Miten lihavat jaksaa työskennellä?

Anonyymi

Ainakin fyysinen työ, esim.siivous ja hoitotyö luulisi olevan todella raskasta ja soijaa pukkaavaa hommaa. No, eipä noille monille työ maistakaan.

40

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mennääs tupakalle

      • Anonyymi

        Se noilta kyllä käy. Tyhjien tynnyrien päät kolisoo yhteen.


    • Anonyymi

      Virkaheitot yleisesti ja poliitikot erityisesti, ovat sieltä laiskimmasta päästä.

    • Mollis se jaksaa mollata. Tänään mennään sitten Hot Cakesin tanssikurssille!

    • Anonyymi

      Mikä on soijaa pukkaava. Mitä se tarkoittaa kun soijaa pukkaa? Onko aloittaja jälkeenjäänyt. Kirjoita suomea.

      • Anonyymi

        Laiskoilla haisuleilla soijaa pukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskoilla haisuleilla soijaa pukkaa

        Nyt tulee aivan mielenvikast läpändeerust!


    • Anonyymi

      käy tupakalla muutaman kerran työpäivänä niin helpottaa eikä tuu lentsu

    • Anonyymi

      Siksihän AP onkin työtön kun ei jaksa työskennellä.

      • Anonyymi

        😄😄😄😄puhuu asiantuntija...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄😄😄😄puhuu asiantuntija...

        Palkka juoksee minä en!


    • Anonyymi

      Milloin AP meet töihin?

      • Anonyymi

        Olen töissä ja rikas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä ja rikas

        Raha ei näköjään tuo onnea:/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha ei näköjään tuo onnea:/

        Kuka on luullut että tuo on kyllä imbesilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on luullut että tuo on kyllä imbesilli.

        En tiedä kuka on luulut että tuo on imbesilli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen töissä ja rikas

        Sitten kun opit joskus laskemaan, nii voi tulla ikävä yllätys vastaan...ehket olekkaan kovin rikas. Mutta ei hätää sitä tuskin tapahtuu ja voit jatkaa elämääsi huoletta tietämättömänä. Mahtavaa kuitenkin kun oot jo oppinu kirjoittamaan!


    • Anonyymi

      Esko Aho tullut suomeen takaisin?

      • Anonyymi

        Onko Esko Ahokin lihava vai miten se liittyy tähän ketjuun?


    • Anonyymi

      kauhee hiilinielu-sipilä varoitti näistä hoitajista ja vei lomarahat pois

    • Anonyymi

      mistä se soija tulee?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä nuo jaksaa sipsiä ja pullaa syödä. Se niiden suurin työ on.

    • Anonyymi

      noo vetasee tupakan välillä...

    • Anonyymi

      esko ahon teesit-keskusta

    • Anonyymi

      Jos pitää kiirettä niin vielä ehtii, -ennen lumimyrskyä- varata riittävästi
      rukihista leipää ja savuläskiä, joista saa parhaiten lämpöä ja voimaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sulattakaa läskejänne vaikka takassa

    • Anonyymi

      tupakalle välillä niin jaksaa

    • Anonyymi

      On se kumma että jo polttopuitten teossa alkaa lapa täriseen,
      mutta ko käy välillä kahveella ja ottaa pari voileipää, paksuilla
      palviläskisiivuilla, niin kylläpä taas pelittää.

    • Anonyymi

      Aloittaja, vietitkö lapsuutesi kodissa, jossa ruokaa ei ollut tarpeeksi tai se oli huonolaatuista ja jäit vaille lapselle kuuluvaa huolenpitoa? Ostiko isi mieluummin kossupullon kuin lapsille hyvää ruokaa? Nämähän ovat monesti asioita, jotka kantavat katkeraan aikuisuuteen! Jos omat asiat eivät ole hyvin, niin tokihan se helpottaa, kun mollaa toisten ihmisten olemusta.

      Hengitä syvään puhdasta talvi-ilmaa ja relaa!

      • Anonyymi

        ai siitäkö lihavuus johtuu. katkeruus isälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai siitäkö lihavuus johtuu. katkeruus isälle?

        "ai siitäkö lihavuus johtuu. katkeruus isälle?"

        Nyt on ongelma luetun ymmärtämisessa!
        Katkeruus johtaa suvaitsemattomuuteen ja kuten tässä tapauksessa lihavuuden maalittamiseen. Mutta ilkeä ihminen kyllä löytää vikaa kaikissa muissa, mutta ei itsessään.

        Mistä lihavuus johtuu kenenkin kohdalla, siihen en ota kantaa, mutta en näe mitään syytä ajatella, että heissä olisi jotakin erityistä vikaa ihmisinä!

        ...relaa ihminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ai siitäkö lihavuus johtuu. katkeruus isälle?"

        Nyt on ongelma luetun ymmärtämisessa!
        Katkeruus johtaa suvaitsemattomuuteen ja kuten tässä tapauksessa lihavuuden maalittamiseen. Mutta ilkeä ihminen kyllä löytää vikaa kaikissa muissa, mutta ei itsessään.

        Mistä lihavuus johtuu kenenkin kohdalla, siihen en ota kantaa, mutta en näe mitään syytä ajatella, että heissä olisi jotakin erityistä vikaa ihmisinä!

        ...relaa ihminen...

        kuka sanonu että vikaa?

        heikko itsetunto?


    • Anonyymi

      Vihreät kasvissyöjä vegaanit ovat sitä mieltä, että eläkeläisiltä
      puhalletuilla vappusatasilla kustannetaan hanhipeltoja, valko-
      poski-, ja vähän muillekin hanhille.

    • Anonyymi

      Lihavat kokit ja siivoojat haisee kuin...

    • Anonyymi

      Sen kun ovat lihavia sehän vaan vähentää kilpailua.

    • Anonyymi

      en tiijä mutta koronasta ei saa palstalla jutella?

      miten lihavuus liittyy juuri rovaniemeen?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe