Ero, outo ajatus.

Anonyymi

Muutettiin sovussa mieheni kanssa erilleen, mutta lähekkäin. Lähinnä, koska meillä tulee välillä niin hirveitä riitoja, että häätö likellä. Alkoholilla tietenkin usein osuutta asiaan.

Mutta myös minä vaan selvästäkin päästä olen välillä "hullu akka". Löytyy sitä tempperamenttiä vaikka naapurikyllään asti jakkais...

Alkoholiasioissa myös se, että kun kumpikin on juoppoja, niin ei houkuteltais toisiamme juomaan. Jos toinen haluaa olla selvinpäin, toinen ryypätköön omalla kämpällään

Näin ajatus pysyä yhdessä, lähekkäin, mutta omat luukut. Muutama viikko meni hyvin näin, mutta eilen yöllä (tietenkin nukutaan yhessä aina jommankumman asunnolla) tuli sellanen välikohtaus, että mies sanoi "Pittää varmaan sitte erota, jos tämä tämmöstä on". Luulin, että nyt me sitten erotaan. Luulin, ettei hän ehkä enää puhu ees mulle, tai ainakaan pitkään aikaan.

No tänään mies tuli sitten mun asunnolta hakemaan joitain tavaroitaan. Siinä juttelimme sovussa ja muistakin asioista. Se eroaminen oli kuitenkin tietenkin kans mielenpäällä.

Huomasin, että eroaminen on jotenkin aivan outo ajatus, enkä ymmärrä, miten se käytännössä tapahtuis. Emmekö tosiaan viettäis aikaa sitten enää yhdessä? Tässä meidän kylässä on mieheni lisäksi 1-3 ihmistä, joiden kanssa _haluan_, en vain suostu, viettää aikaa ja joihin tosissaan luotan ystävinä, joiden kanssa on puhuttavaa. Eroaminen kuulostaa aivan abstraktilta...

Juttelimme tästä. Emme varmaan sitten eroa, koska rakastamme. Mutta alkoholille ja muutamille muille jutuille pitää vieläkin tehdä jotain.

1

150

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletteko tietoisia että viina repii hermot aivan riekaleiksi?

Te ette koskaan kykene käyttäytymään siivosti ellette salli kehojenne uusiutuvan ja paranevan. Ilman viinaa.

Koko kylä tietää teidän olevan juoppohulluja.
      Nyt on korkein aika päästä tuosta hulluudesta eroon. Todistaa itsellenne ja koko kylälle että teissä on ainesta kunnon kansalaisiksi, yhteiskuntaa rakentaviksi yksilöiksi! Jatkatte sitten elämäänne yhdessä tai erikseen.

Kuka tuosta sitten hyötyy?

Te kaksi entistä juoppuhulua eniten. Tietenkin!
      Pystytte siihen jos vain haluatte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1959
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1003
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      90
      714
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      115
      692
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      44
      685
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      598
    Aihe