No siis en haluis olla kavereiden kaa, kun ensinnäkin mun päätä alkaa särkee kun mä oon niitten kaa. Muutenkin mä en jaksa sitä, kun ne kattoo koko ajan puhelinta. Kukaan ei koskaan haluu vaikka pelata mun kaa jalkapalloo tai muutakaan. Mua muutenkin ahistaa olla niitten kaa. Ja mä siis oon tyttö ja harrastan partiota. Partio kokoukset ovat periaatteessa ainoita hetkiä joidenkin ”kavereiden” kaa. Voitteko laittaa jotakin vinkkejä mulle vaikka kavereiden kaa olemisesta. Kiitos!
En haluis olla kavereiden kaa
5
61
Vastaukset
- Anonyymi
Täydellisen hyvin voit jättää nuo "kaverit" pois elämästäsi.
Hienoa että sinulla on partio-ystäviä. Kysyppä opettajaltasi mitä muita mahdollisuuksia on alueellasi johon voit osallistua.
Seurakunnilla on usein myäs mielenkiintoista toimintaa kaiken ikäisille. Tarkistappa tuo. (se ei tarkoita että sinun täytyy mennä kirkkoon joka sunnuntai! Ei lainkaan. )
Tai sitten kysele naapureiltasi josko kukaan tarvitsisi vapaaehtoista apuria.
Katsos, he kun tuntevat muita jotka tuntevat muita jne.. Sieltä kautta saattaisi onnistua läytämään kiinnostavia ihmisiä. Tuota kutsutaan verkostoinniksi ja se on tuiki tarpeellinen "tyäkalu" elämän joka vaiheessa!- Anonyymi
Kiitos paljon avusta.
- Anonyymi
Tämä on erittäin häiritsevää
No parastahan olisi, jos voisit alkaa olemaan vähemmän noiden hankalien kavereiden kanssa ja enemmän miellyttävämpien kavereiden kanssa. Jos se ei ole mahdollista, ainakaan helpohkosti, niin sitten voisit kokeilla sitä, että alat tekemään asioita, joista itse pidät ja joista kaverisikin saattaisivat pitää, joista he voisivat innostua, enemmän kuin puhelimistaan.
Siis esimerkiksi jalkapallon pelaaminen, joka ei oikein onnistu jos tuijottaa koko ajan puhelinta. Tai mitä tahansa vastaavaa. Jos kaverisi eivät syty noille yhteisille tekemisille enää yhtään, niin sitten sinun on ehkä pakko vaihtaa kavereita...- Anonyymi
Kiitos sinullekkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772