Vieraat kalsarit pyykissä

Anonyymi

Olen hieman ihmeissäni siitä että aina silloin tällöin pestyihin pyykkeihini ilmestyy vieraita alushousuja. Siis ihan omaa kokoani ja selvästi käytettyjä mutta yleensä huomattavasti laadukkaampia merkkejä kuin ne joihin minulla on varaa. Olen tätä muutamaan otteeseen vaimolleni ihmetellyt ja aina väittää että ne kuuluisivat kyllä minulle. Olen ainoa mies perheessä joten loogisestihan niin pitäisi ollakin. Mutta ne on todellakin sellaisia alkkareita joita en ole koskaan edes nähnyt.
Nyt kysyn tässä lähinnä sitä että mitä loogisia syitä noille voi olla vai pitääkö oikeasti alkaa jo epäillä pettämistä? Näitä kun on ilmestynyt vaihtelevalla aikavälillä jo pari kolme vuotta. Tietysti onhan se mukava saada välillä vähän laadukkaampaa kalsaria päälle, mutta mihin hintaan se arveluttaa.

7

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja nytkö vasta heräsit, sama kun yksi tuntemani mies ihmetteli miksi vaimon jäädessä "sairastamaan" kotiin ilmestyy joskus lakanapyykkiä, pitääks se rautalangasta vääntää, ne vaimot tietty nussii vierasta, lakanat katoo tahroineen ja kalsonkitkin puhdistuu.

    • Anonyymi

      Pakko kai se on sitten uskoa vaikka ei jotenkin meidän mammasta uskoisi. Nyt kyllä menee pitkään harkintaan pitääkö tästä nostaa mekkalaa vai vaan tyytyä osaansa. Jos ei tämä tämän pahemmaksi mene niin voihan tätä katsellakin. Saan kuitenkin itsekin pesää ja on nuo lapsetkin. Voi elämää. Ei nämä ihan yksinkertaisia juttuja ole.

      • Anonyymi

        Ne "pullantuoksuiset" kotiäidit on välillä pahimpia munahaukkoja, todettu niin pikkujouluissa kuin saunailoissa ja silloin ei ole oma mies näkemäössä mitä se"mamma" duunaa yön hämärinä tunteina. Parhaan selityksen itse kuulut kun muijan käsilaukussa sattui olee kortsuja ja muija söi pillereitä silloin, on varmaan jääneet seurusteluajoilta sanoi.


      • Anonyymi

        Ei noi lihan hinkkaus hommat niin vakavii ole, käy itekkin tapauttelemas vierasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noi lihan hinkkaus hommat niin vakavii ole, käy itekkin tapauttelemas vierasta.

        No ei oikein nappaa ihan pelkästään kostomielessä käydä vieraissa. Mutta voihan tätä pitää sitten jonkinlaisena lupana antaa palaa jos joku mielenkiintoinen naaras osuu joskus kohdalle. Eipä tässä hätiä mitiä. Niin kauan kuin on kotiasiat kunnossa ja pesääkin saa niin antaa olla vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oikein nappaa ihan pelkästään kostomielessä käydä vieraissa. Mutta voihan tätä pitää sitten jonkinlaisena lupana antaa palaa jos joku mielenkiintoinen naaras osuu joskus kohdalle. Eipä tässä hätiä mitiä. Niin kauan kuin on kotiasiat kunnossa ja pesääkin saa niin antaa olla vaan.

        Mitäs pienist ei suuretkaan meist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pienist ei suuretkaan meist.

        Erittäin hyvin sanottu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe