Olipa mies ahdistava tilanne tänään..

Anonyymi

Näin unta edeltävä yönä, että pyysit keskustelemaan. Se puheesi oli lirkuttelua ja ihan ihmeellistä hempeilyä..

Tänään työmaalla naureskelin yksin, että toivottavasti en törmää suhun, ennen kuin unen vaikutus lakkaa. No mutta, sähän pyysit ensimmäistä kertaa kahden keskustelemaan ja aivan puhtaasti työasioista. Mitä minä tein... Kauhean kuuma iski, sanat takelteli ja kikatuskohtaus oli hyvin lähellä, silmiis oli vaikea katsoa. Meinasin tokaista kuinka komea ja fiksu olet. Noh, työmoraali onneks voitti.

Toivottavasti tämmöistä ei enää tule :D Tosin hymyillen ja itseni nolanneena kävelin koko matkan kotiin, kun oothan sä melkoinen ❤

Loma. Mene tunne sillä välin pois, kiusallista.

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä oot rakastunut nainen heiiii 😂 Se mies vois tykätä jos ilmaiset tunteistas sille. Tai mistä mä tien vaikka ahdistuis mut toi kikatus yms kuulosti ihanan söpöltä 🙈 Vaikka luulis et se mies ottais suhun yhteyttä livenä facessa tai muualla jos jakaa yhtään tota tunnetta sun kaa. Kade kyllä, ite en omasta ihastuksesta saa irti mitään hymyä tai muutakaa et anna palaa, sul ei menetettävää oo jos kumpiki ootte vapaita

• Anonyymi

En ihan satavarma ole, että onko tuo mies vapaa. Eipä tiedä hänkään että minä olen. Jos itselläni olis tieto että hän ei seurustele niin olisin varmasti rohkeasti hänelle tunteistani sanonut.

Mut mä koitan saada tän olon tasaantumaan ja unohtaa, en pysty elään näin,
        että päivästä toiseen elän tämmöisen ihastumisen kanssa, kauhean kuluttavaa. Tai odotan vaikka viikonlopun, josko hän kysyisi punastelustani ja tuosta heikosta hetkestä tältä päivää ❤ Muussa tapauksessa hukutan itseni töihin ja palaan maan pinnalle. Tiedostan täysin että tämä voi olla yksipuolista sekoilua, ehkäpä just rakastuneelta naiselta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      190
      2708
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2417
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      101
      1007
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      834
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      91
      786
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe