Odotatko että

Anonyymi

Törmäät häneen ketä kaipaat vai onko parempi että ette kohtaa?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Panssarivaunulle olisi käyttöä 😂

    • Anonyymi

      Tavallaan parempi. Häkellyn aina kohtaamisesta. Pitemmän päälle aika ressaavaa.

    • Anonyymi

      Yötäpäivää ajattelen häntä. ❤️

    • Anonyymi

      Odotan että törmättäisiin vaikkakin kuluttavaa kun ei tiedä milloin niin käy. Saisinpa vain olla hänen luonaan.

    • Anonyymi

      Kaukokaipuu on turvallisempaa, kohtaamiset järkyttävät liikaa.

    • Anonyymi

      Hän ei halua tavata 😭

    • Anonyymi

      Odotan ja pelkään koska olen hälle turhake.

    • Anonyymi

      Kyllä minä sitä aina odotan. Se on aina päiväni/viikkoni piristys, kun hänet näen. Harmi vain ettemme enää törmää niin usein kuin ennen.

      • Anonyymi

        Niimpä minäkin tuota harmittelen silti hän mies❤️


    • Anonyymi

      Odotan, joka ikinen päivä. Mutta yritän olla törmäämättä, jotta vihdoin unohtaisin miten ihana hän on. Repsahduksiakin sattuu, kun tarve nähdä edes kaukaa on niin valtava.

    • Anonyymi

      Odotan. Ja haluaisin törmätä ihan oikeasti. Pääsis iholle vahingossa.

    • En odota, välimatkaa on riittävästi siihen, että mahdollisuus törmätä on varsin pieni. On varmaan parempikin näin, ettei kohdata, aika parantaa haavat ja lopulta ei ole enää mitään väliä, kohdataanko vai ei.

    • Anonyymi

      En halua enään ikinä nähdä häntä ❤️ ahdistus kohtaus taattu ja hän pilasi minut ihmisenä enempi 👍🏻 ei ole olemassa kohtaloa vaan järjestelmällistä hyväksikäyttöä 👍🏻 en kiellä ettäkö olisin itse ollut osallinen mutta jouduin kieltämään hänet koko elämästäni ja hänen olemassa olonsa myös 👍🏻❤️ en tiedä kenestä puhutaan jos minulta hänestä kysytään ❤️

    • Anonyymi

      Parempi ettei enää ikinä nähdä!

      • Anonyymi

        Ei taida olla sitten kaivattu vaan vihattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla sitten kaivattu vaan vihattu?

        En minä häntä vihaa. Hän tuntuu vihaavan minua. En vain jaksa mitään draamaa elämässäni enää enempää. Tärkeintä nyt yrittää saada itseni kuntoon. Enkä tarvitse enää yhtään enempää paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä häntä vihaa. Hän tuntuu vihaavan minua. En vain jaksa mitään draamaa elämässäni enää enempää. Tärkeintä nyt yrittää saada itseni kuntoon. Enkä tarvitse enää yhtään enempää paineita.

        Parempi pitää loitolla jos aiheuttaa vaan mielipahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi pitää loitolla jos aiheuttaa vaan mielipahaa.

        Samaa mieltä. Kaikista eniten kaipaan nyt ystäviä ja läheisiä jotka aidosti välittävät. Jotka ovat valmiita olemaan tukena mitä ikinä tapahtuukin.


    • Anonyymi

      En halua tavata ketään. Ruma pysyy muista kaukana!

    • Anonyymi

      Odotan, että törmään mieheen.

    • Anonyymi

      En odota, tiedän ettemme tule törmäämään toisiimme.

    • Anonyymi

      Odotan ja se tulee aina yllättäen ja lyön aivan lukkoon. Odotan siis sitä että saan taas nolata itseni.

      • Anonyymi

        Sama juttu tällä naisella..

        Tässä loman aikana yrittänyt keksiä kaikkia mahdollisia keinoja saada nämä tunteet pois. No ei ole onnistunut. Ens viikolla taas tuskaista välttelyä tiedossa, kun lähellään iskee vaan kuuma ja menee sanat sekaisin. Alkuunsa tää oli kivaa, vaan ei enää.


    • Anonyymi

      Haluan nähdä häntä, mutta me ollaan nyt molemmat tosi jännittyneitä toistemme seurassa. Minä yritän tehdä tilanteesta mahdollisimman helpon hänelle. Kun näen, että häntä jännittää seurassani, yritän olla itse mahdollisimman rento ja normaali, vaikka minuakin jännittää.

      • Anonyymi

        Tämä on sitä välittämistä ja toisen huomioimista.


      • Anonyymi

        Todella suloista huolehtivaisuutta. Hän on sinulle tärkeä ja osoitat sen upealla tavalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe