..alkeellisimmat käytöstavat. Ketään tai mitään ette tyhmän käytöksenne kera kunnioita. Miksi ihmeessä jos saan kysyä??? Luuletteko että me terveesti elävät haluamme hajunne neniimme ja koteihimme???!! Tuo ettette välitä mistään antaa itsekkään typerän kuvan teistä. Sitä kyllä olette, ja niin muka maailman napoja. Katsokaa peiliin!
Opetelkaa tupakoijat edes..
17
86
Vastaukset
- Anonyymi
No, puolustakaa nyt jotenkin itseänne. Jos näette aiheelliseksi..😂😂
- Anonyymi
Oot oikeassa lihavuuden ja tupakoinnin suhteen! Vaikkakin esität asiasi jostain syystä provokaatisesti... Nautit konfklistista ja haluat päästä väittelemään, mutta turvallisesti anonyyminä...Haluatko purkaa pahaa olosasi jos niin nii anna mennä vaan? Vielä utelen kuka sinä oikein olet ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot oikeassa lihavuuden ja tupakoinnin suhteen! Vaikkakin esität asiasi jostain syystä provokaatisesti... Nautit konfklistista ja haluat päästä väittelemään, mutta turvallisesti anonyyminä...Haluatko purkaa pahaa olosasi jos niin nii anna mennä vaan? Vielä utelen kuka sinä oikein olet ;)
En ole puhunut lihavista. Kommentoinut heistäkin kyllä. Hoida sinä harhainen tupakan kyllästämä mielesi kuntoon! Jos vielä pystyt.
- Anonyymi
Noooh tupakointi vähentää stressiä joka taas parantaa työtehoa ja heijastuu ihmissuhteisiin. Tupakoiva kuolee nopeammin joka hillitsee osaltaan ylikansoitusta.
- Anonyymi
AP on mielenkiintoinen tyyppi ja tuntuu välittävän paljon siitä mitä maailmalla ja yhteiskunnassa tapahtuu. Millaisia tuntemuksia ihmisten vääränlainen toimista sinussa herättää? Tuntuuko se fyysisenä kipuna? Onko muita ärsytyksen kohteita, kuin tupakointi ja lihavuus?
- Anonyymi
Miten päiväsi on sujunut onko huolia tai murheita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten päiväsi on sujunut onko huolia tai murheita?
😆😆😆😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆😆😆
Hyvä kun naurattaa. Meinasin jo huolestua!
- Anonyymi
Mitä nuo nyt ketään ajattelee itsekeskeisiä aivottomia pösilöjä kun ovat!
- Anonyymi
Kyllähän se varmaan ottaa kaaleen kun katsoo toisten puhaltavan rahaa savuna ilmaan, kun itsellä ei oo ees varaa hotelli påivälliselle.
- Anonyymi
Voi sinua...😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Säälin lähinnä sinua ja riippuvuuttasi. Sekin on sairaus.
- Anonyymi
Siis häh?? Vertaatko tupakointia ja hotellipäivällisiä? Tiedoksi, ei tarvetta kumpaankaan toisin kuin sinulla ehkä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälin lähinnä sinua ja riippuvuuttasi. Sekin on sairaus.
Milloin sääliminen on luokiteltu riippuvuudeksi????
Luulin, että huumausaineet aiheuttaa riippuvuutta.
Klo 19:30 kommentoijalta kuulin ihan eka kerran säälimisen aiheuttavan addiktion. 😲
- Anonyymi
Pääseekö tupakasta eroon kun juo lonkkua?
- Anonyymi
Mine juo paljo lonku olla lonku dietilla niin ei paase lihoma. Ei tukka tupaka haju, tukka paljo lonku tuoksu rinnuksila. Ole raikas tuoksu tulle iha jano 😋
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504