Syväpuhdistava shampoo - kuivatti hirveästi!

Anonyymi

Ei enää koskaan syväpuhdistavaa shampoota mun hiuksiin! Sama kuin Fairylla pesisi. Minulla oli kestoväri latvoissa (värjätyt kauan sitten kampaajalla), jonka jälkeen olen itse sävyttänyt kevytvärillä tyvestä ja harvemmin latvoja.
Ne olivat kiiltävät ja hyväkuntoiset, pehmeät.

Mutta eivät ole enää. Nimeltä mainitsematon kotimainen syväpuhdistava shampoo kuivatti hiukset todella pahasti. Pesin vain kerran, jonka jälkeen laitoin öljynaamion. Hoitoaineista ja naamioista ei ole ollut mitään apua. Hiukset hapsottavat joka pesun jälkeen kuivina.

Onneksi olen muutenkin menossa leikkauttamaan reilusti, mutta hirvittää toipuvatko ne ennalleen enää koskaan?
Nyt ne ovat kainalopituiset.

Miksi noita syväpuhdistavia kehutaan joka paikassa eikä kukaan varoita miten ne saattavat pilata hiukset?

3

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilen vielä laittaa naamion päälle kelmun ja pitää tunnin pyyhkeen alla muhimassa, jos se auttaisi?

• Anonyymi

Kuulostaapa kummalliselta, mutta hiuslaatuja on erilaisia. Pesen hiukseni silloin tällöin ihan marketista ostetulla kotimaisella syväpuhdistavalla shampoolla ja hiukseni ovat tuuheat ja hyväntuntuiset pesun jälkeen. Pesun jälkeen hoitoaine ja lisäksi käytän kosteuttavaa suihketta. Hiukseni ovat puoliselkään ja värjään niitä hennalla.

• Anonyymi

Ei kyllä syväpuhdistava shampoon pitäisi tehdä noin.
      Itselläni on ollut vaikka minkälaisia syväpuhdistavaa eikä ikinä ole noin käynyt päin vastoin hiukset on tuntuneet erittäin hyvältä ja paksuilta.
      Silloin tällöin on hyvä poistaa jäämiä hiuksista eri tuotteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2490
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1796
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1184
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1067
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      797
    9. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      775
    10. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      47
      770
    Aihe