En haluis olla kavereiden kaa

Anonyymi

No siis en haluis olla kavereiden kaa, kun ensinnäkin mun päätä alkaa särkee kun mä oon niitten kaa. Muutenkin mä en jaksa sitä, kun ne kattoo koko ajan puhelinta. Kukaan ei koskaan haluu vaikka pelata mun kaa jalkapalloo tai muutakaan. Mua muutenkin ahistaa olla niitten kaa. Ja mä siis oon tyttö ja harrastan partiota. Partio kokoukset ovat periaatteessa ainoita hetkiä joidenkin ”kavereiden” kaa. Voitteko laittaa jotakin vinkkejä mulle vaikka kavereiden kaa olemisesta. Kiitos!

5

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täydellisen hyvin voit jättää nuo "kaverit" pois elämästäsi.
      Hienoa että sinulla on partio-ystäviä. Kysyppä opettajaltasi mitä muita mahdollisuuksia on alueellasi johon voit osallistua.
      Seurakunnilla on usein myäs mielenkiintoista toimintaa kaiken ikäisille. Tarkistappa tuo. (se ei tarkoita että sinun täytyy mennä kirkkoon joka sunnuntai! Ei lainkaan. )

Tai sitten kysele naapureiltasi josko kukaan tarvitsisi vapaaehtoista apuria.
      Katsos, he kun tuntevat muita jotka tuntevat muita jne.. Sieltä kautta saattaisi onnistua läytämään kiinnostavia ihmisiä. Tuota kutsutaan verkostoinniksi ja se on tuiki tarpeellinen "tyäkalu" elämän joka vaiheessa!

• Anonyymi

Kiitos paljon avusta.

• Anonyymi

Tämä on erittäin häiritsevää

• No parastahan olisi, jos voisit alkaa olemaan vähemmän noiden hankalien kavereiden kanssa ja enemmän miellyttävämpien kavereiden kanssa. Jos se ei ole mahdollista, ainakaan helpohkosti, niin sitten voisit kokeilla sitä, että alat tekemään asioita, joista itse pidät ja joista kaverisikin saattaisivat pitää, joista he voisivat innostua, enemmän kuin puhelimistaan.

Siis esimerkiksi jalkapallon pelaaminen, joka ei oikein onnistu jos tuijottaa koko ajan puhelinta. Tai mitä tahansa vastaavaa. Jos kaverisi eivät syty noille yhteisille tekemisille enää yhtään, niin sitten sinun on ehkä pakko vaihtaa kavereita...

• Anonyymi

Kiitos sinullekkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73