Yllättävä nopea ero

Anonyymi

Kaikki hyvin, äkkiä mies sanoo , sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähdet suosiolla tai hankin sinulle häädön. Jos et suostu lähtemään suosiolla, et näe minua ikinä. Jos suostut lähtemään heti, voin tulla käymään ja auttaa sinua. Yhdessä asuttu miehen omistamassa asunnossa 3 vuotta. Miten kannnattaisi toimia.

6

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kyllä sinuna olisi toisen nurkissa ,kysy kiireesti jostain vuokra-asuntoa!

    • Anonyymi

      Mä lähtisin ja katkaisisin kaikki yhteydet äijään, joka tolla tavoin lopettaa suhteen. Armollisesti lupaa tulla vielä auttamaan(panemaan) jos lähdet vilkkumatta...ällö.

      Kannattaa tarkistaa oikeudet, mulla on sellanen kutina ettei sais ees heittää sua tosta vaan pihalle, mut en oo varma.

      Pois vaan, älä kerro minne muutat estä numero.

    • Anonyymi

      No eihän tuommoisen äijän kanssa kannata olla missään tekemisissä

    • Anonyymi

      Onko sinulla jokin paikka mihin mennä? Itse lähtisin aika äkkiä, koska miehen käytös on asiatonta ja arvaamatonta. Onkohan hänellä mt-ongelmia, tai traumoja? Päihdeongelmaa? Jos et saa nopeasti mistään asuntoa, niin jostain tilapäismajoitus, kunnan sosiaalivirastoon tai seurakuntiin yhteyttä. Jos pääset jonkun kaverisi, tai sukulaisesi luokse, voit vuokrata varaston irtaimistoa varten. Turvakotia en voi suositella, koska ilmeisesti hän ei ole uhkaava? Kun se kuitenkin vie sen paikan joltain kipeämmin tarvitsevalta. Inhottava tilanne, voimia sulle!

    • Lähde suosiolla, kiitä yhteisestä ajasta ja avun tarjouksesta, mutta jätä pyytämättä apua tai ottamatta sitä vastaan, katoa miehen elämästä puolestasi.
      Melko arveluttavaa käytöstä, joten siinä ei kannata jäädä katselemaan menoa, vaan ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin ja lähteä kohti parempaa huomista, vikkelästi sittenkin.
      Ja ei, tuolla käytöksellä tuota henkilöä ei kannata nähdä enää ikinä, mutta parempi tehdä se itse kuin olla toisen uhkailujen varassa.

    • Anonyymi

      Aloittajassa ei tietenkään ole mitään vikaa! Ei kukaan suhdetta lopeta ilman syytä! Tuo että sun pitää edes miettiä että lähdetkö kertoo jo aika paljon. Sido ihmeessä ittes vaikka patteriin niin ei tarvi poistua! Kaikenlaisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe