Yllättävä nopea ero

Anonyymi

Kaikki hyvin, äkkiä mies sanoo , sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko lähdet suosiolla tai hankin sinulle häädön. Jos et suostu lähtemään suosiolla, et näe minua ikinä. Jos suostut lähtemään heti, voin tulla käymään ja auttaa sinua. Yhdessä asuttu miehen omistamassa asunnossa 3 vuotta. Miten kannnattaisi toimia.

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä sinuna olisi toisen nurkissa ,kysy kiireesti jostain vuokra-asuntoa!

• Anonyymi

Mä lähtisin ja katkaisisin kaikki yhteydet äijään, joka tolla tavoin lopettaa suhteen. Armollisesti lupaa tulla vielä auttamaan(panemaan) jos lähdet vilkkumatta...ällö.

Kannattaa tarkistaa oikeudet, mulla on sellanen kutina ettei sais ees heittää sua tosta vaan pihalle, mut en oo varma.

Pois vaan, älä kerro minne muutat estä numero.

• Anonyymi

No eihän tuommoisen äijän kanssa kannata olla missään tekemisissä

• Anonyymi

Onko sinulla jokin paikka mihin mennä? Itse lähtisin aika äkkiä, koska miehen käytös on asiatonta ja arvaamatonta. Onkohan hänellä mt-ongelmia, tai traumoja? Päihdeongelmaa? Jos et saa nopeasti mistään asuntoa, niin jostain tilapäismajoitus, kunnan sosiaalivirastoon tai seurakuntiin yhteyttä. Jos pääset jonkun kaverisi, tai sukulaisesi luokse, voit vuokrata varaston irtaimistoa varten. Turvakotia en voi suositella, koska ilmeisesti hän ei ole uhkaava? Kun se kuitenkin vie sen paikan joltain kipeämmin tarvitsevalta. Inhottava tilanne, voimia sulle!

• Lähde suosiolla, kiitä yhteisestä ajasta ja avun tarjouksesta, mutta jätä pyytämättä apua tai ottamatta sitä vastaan, katoa miehen elämästä puolestasi.
      Melko arveluttavaa käytöstä, joten siinä ei kannata jäädä katselemaan menoa, vaan ottaa oman elämän ohjat omiin käsiin ja lähteä kohti parempaa huomista, vikkelästi sittenkin.
      Ja ei, tuolla käytöksellä tuota henkilöä ei kannata nähdä enää ikinä, mutta parempi tehdä se itse kuin olla toisen uhkailujen varassa.

• Anonyymi

Aloittajassa ei tietenkään ole mitään vikaa! Ei kukaan suhdetta lopeta ilman syytä! Tuo että sun pitää edes miettiä että lähdetkö kertoo jo aika paljon. Sido ihmeessä ittes vaikka patteriin niin ei tarvi poistua! Kaikenlaisia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe