Mitä ajatuksia se herättää teissä?
Talven synkin hetki on takanapäin ja lähestymme päivä päivältä kesää. Ennenkuin huomaammekaan, luonto puhkeaa kukkaan ja terassit avautuvat. Kaipaan niin kesää, terasseja ja vähäpukeisia naisia. Aion nauttia kesästä täy…
Käyn toisinaan vilkaisemassa palstan keskusteluja, laitan toisinaan aloituksenkin, mutta homma tökkii pahasti. Tämä palsta on pikku piirin päiväkerho (pitkillä aukioloajoilla), eikä täällä käydä keskusteluja joihin uude…
Joulua kohti mentäessä koronatartuntojen määrä kiihtyy kovaan tahtiin ja hoitoa tarvitsevien määrä on nousussa. Varmaan pian olemme samassa tilanteessa kuin keväällä ja tarvitaan tiukempia määräyksiä. Huolettaako asia v…
Aika rientää kuin siivillä, viime joulu tuntuu eiliseltä ja uusi on jo ovella. Jää nähtäväksi kuinka vilkas pikkujoulusesonki on edessä, kahdet vasta sovittu.
Tylsää tämä korona-aika kun täytyy yrittää vältellä kaikkea kivaa.
1.) Oletko koskaan ollut suhteessa? 2.) Jos olet ollut suhteessa, kuinka kauan olet ollut sinkkuna? 3.) Haaveiletko suhteesta? 4.) Mikä parasta sinkkuudessa?
Disse Tänään 14:59 UUSI Joo, ei mua haittaa joku Bisse palstalla. 😂 Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri huomannut tätä tempausta. 😀 Ja on joo muita kiireitä. Tässä onkin tullut kuitenkin tarve itsetutkisk…
Tämä palsta oli erikoinen kokemus, sanoisin että täällä on huonot feng shuit. Törmäillään jossain kohtaa, öitä palstalle.
Ihan outo tapa palstalla, jengi puhuu palstalaisista eikä mistään oikeista asioista. Olen ihan uusi palstalla, eikä kukaan tiedä minusta entuudestaan mitään. En toisaalta aio kertoakaan itsestäni mitään palstalla, kirjo…
Älkää huolehtiko meidän muiden asioista.
Ihme vinguntaa nimimerkistäni. Miksei palstalla ole listaa sallituista nimimerkeistä jos olette noin herkkähipiäisiä?
Otsikossa lukee Sinkut mutta jengi kirjoittelee parisuhteista ja pariutumisesta. Sinkut harrastaa vain irtoseksiä jos sekstaavat, eivätkä spekuloi parisuhteilla.