Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

71

1. Hallitus aikoo sulkea Suomen

Mitä ajatuksia se herättää teissä?
    Sinkut
    41
    42
  2. Kaipaako kukaan muu kesää ja terasseja

Talven synkin hetki on takanapäin ja lähestymme päivä päivältä kesää. Ennenkuin huomaammekaan, luonto puhkeaa kukkaan ja
    Sinkut
    28
    47
  3. Eikö täällä keskustella muista aiheista kuin palstailijoista?

Käyn toisinaan vilkaisemassa palstan keskusteluja, laitan toisinaan aloituksenkin, mutta homma tökkii pahasti. Tämä pals
    Sinkut
    16
    73
  4. Huolettaako koronatilanne?

Joulua kohti mentäessä koronatartuntojen määrä kiihtyy kovaan tahtiin ja hoitoa tarvitsevien määrä on nousussa. Varmaan
    Sinkut
    44
    32
  5. Pikkujoulukausi edessä

Aika rientää kuin siivillä, viime joulu tuntuu eiliseltä ja uusi on jo ovella. Jää nähtäväksi kuinka vilkas pikkujouluse
    Sinkut
    50
    31
  6. Korona rajoittaa tekemisiä

Tylsää tämä korona-aika kun täytyy yrittää vältellä kaikkea kivaa.
    Sinkut
    42
    30
  7. Sinkkukysely

1.) Oletko koskaan ollut suhteessa? 2.) Jos olet ollut suhteessa, kuinka kauan olet ollut sinkkuna? 3.) Haaveiletko suht
    Sinkut
    11
    18
  8. Disse ei ole nikistäni millänsäkään

Disse Tänään 14:59 UUSI Joo, ei mua haittaa joku Bisse palstalla. 😂 Eilen olin sen verta jo puuduksissa, etten juuri
    Sinkut
    21
    25
  9. Palstalla on huonot feng shuit

Tämä palsta oli erikoinen kokemus, sanoisin että täällä on huonot feng shuit. Törmäillään jossain kohtaa, öitä palstalle
    Sinkut
    6
    33
  10. Miksi keskustelu pyörii nimimerkkien ympärillä?

Ihan outo tapa palstalla, jengi puhuu palstalaisista eikä mistään oikeista asioista. Olen ihan uusi palstalla, eikä kuka
    Sinkut
    6
    26
  11. kyllä tänne Bisset ja Disset mahtuu

Älkää huolehtiko meidän muiden asioista.
    Sinkut
    23
    22
  12. Missä lista sallituista nimimerkeistä?

Ihme vinguntaa nimimerkistäni. Miksei palstalla ole listaa sallituista nimimerkeistä jos olette noin herkkähipiäisiä?
    Suhteet
    59
    34
  13. Onko tää muka parisuhdepalsta?

Otsikossa lukee Sinkut mutta jengi kirjoittelee parisuhteista ja pariutumisesta. Sinkut harrastaa vain irtoseksiä jos se
    Sinkut
    66
    30