Kaikki hyvin, äkkiä mies sanoo , sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähdet suosiolla tai hankin sinulle häädön. Jos et suostu lähtemään suosiolla, et näe minua ikinä. Jos suostut lähtemään heti, voin tulla käymään ja auttaa sinua. Yhdessä asuttu miehen omistamassa asunnossa 3 vuotta. Miten kannnattaisi toimia.
Yllättävä nopea ero
6
214
Vastaukset
- Anonyymi
En kyllä sinuna olisi toisen nurkissa ,kysy kiireesti jostain vuokra-asuntoa!
- Anonyymi
Mä lähtisin ja katkaisisin kaikki yhteydet äijään, joka tolla tavoin lopettaa suhteen. Armollisesti lupaa tulla vielä auttamaan(panemaan) jos lähdet vilkkumatta...ällö.
Kannattaa tarkistaa oikeudet, mulla on sellanen kutina ettei sais ees heittää sua tosta vaan pihalle, mut en oo varma.
Pois vaan, älä kerro minne muutat estä numero. - Anonyymi
No eihän tuommoisen äijän kanssa kannata olla missään tekemisissä
- Anonyymi
Onko sinulla jokin paikka mihin mennä? Itse lähtisin aika äkkiä, koska miehen käytös on asiatonta ja arvaamatonta. Onkohan hänellä mt-ongelmia, tai traumoja? Päihdeongelmaa? Jos et saa nopeasti mistään asuntoa, niin jostain tilapäismajoitus, kunnan sosiaalivirastoon tai seurakuntiin yhteyttä. Jos pääset jonkun kaverisi, tai sukulaisesi luokse, voit vuokrata varaston irtaimistoa varten. Turvakotia en voi suositella, koska ilmeisesti hän ei ole uhkaava? Kun se kuitenkin vie sen paikan joltain kipeämmin tarvitsevalta. Inhottava tilanne, voimia sulle!
Lähde suosiolla, kiitä yhteisestä ajasta ja avun tarjouksesta, mutta jätä pyytämättä apua tai ottamatta sitä vastaan, katoa miehen elämästä puolestasi.
Melko arveluttavaa käytöstä, joten siinä ei kannata jäädä katselemaan menoa, vaan ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin ja lähteä kohti parempaa huomista, vikkelästi sittenkin.
Ja ei, tuolla käytöksellä tuota henkilöä ei kannata nähdä enää ikinä, mutta parempi tehdä se itse kuin olla toisen uhkailujen varassa.- Anonyymi
Aloittajassa ei tietenkään ole mitään vikaa! Ei kukaan suhdetta lopeta ilman syytä! Tuo että sun pitää edes miettiä että lähdetkö kertoo jo aika paljon. Sido ihmeessä ittes vaikka patteriin niin ei tarvi poistua! Kaikenlaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851