Naisilla kaikki helvetin helppoa !!!

Anonyymi

On ihan oikein, että naisten euro on pienempi, koska naiset saavat kaiken helpommin miesten avulla tässä maailmankaikkeudessa. En tunne ainuttakaan naista, joka ei ole parisuhteessa eikä kenenkään ole koskaan tarvinnut tehdä käytännässä juuri mitään saavuttaakseen sen. Riittää että hengittää. Kaikki työ jää 100% miehille aina, koska en ole myöskään koskaan eläessäni nähnyt aloitekykyistä naista näissä asioissa: vaikka kuinka toitotetaan tasa-arvoa ja feminismiä, niin kaikki aloitteen teko jää silti miehelle. Ja jos ei ole valmis tekemään saman verran työtä kuin mitä keskimäärin menee tohtorin väitöskirjan tekemiseen (puhun kokemuksesta, koska itse olen yksi heistä, siis tohtori), niin todennäköisyys päästä edes lähietäisyydelle vastakkaisen sukupuolen kanssa on hyvin, hyvin mitätön. Voin siis sanoa, että mikätahansa asia tällä planeetalla on helpompaa, kuin parisuhteen saavuttaminen miehelle, joka ei ole verbaalisesti superlahjakas huippumalli. Naiselle riittää hengittäminen.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi sinua ressukkaa :( Noinko sinua on satutettu että katkeruuttasi pitää tänne purkaa.
      Jaxuhali

    • Anonyymi

      Tuskasi on varmasti aitoa, mutta katkeruutesi purkautuminen pahansuopuutena saa toivomaan, että naiset pysyvät sinusta kaukana.

    • Anonyymi

      ....ja jaxuhalit täältäkin..

    • Anonyymi

      No olipas sinulta aika kroteski aloitus, alkuperäinen kirjoittaja.
      Minä en ole saanut mitään ilmaiseksi. Sen eteen olen tehnyt työtä. En ikinä ole odottanut, että mies minut elättää tmv. Minusta naisen pitää tehdä osansa parisuhteessa. Ja kyllä se vasara ja kuokka pysyy naisenkin kädessä.

      • Anonyymi

        Ihmiset on erilaisii, siis naiset ja ajat muuttuvat. Kun muutin 90 luvun laman alussa kihlattuni kanssa yhteen nainen piti itsestäänselvyytenä että minä elätän häntä kun vastavalmistuneena ei ollut saanut vielä kuin sijaisuuksia ja niin se meni. Jos nainen tarvitsi rahaa minä annoin, ei siinä muutakaan mahdollisuutta ollut. Kun osat kääntyi että nainen sai töitä ja minä lomautettuna sain liitolta alkoi sora ääniä kuulua lisääntyen. Puoliso vielä sanoi myöhemmässä vaiheessa että miks hänen pitää elättää mua, muistikuvat on katoavaisia. No, myöhemmin nainen sanoi sivalluksen aiheutuneen vitutuksesta kun rahat vähissä. Naisia vastaan ei ole mulla mitään yleisesti mutta niitäkin naisia on jotka haluu hyötyä miehestä taloudellisesti, nähty on ihan vierestäkin mihin voi johtaa pidemmän päälle. Toiset antaa rakkaudesta rahaa ja yllä pitoa toiset taas kuin pakotettuna et se lähtee jos en anna.


    • Anonyymi

      Oot tainnu vaan viettää vähän liikaa aikaa siellä tutkijankammiossas, kannattaa käydä välillä ihmisten ilmoilla pyöriskelemässä, niin ei ne naisetkaan näyttäydy niin kammottavina.

    • Anonyymi

      Kyllä on naisia jotka hakevat miehestä taloudellista etua, siipallani on näistä kokemusta aikoina ennen meitä. Uskomattomia juttuja.
      Minä en ole kenenkään hyväksikäyttäjä, kenenkään miehen ei tulisi siihen lähteä.

      • Anonyymi

        Naiset hakevat tietenkin jälkikasvulleen resursseja. Ei siinä ole mitään pahaa.


      • Anonyymi

        Joo, se on ikävää. Kun vanhempani erosivat isäni hyväuskoisena löysi naisen joka hamusi vain isäni rahoja ja omaisuutta ja sai vielä haluamansa kun isäni sairasti pahaa muistisairautta ja sai isän tekemään testamenttia edukseen jota nyt puidaan oikeudessa. Et silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset hakevat tietenkin jälkikasvulleen resursseja. Ei siinä ole mitään pahaa.

        Ai siinä ei ole mitään pahaa, että tuhoat elämäntehtäväksesi luontoa suoltamalla sinne uusia kuluttajia, ja vaadit siitä hyvästä täyden ylläpidon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siinä ei ole mitään pahaa, että tuhoat elämäntehtäväksesi luontoa suoltamalla sinne uusia kuluttajia, ja vaadit siitä hyvästä täyden ylläpidon?

        Mies voi helposti auttaa tuohon asiaan. Jos jokainen luonnosta huolestunut ritari kävisi katkomassa johtimensa, ei naiset voisi enää pullautella maailmaan uusia kuluttajia.

        Ole sinä siis etujoukoissa uudessa uljaassa maailmassa! Evää naisilta siemenesi niin eivät saa täyttä ylläpitoa pelkän uuden kuluttajan pullauttamisen varjolla!


    • Anonyymi

      Aloittaja ei sitten montaa naista tunne.

      Se osapuoli tekee aloitteen, joka on kiinnostunein tutustumaan. Kaikki vaan eivät ole niin kiinnostavia ihmisiä, että jokainen vastaantulija haluaisi tälle aloitetta tehdä. Siinä mielessä elämä on toki epäreilua.

      Jos saa aina vain pakkeja, kannattaa miettiä omaa lähestymistapaa ja pohtia voisiko sitä hioa.

    • Anonyymi

      Raha kiinnostaa useimpia, se on ihmisluonteessa ja jos huomaa että toista voi ohjailla halunsa mukaan se vaan lisääntyy ajan myötä. Menettämisen pelossa jotkut sit antaa sitä rahaa naiselle lisää ja lisää. Ei tietty koske kaikkia naisia mutta monia, olen itsekin ollut selaisten naisten kanssa, avopuolisoni ei onneks ole sellainen, toki hänkin pääsee osalliseksi saamastani perinnöstä ja tiedostaa sen vallan hyvin, yksi syy olla yhdessä muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Ohhoh. Alottaja on kyllä ymmärtänyt elämän tärkeimmän asian eli hengittämisen. Siitähän kaikki lähtee liikkeelle, mutta naisen elämästä alottaja ei näytä ymmärtävän paljoakaan. Ajattele ap, että naisten tulee vastata kaikkiin noihin haasteisiin mitä täällä palstalla miehet esittää eli ei saa vanhentua, ei saa olla ruma, ei saa painaa yli 50 kg, pitää olla herttainen vittu, ei saa halveksua typeryksiä, pitää erota jos ei enää rakasta mutta erota ei kuitenkaan saa.

      • Anonyymi

        En ole kyllä esittänyt ainakaan itse koskaan naiselleni tuon kaltaisia vaatimuksia. Muijani on sellainen kuin on ja hyvä että on sellainen. Muijani "vittu" on kyllä tiukka ja mieleeni kovasti samoin naisen vartalo on muodoiltaan mieleeni, hyvä ettei ole mikään hiirulainen vaan muodokas isotissinen nainen. Pää nuppikin on aika terävä ja muutenkin mulle sopiva pakkaus. On kyllä ajoittain kovinkin vaativa mutta se on naisen tyyli ja se siitä.


    • Ei se ihan noin aina mene mikäli sattuu nainen olemaan, että helppoa olis. Kyllä ihan niitä fyysisestikin raskasta työtä on tullut tehtyä, ja työpaikat hakenut itse, kokenut ja pettynyt niin rakkaudessa kuin muutenkin elämässä.

      • Anonyymi

        Niin, tiedän niitäkin naisia jotka on miehensä asemalla saaneet parempaa työtä tai palkkaa kun muut. Työ paikasta kerrotaan kuin salassa ja selvii et sen miehen muija sai paikan kun mies oli hyvässä asemassa firmassa ja ehdotti puolisoaan paikkaan, hys hys hiljaa jälkeenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tiedän niitäkin naisia jotka on miehensä asemalla saaneet parempaa työtä tai palkkaa kun muut. Työ paikasta kerrotaan kuin salassa ja selvii et sen miehen muija sai paikan kun mies oli hyvässä asemassa firmassa ja ehdotti puolisoaan paikkaan, hys hys hiljaa jälkeenpäin.

        tiedän minäkin ja kuullut tarinoita.

        vaikka kaikesta ja kaikille sais olla kateellinen, mikäli sille tielle lähtis. Vaan ei se kannata, varsinkin katkeruus syö ihmistä pitemmän päälle.

        Pelattava niillä pelimerkeillä jotka saanut, tai joilla nyt pelata ja yritettävä päästä mahdollisimman pitkälle.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        tiedän minäkin ja kuullut tarinoita.

        vaikka kaikesta ja kaikille sais olla kateellinen, mikäli sille tielle lähtis. Vaan ei se kannata, varsinkin katkeruus syö ihmistä pitemmän päälle.

        Pelattava niillä pelimerkeillä jotka saanut, tai joilla nyt pelata ja yritettävä päästä mahdollisimman pitkälle.

        Maailma ei ole oikeuden mukainen paikka ja toislla vielä hyvää tuuria ja toisilla huonoo. Olen miehenä kaiken sen eteen mitä saanut tehdä täyden päivä työn, isä jo aikoinaan opetti et mitään ei ilmaiseksi saa, töitä on tehtävä ja näin se on. Jopa puolison valinnan eteen oli vaivaa nähtävä, naisella oli rima suht korkeella.


    • Anonyymi

      Nyt obn taas niinon erikoiset rinnastukset, että pakko kysyä muutama tarkentava kysymys.

      Maksetaanko ihmisille todellakin palkkaa parisuhteessa olemisesta? Vai miten ihmeessä parisuhteen löytämisen helppous tai vaikeus liittyy palkkatasoon?

      • Anonyymi

        Monet ja varsinkin naiset haluu miehen jolla on kukkarossa massia, hyvä auto, hyväpalkkainen työ/virka, tää on tosi elämää, kannattaa tutustua. Tiedän myös naisia jotka ei ole haluneet duunaria miehekseen koska haluu korkeeta elintasoa. Itse treffailin muutaman kerran naista jolle eka kysymykset oli mun taloudellisesta tilasta, kun nainen kuuli tilanteeni alkoi heti olla selvä että jatkoa ei ole luvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ja varsinkin naiset haluu miehen jolla on kukkarossa massia, hyvä auto, hyväpalkkainen työ/virka, tää on tosi elämää, kannattaa tutustua. Tiedän myös naisia jotka ei ole haluneet duunaria miehekseen koska haluu korkeeta elintasoa. Itse treffailin muutaman kerran naista jolle eka kysymykset oli mun taloudellisesta tilasta, kun nainen kuuli tilanteeni alkoi heti olla selvä että jatkoa ei ole luvassa.

        Mutta miten tämä liittyy naisen työstään saamaan palkkaan? Miksi työnantajan kuuluisi hyötyä työntekihän parisuhdestatuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet ja varsinkin naiset haluu miehen jolla on kukkarossa massia, hyvä auto, hyväpalkkainen työ/virka, tää on tosi elämää, kannattaa tutustua. Tiedän myös naisia jotka ei ole haluneet duunaria miehekseen koska haluu korkeeta elintasoa. Itse treffailin muutaman kerran naista jolle eka kysymykset oli mun taloudellisesta tilasta, kun nainen kuuli tilanteeni alkoi heti olla selvä että jatkoa ei ole luvassa.

        Okei, eli kerran treffeillä törmäsit yhteen naiseen joka oli kiinnostuneempi sun tienesteistä kuin susta, ja sen perusteella leimaat kaikki naiset samanlaisiksi?

        Oletko itse samanlainen kuin Trump? Tai samanlainen kuin George Clooney? Tai samanlainen kuin housuunsa kuseva nistiukko joka asuu sillan alla?

        Etkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli kerran treffeillä törmäsit yhteen naiseen joka oli kiinnostuneempi sun tienesteistä kuin susta, ja sen perusteella leimaat kaikki naiset samanlaisiksi?

        Oletko itse samanlainen kuin Trump? Tai samanlainen kuin George Clooney? Tai samanlainen kuin housuunsa kuseva nistiukko joka asuu sillan alla?

        Etkö?

        Mulla takana useita treffejä ja noin 70% prossaa naisista on halunnut tietää nopeesti tyyliin onko sulla säästöjä, paljonko tienaat, onko omistusasunto vai ootko "vain" vuokralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli kerran treffeillä törmäsit yhteen naiseen joka oli kiinnostuneempi sun tienesteistä kuin susta, ja sen perusteella leimaat kaikki naiset samanlaisiksi?

        Oletko itse samanlainen kuin Trump? Tai samanlainen kuin George Clooney? Tai samanlainen kuin housuunsa kuseva nistiukko joka asuu sillan alla?

        Etkö?

        Edelleen ... miksi työnantajan tulisi hyötyä työntekijän parisuhdestatuksesta? Työantajan pussiinhan ne säästetyt sentit jäävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla takana useita treffejä ja noin 70% prossaa naisista on halunnut tietää nopeesti tyyliin onko sulla säästöjä, paljonko tienaat, onko omistusasunto vai ootko "vain" vuokralla.

        Sehän kertoo sitten vaan sun naismausta.
        Tavalliset naiset tienaa itse omat rahansa. Toki kumppaniehdokkaan rahatilanne siinä mielessä kiinnostaa, että oma aikomus ei ole alkaa elättää miestä. Gold diggeriltä vaikuttava ukko ei mene jatkoon. Itsekin olet selvästi osannut heittää takaisin kiertoon kaikki rahan perässä juoksijat, joten mikä hiertää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla takana useita treffejä ja noin 70% prossaa naisista on halunnut tietää nopeesti tyyliin onko sulla säästöjä, paljonko tienaat, onko omistusasunto vai ootko "vain" vuokralla.

        Sivusta ...

        Onko se jos nainen kysyy vaikka sun palkasta tai asunnosta automaattisesti merkki, että vain raha kiinnostaa? Mietin meinaan omalle kohalleni, että ei noi nyt niin ihmeellisiä kysymyksiä ole. Ei niitä kaikkia ehkä ekoilla treffeillä kysyis. Tai en tiiä, kun ei ne mun mielestä ole niin ihmeellisiä kysymyksiä. No joo säästöistä en varmaankaan lähtis kysyyn. Jos ei se tulis jotenki jostain esiin. Mut siis eikö työ ole Suomessa kuitenki oo aika normaali aihe puhua? Kaikkihan sitä aina kysyy, että mitä teet työkses. Ja jos toisella on vaikka joku oudompi ammatti, niin kyllä mä voisin ihan hyvin kysyä, että mitä xxx oikeen tienaa. En nyt tietenkään ihan keltä vaan kysyi, mutta jos tyyppi vaikuttais siltä, että se kysymys vois olla sille ihan ok. Ja kyllä multakin on usein kysytty, että mitä mä tienaan. On sen verran harvinaisempi ammatti ja ei kai ihmiset eri ammattien keskipalkkoja ulkoa osaa?

        Sekin kai lienee ihan normi kysymys, että missäs asut? Sen jälkeen vois itelleni ainaki olla ihan luontevaa jutella, että kerrostalo vai omakotitalo vai miten. Kyllähän se asumismuoto voi kertoo ihmisestä muutakin ku varallisuudesta. Ja ihan hyvin voisin kysyä, että ihanko tosi omistat asunnon jostain paikasta, jonka tiedän tosi kalliiksi. Tai, että miten oot löytäny vuokra-asunnon jostain paikasta, josta tiedän et se on tosi vaikeeta. Ja ihan hyvin voisin puhua myöskin asunnon hinnasta tai vuokran suuruudesta, jos se taas vaikuttais asialta, josta voi puhua. Ei mua mitenkään loukkaa jos niitä kysyttäis multa.

        Tai jos puhe tulis autoista tai mistä tahansa kulkuneuvoista, niin todennäkösesti kysysin, että omistatko ja millasen. Jos tuntisin tarvetta kysyä, niin varmasti kysysin senkin, että omistatko hevosen tai millanen telkkari sulla on.

        Mut siis kaiken ton vuodatuksen jälkeen ... eikö noita sais/kannattais kysyä? Tuleeko niistä heti miehelle sellanen olo, että vain varallisuudella on nyt tässä väliä?


    • Anonyymi

      Naiset kyllä saa miehen helposti eikä mitään tarvii tehdä mutta nainen saa huonon miehen. Pettäjän ja väkivaltaisen ja nainen sitten kärsii vuosia. Oikein jos nainen saa turpaan siltä komealta jännämieheltä koska ei halunnut kunnollista miestä.

      • Anonyymi

        Mutta kun ettehän te "kunnolliset" miehet huoli "käytettyjä" naisia, niin eihän naisille sitten jää muita vaihtoehtoja kuin deittailla jännämiehiä ;)


    • Anonyymi

      Mun euro on sama ku miehellä. Miesvaltasel alalla 🤣 Ihan tismalleen sama palkka ku muillakin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät? Onko teillä tapana puhua palkoista ääneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät? Onko teillä tapana puhua palkoista ääneen?

        Sivusta ...

        Ainakin nuorempien ikäluokkien kohdalla palkka ei ole enää mikään valtionsalaisuus. Kaikissa omissa työpaikoissa mulla on ollu varsin hyvä käsitys siitä mitä ihmiset siellä tienaa. Ehkä eri juttu jos on paikassa, jossa on mahollisuus tehä vaikka erlaisia tuntimääriä tmv. Sillon ehkä on vaikee pysyä kärryillä ja varsinkaan verrata.

        Mun nykysessä työpaikassa nää tiedot on ihan yleisesti saatavilla. Ei tarvii yhtään arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Ainakin nuorempien ikäluokkien kohdalla palkka ei ole enää mikään valtionsalaisuus. Kaikissa omissa työpaikoissa mulla on ollu varsin hyvä käsitys siitä mitä ihmiset siellä tienaa. Ehkä eri juttu jos on paikassa, jossa on mahollisuus tehä vaikka erlaisia tuntimääriä tmv. Sillon ehkä on vaikee pysyä kärryillä ja varsinkaan verrata.

        Mun nykysessä työpaikassa nää tiedot on ihan yleisesti saatavilla. Ei tarvii yhtään arvailla.

        Totta ... omalla alallani tiedossa on hyvin myös se miten kilpailevat firmat maksaa. Eihän noi mikään salaisuus ole.


    • Anonyymi

      Sinä helkkarin uli-ruikuttaja olet sitten täälläkin suoltamassa samaa paskaa. Mikä estää muuttumasta "naiseksi" jos sitä niin kadehdit?;) Suurin osa transuliineista onkin incel ukkoja lol.

    • Anonyymi

      Alottajalla on ongelmana se, että ne naiset jotka ovat suhteissa rahan ja statuksen vuoksi miesten kanssa, kiinnostavat alottajaa, mutta alottajalla ei ole rahaa eikä statusta. Sitä vastoin suuri osa naisista joita siis raha ja status miehessä ei kiinnosta niinkään, niin tuommoiset naiset ei kelpaa ap:lle. Oikeasti ap on siis kateellinen miehille, jonka kaltainen hän ei itse ole, mutta hän purkaa sen naisiin, naisten syyllistämiseksi.

    • Anonyymi

      Kannattaa selvittää heti aluksi että onko se nainen rahan perässä. Itelläni on varallisuutta . Neljä autoakin löytyy ja aikoinaan huomasin että kun oli arvokkain auto perseen alla niin oli treffikumppanien kiinnostus jo vähän yliampuvaa. Nykyisen puolisoni kun treffasin niin treffeille menin ruosteisella laina transitilla tai fillarilla ensimmäiset 4kk ja "asustelin" muka omistamassani sijoitus yksiössä vuokralla. Hyvin kelpasin "köyhänä" ja nyt ollaan naimisissa oltu 6v. Tuota ennemmin treffasin useampia naisia samalla taktiikalla mutta eipä "köyhä" kelvannu. Mutta hyviä nauruja sain kun osa naisista otti yhteyttä kun olivat kuulleet jostain että rahaakin on. Jos se raha on naiselle tai miehelle tärkeintä niin kannattaa kiertää kaukaa!

      • Anonyymi

        No ehkä ei nyt noin pitkälle tartte mennä. Tosiasiassa on naisia, joille miehen rahat on tärkein juttu ja miehiä joilla on rahaa ja jotka haluaa edustuskumppanin, joka käyttää tuhottomasti rahaa ja aikaa itsensä laittamiseen, jotta näyttäisi hyvältä. Tuommoiset ihmiset sopii varmaan hyvinkin yhteen, kumpikin voittaa ja käyttää toisiaan tietyllä tapaa hyväksi, en näe mitään pahaa siinä, kun kumpikin sen ymmärtää (tai siis ei todellakaan ymmärrä). Vatakkaissa ihmisissä ratkaisee myös mimmoisia he on ihmisenä, monesti arvot ja ihmisyys ökyilijöillä on kyllä niin persiistä, että ei monia semmonen kiinnosta. Toinen ryhmä varakkaita miehiä, joita itekin tiedän on ne, jotka on ihan sairaan nuukia, saitoja. En usko, että monet naiset semmosestakaan viehättyy. On sairaalloisen nuukia ja ihan älyttömän harhaisia. Kyllä paras yhdistelmä näin naisena ajatellen on kohtuu järki ja kohtuu varallisuus (ja jos järkee on ja tunteita niin miksei varallisuuskin oo nasta juttu. On paska puhetta, että raha ei mitään merkkais. Tottakai se merkkaa, antaa mahdollisuuden tehdä kaikkea mielenkiintoista.


    • Anonyymi

      "Naisilla kaikki helvetin helppoa !!!"


      Siksipä onkin niin ihanaa olla nainen!
      Itsenäinen, riippumaton, pärjäävä. Pystyy elämään täyspainoista elämää ja nauttimaaan siitä ilman kiviriippaa jalassaan. (Lue sitovaa parisuhdetta)
      Itse en osaani vaihtaisi, en millään hinnalla! Rahani tienaan itse, ja myös päätän mihin käytän. Olen petannut asiani hyvin. Olin aikanaan tarpeeksi fiksu että lähdin opiskelemaan alalle jossa työtä riittää ja ansiotaso varsin tyydyttävä.
      Olen ostanut muutama vuosi sitten oman asunnon ja auto minulla on ollut siitä lähtien kun kortin sain. En ole koskaan halunnut mitään keneltäkään muulta, olen tarkka siitä etten jää kenellekään mitään velkaa ja että todella hallitsen ja vallitsen itse omaa elämääni. Kaikilta osin.
      On varmasti olemassa naisia jotka ripustavat kaiken miehen varaan, liian velttoja ja saamattomia ottaakseen vastuun itsestään ja elämästään itse. On myös valtavan paljon miehiä jotka huolivat epätoivoisena kenet tahansa, kunhan naispuolinen on. Sitten vingutaan ja rääytään kun on tehnyt huonoja valintoja elämässään.
      Ihmisellä pitäsi olla sen verran itsekunnioitusta ja ylpeyttä ettei kenen tahansa kelkkaan lähde eikä ketä tahansa kelpuuta. Omista huonopista valinnoista elämässä on vastuussa vain ja ainoastaan itse. Tämä koskee molempia sukupuolia.

    • Anonyymi

      Ihan itse olen jokaisen pennini tehnyt. Yhtään niistä en ole miehiltä saanut. Palkkaa saan saman kuin miespuoliset kolegatkin. Koska olen esimiesasemassa, niin saan tietysti hieman enemmän palkkaa, kuin suurin osa miespuolisista työkavereistani. Toki enemmän myös kuin osa naispuolisista, mutta meillä ei montaa naista ole töissä ja heistäkin suurin osa on esimiesasemassa, eli samoissa mennään.

      • Anonyymi

        Alaa en viitsi sanoa, koska suurin osa miehistä aloittaa veetuilun siinä vaiheessa. Nainenhan ei tässä hommassa voi pärjätä, eikä mitään osata tai ymmärtää. Lisäksi meitä kaikkia kuvitellaan automaattisesti miljonääreiksi ja tokihan se saattaa harmittaa.


    • Anonyymi

      Myönnetään, että muutaman työpaikan olen elämässäni saanut ulkonäölläni. Teidän, että en ollut toiseen pätevin hakija ja tiedä, että toiseen eivät edes haastatelleet muita, vaikka mulla ei ollut siihen mitään pätevyyttä. En mä niitä töitä kuitenkaan pelkillä tisseillä olis kyennyt pitämään. Pomolla kun ei ollut pääsyä lähikontaktiin niiden tissien kanssa ja työtuloksetkin katsottiin joka kuukausi.

      Aika harvinaista "herkkua" on kuitenki toi ulkonäöllä töihin pääsy. Vähänkin isommissa firmoissa on rekryihmiset ihan erikseen ja valtaosa heistä alkaa olla naisia. Siinä kohtaa hyvä ulkonäkö (tai oikeestaan sen turha korostaminen) on pikemmin haitaksi.

    • Anonyymi

      Naisen elämä ei ole ollut koskaan helppoa. Naiset ovat kuitenkin elämän peruspilareita. Ilman naisia ei ole miehiäkään.
      Mitä toimeentuloon tulee, niin se on monen asian summa. Yhteiskuntakin on pelissä mukana. Tietysti puhun nyt perheellisistä, en pintaliito pariskunnista. Nämä parit elävät itseriittoista elämää kiiltokuvat seuranaan. Rahanhimo arvonaan.

    • Anonyymi

      Nää tohtorit nyt tiedetään....

      Harva katsos tuntee vetoa ylimieliseen, itseään jatkuvasti korostavaan, sosiaalisesti ei-kiinnostavaan persoonaan, joka on vielä ykkösluokan narsku kaupanpäälle.
      Pitäisi ensin laskeutua sieltä pilven reunalta tähän päivään, alkaa kunnioittamaan kanssaeläjiä, lopettaa se helvetin oksettava ylemmyyden tunne (mihin ei ole mitään aihetta) sekä tajuata, ettei kaikkien elämäntarkoitus ole koulutuksella päteminen.

      Ei voisi olla etovampaa tyyppiä kuin "tohtori kaikkitietävä", Allah isänmaan, joka oikeasti luulee saavansa jokaisen pöksyn märäks vain korkeakoulututkintonsa vuoksi. Mietippä uudestaan tuota kulta, koska sun intros kusee pahemman kerran.
      Tolla asenteella et pariudu varmasti tässä elämässä, mutta onnea toivotan yrityksellesi.

    • Anonyymi

      "Tolla asenteella et pariudu varmasti tässä elämässä, mutta onnea toivotan yrityksellesi."

      Ihan vaan jos on itsenäisesti pärjäävä ja vapaudestaan nauttiva niin miksi ihmeessä edes haluaisi pariutua? Kun minkään valtakunna tavoitetta ei olekaan siihen suuntaan, päin vastoin!

    • Anonyymi

      Kyllä minun vaimoni näki 52 vuotta sitten vaivaa päästäkseen kanssani avioon.
      Teki aloitteen. Touhusi kuulutukset. Varasi kappelin. Hankki todistajat.
      Tuon jälkeen hän ei ole koskaan vaatinut mitään. On esittäynyt joustavamuotoisia toivomuksia ja kertonut joistakin mieltymyksistään mutta ei ole edes suoraan pyytänyt mitään.
      Tämä juuri on sitä helppoutta. Olen ollut kuin Kekkonen Moskovan suuntaan. Olen ennakoinut tilanteet ja tarpeet.
      Vastaavsti vaimoni on tarpeen vaatuessa ryhtynyt mihin tahansa tarvittavaan puuhaan. Esimerkin vuoksi, kun koipeni oli kipsissä niin hän työsi kaksi tenavaamme vanu/lauta päällä vehkeellä anopille 5km:n päähän ja meni ok-työmaalle muurareiden ja sittemmin timpureiden apuriksi.
      Hoiti yli 10 vuotta yksin taloutemme paitsi tulopuolen.
      Nyt vanhoilla päivillään hänen rasittavin puuhansa on vastata oma-aloitteisesti minun odotuksiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe