usein. Monesti sen nähnyt ettei naiset halua miestä joka ei juo usein.

• Anonyymi

Ei ole täysijärkistä tehdä tähän maahan lapsia.

• Anonyymi

Olen mies ja sinkku omasta vapaasta tahdostani. Pidän tarkoituksella taukoa seurustelusta ja treffailusta.

Seuran löytyminen ei ole koskaan ollut itsellä ongelma, mutta on vaikea löytää parisuhteeseen naista, joka haluaisi oikeasti sitoutua ja ratkoa aidosti ongelmia parisuhteen edetessä. Ilmeisesti nykypäivänä on helpompi vaihtaa kumppania kuin ratkoa ongelmia.

Lisäksi treffailu nykypäivänä on itselleni ainakin hetkittäin raskasta, koska nopeatempoisessa treffikulttuurissa odotetaan, että kipinän pitää löytyä nopeasti ja ellei sitä löydy, niin siirrytään seuraavaan. Toisin sanoen on vaikea olla aidosti oma itsensä, kun odotetaan välitöntä ihastumista. Ennen vanhaan (puhun nelikymppisen ennen vanhasta) tutustuttiin rauhassa jossain piireissä ja pidemmän kautta tutustuessa yleensä huomattiin henkilöstä jotain itseen vetoavaa, kun nykyään se veto pitäisi löytyä heti. Koen henkilökohtaisesti tämän nykymenon hieman haastavana.

Mutta hetken lepäilyn jälkeen taas hevosen selässä :)

• Anonyymi

Suvun takia. Kukaan ei läpäise sitä seulaa.

• Ei jaksa treffailla kun naiset on niin takertuvia.

• Anonyymi

Miehen rooli treffailussa on niin masentava etten oikein jaksa sitä. Pitää aloittaa keskustelu, johdatella sitä eteenpäin, ehdottaa tapaamista juuri oikeaan aikaan ja oikealla tavalla...jatkuvasti pitää olla ikäänkuin ruinaamassa jotakin tai muuten ei tapahdu mitään.

• Anonyymi

Ei tarvii!

• Anonyymi

Riittää kun ilmoitat, että muutat naisen luo!

• Anonyymi

Joo juuri sitä olen huomannut jo yli vuoden, että se on niin raskasta, kun ei vain naisille kelpaa..

• Anonyymi

Pelkään, ettei minusta ole siihen. Olen tottunut jo yksin oloon.

• Anonyymi

Ei näytä vaan kelpaavan naisille.... kokoajan paskaa niskaan....

• Anonyymi

Mulle kelpaisi moni, muttakun ei taida onnistua mikään.. eipä enää oikein jaksa....

• Anonyymi

Naisiin ei voi luottaa enää yhtää... kusetetaan jatkuvasti..

• Anonyymi

Ikinä ei onnistu mikää.. yrität olla kiva naiselle kehua.. silti vaa poistetaan. Ettikää niitä komeita mallimiehiä sitten..

• Anonyymi

Näköjään en vaa kelpaa ikinä.. olkoot menen kohta lenkille...

• Anonyymi

Ottaa välillä niin päähän, toi naisten käytös, suurin osa ei suostu ees vastaan, sanois sitte suoraa ei kiinnosta tai naama on ruma, lukee kyl viestin mut ei vastaa,, tai sitte vaa poistetaan toinen saatana.

• Anonyymi

Näköjään naisille kelpaa vaa ulkomaalainen mies tosi komea, tai urheilija,, ei sais olla ylipainoo, ja ei sais olla yli 30 v pitäs kai olla vielä nuori ja en ymmärrä.

• Anonyymi

Ehkä olen sitten vain ruma ja lihava, etten vain kelpaa, kun on kaljamahaa ja ylipainoo kuitenkin, mutta ihan sama, en mä halua mitää pahintakaa naista, mieluiten olen yksin.

• Anonyymi

Kumma ettei kukaan kirjota mitään...

• Anonyymi

En mä ole sinkku, joten jätän vastaamatta tehtävänantoon.

• helppohan tähän on vastata, en kelpaa ns. hyville miehille, ja huonoihin en itsekään tyydy, saa olla jotkut kriteerit vaikkei itse täyttäisi kriteereitä. ( ja ei, en ole ylipainoinen)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe