Yllättävä nopea ero

Anonyymi

Kaikki hyvin, äkkiä mies sanoo , sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähdet suosiolla tai hankin sinulle häädön. Jos et suostu lähtemään suosiolla, et näe minua ikinä. Jos suostut lähtemään heti, voin tulla käymään ja auttaa sinua. Yhdessä asuttu miehen omistamassa asunnossa 3 vuotta. Miten kannnattaisi toimia.

6

384

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä sinuna olisi toisen nurkissa ,kysy kiireesti jostain vuokra-asuntoa!

• Anonyymi

Mä lähtisin ja katkaisisin kaikki yhteydet äijään, joka tolla tavoin lopettaa suhteen. Armollisesti lupaa tulla vielä auttamaan(panemaan) jos lähdet vilkkumatta...ällö.

Kannattaa tarkistaa oikeudet, mulla on sellanen kutina ettei sais ees heittää sua tosta vaan pihalle, mut en oo varma.

Pois vaan, älä kerro minne muutat estä numero.

• Anonyymi

No eihän tuommoisen äijän kanssa kannata olla missään tekemisissä

• Anonyymi

Onko sinulla jokin paikka mihin mennä? Itse lähtisin aika äkkiä, koska miehen käytös on asiatonta ja arvaamatonta. Onkohan hänellä mt-ongelmia, tai traumoja? Päihdeongelmaa? Jos et saa nopeasti mistään asuntoa, niin jostain tilapäismajoitus, kunnan sosiaalivirastoon tai seurakuntiin yhteyttä. Jos pääset jonkun kaverisi, tai sukulaisesi luokse, voit vuokrata varaston irtaimistoa varten. Turvakotia en voi suositella, koska ilmeisesti hän ei ole uhkaava? Kun se kuitenkin vie sen paikan joltain kipeämmin tarvitsevalta. Inhottava tilanne, voimia sulle!

• Lähde suosiolla, kiitä yhteisestä ajasta ja avun tarjouksesta, mutta jätä pyytämättä apua tai ottamatta sitä vastaan, katoa miehen elämästä puolestasi.
      Melko arveluttavaa käytöstä, joten siinä ei kannata jäädä katselemaan menoa, vaan ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin ja lähteä kohti parempaa huomista, vikkelästi sittenkin.
      Ja ei, tuolla käytöksellä tuota henkilöä ei kannata nähdä enää ikinä, mutta parempi tehdä se itse kuin olla toisen uhkailujen varassa.

• Anonyymi

Aloittajassa ei tietenkään ole mitään vikaa! Ei kukaan suhdetta lopeta ilman syytä! Tuo että sun pitää edes miettiä että lähdetkö kertoo jo aika paljon. Sido ihmeessä ittes vaikka patteriin niin ei tarvi poistua! Kaikenlaisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      63
      1732
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      831
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      618
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      79
      610
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      575
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      518
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe