Jos Jeesus tulisi helluntaiseurakuntaan

Anonyymi

Jos Jeesus tulisi helluntaiseurakunnassa käymään, hän varmasti ensiksi ajaisi ne demonit ulos sieltä. Loppuisi ”ihmeiden” teko ja ”kielillä” puhuminen kuin seinään.

47

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on jo meidän jokaisessa kokouksessa mukana.
      "Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään"

• Anonyymi

Jeesus ei ole niiden keskellä, jotka eivät noudata hänen opetustaan. Helluntailaisuus ei ole kristinuskoa.

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:21-23)

"Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus." (Sananl 28:13)

• Anonyymi

Aivan, onhan se eri asia kokoontua Jeesuksen nimessä, kuin lain nimessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärät profeetat kokoontuvat Jeesuksen nimessä, mutta eivät he pelastu. Jeesus sanoo heille, menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.

"Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia." (Matt 24:4,5)

"'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:22,23)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei ole niiden keskellä, jotka eivät noudata hänen opetustaan. Helluntailaisuus ei ole kristinuskoa.

"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:21-23)

"Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus." (Sananl 28:13)

Siivoa törkysuusi. Ei seurakunta mikään taivas ole. Eikä sinulla valtuuksia toimittaa ketään kadotukseen. Tai muuallekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siivoa törkysuusi. Ei seurakunta mikään taivas ole. Eikä sinulla valtuuksia toimittaa ketään kadotukseen. Tai muuallekaan.

Mitää törkyä ei ole tuossa kommentissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>> Jeesus ei ole niiden keskellä, jotka eivät noudata hänen opetustaan. Helluntailaisuus ei ole kristinuskoa. <<

Ristin miehen edessä selviää, syyllistyitkö lyömään kanssapalvelijoitasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun taas MINÄ alan raamattua tulkitsemaan, niin jopa Herra, herrottelijat ei pääse mihinkään, uskokaa pois. Kirjoitukset on MINUN tulkintani takana ja siitä on armot ja kaikki pois. Kun MINÄ taas sanon Herrallekin, että suljepas korvat, niin tottakai, Hän sulkee, kun MINÄkin sanon. Uskokaa ja vaviskaa... MINÄkin puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä polliisia ole virkansa puolesta kirkossa, että lakkii luetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on vain omaliha- ei siinä senkummoisempaa. siinä oli MINÄ mukana ja pelkastään se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta,kun on LAHKO. Amerikkalainen ,mikä ei ole totta!
        Kukaan teistä ei voi toimittaa ketään kadotukseen,mutta väärin tekijät ovat heikoilla.
        1700 luvulla nainen Ellen näki näkyjä ja tämäkö muka oikea suuntaus?
        Phyi..!
        Te uskotte,mutta saahan kaikki uskoa mihin haluaa ,kuten ISLAM !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta,kun on LAHKO. Amerikkalainen ,mikä ei ole totta!
        Kukaan teistä ei voi toimittaa ketään kadotukseen,mutta väärin tekijät ovat heikoilla.
        1700 luvulla nainen Ellen näki näkyjä ja tämäkö muka oikea suuntaus?
        Phyi..!
        Te uskotte,mutta saahan kaikki uskoa mihin haluaa ,kuten ISLAM !

Rauhaa taloosi.

• Anonyymi

Onko niissä kokouksissa pakko koko ajan jeesustella ja pitää todistuspuheenvuoroja? Saarnamies huutaa vähän väliä Jeesus Jeesus. Eikö ne usko jo vähemmällä että Jeesus on, vai pitääkö sitä suggeroida tajuntaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, hellluntailaisuus ei ole uskonnollisuutta, vaan uskoa elävään Jeesukseen Kristukseen, joka tänä päivänäkin vaikuttaa väkevästi meidän keskuudessa.

• Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

Totta, hellluntailaisuus ei ole uskonnollisuutta, vaan uskoa elävään Jeesukseen Kristukseen, joka tänä päivänäkin vaikuttaa väkevästi meidän keskuudessa.

Helluntailaiset eivät noudata Jeesuksen käskyjä, joten he eivät usko Jeesusta Kristusta. Usko ilman tekoja on kuollutta uskoa eikä suinkaan elävää uskoa. Sitä on helluntailaisten usko väärää pelastuvarmuutta ja kuollutta uskoa.

"Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja." (Jaak 2:26)

"'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:22,23)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teikäläisten "tekopyhien seurakunnassa" Jeesus ajaisi ruoskalla koko porukan ulos. Jeesus ei oikein tykkää niistä, jotka katsovat oikeudekseen tuomita. Tai joille ei kelpaa Kristuksen kanssaperillisyys muiden uskovien kanssa.

• Anonyymi

Olet oikeassa. Urantia kirja kertoo tuostakin. Paavalin johdolla kristinusko kulttiutui ja siihen tuli paljon sellaista jota Jeesus ei koskaan tarkoittanut. Lukekaa urantia kirjaa

• Anonyymi

Okkulttinen kirjallisuus kuuluu hävittää esimerkiksi niin kuin uudessa testamentissa neuvotaan.

Ap. t. 19:19 Ja useat niistä, jotka olivat taikuutta harjoittaneet, kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden --

Niin minäkin hävitin kaiken okkulttisen materiaalin kun tulin uskoon.

• Anonyymi

Jos joku muodosti kulttia, niin kirkkolaitos. Paavali ei.

• Anonyymi

Sama, kun lukee urantia, ja uralin käyttöopasta, sama lopputulos

• Anonyymi

Olet oikeassa. Urantia kirja kertoo tuostakin. Paavalin johdolla kristinusko kulttiutui ja siihen tuli paljon sellaista jota Jeesus ei koskaan tarkoittanut. Lukekaa urantia kirjaa

Mielen kiintoista,itselläni on Urantia kirja,mutta lukeminen on jäänyt vähiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielen kiintoista,itselläni on Urantia kirja,mutta lukeminen on jäänyt vähiin.

Puhu raamatun Jeesukselle, pyydä Häntä johdattamaan sinut totuuteen ja että hän antaa voiman hylätä kaiken sen, mikä ei ole Hänestä ja totta.

• Anonyymi

Oletko vielä kaljoissa? Kristinusko ei ole jossittelua, eikä se ole tunteidenkaan varassa. Jeesus Kristus on jo keskellämme. Lopeta pelleily. Mene juoksemaan. Elät varmaan Kiteen syrjäkylässä. Montako luokkaa kävit ala-astetta?

• Anonyymi

Oletko vielä kaljoissa?

Naurattaa nämä kuoripojat..Oletko kaljoissa?
        Olet varmaan pyhimys ellein ihan suurin..hui prkle jos joku on kaljoissa?
        Te olette,niin tyhmiä ihmisiä,ettei muka kaljaa saisi juoda?
        Jeesus joi viiniä ja te pyhät perkeleet siellä huutelette...EI JUODA,EI !
        Silti te teette niin paljon väärin..
        On pedofiliaa lahkoissa,naisen alistamista,pelkoa ja pakkoa uskonnon lahkojen takia!
        Sinä olet se perkele joka heittää TAAS ensimäisen kiven.

• Anonyymi

>> Jos Jeesus tulisi helluntaiseurakunnassa käymään, hän varmasti ensiksi ajaisi ne demonit ulos sieltä. Loppuisi ”ihmeiden” teko ja ”kielillä” puhuminen kuin seinään. <<

JOS tulisi? Hän tulee. Olen itsekin nähnyt näyn siitä, kuinka valkeapukuinen hahmo liikkuu helluntaiseurakunnassa tilaisuuden aikana. Samanlaisen näyn olen nähnyt myös luterilaisessa kirkossa, eräässä tilaisuudessa.

Ja miksi Herra muka ajaisi pois Pyhän Henkensä tullessaan?

Ajaako Herra demoneitakaan pois automaattisesti? Äärikarismaattisissa piireissä röhkitään ja kontataan väärien henkien vallassa ihan vapaasti, eikä Herra ole tullut ja lopettanut sellaista showta. Miksi ei? Johtuisikohan se siitä, että meidän tulisi koetella kaikki, kääntyä Herran puoleen ja ajaa väärät henget ulos?

• Anonyymi

Jos Jeesus tulisi seurakuntaan, hänet potkittaisiin pois vääräuskoisena!

Jeesus ei uskonut olevansa Jumala. Hän ei uskonut olevansa kolmiyhteinen eikä neitsyestä syntynyt. Hän ei uskonut ikuiseen piinahelvettiin eikä tiennyt olevansa Luoja. Hän ei myöskään uskonut siihen, että pelastetut menisivät heti kuolemansa jälkeen taivaaseen tai helvettiin.

• Anonyymi

Turha on potkia tutkainta vastaan, eikä Jeesus muutu Urantia-jeesukseksi, vaikka kuinka lukisit Urantiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on potkia tutkainta vastaan, eikä Jeesus muutu Urantia-jeesukseksi, vaikka kuinka lukisit Urantiaa.

Oootko edes lukenut Urantia kirjaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oootko edes lukenut Urantia kirjaa..

Olen. Jeesus johti totuuteen ja vapauteen, myös eroon Urantia-kirjasta.

• Anonyymi

Kaikki tuntemani helluntailaiset, ovat täysin Raamatun linjoilla,Mistä lienet oppisi saanut. Meidän kristittyjen tulee rakastaa myös muita Jeesuksen Herrakseen tunnustavia,vaikka he kuuluvatkin muihin "lammastarhoihin". Nämä monet tulenpalavat "lahkolaiset",tuovat raikkautta ja rikastavat uskon elämäämme.

• Anonyymi

Ei nyt sentään ihan raamatun linjoilla. Niin kuin ei muutkaan. Se on raamatunvastaista oppia, joka erehtymättömyyden oppia väittää opettavansa.

• Anonyymi

Amerikkalaista sontaa..1700 luvulta,ei kuulu tänne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaista sontaa..1700 luvulta,ei kuulu tänne!

Kuuluuko tänne sitten roomalainen tai saksalainen "sonta". Jos sinulla olisi yleissivistystä,, niin tietäisit, ettei luterilaisuuskaan ole suomalaista. Suomessa ei ole juuri mitään, mikä ei olisi rantautunut tänne muualta.

• Anonyymi

Jos Jeesus tulisi helluntaiseurakunnassa käymään, hän varmasti ensiksi ajaisi ne demonit ulos sieltä. Loppuisi ”ihmeiden” teko ja ”kielillä” puhuminen kuin seinään. //
      Näin tapahtuu kun MINÄ sanon, olen tuomari, fariseus, pöhöttynyt MINÄ, kun MINÄ sanon niin Jeesuskin tekee niinkuin MINÄ sanon.
      KIrkko ja seurakunta ajassa hyppää kun MINÄ sanaon.
      Alussa oli MINÄ sanon sana ja kun MINÄ sanon palstalla, niin katsokaa MINÄ sanon sanoja. On minulla sellaiset tupsut viitassa, että MINÄ sanon, toteutuu.
      Kielet toppaisi just, siihen, kun MINÄ sanon ja ihmeet kans kun MINÄ sanon.
      On minulla senverran MINÄÄ, että katsokaas vain MINÄ- fariseusta.

• Anonyymi

MINÄmiehiä ei käy kateeksi, kun seisotaan kerran Kristuksen hääateriapöydän ääressä, jos ei ole parannusta tehty ennen sitä. Tokihan nämä huutelijat nyt varmaankin sentään porteista sisään otetaan, mutta mitenkäs sitten mahtaa itse juhlat sujua? Jotenkin tähän tapaanko:

-"Ystäväni! Astu ylemmäksi! --- Ja sinä siinä; anna tälle sija!"
        -"MINÄKÖ...?!"

• Anonyymi

amerikkailainen lahko. Onko oikein ?

• Anonyymi

Amerikka on kuules rakennettu kristinuskon totuuksien varaan. Sittemmin se, niin kuin muutkin maat, on harhautunut siitä. Aikaa parannuksentekoon sitä on amerikkalaisillekin suotu.

Suomi taas on ollut milloin minkäkin kiven, kannon, metsäntontun, karhun, kuninkaan tai tsaarin edessä polvillaan, joten mitäs erinomaisempaa suomalaisissa lahkoontumisessa on?

• Anonyymi

Helluntalaisuus on ,kuin muoti amerikasta,jolla on saatu ihmiset koukkun,kuin mc donalds.
      En voisi uskoa,että 1700 luvulla oleva nainen Ellen ,voisi kertoa minulle mitään totta!
      Tuo helluntalaisuus on kuin muoti hurme,ei se edes ole uskonto vaan lahkolaisuutta,mitä Suomeen ei tarvita,ettei ihmisen mieliä sekoiteta Amerikan paskan malliin.
      Amerikassa on kaikkea ja täyttä hulluutta monin osin.
      En usko,että tämä naikkonen Ellen on oikeasti Kristitty.
      Siihen aikaan oli vaikka mitä silmän kääntäjiä ja tivoleja.
      Ellen on mulle TIVOLI 1700 luvulta.

• Anonyymi

Aloittaja

On todella vaarallista hyökätä itse Jumalaa vastaan. Siinä jäät kyllä toiseksi. Kaljoissa tai ilman kaljaa. Kaljoissa ihmiset tulevatkin kokouksia häiritsemään. Niitä olen heittänyt ulos.

• Anonyymi

Eikös se jumala hihhuleille antanut merkin muuttua normaaleiksi ihmisiksi kun Jyväskylässä piikitti hihhuleihin korona myrkyn. Vai oliko saatana joka teki niin?

Kertokaa te jotka ette ole normaaleja mutta tässä asiassa omasta mielestänne tiedätte kaikken.

• Anonyymi

Kokeileppas joskus voisitko olla niitten kaljaveikkojen sisäänheittäjänä.Vois niille olla hyväksi kuunnella julistusta,jos eivät liiemmin häiritse kokousta.

• Anonyymi

Voisko Jeesus saada myös koronatartunnan?

• Anonyymi

Taivaassa, jossa Jeesus asuu, ei ole sairauksia.

Jeesus mahdollisesti saattoi itsekin joistakin vaivoista kärsiä maan päällä ollessaan, olihan maailmanaika paha siihen aikaan, hygieniataso ym. huonot. Ja raamattu yhdessä kohtaa kertoo, kuinka Jeesus tokaisi muille jotakuinkin näin: "meinaatteko sanoa minulle, että parantaja, paranna itsesi, niin kuin olet muita parantanut..."

Tämä kohta on laittanut jotkut kysymään, että oliko Jeesuksella itselläänkin ehkä jokin sairaus tai vaiva.

• Anonyymi

5:41 Ja hän tarttui lapsen käteen ja sanoi hänelle: "Talita kuum!" Se on käännettynä: Tyttö, minä sanon sinulle, nouse

ST

• Anonyymi

viinankulutus on nousussa ja sen huomaa täälläkin!

jankkaajat viihtyy jankkauksissaan.

• Mistä demoneista puhut nykypäivänä, olen luullut että ovat satuolentoja kaukaisilta ajoilta.
      Olen sanonut, että kaikista suunnista arvostan helluntailaisia eniten, olenhan myös lapsena käynyt helluntailaisten pyhäkoulua. Mutta ihan kaikkea en ymmärrä, kuten kielillä puhumiset ja kaatumiset. Taitaa olla vain näyttelemistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2538
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1853
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1328
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1208
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe