Voiko käydä niin

Anonyymi

Että tunteita on mutta esteitä on vaan liikaa?

40

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voi

      • Anonyymi

        Miten?


    • Anonyymi

      Ei voi.

      • Anonyymi

        Koska?


      • Anonyymi

        Tunteet loppuvat jos kokee paljon sellaista mitä ei voi hyväksyä. Takaisinpaluuta ei enää ole, kun on mennyt rikki johonkin tiettyyn henkilöön liittyviin "tapahtumiin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet loppuvat jos kokee paljon sellaista mitä ei voi hyväksyä. Takaisinpaluuta ei enää ole, kun on mennyt rikki johonkin tiettyyn henkilöön liittyviin "tapahtumiin".

        Silloinhan niitä tunteita ei vaan ole.. tai on mutta ei lämpöisiä.


    • Anonyymi

      Tottakai niin voi käydä. Ja yleensä niin käykin 😭

    • Anonyymi

      Jos näin on niin tunteita ei vaan taida olla riittävästi..

      • Anonyymi

        Ei se mee läheskään aina noin. Joskus vaan pitää luovuttaa


      • Anonyymi

        Todennäköistä


      • Anonyymi

        Yleensä tunteet yksipuolisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mee läheskään aina noin. Joskus vaan pitää luovuttaa

        Miksi luovuttaisi jos tunteita on vahvasti molemminpuolin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tunteet yksipuolisia

        Sillon ne pitää ottaa säilöön ja vapauttaa/kohdistaa johonkin muuhun..


    • Anonyymi

      Minä en kehtaa kutsua tyttöjä käymään kylässä koska voi olla liian sotkuista, onkin aika sotkuista...

      • Anonyymi

        Siivouspäivä


    • Anonyymi

      Oon miettinyt tätä paljon. Ajattelen niin, että jos tunteet on tarpeeksi vahvoja, minkään esteen ei pitäisi olla liian suuri ylitettäväksi. Silloin se, joka kokee tunteensa vahvoiksi kertoo tunteistaan ja selvittää, onko niitä sillä toisellakin. Toisaalta, jos tunteet eivät ole tarpeeksi vahvoja, silloin ne pitää itsellään ja odottaa, että ne menevät ohitse.

      • Anonyymi

        Olen tässä aikalailla samoilla linjoilla kanssasi.


      • Anonyymi

        En kyllä ole samaa mieltä. Joskus vaan tunteistaan ei voi eikä pysty kertomaan.
        Pitäisi olla täysin varma mitä toinen tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole samaa mieltä. Joskus vaan tunteistaan ei voi eikä pysty kertomaan.
        Pitäisi olla täysin varma mitä toinen tuntee.

        Konmentoin tätä, mutta kommentti meni väärään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole samaa mieltä. Joskus vaan tunteistaan ei voi eikä pysty kertomaan.
        Pitäisi olla täysin varma mitä toinen tuntee.

        Mistä sen tietää jos ei kysy? Kyllä sen yleensä vaan tietää mut se on sitten varmaa..


    • Anonyymi

      Ei voi koskaan olla varma. Pitää uskaltaa ottaa se riski, että kertoo omista tunteistaan, vaikka toinen voi tuntea eri tavalla. Luottaa siihen, että vaikka kerrot tunteesi, se toinen ei kerro sitä eteenpäin, vaikka ei tuntisi samoin. Tai vaikka kertoisi, onko sillä lopulta mitään väliä? Minä valmistaudun kertomaan omista tunteistani, koska ennemmin se kuin tämä ikävä ja palsta.

      • Anonyymi

        Olet rohkea etkä kuulu tälle palstalle joskus on vaam otettava se askel. (ihan hyvällä tavalla tarkoitin tuon ettet kuulu tänne).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rohkea etkä kuulu tälle palstalle joskus on vaam otettava se askel. (ihan hyvällä tavalla tarkoitin tuon ettet kuulu tänne).

        Tilanteeni on siinä mielessä eri, että olen melko varma, että toisella on tunteita. En vain tiedä, mitä hän haluaa: Ei mitään, flirttailla, yhden yön suhteen tms vai oikeasti minut. Ja se ei selviä kuin kertomalla omista tunteistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanteeni on siinä mielessä eri, että olen melko varma, että toisella on tunteita. En vain tiedä, mitä hän haluaa: Ei mitään, flirttailla, yhden yön suhteen tms vai oikeasti minut. Ja se ei selviä kuin kertomalla omista tunteistani.

        Harvemmin kukaan kenellä on tunteita on haluamatta mitään tai yhden yön suhteen tai flirttailla. Jos on tunteita niin kyllä silloin hän varmasta haluaa oikeasti sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin kukaan kenellä on tunteita on haluamatta mitään tai yhden yön suhteen tai flirttailla. Jos on tunteita niin kyllä silloin hän varmasta haluaa oikeasti sinut.

        Voi ihminen olla ihastunut, mutta niin, ettei halua mitään vakavampaa.


    • Anonyymi

      Juu, ei väistytä vaikka tunnetaan.

    • Anonyymi

      Kyllä niin on käynyt. Rakastan häntä. Olen rakastanut vuosia ja voi olla, että rakastan elämäni loppuun asti. Rakkaudelle on esteitä.. Sen eteen joutuisi tekemään isoja uhrauksia. Tää on jo toinen vaiettu rakkaus. Edellinen ei loppunut edes toisen kuolemaan vaan kulkee mun mukana edelleen.

      • Anonyymi

        Niin. Sulla ois kortti, mutta ylpeys ei anna periksi.

        Jääkö ylpeydestä mitään kuoleman jälkeen käteen ?

        Ei todellakaan. Pelko ja hännänpää korkeintaan

        Hallikaisen elämänkerta hyvä

        Suosittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sulla ois kortti, mutta ylpeys ei anna periksi.

        Jääkö ylpeydestä mitään kuoleman jälkeen käteen ?

        Ei todellakaan. Pelko ja hännänpää korkeintaan

        Hallikaisen elämänkerta hyvä

        Suosittelen

        Ei kyse ole ylpeydestä vaan elämän realiteeteista. Onko se sen arvoista mitä sen saadessaan menettää. Tilanteita on erilaisia. Ei kaikki ole helppoa. Jos suhde on sellainen, että muut läheiset hylkää niin on aika iso hinta. Jos suhde rikkoutuu tulee ero tai toinen kuolee, niin toinen jää silloin yksin muiden läheisten jo vuosia sitten hyljättyä. Mukaan vielä muuta haastetta niin onko edes onnistumisen mahdollisuutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyse ole ylpeydestä vaan elämän realiteeteista. Onko se sen arvoista mitä sen saadessaan menettää. Tilanteita on erilaisia. Ei kaikki ole helppoa. Jos suhde on sellainen, että muut läheiset hylkää niin on aika iso hinta. Jos suhde rikkoutuu tulee ero tai toinen kuolee, niin toinen jää silloin yksin muiden läheisten jo vuosia sitten hyljättyä. Mukaan vielä muuta haastetta niin onko edes onnistumisen mahdollisuutta..

        Jos läheiset hylkää sinut sinun onnesi vuoksi, niin kuinka läheisiä he ovat? Uhraatko onnesi läheistesi mielipiteiden vuoksi? Mitä sellaisilla läheisillä tekee, anteeksi vaan.


    • Anonyymi

      Lukematta muita kommentteja ja vastaan paljastumisen uhalla että tekosyitä on monia ei esteitä 😃

      • Anonyymi

        Hyvin paljastavaa..


    • Anonyymi

      Tuollainen unesta herättely painamalla sormella nukkuvaa ihmistä: alkaa heräämään pikkuhiljaa, mutta itse tuskin mitenkään räjähtäisin vaikka heti heräisin, mutta jos tyttö painaa sormella aina, sitten tyttö huomaa alkaa heräilemään jo ja unisseikkailuista tulemaan pois...

    • kyllä voi.

      tunteita on, järkeä tässä ei ole.

      • Anonyymi

        No näissä rakkausasioissa yleensä tunteet voittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näissä rakkausasioissa yleensä tunteet voittaa.

        ei välttämättä, joskus saattaa olla että tunteet on pidettävä vaan omana tietona.


    • Anonyymi

      Estoja on liikaa?

      • Anonyymi

        Molemmin puolin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmin puolin..

        No sitte paree kyseinen henkilö unohtaa itselle kävi vähä samalai mutta kyllä se unohtuu kun ei ajattele toista.Tuntuu pahalta jos umpikuja niin pakko unohtaa.


    • Anonyymi

      Taisi käydä niin että toiseen tunteet kuoli, eli ylitsepääsemätön este.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe