Pitääkö Gang Stalking paikkansa?

Anonyymi

Itse en asiasta paljoa tiedä. En myöskään usko että asunnossani on käyty ilman minun lupaa. En usko että jos joku jätkä porukka nauraa minulle pihalla ei kyse ole vainoamisesta vaan ihan huonolta onnelta. Väärässä paikassa väärään aikaan. Jos kännykkä ei toimi oikealla tavalla tai jos spotifyi katkeilee, ei kyse ole elektronisesta häirinnästä vaan laitteessa saattaa olla vika yhteyksissä tai ohjelmointivirheestä. Jos yöllä tykyttää sydämmessä, ei kyse ole välttämättä säteilyttämisestä, vaan ehkä vain korkeasta verenpaineesta.

Mitä mieltä muut ovat Gang Stalkingista? Onko totta vai fiktiota?

85

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään , ensimmäistä kertaa 75 vuoteen, Nils Melzer, YK:n erityisraportoijakiduttamisesta, esittää tutkimustuloksiaan laittomasta MIND Controllin ja siihen liittyvien tekniikoiden käytöstä. Hän on tutkinut Cyber-kiduttamista yli vuoden ajan,---olemme kiinnostuneita löydöksistään . Toivomme, että kaikki peitetyt teknologiat, sellaiset kuin NeuroWeapons, joita kohdistetaan viattomiin ihmisiin ympäri maailmaa, joutuvat julkisen huomion kohteeksi ja uusia lakeja säädettäisiin.

      • Anonyymi

        NO PITÄÄ ESI,, ,AAIL,AM ,ENOA APALSTA 504 GATE BAD WAY- EI TOIMI-

        TÄMÄ SITTEN NÄKJÖLKÖHJÄÄ TOIMIIKIN...

        gs- GABGI-STALKING ELI JENGIVAINO JENGIKIUSAAMINE TOIMII SATANISTIEN KULTTI PIITIRIEN TEKEMÄNÄ JA VALTIOTASOILLA JOHDELTTUNA ESIM MIELENKONTROLLI-UHREJA VASTAAN JOPA KYMMENIÄ VUOSIA MAKSAEN VALTIOLLE SATOJA ELLEI ENEMMÄN MILJOONIA EUROJA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO PITÄÄ ESI,, ,AAIL,AM ,ENOA APALSTA 504 GATE BAD WAY- EI TOIMI-

        TÄMÄ SITTEN NÄKJÖLKÖHJÄÄ TOIMIIKIN...

        gs- GABGI-STALKING ELI JENGIVAINO JENGIKIUSAAMINE TOIMII SATANISTIEN KULTTI PIITIRIEN TEKEMÄNÄ JA VALTIOTASOILLA JOHDELTTUNA ESIM MIELENKONTROLLI-UHREJA VASTAAN JOPA KYMMENIÄ VUOSIA MAKSAEN VALTIOLLE SATOJA ELLEI ENEMMÄN MILJOONIA EUROJA

        " no pitää, esim, maailmanmenoa-palsta 504 bad gateway- ei toimi-
        tämä sitten näköjään toimiikin....
        ps.
        Gangi-stalking eli jengivaino jengikiusaaminen toimii satanistien kulttipiirien tekemänä ja valtiotasoilla johdettuna esim mielenkontrolli-uhreja vastaan jopa kymmeniä vuosia.... " jne.
        (edellinen kommentti)

        PS.

        - NYT UUSIN TAPAAMINEN tapaaminen on lauantaina 12. elokuuta 2023 klo 16 alkaen Helsingissä_:
        Kohde-henkilöt Suomi:
        https://targetedindividualsfinland.com/ajankohtaista/

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/announcements


    • Anonyymi

      Tiedustelupalvelu voi teitä tarkkailla puhelimitse ja kameroin mutta GS:sää ei varmasti tapahdu siinä mittakaavassa kuin jotkut täällä ulisevat.

      • Anonyymi

        Mihin tuo sinun vakuuttelusi perustuu? Oletko tutkinut asiaa ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuo sinun vakuuttelusi perustuu? Oletko tutkinut asiaa ja miten?

        Miksi tiedustelupalvelut kiinnostaisi pätkääkään jonkun taviksen touhut? Heillä on ihan oikeitakin töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tiedustelupalvelut kiinnostaisi pätkääkään jonkun taviksen touhut? Heillä on ihan oikeitakin töitä.

        Retoristen kysymysten heittäminen ei ole tutkimista.


      • Anonyymi

        Suomessa P2 propaganda duo / Vapaamuurai järjestön jäsen on GS toiminnan takana. Hallitsevat nimensä mukaisesti mediaa. Näiden kyylinnän vuoksi sinunkin tietokoneesi jää sammutaessa päälle joko näppis tai hiiri saa edelleen virtaa ja "kuuntelu" sujuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuo sinun vakuuttelusi perustuu? Oletko tutkinut asiaa ja miten?

        Mistä niitä vainoajia riittäisi ja millä rahoilla heidät palkattaisiin?


      • Anonyymi

        ulisevat.. kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niitä vainoajia riittäisi ja millä rahoilla heidät palkattaisiin?

        Tyhmä kansa itse maksaa veroina koska eihän verorahoille ole enää vastinetta tässä maassa.


      • Anonyymi

        Ei tapahdukaan- vaan paljon laajemmassa- jota vain harvat pystyy edes tajuaan-

        ehkä eniten rahaa maailmassa käytetään tällä hetkellä mielenkontrolliin ja joukkovainoon- eli gang stalking GS.-

        myös massoja mielenohajillaan- on joukkovaino-kerrostaloja vartavasten rakeennettu , jne- salaseura-kultti, joukkovaino, mielenkontrolli-kaupunkeja mm Lahti, Kupittaa, Orivesi, Ikaalinen, Parkano, Virrat , Alavus, Kihniö, Sastamala on yksi tuollainen, Jyväskylä, mahdollisesti Kajaani, .. .. jne... isommissa kaupundeissa tapahtuu tietenkin-.-.,-., jne .,-., jne


    • Anonyymi

      Huonoa fiktiota.

    • Anonyymi

      googlaa vaikka hakusanoilla
      gang stalking and electronical harrassament
      gang stalking suomessa
      jne äläkä täällä länkytä typeryyksiä

      • Anonyymi

        Ikävä sanoa sinua idiootiksi mutta sinulla on varmasti minua pienempi (älykkyysosamäärä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä sanoa sinua idiootiksi mutta sinulla on varmasti minua pienempi (älykkyysosamäärä).

        Oletko joku huippuälykäs, mutta narsistinen/sosiopaattinen gang stalkingin organisoija, vai? Gang stalkingin alatason toteuttajathan, kuten naapurihäiriköt, ovat yleensä korkeintaan keskivertoälykkäitä, usein näyttävät lievästi kehitysvammaisilta.


      • Anonyymi

        Tehnyt jo aikoja sitten. Harhaisten sekopäitten kirjoittamaa huonoa fiktiota harhojensa selittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehnyt jo aikoja sitten. Harhaisten sekopäitten kirjoittamaa huonoa fiktiota harhojensa selittelyyn.

        Miten olet tutkinut asiaa ja millä pätevyydellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet tutkinut asiaa ja millä pätevyydellä?

        Kun ei ole minkäänlaista jälkeä moisesta "ilmiöstä" sitä ei ole. Eikä myöskään jälkeä jälkien peittelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole minkäänlaista jälkeä moisesta "ilmiöstä" sitä ei ole. Eikä myöskään jälkeä jälkien peittelystä.

        Miten niin ei ole minkäänlaista jälkeä tai jälkeä jälkien peittelystä? Miten olet tutkinut asiaa? Ja minkälaisia jälkiä olettaisin löytyvän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole minkäänlaista jälkeä tai jälkeä jälkien peittelystä? Miten olet tutkinut asiaa? Ja minkälaisia jälkiä olettaisin löytyvän?

        Mene seuraavaan naamakirjaan tutustumaan vaikka niihin jälkiin.

        NewWorlsOrderin vainon kohteiden....


      • Anonyymi

        Löytyi vain huonoa fiktiota. Kirjoittajina vainoharhaiset pipipäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi vain huonoa fiktiota. Kirjoittajina vainoharhaiset pipipäät.

        joo, en suosittele enää NWOnaamakirjaa. Vaikuttaa sielle, että tehdään naurettavaksi koko joukkovainoa. -Joitakin varteen otettavia artikkeleita on joskus.

        Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilla on nykyään selkeää perustietoa ja linkkejä.

        targetedindividualsFinland.wordpress.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, en suosittele enää NWOnaamakirjaa. Vaikuttaa sielle, että tehdään naurettavaksi koko joukkovainoa. -Joitakin varteen otettavia artikkeleita on joskus.

        Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilla on nykyään selkeää perustietoa ja linkkejä.

        targetedindividualsFinland.wordpress.com

        en tiedä, miksi linkki ei toimi, googlaamalla löytyy

        olisko pitänyt olla alussa https://targetedindividualsfinland.wordpress.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, en suosittele enää NWOnaamakirjaa. Vaikuttaa sielle, että tehdään naurettavaksi koko joukkovainoa. -Joitakin varteen otettavia artikkeleita on joskus.

        Suomen joukkovainotut ry:n kotisivuilla on nykyään selkeää perustietoa ja linkkejä.

        targetedindividualsFinland.wordpress.com

        ===

        www.targetedindividualsFinland.wordpress.com


    • Anonyymi

      Wastaus aloittajan kysymykseen: Ei Pidä Paikkaansa.

      • Anonyymi

        Miten olet tutkinut asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet tutkinut asiaa?

        Ihan vaan logiikalla. Mahdottomuuksia ei voi olla vaikka kuinka "todennäköiseltä" se tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan logiikalla. Mahdottomuuksia ei voi olla vaikka kuinka "todennäköiseltä" se tuntuu.

        Mikä on kuukausipalkkasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan logiikalla. Mahdottomuuksia ei voi olla vaikka kuinka "todennäköiseltä" se tuntuu.

        Millä perusteella olet määritellyt, että gang stalking on mahdottomuus? Oliko DDR:n Stasin Zersetzung, joka oli hyvin samanlaista, sekin mahdottomuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella olet määritellyt, että gang stalking on mahdottomuus? Oliko DDR:n Stasin Zersetzung, joka oli hyvin samanlaista, sekin mahdottomuus?

        Itä-Saksassa nyt olikin valtava vakoilukoneisto ja yleisesti tiedettiin että sillä oli paljon ilmiantajia. Eikä sielläkään ketään harmitonta kylähullua vainottu.


    • Anonyymi

      Kysymys myös näkökulmasta. Joku voi luulla että häntä stalkataan. Tavallaan totta. Hän menee kouluun, jossa valvotaan poissaoloja. Myös hänen poissaoloja, myöhästymistä, tenttien suorituksia...

      Toinen ajaa aamuisin töihin ja iltaisin kotiin ja on varma että häntä seurataan. Tavallaan totta. Ajaessaan lähimmästä liittymästä moottoritielle, ylhäällä tolpan päällä on kamera. Jos käy hyvin, voit katsoa ajosi kelikamerasta. Ajaessaan kaupungista toiseen matkan varrella on useampi kamera.

      Astuessaan toimstoon on kävellyt jo parin kameran vierestä ja leimatessaan itsensä sisään käytävän päässä tuijottaa taas kamera. Korona-aikana työn keskittyessä etätyöksi, kas kamerahan se tuijottaa suoraan kasvoihin näyttöpäätteen yltä.

      Kuka meitä valvoo, tai miten koemme valvonnan? Verokarhukin vahtii. Tavallaan stalkkaa ja tavallaan ei.

      Se mitä toiset kokevat ”stalkkauksena” on myös totisinta totta. Valittevasti kysymys on mielenterveydellisestä sektorista eikä mistään järkevästä. Jos tavoite olisi ihmisten kehittäminen, näillä psykologisilla keinoilla ja menetelmillä Suomi olisi maa ilman työttömyyttä. Valitettavasti toiset haluavat tietoisesti käyttää valtaa toisiin ja ylläpitää nykysysteemiä. Seuraukset näkyvät kaduilla ja kotona.

      • Anonyymi

        Google lukee ajatukset algoritmien avulla. Facebook on ilmoittanut kohta lukevansa toisella tekniikalla ajatuksien lisäksi tunteetkin,

        Facebook on myynyt keräämiään ihmisten tietoja Kiinaan sun muualle.

        Joka paikassa kerätään tietoja. Nyt voi enää oikein mitää lukea netissä ilman, että antaa luvan evästeiden käyttöön.

        Ollaan menossa massojen hallintaan. Hyväksi käyttöön, orjiksi tekemiseen.

        Mutta gang stalking kohdistuu vielä yksilöön ja tavoitteena on tuhoaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google lukee ajatukset algoritmien avulla. Facebook on ilmoittanut kohta lukevansa toisella tekniikalla ajatuksien lisäksi tunteetkin,

        Facebook on myynyt keräämiään ihmisten tietoja Kiinaan sun muualle.

        Joka paikassa kerätään tietoja. Nyt voi enää oikein mitää lukea netissä ilman, että antaa luvan evästeiden käyttöön.

        Ollaan menossa massojen hallintaan. Hyväksi käyttöön, orjiksi tekemiseen.

        Mutta gang stalking kohdistuu vielä yksilöön ja tavoitteena on tuhoaminen

        Nykyään kun e-häirintä on osuudeltaan kasvanut suuremmaksi ja muitakin kehittyneitä teknologioita tullut käyttöön, TI:t ovat joutuneet myös koehenkilöiksi.


    • Anonyymi

      Ohna se totta, viime yönä taas jyristin, tiedät kyllä ketä, ja mukavalta sen täytyi tuntua, huuto kuului seinän läpi.

      Koskas taas uudestaan?

      • Anonyymi

        Lardotti? Kustaspärit`?


    • Anonyymi

      Työhöni kuului kouluilla käyminen. 30 vuotta sitten tapasin myös koulukiusattuja. Kun yritin puhua opettajille, kiistivät koko ilmiön. Ja minusta valitettiin pomolle, kun jänkätin olemattomista asioista. Olin yhteistyökyvytön.

      Kymmenen vuoden päästä oli jo olemassa yhdistys nimeltä Koulukiusattujen tuki ry (noin suunnilleen),

      Sen jälkeen on tullut kiva koulua sun muuta, joka auttaa ilmaoiiriin, mutta ei kiusattuja.

      "Koskela poikien " jälkeen poliisikin ilmoitti, että osa kiusaamisesta sopii rikosnimikkeiden alle ja vaino olisi oikeampi nimi. (Nyt siis 30 v. myöhemmin.)

      Ja demarit jyrähtivät, että lopetetaan koulukiusaaminen. (heko. heko. eivät rikoslaki ja poliisikunta ole rikoksia lopettaneet-)

      • Anonyymi

        Gang stalkingista on käytetty ilmausta "bullying on steroids", ja onhan siinä samanlaista psykologiaa taustalla kuin koulukiusaamisessa. Valitaan kohteeksi joku, joka erottuu jollain tavalla joukosta, ja kiusataan häntä joukolla, ja kiusaajat huumaantuvat siitä pikkumaisesta vallantunteesta, joka kiusaajajoukkoon kuulumisesta tulee.

        On kyllä sanottu, että gang stalkingissa on mukana joskus myös entisiä koulukiusattuja, jotka nauttivat siitä, että tuntevat siinä olevansa "voittajien" puolella toisin kuin koulussa kiusattuna. Pääpirut gang stalkingissa kuitenkin varmasti narsisteja ja psykopaatteja, jotka ottavat hovikseen heikkomielisiä laumasieluja, jotka tekevät likaisen työn, esim. varsinaisen stalkkaamisen. Ei tyypillinen gang stalkkaaja tosiaankaan ole mikään voittaja, vaan aika surkeilta tapauksilta ne näyttävät usein jo päälle päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gang stalkingista on käytetty ilmausta "bullying on steroids", ja onhan siinä samanlaista psykologiaa taustalla kuin koulukiusaamisessa. Valitaan kohteeksi joku, joka erottuu jollain tavalla joukosta, ja kiusataan häntä joukolla, ja kiusaajat huumaantuvat siitä pikkumaisesta vallantunteesta, joka kiusaajajoukkoon kuulumisesta tulee.

        On kyllä sanottu, että gang stalkingissa on mukana joskus myös entisiä koulukiusattuja, jotka nauttivat siitä, että tuntevat siinä olevansa "voittajien" puolella toisin kuin koulussa kiusattuna. Pääpirut gang stalkingissa kuitenkin varmasti narsisteja ja psykopaatteja, jotka ottavat hovikseen heikkomielisiä laumasieluja, jotka tekevät likaisen työn, esim. varsinaisen stalkkaamisen. Ei tyypillinen gang stalkkaaja tosiaankaan ole mikään voittaja, vaan aika surkeilta tapauksilta ne näyttävät usein jo päälle päin.

        Otin koulukiusaamisen esimerkiksi siitä, miten ihanpienessä piirissä tapahtuvaa kiusaamista ei huomata/"huomata" ja asiasta puhuvaa ulkopuolista ei uskota. saati uhria..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin koulukiusaamisen esimerkiksi siitä, miten ihanpienessä piirissä tapahtuvaa kiusaamista ei huomata/"huomata" ja asiasta puhuvaa ulkopuolista ei uskota. saati uhria..

        Luuletko että gang stalkingissa voi olla sama juttu, että välttämättä edes paljon vainotun kanssa tekemisissä oleva ei huomaa, että häntä vainotaan? Tai sellainen, joka asuu samassa paikassa kuin vainottu eikä ole itse vainoamisessa mukana. Tai huomaa, mutta teeskentelee, että ei huomaa.

        Olen miettinyt sitä omalla kohdalla, että eikö kukaan ulkopuolinen muka huomaa sitä, varsinkin silloin, kun oli paljon ihan älytöntä katuteatterilla minun ympärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että gang stalkingissa voi olla sama juttu, että välttämättä edes paljon vainotun kanssa tekemisissä oleva ei huomaa, että häntä vainotaan? Tai sellainen, joka asuu samassa paikassa kuin vainottu eikä ole itse vainoamisessa mukana. Tai huomaa, mutta teeskentelee, että ei huomaa.

        Olen miettinyt sitä omalla kohdalla, että eikö kukaan ulkopuolinen muka huomaa sitä, varsinkin silloin, kun oli paljon ihan älytöntä katuteatterilla minun ympärillä.

        Katuteatteria julkisilla paikoilla ei kukaan huomaa. Eihän ihmiset yleensäkään huomaa tai välitä ja unohtavat heti ohi kuljettuaan.

        En osaa sanoa samassa taloudessa asuvasta.

        Kyllähän sitä huomataankin.Esim. kun minua marketin vartijat ammuskelvati e-aseella ja yht. äkkiä voihkin, painoin päätä alas ja suojasin silmiä, MINÄ käyttäydyin omituisesti tai kun kohdistivat päänahkaan mikroaaltoa, mikä aiheutti hyvin voimakkaan kutinan ja minä iskin sormet sinne ja hieroin rajusti, kyllä se huomattiin, mutta ei vartijan ampumista.

        ELI huomataan aiheutetut vaikutukset ja niihin reagoinnit, tai mindkontrollilla ja ehdollistamisilla tehdyt jutut, jotka saavat minut vaikuttamaan päästäni seonneelle.- Tästä syystä olen joutunut kirjoittamaan paikkakunnan palstalle selitystä. Noin jatkuvasti.

        Mutta eiväthän stalkkeritkaan tiedä kuin oman osuutensa ja ymmärtävät senkin yksittäiseksi teoksi. -Eivät muut pysty tajuamaan, että on vainosta kyse. -Ja asuinkumppanit ja muut läheiset ilmeisesti aina saadaan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katuteatteria julkisilla paikoilla ei kukaan huomaa. Eihän ihmiset yleensäkään huomaa tai välitä ja unohtavat heti ohi kuljettuaan.

        En osaa sanoa samassa taloudessa asuvasta.

        Kyllähän sitä huomataankin.Esim. kun minua marketin vartijat ammuskelvati e-aseella ja yht. äkkiä voihkin, painoin päätä alas ja suojasin silmiä, MINÄ käyttäydyin omituisesti tai kun kohdistivat päänahkaan mikroaaltoa, mikä aiheutti hyvin voimakkaan kutinan ja minä iskin sormet sinne ja hieroin rajusti, kyllä se huomattiin, mutta ei vartijan ampumista.

        ELI huomataan aiheutetut vaikutukset ja niihin reagoinnit, tai mindkontrollilla ja ehdollistamisilla tehdyt jutut, jotka saavat minut vaikuttamaan päästäni seonneelle.- Tästä syystä olen joutunut kirjoittamaan paikkakunnan palstalle selitystä. Noin jatkuvasti.

        Mutta eiväthän stalkkeritkaan tiedä kuin oman osuutensa ja ymmärtävät senkin yksittäiseksi teoksi. -Eivät muut pysty tajuamaan, että on vainosta kyse. -Ja asuinkumppanit ja muut läheiset ilmeisesti aina saadaan mukaan.

        Vielä esimerkkiä Koskelan poikien uhrista.

        Kyllähän muut oppilaat tiesivät, että häntä kiusattiin, vuodesta toiseen.Siihen totuttiin. Kaipa vanhemmat ja sijaisvanhemmatkin tiesivät.

        Vasta poliisitutkinnassa selvisi koko kauheus, kokonaisuus ja monet uskomattoman raa'at teot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katuteatteria julkisilla paikoilla ei kukaan huomaa. Eihän ihmiset yleensäkään huomaa tai välitä ja unohtavat heti ohi kuljettuaan.

        En osaa sanoa samassa taloudessa asuvasta.

        Kyllähän sitä huomataankin.Esim. kun minua marketin vartijat ammuskelvati e-aseella ja yht. äkkiä voihkin, painoin päätä alas ja suojasin silmiä, MINÄ käyttäydyin omituisesti tai kun kohdistivat päänahkaan mikroaaltoa, mikä aiheutti hyvin voimakkaan kutinan ja minä iskin sormet sinne ja hieroin rajusti, kyllä se huomattiin, mutta ei vartijan ampumista.

        ELI huomataan aiheutetut vaikutukset ja niihin reagoinnit, tai mindkontrollilla ja ehdollistamisilla tehdyt jutut, jotka saavat minut vaikuttamaan päästäni seonneelle.- Tästä syystä olen joutunut kirjoittamaan paikkakunnan palstalle selitystä. Noin jatkuvasti.

        Mutta eiväthän stalkkeritkaan tiedä kuin oman osuutensa ja ymmärtävät senkin yksittäiseksi teoksi. -Eivät muut pysty tajuamaan, että on vainosta kyse. -Ja asuinkumppanit ja muut läheiset ilmeisesti aina saadaan mukaan.

        Harhaisen maailma on erilainen.

        Ei kai siitä muuta voi todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä esimerkkiä Koskelan poikien uhrista.

        Kyllähän muut oppilaat tiesivät, että häntä kiusattiin, vuodesta toiseen.Siihen totuttiin. Kaipa vanhemmat ja sijaisvanhemmatkin tiesivät.

        Vasta poliisitutkinnassa selvisi koko kauheus, kokonaisuus ja monet uskomattoman raa'at teot.

        Koskelan tapauksessa ketään ei ammuskeltu e-aseilla kaupassa, naapurista, puutarhassa tai missään muuallakaan.

        Siinä toimittiin ihan konkreettisesti, ja tavalla josta jälkikäteen tutkien pystyi löytämään todisteita.

        Huomaat varmaan eron?

        (tiedän, et huomaa, koska uskot harhasi absoluuttisena; mutta me muut huomaamme)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskelan tapauksessa ketään ei ammuskeltu e-aseilla kaupassa, naapurista, puutarhassa tai missään muuallakaan.

        Siinä toimittiin ihan konkreettisesti, ja tavalla josta jälkikäteen tutkien pystyi löytämään todisteita.

        Huomaat varmaan eron?

        (tiedän, et huomaa, koska uskot harhasi absoluuttisena; mutta me muut huomaamme)

        Ja sinulla on ilmeisesti matala ÄO, kun et vieläkään tajua minun käyttäneen koulukiusaamista yleensä ja Koskelan tapausta erikseen vertauskohteena sille. kuinka huonosti kiusaamiset, vainoamiset, raa'atkin teot huomataan/"huomataan". välitetään, voidaan tajuta kokonaisuus.

        En vastannut otsikon kysymykseen.

        Et ilmeisesti tiedä, kuka olen. Ja mikä on ansioluetteloni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinulla on ilmeisesti matala ÄO, kun et vieläkään tajua minun käyttäneen koulukiusaamista yleensä ja Koskelan tapausta erikseen vertauskohteena sille. kuinka huonosti kiusaamiset, vainoamiset, raa'atkin teot huomataan/"huomataan". välitetään, voidaan tajuta kokonaisuus.

        En vastannut otsikon kysymykseen.

        Et ilmeisesti tiedä, kuka olen. Ja mikä on ansioluetteloni.

        Käykää katsomassa Suomen Joukkovainotut ry:n kotisivua. Googlaamalla löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisen maailma on erilainen.

        Ei kai siitä muuta voi todeta.

        Ei se ole noin yksinkertaista. Katuteatteria on vaikea ulkopuolisen huomata, koska vaikka tilanteessa olisikin jollain tavalla erikoista käytöstä, niin ei joku satunnainen ohikulkija tietenkään ajattele ensimmäiseksi, että se erikoinen käyttäytyminen on tarkoitettu nimenomaan sen gang stalking -kohteen nähtäväksi ja hämmentämiseksi. Ohikulkija ajattelee ehkä vain, että siinä jotkut käyttäytyvät vähän hassusti tms.

        Hienovaraisempi katuteatteri on mm. sellaista, että kaksi kohteelle tuntematonta henkilöä keskustelee hänen vieressään ja hänen kuulleen tehden paljon viittauksia kohteen yksityisasioihin, juuri käymiin yksityisiin keskusteluihin tms. Jos kohde on vaikka juuri hakenut tietoa netistä jostain hyvin spefisistä asiasta tai keskustellut siitä yksityisesti, niin nuo kaksi tuntematonta henkilöä käyvät kohteen kuulleen äänekkäästi keskustelua juuri siitä asiasta. Ei kukaan ulkopuolinen voi tietenkään mitenkään huomata, että siinä kaksi henkilöä puhuu jonkun vieressä olevan kolmannen henkilön yksityisasioista.

        Tuollaisen ns. kohdennetun keskustelun tarkoituksena on ilmaista kohteelle, että hänellä ei ole lainkaan yksityisyyttä ja että hänen yksityisiä keskusteluitaan salakuunnellaan ja tietoliikennettä ja internet-aktiviteetteja seurataan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole noin yksinkertaista. Katuteatteria on vaikea ulkopuolisen huomata, koska vaikka tilanteessa olisikin jollain tavalla erikoista käytöstä, niin ei joku satunnainen ohikulkija tietenkään ajattele ensimmäiseksi, että se erikoinen käyttäytyminen on tarkoitettu nimenomaan sen gang stalking -kohteen nähtäväksi ja hämmentämiseksi. Ohikulkija ajattelee ehkä vain, että siinä jotkut käyttäytyvät vähän hassusti tms.

        Hienovaraisempi katuteatteri on mm. sellaista, että kaksi kohteelle tuntematonta henkilöä keskustelee hänen vieressään ja hänen kuulleen tehden paljon viittauksia kohteen yksityisasioihin, juuri käymiin yksityisiin keskusteluihin tms. Jos kohde on vaikka juuri hakenut tietoa netistä jostain hyvin spefisistä asiasta tai keskustellut siitä yksityisesti, niin nuo kaksi tuntematonta henkilöä käyvät kohteen kuulleen äänekkäästi keskustelua juuri siitä asiasta. Ei kukaan ulkopuolinen voi tietenkään mitenkään huomata, että siinä kaksi henkilöä puhuu jonkun vieressä olevan kolmannen henkilön yksityisasioista.

        Tuollaisen ns. kohdennetun keskustelun tarkoituksena on ilmaista kohteelle, että hänellä ei ole lainkaan yksityisyyttä ja että hänen yksityisiä keskusteluitaan salakuunnellaan ja tietoliikennettä ja internet-aktiviteetteja seurataan jne.

        Sellaiset 7 v.sitten minut pantiin ihmettelemään, voidaanko ajatuksiani lukea??? Heiluin kahden vaihtoehdon välillä.
        Myöhemmin rupesi olemaan selvää, että voidaan. Sitten stalkkerihampulääkäri vahvisti asian.
        Yksi tunnettu tekniikka, on kurkunpään värinöiden rekisteröinti. Labrassa on tehty ihan videoituja kokeita. Panta kaulassa kuunneltavalla.- Ei siinä pantaa tarvita nykyteknologialla.

        Kun Martti kirjoitti tästä viimeksi tajusin, että hitto vie, niinhän minun puheenikin saadaan rekisteröity. Olin ihmetellyt, miten kaikki, mitä olen puhunut vaikka lenkkipolulla ohimennen jonkun ikälopun seniorin kanssa, oli sanatarkkaan tiedossa. Ei sitä nyt joka vanhuksella voisi olla talleninta taskussa.

        Olen ruvennut soveltamaan hyötykäyttöön tätä. Kun työssään stalkkaa minua, pysyn ihan hiljaa, mutta KOTONA AJATTELEN, MITÄ MIELTÄ SIITÄ TYYPISTÄ OLIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset 7 v.sitten minut pantiin ihmettelemään, voidaanko ajatuksiani lukea??? Heiluin kahden vaihtoehdon välillä.
        Myöhemmin rupesi olemaan selvää, että voidaan. Sitten stalkkerihampulääkäri vahvisti asian.
        Yksi tunnettu tekniikka, on kurkunpään värinöiden rekisteröinti. Labrassa on tehty ihan videoituja kokeita. Panta kaulassa kuunneltavalla.- Ei siinä pantaa tarvita nykyteknologialla.

        Kun Martti kirjoitti tästä viimeksi tajusin, että hitto vie, niinhän minun puheenikin saadaan rekisteröity. Olin ihmetellyt, miten kaikki, mitä olen puhunut vaikka lenkkipolulla ohimennen jonkun ikälopun seniorin kanssa, oli sanatarkkaan tiedossa. Ei sitä nyt joka vanhuksella voisi olla talleninta taskussa.

        Olen ruvennut soveltamaan hyötykäyttöön tätä. Kun työssään stalkkaa minua, pysyn ihan hiljaa, mutta KOTONA AJATTELEN, MITÄ MIELTÄ SIITÄ TYYPISTÄ OLIN.

        Olisin voinut kirjoittaa tuon edellisenkin viestin, mutta en kirjoittanut vaikka allekirjoitankin kaiken siinä olevan.


    • Anonyymi

      Puolueilla on käytössään etäviestijärjestelmä Pulina, jonka avulla voidaan kohdentaa ääniviestejä suoraan jollekin henkilölle. Vastaanotinta ei tarvita. Puolueiden työryhmät puhuvat ihmisille joissakin tapauksissa taukoamatta.

      https://tinyurl.com/yrrh9sns

      https://tinyurl.com/78ut52rn

      • Anonyymi

        Suomi 24 hyvä vuorovaikutusympäristö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi 24 hyvä vuorovaikutusympäristö?

        paikkakunnan palstalla tulee vuorovaikutusta, joka kylläkin ilmenee livenä


    • Anonyymi

      YK kerää tietoja kohteiden kiduttamisesta/vainosta. Katso tarkemmat ohjeet naamakirjasta NWO:n targeted individuaalinen---

      • Anonyymi

        Huomaa että YK kerää tietoa todellisista, ei kuvitelluista, tapauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että YK kerää tietoa todellisista, ei kuvitelluista, tapauksista.

        Huomaa että YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan sivuilla on julkaistu materiaalia myös TI:stä (targeted individuals), elektronisesta häirinnästä ja gang stalking -menetelmistä:

        https://www.ohchr.org/EN/Issues/Torture/SRTorture/Pages/CallGA75.aspx

        YK:n ihmisoikeusneuvoston raportissa mainitaan tuota aihetta sivuten "kyberkidutus":

        https://documents-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/G20/070/73/PDF/G2007073.pdf?OpenElement

        Ajat ovat muuttumassa ja tämä asia on nousemassa julkiseen keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan sivuilla on julkaistu materiaalia myös TI:stä (targeted individuals), elektronisesta häirinnästä ja gang stalking -menetelmistä:

        https://www.ohchr.org/EN/Issues/Torture/SRTorture/Pages/CallGA75.aspx

        YK:n ihmisoikeusneuvoston raportissa mainitaan tuota aihetta sivuten "kyberkidutus":

        https://documents-dds-ny.un.org/doc/UNDOC/GEN/G20/070/73/PDF/G2007073.pdf?OpenElement

        Ajat ovat muuttumassa ja tämä asia on nousemassa julkiseen keskusteluun.

        Joo, kyllä, YK tutkii todellisia tapauksia, ei mielikuvitteellisia.

        Esimerkkejä todellisista oli Kuubassa ja Kiinassa.

        Erimerkkejä kuvitteellisista on tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä, YK tutkii todellisia tapauksia, ei mielikuvitteellisia.

        Esimerkkejä todellisista oli Kuubassa ja Kiinassa.

        Erimerkkejä kuvitteellisista on tällä palstalla.

        Et sinä sitä määrittele, mitkä tapaukset ovat mielikuvitusta ja mitkä eivät. Miten sinä edes voit tietää, vainotaanko ja kidutetaanko jotain tälle palstalle kirjoittavaa vai ei?

        Yhdysvaltalaiset sähkömagneettisen häirinnän uhrit, joiden on joukossa aivan tavallisia ihmisiä, antoivat lausuntoja presidentti Obaman perustaman presidentilliselle bioeettisiä asioita tutkivalle komissiolle maaliskuussa ja toukokuussa 2011:

        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/203.html
        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/225.html

        Puolassa puolustusministeriö Puolan teki 2016 maantieteellisen analyysin puolalaisten sähkömagneettisten hyökkäysten uhrien valituksista. Uhrien ja ministeriön välisen kirjeenvaihdon seurauksena puolustusministeriön innovatiivisten puolustusteknologioiden tarkastamo kuuli puolalaisia uhreja:

        https://youtu.be/YgVs4-m0lNY
        https://stopzet.org/2016/04/12/odpowiedz-mon-pismo-23-03-2016-r/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä määrittele, mitkä tapaukset ovat mielikuvitusta ja mitkä eivät. Miten sinä edes voit tietää, vainotaanko ja kidutetaanko jotain tälle palstalle kirjoittavaa vai ei?

        Yhdysvaltalaiset sähkömagneettisen häirinnän uhrit, joiden on joukossa aivan tavallisia ihmisiä, antoivat lausuntoja presidentti Obaman perustaman presidentilliselle bioeettisiä asioita tutkivalle komissiolle maaliskuussa ja toukokuussa 2011:

        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/203.html
        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/225.html

        Puolassa puolustusministeriö Puolan teki 2016 maantieteellisen analyysin puolalaisten sähkömagneettisten hyökkäysten uhrien valituksista. Uhrien ja ministeriön välisen kirjeenvaihdon seurauksena puolustusministeriön innovatiivisten puolustusteknologioiden tarkastamo kuuli puolalaisia uhreja:

        https://youtu.be/YgVs4-m0lNY
        https://stopzet.org/2016/04/12/odpowiedz-mon-pismo-23-03-2016-r/

        koetas nyt pikku trolli keksiä jotakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä määrittele, mitkä tapaukset ovat mielikuvitusta ja mitkä eivät. Miten sinä edes voit tietää, vainotaanko ja kidutetaanko jotain tälle palstalle kirjoittavaa vai ei?

        Yhdysvaltalaiset sähkömagneettisen häirinnän uhrit, joiden on joukossa aivan tavallisia ihmisiä, antoivat lausuntoja presidentti Obaman perustaman presidentilliselle bioeettisiä asioita tutkivalle komissiolle maaliskuussa ja toukokuussa 2011:

        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/203.html
        https://bioethicsarchive.georgetown.edu/pcsbi/node/225.html

        Puolassa puolustusministeriö Puolan teki 2016 maantieteellisen analyysin puolalaisten sähkömagneettisten hyökkäysten uhrien valituksista. Uhrien ja ministeriön välisen kirjeenvaihdon seurauksena puolustusministeriön innovatiivisten puolustusteknologioiden tarkastamo kuuli puolalaisia uhreja:

        https://youtu.be/YgVs4-m0lNY
        https://stopzet.org/2016/04/12/odpowiedz-mon-pismo-23-03-2016-r/

        "Et sinä sitä määrittele, mitkä tapaukset ovat mielikuvitusta ja mitkä eivät."

        Myönnän, tuo on totta.

        Mutta myöskään SINÄ et määrittele sitä huolimatta siitä mitenkä itse asian koet.

        Jos sinun kokemaa vainoa ei tutkita ammattivälineillä täysin puolueettoman tahon toimesta ja todeta aidoksi vainoksi ei ole mitään taetta siitä että vaino on todellista.

        Ja todennäköisyys että juuri sinä kokisit, olematta diplomaatti tai mikään muu merkityksellinen kohde, oikeaa vainoa on häviävän pieni.

        Haluttomuutesi myöntää (uskoa) että tarvitaan puolueeton tutkimus (ja haluttomuutesi ymmärtää tai myöntää että puolueeton tutkimus voidaan järjestää) asian toteamiseen ennenkuin se voitaisiin varmaksi julistaa todistaa vahvasti sitä vastaan että kokisit aitoa vainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et sinä sitä määrittele, mitkä tapaukset ovat mielikuvitusta ja mitkä eivät."

        Myönnän, tuo on totta.

        Mutta myöskään SINÄ et määrittele sitä huolimatta siitä mitenkä itse asian koet.

        Jos sinun kokemaa vainoa ei tutkita ammattivälineillä täysin puolueettoman tahon toimesta ja todeta aidoksi vainoksi ei ole mitään taetta siitä että vaino on todellista.

        Ja todennäköisyys että juuri sinä kokisit, olematta diplomaatti tai mikään muu merkityksellinen kohde, oikeaa vainoa on häviävän pieni.

        Haluttomuutesi myöntää (uskoa) että tarvitaan puolueeton tutkimus (ja haluttomuutesi ymmärtää tai myöntää että puolueeton tutkimus voidaan järjestää) asian toteamiseen ennenkuin se voitaisiin varmaksi julistaa todistaa vahvasti sitä vastaan että kokisit aitoa vainoa.

        "Jos sinun kokemaa vainoa ei tutkita ammattivälineillä täysin puolueettoman tahon toimesta ja todeta aidoksi vainoksi ei ole mitään taetta siitä että vaino on todellista."

        Viranomaiset eivät suostu tutkimaan asiaa tällä hetkellä mitenkään. Rikosilmoituksista tehdään tutkimattajättämispäätös ja rikosilmoituksen tekijät ohjataan usein suoraan mielenterveyspalveluiden piiriin. Kunpa joku puolueeton taho tutkisikin minun tai monen muun elektronisen häirinnän uhrin tapaukset. Sen takia tässä aktivismia tehdään, että tapauksia alettaisiin vihdoinkin tutkia.

        Mikä on sinun määritelmäsi "puolueettomalle taholle"? Onko poliisi sellainen? Ei näytä siltä tällä hetkellä. Välillä näyttää melkein siltä, että poliisi toimii kuin DDR:n Stasi.

        "Ja todennäköisyys että juuri sinä kokisit, olematta diplomaatti tai mikään muu merkityksellinen kohde, oikeaa vainoa on häviävän pieni."

        Esim. DDR:ssä vainottiin ja kidutettiin ihan tavallisia ihmisiä, jos heillä oli "vääriä mielipiteitä". Mistä ihmeestä tulee joillekin käsitys, että vain diplomaatteja ja suurien valtiosalaisuuksien omaajia vainotaan?

        Itse olen taustaltani kansalaisaktivisti ja poliittinen toisinajattelija, vieläpä aika äärimmäinen sellainen. Minunlaisiani henkilöitä vainottiin ihan rutiininomaisesti juuri DDR:ssä tai Neuvostoliitossa, jossa toisinajattelijoita suljettiin myös mielisairaalaan sellaisilla diagnooseilla kuin "hiipivä skitsofrenia" ym.

        "Haluttomuutesi myöntää (uskoa) että tarvitaan puolueeton tutkimus (ja haluttomuutesi ymmärtää tai myöntää että puolueeton tutkimus voidaan järjestää) asian toteamiseen ennenkuin se voitaisiin varmaksi julistaa todistaa vahvasti sitä vastaan että kokisit aitoa vainoa."

        Elektronisen häirinnän uhrien puolesta on jo esim. lähetetty kansanedustajille vetoomuskirje, ja muita vetoomuksia ja kanteluita on tekeillä joillain toimijoilla. Viranomaiset ovat haluttomia tutkimaan asiaa, eivät elektronisen häirinnän uhrit.

        Kun asian tutkiminen kiinnostaa sinua ilmeisesti kovasti, niin mitä jos tekisit huolestuneena kansalaisena aloitteen ja alkaisit valmistella jonkinlaista vetoomusta sen puolesta, että elektronisesta häirinnästä valittavien ihmisten tapauksia alettaisiin tutkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos sinun kokemaa vainoa ei tutkita ammattivälineillä täysin puolueettoman tahon toimesta ja todeta aidoksi vainoksi ei ole mitään taetta siitä että vaino on todellista."

        Viranomaiset eivät suostu tutkimaan asiaa tällä hetkellä mitenkään. Rikosilmoituksista tehdään tutkimattajättämispäätös ja rikosilmoituksen tekijät ohjataan usein suoraan mielenterveyspalveluiden piiriin. Kunpa joku puolueeton taho tutkisikin minun tai monen muun elektronisen häirinnän uhrin tapaukset. Sen takia tässä aktivismia tehdään, että tapauksia alettaisiin vihdoinkin tutkia.

        Mikä on sinun määritelmäsi "puolueettomalle taholle"? Onko poliisi sellainen? Ei näytä siltä tällä hetkellä. Välillä näyttää melkein siltä, että poliisi toimii kuin DDR:n Stasi.

        "Ja todennäköisyys että juuri sinä kokisit, olematta diplomaatti tai mikään muu merkityksellinen kohde, oikeaa vainoa on häviävän pieni."

        Esim. DDR:ssä vainottiin ja kidutettiin ihan tavallisia ihmisiä, jos heillä oli "vääriä mielipiteitä". Mistä ihmeestä tulee joillekin käsitys, että vain diplomaatteja ja suurien valtiosalaisuuksien omaajia vainotaan?

        Itse olen taustaltani kansalaisaktivisti ja poliittinen toisinajattelija, vieläpä aika äärimmäinen sellainen. Minunlaisiani henkilöitä vainottiin ihan rutiininomaisesti juuri DDR:ssä tai Neuvostoliitossa, jossa toisinajattelijoita suljettiin myös mielisairaalaan sellaisilla diagnooseilla kuin "hiipivä skitsofrenia" ym.

        "Haluttomuutesi myöntää (uskoa) että tarvitaan puolueeton tutkimus (ja haluttomuutesi ymmärtää tai myöntää että puolueeton tutkimus voidaan järjestää) asian toteamiseen ennenkuin se voitaisiin varmaksi julistaa todistaa vahvasti sitä vastaan että kokisit aitoa vainoa."

        Elektronisen häirinnän uhrien puolesta on jo esim. lähetetty kansanedustajille vetoomuskirje, ja muita vetoomuksia ja kanteluita on tekeillä joillain toimijoilla. Viranomaiset ovat haluttomia tutkimaan asiaa, eivät elektronisen häirinnän uhrit.

        Kun asian tutkiminen kiinnostaa sinua ilmeisesti kovasti, niin mitä jos tekisit huolestuneena kansalaisena aloitteen ja alkaisit valmistella jonkinlaista vetoomusta sen puolesta, että elektronisesta häirinnästä valittavien ihmisten tapauksia alettaisiin tutkia?

        Jos uskot että kansalaisaktivismi on se syy että sinä olet vainon uhri niin silloin viranomainen (poliisi) tai kansalaisvetoomukset ja muut ovat suljettu pois.

        Miksi taho jota esität rivien välissä vainon tekijäksi haluaisi sitä tutkia?

        Kyllä, olen kiinnostunut tutkimaan asiaa, mutta en tällä hetkellä omaa resursseja sen toteuttamiseen.

        Puolueeton taho olisi sellainen jolla on resurssit tulla paikalle mittailemaan yms riittävät pitkäksi aikaa ilman tarvetta laskuttaa siitä mitään. Ja taho joka ei liity viranomaisiin mitenkään. Tai joka ylipäätään on riippumaton mistään, edes rahoituksen muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos uskot että kansalaisaktivismi on se syy että sinä olet vainon uhri niin silloin viranomainen (poliisi) tai kansalaisvetoomukset ja muut ovat suljettu pois.

        Miksi taho jota esität rivien välissä vainon tekijäksi haluaisi sitä tutkia?

        Kyllä, olen kiinnostunut tutkimaan asiaa, mutta en tällä hetkellä omaa resursseja sen toteuttamiseen.

        Puolueeton taho olisi sellainen jolla on resurssit tulla paikalle mittailemaan yms riittävät pitkäksi aikaa ilman tarvetta laskuttaa siitä mitään. Ja taho joka ei liity viranomaisiin mitenkään. Tai joka ylipäätään on riippumaton mistään, edes rahoituksen muodossa.

        No totta kai pitää lähestyä esim. kansanedustajia tai vastaavia tahoja, ei kaikki valtaapitävät tai valtion virkamiehet ole mukana tässä toiminnassa. Julkinen paine on se, mikä vie tällaisia asioita eteenpäin. Ja se ei auta yhtään, että sinun kaltaisia ihmisiä, jotka tulevat vain ilkkumaan gang stalking -ketjuihin.

        Tee jotain konkreettista. Olen tavannut henkilöitä, jotka auttavat meitä kohdehenkilöitä, vaikka eivät ole itse vainottuja. Moraalinenkin tuki ulkopuolisilta on tärkeää kaikille rikosten uhreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että YK kerää tietoa todellisista, ei kuvitelluista, tapauksista.

        YK:_lle voi lähettää todelliset ja kuvitellut ja keksityt tapaukset. Niin varmaan tapahtuukin. YK osaa eritellä oikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kai pitää lähestyä esim. kansanedustajia tai vastaavia tahoja, ei kaikki valtaapitävät tai valtion virkamiehet ole mukana tässä toiminnassa. Julkinen paine on se, mikä vie tällaisia asioita eteenpäin. Ja se ei auta yhtään, että sinun kaltaisia ihmisiä, jotka tulevat vain ilkkumaan gang stalking -ketjuihin.

        Tee jotain konkreettista. Olen tavannut henkilöitä, jotka auttavat meitä kohdehenkilöitä, vaikka eivät ole itse vainottuja. Moraalinenkin tuki ulkopuolisilta on tärkeää kaikille rikosten uhreille.

        Soititko vaanoojat perään, en usno, että heilläolis ollut mitään isompia ammuksia tms! Seurasivat vaan mitä kukanenkin ostaa! Seuraaminen on rikos, jos se aiheuttaa vainotulle pelkoa ja ahdistusta!!!! Jokaisella on oikeus, lukekaapa perustuslaki!!


    • Anonyymi

      Kiitos hyvistä vastauksista ja linkeistä-

    • Anonyymi

      MISTÄ OLISI HYÖTYÄ?

      Ei ainakaan jankkaamisesta jonkun asiaa tuntemattoman kanssa.

      Suomessa ei tällä hetkellä ole, mutta maailmalla on Facebook-ryhmiä ja erilaisia alustoja, joilla keskustelua voi käydä. Jos on siinä vaiheessa, että tarvitsee tietoa ymmärtääkseen, mitä itselle tapahtuu/tehdään, niistä sitä tietoa saa.- Itse en jaksa/viitsi lukea niitä,tulee vaan paha olo ja väsymys.

      Tiedon levittäminen tavisten joukkoon heidän yleissivistyksensä kohottamiseksi olisi hyvä asia, mutta niin kauan kun virallinen media ei saa näitä asioita tuoda esille, se on vaikeaa.

      Ehkä YK ja EU nyt saavat nämä jutut päivänvaloon.

      • Anonyymi

        Nuo "vertaisryhmät" ovat itse asiassa kaikukammioita joista harhaiset pipipäät hakevat vahvistusta harhoilleen. Vainoharhat ovat sitkeitä ja varsinkin niiden muodostuttua hitaasti niiden hoito on vaikeaa. Kerropa mitä nuo e-aseet ovat jos niillä voidaan "säteilyttää" ja "sihinäpommittaa" ilman että mitään tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo "vertaisryhmät" ovat itse asiassa kaikukammioita joista harhaiset pipipäät hakevat vahvistusta harhoilleen. Vainoharhat ovat sitkeitä ja varsinkin niiden muodostuttua hitaasti niiden hoito on vaikeaa. Kerropa mitä nuo e-aseet ovat jos niillä voidaan "säteilyttää" ja "sihinäpommittaa" ilman että mitään tapahtuu.

        kuule, en kerro

        totesin tuolla aiemmin, että on hyödytöntä jankuttaa asiasta tietämättömän ulkopuolisen kanssa

        netissä on paljon luettavaa, sinä jolla ei ole tietoa psykiatriastakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule, en kerro

        totesin tuolla aiemmin, että on hyödytöntä jankuttaa asiasta tietämättömän ulkopuolisen kanssa

        netissä on paljon luettavaa, sinä jolla ei ole tietoa psykiatriastakaan

        Olet oikeassa, mielisairaan kanssa ei kannata jankata, eivät tajua yleensä sairaustilaansa.

        Ja se että sinä olet käynyt lukuisia kertoja psykiatrin luona ei tee sinustakaan asiantuntijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa, mielisairaan kanssa ei kannata jankata, eivät tajua yleensä sairaustilaansa.

        Ja se että sinä olet käynyt lukuisia kertoja psykiatrin luona ei tee sinustakaan asiantuntijaa.

        Olet alhaisinta saastaa maan päällä, samaa kastia kuin raiskaajat, murhaajat ja miljardiluokan talousrikolliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet alhaisinta saastaa maan päällä, samaa kastia kuin raiskaajat, murhaajat ja miljardiluokan talousrikolliset.

        Kerro toki lisää mielenterveydestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki lisää mielenterveydestäsi.

        Kerro lisää omasta B-klusterin persoonallisuushäiriöstäsi. Oletko vain narsisti vai oletko myös psykopaatti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää omasta B-klusterin persoonallisuushäiriöstäsi. Oletko vain narsisti vai oletko myös psykopaatti?

        Mulla on psykiatrin kirjoittamat paperit joissa todetaan ettei ole mielisairauksia.

        Voitko sä sanoo samaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on psykiatrin kirjoittamat paperit joissa todetaan ettei ole mielisairauksia.

        Voitko sä sanoo samaa?

        Psykopaatit ja narsistit onnistuvat usein huijaamaan psykiatreja ja psykologejakin. Miksi muuten edes menit psykiatrille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopaatit ja narsistit onnistuvat usein huijaamaan psykiatreja ja psykologejakin. Miksi muuten edes menit psykiatrille?

        Joissain ammateissa tarvitaan paperi joka todistaa ettei ole mielisairas.

        Sulla selvästi ei ole sellaista paperia, ja et edes moista saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissain ammateissa tarvitaan paperi joka todistaa ettei ole mielisairas.

        Sulla selvästi ei ole sellaista paperia, ja et edes moista saisi.

        Ai se olet saastainen kyttä, kun eikös niille tehdä psykologisia testejä ym.?

        Koska aiot lopettaa rikollisten suojelemisen?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        pahus, sivua ei löydy

        kokeillaan, löytyykö seuraava - tällaista Suomessa, kuka uskoisi, mutta totta on

        https://virkamafia.fi/henkilöluettelo/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pahus, sivua ei löydy

        kokeillaan, löytyykö seuraava - tällaista Suomessa, kuka uskoisi, mutta totta on

        https://virkamafia.fi/henkilöluettelo/

        toimii, vaikka ööö katkaseekin sanan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimii, vaikka ööö katkaseekin sanan

        kirjoitan sen nyt aivan oikein

        https://www.virkamafia.fi/henkilöluettelo/

        kirjoitelkaa ajatuksianne asiasta


    • Anonyymi

      Minä olen finaaliin tuhottu TI. Odottelen vain poispääsyä. Aikani kuluksi näpertelen vähän joukkovainoasian tunnetuksi tekemiseksi.

      Annan yhden linkin , jossa on linkkejä ja vinkkejä. Linkki kertoo omasta elämän mittaisesta vainokonaisuudesta.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/175013247/koko-suomi-vainoo

      • Anonyymi

        joku on lisännyt seiskan

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo


      • Anonyymi

        Etkös sä vasta pari päivää sitten luvannut että lähdet pois ja et enää kirjoittele?

        Kauan sitä kestikin tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sä vasta pari päivää sitten luvannut että lähdet pois ja et enää kirjoittele?

        Kauan sitä kestikin tällä kertaa.

        Olen kirjoittanut viimeksi 5.7.23. Jotkut muut ovat kirjoitelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut viimeksi 5.7.23. Jotkut muut ovat kirjoitelleet.

        Outoa sitten että käyttävät samanlaisia, ei-yleisiä, termejä kirjoituksissaan kuin sinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe