Että tunteita on mutta esteitä on vaan liikaa?
Voiko käydä niin
Anonyymi
4054
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 40
Vanhimmat
Kyllä voi
Miten?
Ei voi.
Koska?
Tunteet loppuvat jos kokee paljon sellaista mitä ei voi hyväksyä. Takaisinpaluuta ei enää ole, kun on mennyt rikki johonkin tiettyyn henkilöön liittyviin "tapahtumiin".
Silloinhan niitä tunteita ei vaan ole.. tai on mutta ei lämpöisiä.
Tottakai niin voi käydä. Ja yleensä niin käykin 😭
Jos näin on niin tunteita ei vaan taida olla riittävästi..
Ei se mee läheskään aina noin. Joskus vaan pitää luovuttaa
Todennäköistä
Yleensä tunteet yksipuolisia
Miksi luovuttaisi jos tunteita on vahvasti molemminpuolin?
Sillon ne pitää ottaa säilöön ja vapauttaa/kohdistaa johonkin muuhun..
Minä en kehtaa kutsua tyttöjä käymään kylässä koska voi olla liian sotkuista, onkin aika sotkuista...
Siivouspäivä
Oon miettinyt tätä paljon. Ajattelen niin, että jos tunteet on tarpeeksi vahvoja, minkään esteen ei pitäisi olla liian suuri ylitettäväksi. Silloin se, joka kokee tunteensa vahvoiksi kertoo tunteistaan ja selvittää, onko niitä sillä toisellakin. Toisaalta, jos tunteet eivät ole tarpeeksi vahvoja, silloin ne pitää itsellään ja odottaa, että ne menevät ohitse.
Olen tässä aikalailla samoilla linjoilla kanssasi.
En kyllä ole samaa mieltä. Joskus vaan tunteistaan ei voi eikä pysty kertomaan.
Pitäisi olla täysin varma mitä toinen tuntee.
Konmentoin tätä, mutta kommentti meni väärään kohtaan.
Mistä sen tietää jos ei kysy? Kyllä sen yleensä vaan tietää mut se on sitten varmaa..
Ei voi koskaan olla varma. Pitää uskaltaa ottaa se riski, että kertoo omista tunteistaan, vaikka toinen voi tuntea eri tavalla. Luottaa siihen, että vaikka kerrot tunteesi, se toinen ei kerro sitä eteenpäin, vaikka ei tuntisi samoin. Tai vaikka kertoisi, onko sillä lopulta mitään väliä? Minä valmistaudun kertomaan omista tunteistani, koska ennemmin se kuin tämä ikävä ja palsta.
Olet rohkea etkä kuulu tälle palstalle joskus on vaam otettava se askel. (ihan hyvällä tavalla tarkoitin tuon ettet kuulu tänne).
Tilanteeni on siinä mielessä eri, että olen melko varma, että toisella on tunteita. En vain tiedä, mitä hän haluaa: Ei mitään, flirttailla, yhden yön suhteen tms vai oikeasti minut. Ja se ei selviä kuin kertomalla omista tunteistani.
Harvemmin kukaan kenellä on tunteita on haluamatta mitään tai yhden yön suhteen tai flirttailla. Jos on tunteita niin kyllä silloin hän varmasta haluaa oikeasti sinut.
Voi ihminen olla ihastunut, mutta niin, ettei halua mitään vakavampaa.
Juu, ei väistytä vaikka tunnetaan.
Kyllä niin on käynyt. Rakastan häntä. Olen rakastanut vuosia ja voi olla, että rakastan elämäni loppuun asti. Rakkaudelle on esteitä.. Sen eteen joutuisi tekemään isoja uhrauksia. Tää on jo toinen vaiettu rakkaus. Edellinen ei loppunut edes toisen kuolemaan vaan kulkee mun mukana edelleen.
Niin. Sulla ois kortti, mutta ylpeys ei anna periksi.
Jääkö ylpeydestä mitään kuoleman jälkeen käteen ?
Ei todellakaan. Pelko ja hännänpää korkeintaan
Hallikaisen elämänkerta hyvä
Suosittelen
Ei kyse ole ylpeydestä vaan elämän realiteeteista. Onko se sen arvoista mitä sen saadessaan menettää. Tilanteita on erilaisia. Ei kaikki ole helppoa. Jos suhde on sellainen, että muut läheiset hylkää niin on aika iso hinta. Jos suhde rikkoutuu tulee ero tai toinen kuolee, niin toinen jää silloin yksin muiden läheisten jo vuosia sitten hyljättyä. Mukaan vielä muuta haastetta niin onko edes onnistumisen mahdollisuutta..
Jos läheiset hylkää sinut sinun onnesi vuoksi, niin kuinka läheisiä he ovat? Uhraatko onnesi läheistesi mielipiteiden vuoksi? Mitä sellaisilla läheisillä tekee, anteeksi vaan.
Lukematta muita kommentteja ja vastaan paljastumisen uhalla että tekosyitä on monia ei esteitä 😃
Hyvin paljastavaa..
Tuollainen unesta herättely painamalla sormella nukkuvaa ihmistä: alkaa heräämään pikkuhiljaa, mutta itse tuskin mitenkään räjähtäisin vaikka heti heräisin, mutta jos tyttö painaa sormella aina, sitten tyttö huomaa alkaa heräilemään jo ja unisseikkailuista tulemaan pois...
kyllä voi.
tunteita on, järkeä tässä ei ole.
No näissä rakkausasioissa yleensä tunteet voittaa.
ei välttämättä, joskus saattaa olla että tunteet on pidettävä vaan omana tietona.
Estoja on liikaa?
Molemmin puolin..
No sitte paree kyseinen henkilö unohtaa itselle kävi vähä samalai mutta kyllä se unohtuu kun ei ajattele toista.Tuntuu pahalta jos umpikuja niin pakko unohtaa.
Taisi käydä niin että toiseen tunteet kuoli, eli ylitsepääsemätön este.