Olin miehen kanssa, joka teki koko ajan töitä.. kun yritin soittaa oli kokoajana kiire.. ei ollut aikaa minun kanssa jutella edes 5 minuuttia. 1 minuutti korkeintaan. Kyllähän siinä tuli se tunne, että kaikki muu on tärkeämpää. Minulle voi näyttää negatiiviset tunteet , mutta muille ollaan ystävällisiä ja hyviä kavereita.. minulle ollaan vihaisia, jos soittelen ja vien hänen kallisarvoista aikaa 1 minuuttia kauempaa
Kun miehellä ei ole aikaa
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi soittelit hänelle työaikana?
Kai teillä oli ns. yhteinen koti tai paikka jossa mies kävi työhommiensa välissä kääntymässä. Olisit jutellut silloin kun mies oli samassa tilassa kanssasi ja antanut hänelle muina aikoina työrauhan. Ystävä hyvä.
Työaika on rahallista korvausta vastaan työnantajan oikuille luvattua aikaa. On tietysti kiva, jos sen puitteissa on mahdollista välissä huokaista ja soitella läheisilleen, mutta kaikille se ei ole mahdollista ilman, että työ kärsii.
Tottakai oikeasti tärkeistä asioista voi ja pitää soittaa, mutta esimerkiksi tiedustelu mitä kulta haluaisit ruoaksi illalla on jo heikoilla jäillä.
Olin naisen kanssa, jonka oli vaikea ymmärtää edellisiä sekä sitä, että minulla on oikeasti useimmiten todella kiire töissä ja työpuhelimeni on varsin aktiivinen laite.
Tein tuolloin paljon töitä, mutta joka päivä oli yhteistä aikaa, useimmiten useita tunteja ennen nukkumaan menoa. Ja viikonloput olivat vain yhteistä aikaa, mutta ilmeisesti se kaikki ei ollut riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140