Vaihdetaan viina seksiin suomessa?

Eikö olisi mahtavaa jos suomalaiset saisivat kiksit seksistä eikä viinasta. Että suomalainen pystyisi etsimään elämänkumppanin selvinpäin. Eikö olisi upeaa jos suomalainen pystyisi elämään ilman viinaa ja huumeita. Se juttu olisikin seksi. Ihmiset naisivat illat pitkät selvinpäin sen sijaan että öykkäävät ravintoloissa enemmän tai vähemmän sekaisin

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en lähtisi loppuelämän kumppania humalassa etsimään ollenkaan.
      En myöskään etsisi humalaista kumppania.

    • Anonyymi

      Onko pakko harrastaa seksiä vaikka mä en juo alkoholia?

      • On. Se on tarve joka tulee tyydyttää. Se on rakkauden suurin ilmentymä. Yksin ei ole ihmisen hyvä olla. Joten orgasmi on valitettavasti se kauhea välttämätön paha ihmisen elämässä, jolta ei voi ainakaan mies välttyä, sillä viimeistää märkä uni yöllä tyhjentää kassit, jotta siellä voi kehitys jatkua. Näin se vaan on.


      • Anonyymi
        NaistaElämänMatkalle kirjoitti:

        On. Se on tarve joka tulee tyydyttää. Se on rakkauden suurin ilmentymä. Yksin ei ole ihmisen hyvä olla. Joten orgasmi on valitettavasti se kauhea välttämätön paha ihmisen elämässä, jolta ei voi ainakaan mies välttyä, sillä viimeistää märkä uni yöllä tyhjentää kassit, jotta siellä voi kehitys jatkua. Näin se vaan on.

        Mulla ei ole kasseja joten mitä mun pitää tyhjentää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole kasseja joten mitä mun pitää tyhjentää?

        Kyllä sulle kassit saadaan. Tehdään vaikka koivun oksasta.


      • Anonyymi
        NaistaElämänMatkalle kirjoitti:

        Kyllä sulle kassit saadaan. Tehdään vaikka koivun oksasta.

        no mulla ei ole miehen sukupuolielimiä ja ei ole tarkoitus vaihtaa sukupuolta.Olen tyytyväinen naisena.


      • Anonyymi
        NaistaElämänMatkalle kirjoitti:

        On. Se on tarve joka tulee tyydyttää. Se on rakkauden suurin ilmentymä. Yksin ei ole ihmisen hyvä olla. Joten orgasmi on valitettavasti se kauhea välttämätön paha ihmisen elämässä, jolta ei voi ainakaan mies välttyä, sillä viimeistää märkä uni yöllä tyhjentää kassit, jotta siellä voi kehitys jatkua. Näin se vaan on.

        Mä taas olen nainen joka saa parhaimmat orgasmit yksin ja juuri silloin kun itselle sopii. Lärvitkin on mukavampi vetää yksin kun ei ole ketään kauhistelemassa ja silloin ei seksi ole mielessä lainkaan.


    • Anonyymi

      Huumeiden ja seksin sekakäyttö kiinnostaisi joskus

      kuulemma toimii

      • Eikö olisi upeata kaikin puolin elämässä jos pystyisi omana itsenään, täysin selvinpäin olemaan yhtä hauska kun huumeissa tai kännissä, olemaan yhtä hyvä rakastaja, yhtä sosiaalinen, yhtä älykäs jne jne jne.


      • Anonyymi

        Riippuu varmaan huumeesta


    • Anonyymi

      Mä oon yhtä sosiaalinen selvinpäin kuin kännissäkin, yhtä hauskakin myös selvinpäin ( ainakin omasta mielestä...).
      Selvinpäin oon ehkä vähän älykkäämpikin kuin kännissä. Kännissä tuli oltua usein ennemminkin pikkuisen hölmö, ihan aina ei ollut tilannetaju kohdillaan.
      Seksistä en niin tiedä kun ei sitä pahemmin ole enää, eikä kauheesti kiinnostakaan.

    • Anonyymi

      Niin, ja olisihan tuosta paljon terveyshyötyjä. Huumavien aineiden terveyshaitat kun poistetaan, niin 20 vuoden päästä neljännes sairaaloista pitäisi sulkea asiakkaiden puutteen vuoksi.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta. Minä olen lopettanut huumeidenkäytön, alkoholin juomisen ja tupakoinnin ja vaihtanut nämä hmm. monipuoliseen seksiin. Tuosta on aikaa jo yli kymmenen vuotta. N.-90

    • Anonyymi

      Entäs sitten ne aseksuaalit, joita ei seksi kiinnosta ollenkaan? Pitäisi keksiä jotain muuta hienoa viinan ja huumeiden tilalle. Mikähän se voisi olla?

    • Anonyymi

      Pitkään on ihmetelty, että tämän kaltaiset aiheet ovat kovasti kiellettyjä televisisiossakin, mutta järjettömät väkivaltafilmit ovat jatkuvasti näkyvillä..

    • Anonyymi

      Äsken lenssas föörpiikki , nyt saunaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe