Ei enää koskaan syväpuhdistavaa shampoota mun hiuksiin! Sama kuin Fairylla pesisi. Minulla oli kestoväri latvoissa (värjätyt kauan sitten kampaajalla), jonka jälkeen olen itse sävyttänyt kevytvärillä tyvestä ja harvemmin latvoja.
Ne olivat kiiltävät ja hyväkuntoiset, pehmeät.
Mutta eivät ole enää. Nimeltä mainitsematon kotimainen syväpuhdistava shampoo kuivatti hiukset todella pahasti. Pesin vain kerran, jonka jälkeen laitoin öljynaamion. Hoitoaineista ja naamioista ei ole ollut mitään apua. Hiukset hapsottavat joka pesun jälkeen kuivina.
Onneksi olen muutenkin menossa leikkauttamaan reilusti, mutta hirvittää toipuvatko ne ennalleen enää koskaan?
Nyt ne ovat kainalopituiset.
Miksi noita syväpuhdistavia kehutaan joka paikassa eikä kukaan varoita miten ne saattavat pilata hiukset?
Syväpuhdistava shampoo - kuivatti hirveästi!
3
282
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeilen vielä laittaa naamion päälle kelmun ja pitää tunnin pyyhkeen alla muhimassa, jos se auttaisi?
- Anonyymi
Kuulostaapa kummalliselta, mutta hiuslaatuja on erilaisia. Pesen hiukseni silloin tällöin ihan marketista ostetulla kotimaisella syväpuhdistavalla shampoolla ja hiukseni ovat tuuheat ja hyväntuntuiset pesun jälkeen. Pesun jälkeen hoitoaine ja lisäksi käytän kosteuttavaa suihketta. Hiukseni ovat puoliselkään ja värjään niitä hennalla.
- Anonyymi
Ei kyllä syväpuhdistava shampoon pitäisi tehdä noin.
Itselläni on ollut vaikka minkälaisia syväpuhdistavaa eikä ikinä ole noin käynyt päin vastoin hiukset on tuntuneet erittäin hyvältä ja paksuilta.
Silloin tällöin on hyvä poistaa jäämiä hiuksista eri tuotteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368