Juomaan viinaa ja etsimään kumppania?
Moniko teistä aikoo mennä huomenna baariin?
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun juo sipuliviinaa niin saa naisia. Naiset on sen verran pöljiä jotta himoitsevat sipuliviinamiestä.
- Anonyymi
Olen juonnut viinaa viimeiset 40-vuotta ja on naisia pyörinyt ympärilläni enemmän kuin tarpeeksi. On on jo tässä vaiheessa ilmaisisi kulttuurineuvos Veijokin.
Ne on baarijakkaroita. Kukaan vaan ei ole hienotunteisuuttaan sulle kertonut. Sitäpaitsi et häiritse naisia ja osaat tilata juomaa alempaakin, niin mitä väliä? 🤷♂️
- Anonyymi
Valkosipuli pullahtaa jo pussatessa suusta ohoh... sipuli haisee.
- Anonyymi
Valkosipuli on hyvä karkote näitä vampyyreja eli jännänaisia vastakarkoitteeksi käyttäen. Saa kiltti ja kunnollinen ätmi olla rauhassa kun eivät jännänaiset ole imemässä fritsuja ätmin kaulaan kun ätmit ovat niin ihania.
toivoryynäsellä on tylsää.
Ei koronan aikana baareihin, eikä sieltä kyllä kumppania ole löytynyt ennenkään.
Aika paljon onnea ja sattumaa täytyis olla että kumppanin baareiseta nykyään löytää, tai riippuu mihin tyytyy. Ei onnea rakkaudessa.- Anonyymi
Kyllä baarista aina viinamiehen löytää. Viinamiehen vaimokin tietää hakea räkä-äijän kotiansa kello 17:00 syömään päivällistä. Sitä se tosi rakkaus on. Viinamiesten laulu: https://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä baarista aina viinamiehen löytää. Viinamiehen vaimokin tietää hakea räkä-äijän kotiansa kello 17:00 syömään päivällistä. Sitä se tosi rakkaus on. Viinamiesten laulu: https://www.youtube.com/watch?v=AGluazDO0PA
Ei sillä viinamiehellä mitään tee, jos ei itse ole ollenkaan viinanainen.
no siksipä en siellä käy kun en alkoa käytä.- Anonyymi
eripariaolevat kirjoitti:
Ei sillä viinamiehellä mitään tee, jos ei itse ole ollenkaan viinanainen.
no siksipä en siellä käy kun en alkoa käytä.Sinulla on mun luonto.
-m sivusta
- Anonyymi
Kaikilla viinamiehillä on naisia. Lukekaa vaikka julkkis juttuja niiin naisia on viinamiehillä. Eivät ne mistään postista niitä naisia ole löytäneet vaan baarista jossa joivat viinaa.
t viinamies- Anonyymi
Antti Hammarbergillä oli naisia. Matti Nykäsellä oli naisia.
- Anonyymi
En tiedä kannattaako lähetä riehaantumaan ja temppuilemaan baareihin tämän biologisen aseen vieläkin uhatessa eli Korona-viruksen takia.
On kyllä elämä helpompaa kun ei ole vakituista tyttökaveria... varmasti alkaisi kysymään että: anna rahaa haluan jonkun jutun ja itse ostat itsellesi kaikkia vempaimia joita et edes käytäkään itse kunnolla, eli siis joku Lady-Shaver -juttukin.
Sanoisin että tuonkin hintainen on varmasti hieno: no käy sitten sellainen ostamassa, on varmasti hieno laite, saat aivan rauhassa purkaa paketin ja tutustua ohjekirjoihinkin. - Anonyymi
En todellakaan menisi. Baarista löytyy vain puliukkoja ja kaupan päälle saisi koronan.
Sä oot aloittaja nolo tyyppi! - Anonyymi
Oletko varma aina baariin mennessäsi että et ole vasltion vihollijnen ja kanna sisälläsi biologista asetta oireettomana, virusta. Oletko valtionpetturi?
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
Viinamiehet ovat mukana porukoissa ja lähtevät porukan mukana yökerhoon. Kun on mukana porukoissa tapaa naisia ja sieltä se kumppanikin löytyy.
Raitis mies ei ole mukana porukoissa eikä tapaa naisia. Kumppaniakaan hän ei löydä.
t. viinamies - Anonyymi
Nyt kannattaa mennä baariin, alkaa oleen ihmisillä jo ihan maailmanlopun tunnelmat. Turhat soidinmenot on karsittu minimiin, todella kiimaista porukkaa.
- Anonyymi
Yskimään ja aivastelemaasn sekä piereskelemään jotta listeriakin leviää :D
- Anonyymi
"Antti Hammarbergillä oli naisia. Matti Nykäsellä oli naisia."
Matti joi paljon viinaa ja kävi baareissa ja oli 5 kertaa naimisissa ja seurusteli useiden naisten kanssa. Kun juo viinaa löytää kumppanin baarista. Matti ei ollut koskaan yksin.
T viinamies- Anonyymi
Ja molemmat ovat kuolleet liian nuorena, sitä se viina teettää.
- Anonyymi
Miksi Viinamiehellä on aina naisia mutta hänellä ei ole ikinä seksiä?
- Anonyymi
Baarista haetaan kaljaa ja pillua. Deitit on selvin päin sivistyneistön seurassa.
- Anonyymi
Ja nyt on baarit kiinni, 22 pitää sulkea ja kukaan ei päivällä käy baarissa, tai koskaan.
Ei tarvitse lähteä baariin kumppania etsimään. Kumppani on kotisohvalla.
- Anonyymi
No jos on sulla kumppani kotisohvalla niin oot onnellisessa tilanteessa.
Menen baariin vaan jos kamut lähtee tai alkoholi loppuu kesken illan. En sotke hauskanpitoon kumppanin katselemista.
Enkä oikeasti katsele enää ketään. Ei ole tarvis. Jostain Facesta tms saattaa joku kiva löytyä, mutta useasti mun suoruus loitontaa heidät, tai sitten tulee jotain päällekäyviä roikkujia.
Luulisin, että tähän 40 ikävuoden haarukkaan fiksut on suhteissa ja loput etsii yhä itseään liikaa. 😃
Mutta elämässä on hitosti muutakin.. onnen saa, kun selättää jonkun ongelman. Kannataa valita helppo ongelma. Mukavan kumppanin löytäminen tämän ikäisenä on vaikea ongelma. Siksi jätän sen toissijaiseksi.
Keskityn nyt vaikkapa sellaiseen ongelmaan kuin aidan maaluu. 14 metriä.. se on 7 tuntia. 🤔
Ei vaikeaa, kun on lomaa, mutta mikä voitto. ☝️😃- Anonyymi
Säälin työleiriläistä. Rahat menee haja-asutusalueilla hukkaan ja perikunnalle jää aikanaan pelkkää persnettoa.
Anonyymi kirjoitti:
Säälin työleiriläistä. Rahat menee haja-asutusalueilla hukkaan ja perikunnalle jää aikanaan pelkkää persnettoa.
Elä suotta. Tänään hupitin mättää vajaa 1,5 mottia puita kärriin. Vaikka ne on tuossa pihassa yhä kärrissä, sain hyvää oloa rutkasti. Saan lämmitettyä niillä saunaa ja taloa. Liki ilmaisia lämmönlähteitä iso kasa. Ja minun.
Voin vaikuttaa siihen miten elän. Saan tehdä liki mitä haluan. Monikaan asia ei ole minun elämässäni riippuvaista mitä muut haluaa minun tekevän. 😃
Jos joku haluaa katkaista sähkön ja veden mun kämpästä, ei haittaa. Pärjään kyllä. Ihanaa. 😬Disse kirjoitti:
Elä suotta. Tänään hupitin mättää vajaa 1,5 mottia puita kärriin. Vaikka ne on tuossa pihassa yhä kärrissä, sain hyvää oloa rutkasti. Saan lämmitettyä niillä saunaa ja taloa. Liki ilmaisia lämmönlähteitä iso kasa. Ja minun.
Voin vaikuttaa siihen miten elän. Saan tehdä liki mitä haluan. Monikaan asia ei ole minun elämässäni riippuvaista mitä muut haluaa minun tekevän. 😃
Jos joku haluaa katkaista sähkön ja veden mun kämpästä, ei haittaa. Pärjään kyllä. Ihanaa. 😬Ja sitten se siihen p.lluun liittyvä palstalta tuttu jollotus. Olen irti siitäkin. Ja tarvittaessa sitäkin saan, jos haluan. Mutta en enää aio tehdä siitä numeroa, koska se on päänsisäistä huttua. Miesten itse keskenään luomaa satiiria.
On vaan hyvä luopua toisten sanoittamasta p.skasta pihalle ja etsittävä itseälke merkityksellistä hyvää.
Mä tykkään lämpimästä asunnosta, toimivuudesta elämässä ja pikkujutuista. Vaikka sit ajaa motskarilla mutkasta tietä lupiinin tuoksu nokassa. 😃
- Anonyymi
Maskilla asiasta saisi kuule jännempää. sitä viinaakaan ei tarvisisi nin paljon. Vaikka naama vetäisikin . Haluaisitko muuten turpaan?
- Anonyymi
En oo käyny baareissa viiteen vuoteen, enkä kyllä aatellu mennä nytkään. Ei sinne jaksa mennä juomaan kallista tuoremehua.Eikä sieltä edes voi löytää sellasta miestä minkä haluaisin.
- Anonyymi
Niin viinamiestä kiinnostaa vain viina ja naiset, seksi on hänelle tuntematon käsite.
- Anonyymi
Ei ehkä ole kovin viisasta mennä ryypiskelemään baareihin, kun nytkin juuri tehostavat rajoituksia koska koronan ENSIMMÄINEN AALTO on kiihdytysvaiheessa vasta, joululomatkin kannattaa jo peruutella..
- Anonyymi
Minulla on muuten uusia maxeja, maskeja, kirurgijuttuja sinisiä, pitää kokeillla seuraavalla kauppareissulla NOITA.
- Anonyymi
Kun niin amerikkalaisten jännityssarjasta joku Christina Braithwhite.... justiin sellainen noita-tyttö mutta aika kaunis ja pelottava.
Yksikin sanonta tuosta oli sarjassa, et todellakaan voi luottaa Christinaan, mutta niin pakko on nyt koska muilla ei ole sellaisia voimia jotka auttaisivat ja christinalla on, pakko kutsua se auttamaan. - Anonyymi
Baariin kun menee niin löytää naisia jotka haluaa seksiä miehen kanssa. Se on helpon tapa saada seksiä ja siki naisetkin käy baareissa. Naiset voi baarissa sitten jutelle ensin miehen kanssa ja nainen päättää saako mies seksiä. Ei baarissa muuten käydä, baarit on keksitty sitä varten että siellä tutustutaan ja haetaan seksikumppani.
- Anonyymi
Mies ja nainen kohtaavat silloin kun juodaan viinaa yökerhossa. Viinamies hurmaa naisen bailaustaidoillaan ja parisuhde saa alkunsa.
Raitis mies elää harhamaailmassa jossa hän luulee löytävänsä kumppanin lenkkipolulta tai harrastusten parissa. Mutta hän on edelleen yksin.
t. viinamies
- Anonyymi
Raitis mies on kuin Jr Ewing aina viskilasi kädessä, Dallas-tv-sarjasta, se on raittiin miehen määritelmä.
- Anonyymi
No minä ajattelin kohta lähteä baariin juomaan viiniä. Kumppania en tosin ole hakemassa. Tarkemmin ajateltuna en ole koskaan hakenut kumppania, ne ovat vaan tässä vuosien varrella tupsahdelleet elämääni. :)
- Anonyymi
Kun säännöllisesti juo viinaa ja käy baareissa kumppanit tupsahtavat elämään.
Raittiille miehelle ei kumppaneita tupsahtele.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun säännöllisesti juo viinaa ja käy baareissa kumppanit tupsahtavat elämään.
Raittiille miehelle ei kumppaneita tupsahtele.
t. viinamiesEn tiedä. En ole ollut täysin raitis melkein 30 vuoteen, muutamaa nenänvalkaisupätkää huomioimatta.
- Anonyymi
Sanot jollekin tytölle: olet hirvittävän kaunis ja haluaisin pussailla ja halailla sinua kaikkalle ja halailla, sitten kun pussaat niin suusta pullahtaa valkosipuli, kokonainen sellainen kuorimaton heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045