Mitä teet?
🤔 tärkeä kysymys...
Kun vetoketju pettää.
60
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan riippuu, missä roikkuu...
Otan pihdit ja puristan vetolaitetta tiukemmaks.... jos on metallia. 😬👌
Luulot pois mokomalta luikertelijalta. ☝️- Anonyymi
Hienoa.
🤗 Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.
🤗Joo. Nyky ketovetjut on jotenkin kehnoja... 🙄
Vetolaitteet väsyy helposti. Mutta pikku puristus toimii kerran pari...😁
Jostain ompeluliikkeistä saattais saada vielä uusia toppareita ja vetolaitteita. Mutta taitaa olla harvinaista... ehkä isommista kaupungeista? 🤔- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Nyky ketovetjut on jotenkin kehnoja... 🙄
Vetolaitteet väsyy helposti. Mutta pikku puristus toimii kerran pari...😁
Jostain ompeluliikkeistä saattais saada vielä uusia toppareita ja vetolaitteita. Mutta taitaa olla harvinaista... ehkä isommista kaupungeista? 🤔Tjaah, tuota en tiedä. Olisiko muuten suutarista apua 🤨
Anonyymi kirjoitti:
Tjaah, tuota en tiedä. Olisiko muuten suutarista apua 🤨
No vieläkös niitä on? 😳
Täältä aineskin lyöneet laput luukulle. 🙄
Mä joskus kävin etsimässä 12 mm vetoketjua 220 cm pitkää veneen pressuun... ei löytynyt, ois pitänyt tilata. 🤔- Anonyymi
Disse muuten aika hauska vaihdoin kipinän amerikkailaisten zippo.-hippo-juttuun hwhe pikkuruisia ovat ne varaosat noissa, olen kyllä wick eli langankin vaihtanut kerran tuohon :S
Anonyymi kirjoitti:
Disse muuten aika hauska vaihdoin kipinän amerikkailaisten zippo.-hippo-juttuun hwhe pikkuruisia ovat ne varaosat noissa, olen kyllä wick eli langankin vaihtanut kerran tuohon :S
Hienoa...!!! Teen täällä sulle aaltoja! Wouw!
- Anonyymi
Niin niiden vetoketjujen pitäisi olla todella jämeriä yli 2cm leveydeltäänkin sitten, on tuollaisia jossain nato-takeissa mutta kalliita jämeriä.
No onhan siellä alushousut alla. Loppupäivä menee ihan hyvin niillä housuilla, jos ei ole mahdollisuutta vaihtaa.
- Anonyymi
Entä illalla, meneekö housut roskiin vai ?
Anonyymi kirjoitti:
Entä illalla, meneekö housut roskiin vai ?
Valitettavasti menevät. Jos taitavampi olisin, korjaisin mokomat.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Valitettavasti menevät. Jos taitavampi olisin, korjaisin mokomat.
Voi voi, kalliiksi tulee.
Farkuista jos pakenee vetoketju, voi ottaa pienen lenkin narua, pujottaa ensin vetoketjun vetoläpän reijästä, sitten itsensä läpi ja pujottaa nappiin. 😬👌
Joskus joutuu keksimään. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Farkuista jos pakenee vetoketju, voi ottaa pienen lenkin narua, pujottaa ensin vetoketjun vetoläpän reijästä, sitten itsensä läpi ja pujottaa nappiin. 😬👌
Joskus joutuu keksimään. 😃Hei! Kiitos! Tämä on loistava, koska jossain hoisussa vetoketjut ei vain pysy kiinni ja tähän asti olen ollut niin tyhmä, etten tuota keksinyt.
Todellisuudessa vaatteet ei minua niin kiinnosta, joten en edes alkanut miettimään asiaa kunnolla. Tykkään mielummin kasata ikean huonekaluja kun korjailla vaatteita. Anonyymi kirjoitti:
Hei! Kiitos! Tämä on loistava, koska jossain hoisussa vetoketjut ei vain pysy kiinni ja tähän asti olen ollut niin tyhmä, etten tuota keksinyt.
Todellisuudessa vaatteet ei minua niin kiinnosta, joten en edes alkanut miettimään asiaa kunnolla. Tykkään mielummin kasata ikean huonekaluja kun korjailla vaatteita.No aina ei kerkeä uusia hommata siihen hätään.
Mä oon joskus pessyt aamulla illaks farkut esmes. No eihän ne kerkee normisti kuivua... mutta silitisrauta ja fööni vuorotellen kuivattaa nopeasti. 😬👌Disse kirjoitti:
No aina ei kerkeä uusia hommata siihen hätään.
Mä oon joskus pessyt aamulla illaks farkut esmes. No eihän ne kerkee normisti kuivua... mutta silitisrauta ja fööni vuorotellen kuivattaa nopeasti. 😬👌Niin lyhensin kerran farkut hakaneuloilla. Kukaan ei huomannut.... ja fiksut ei kertonut. 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin lyhensin kerran farkut hakaneuloilla. Kukaan ei huomannut.... ja fiksut ei kertonut. 😂
Minä onnistuin tuossa osaksi nuppineuloilla kun hakaneulat loppui kesken. Välillä osui kipeästi, mutta pysyi neulat. Housujen lyhentäminen on helvetistä ja en ikinä sitä ala tekemään, vaikka on aina metrin verran ylimääräistä lahjetta. Ompeluhommat on hengenvaarallisia ja joka kerta ne epäonnistuu. Turvallisempaa rakentaa talo ja varmana menisi enemmän oikein kuin yksikään ommel mitä olen tehnyt.
Ai niin.. Muistuu muuten itselläkin mieleen aikoja kun föönasi paniikissa työhaastattelu vaatteita kuivaksi hakaneulat suussa, joilla salaa paikkasi hajonneita kohtia muka hienon näköisistä vaatteista. Huh. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niin lyhensin kerran farkut hakaneuloilla. Kukaan ei huomannut.... ja fiksut ei kertonut. 😂
Kangasliimalla ainakin voi lyhentää
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joskus joutuu keksimään. 😃Se on leivonpää muuten toi pujotus
Anonyymi kirjoitti:
Minä onnistuin tuossa osaksi nuppineuloilla kun hakaneulat loppui kesken. Välillä osui kipeästi, mutta pysyi neulat. Housujen lyhentäminen on helvetistä ja en ikinä sitä ala tekemään, vaikka on aina metrin verran ylimääräistä lahjetta. Ompeluhommat on hengenvaarallisia ja joka kerta ne epäonnistuu. Turvallisempaa rakentaa talo ja varmana menisi enemmän oikein kuin yksikään ommel mitä olen tehnyt.
Ai niin.. Muistuu muuten itselläkin mieleen aikoja kun föönasi paniikissa työhaastattelu vaatteita kuivaksi hakaneulat suussa, joilla salaa paikkasi hajonneita kohtia muka hienon näköisistä vaatteista. Huh.Mä tein veneen penkkeihin itse kaksväriset keinonahkapenkit. Ja pressuun surautin uuden vetoketjun. Oon mä kyllä laajentanut taloakin ihan itse, joten sekin laji tuttua.
Kaikesta selviää, kun keksii konstit...😀Anonyymi kirjoitti:
Se on leivonpää muuten toi pujotus
Leivonpää? 🙄 Linnun mukaan? Vai leipoa verbin? 🤔
- Anonyymi
Käytetyt naamamaskit pitää heittää mereen kaloille jotta he voivat laittaa evillään päähän jotta virukset eivät tartu heihin.
Minä kostan moisen uskottomuuden alkamalla näpelöidä nappeja.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
kun tuollaiset jotkut nato-takitkin ovat tarkoitettukin rymyämiseen, sen takia jo suunniteltukin kestävämmiksi.
- Anonyymi
Jos vika on sellainen, että ketjun saa vedettyä kiinni, mutta vedin itsestään lähtee valumaan alaspäin. Pujota tuohon vetimeen kuminauhalenkki, jolla voit stopata vetskarin housujen nappiin. Pieni vaiva, voi käyttää housut loppuun. Youtubessa paljon tällaisia hackseja, jotkut tosi nerokkaita.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Myöhästyit 3;lla minuutilla. 😀☝️
Kirjoiteltiin varmaan samaan aikaan, hyvä niksi. Jospa tämä valistus vähän vähentää jätekuormaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoiteltiin varmaan samaan aikaan, hyvä niksi. Jospa tämä valistus vähän vähentää jätekuormaa.
No aika liki... mut silti voitin kolmella minsalla. Kato vaikka ajat! 💪😬
- Anonyymi
Minä ihmettelen että miten kauniit kippuiset tyttösetkin legginseillä vain talvipakkasella etteivät palellu :D
- Anonyymi
Kun niin jos itsellä on joku suuri natotakki jolla pystyy naamioitumaankin helposti maastoon kun niin suuri huppuineen ja kaikkineen...
- Anonyymi
Mutta niin aika järkyttävä joku vesisuojattukin naton pitkä maastotakki irroiteltavalla sisävuorella, ja jättihuppukin suuren vetoketjun takana; jos maastoutuu, niin jää vain suu näkyviin josta saa happea elimistöön ja keuhkoihin :D
- Anonyymi
Hakaneulat on käteviä. Ja pitkä paidanhelma jos petti hevostallinovi.
Riippuu vetoketjusta. - Anonyymi
Tyrnävällä ja Pihtiputaalla, peijoonan kiljahdus.
Käytän sitten nappeja😁
Jos ei ole ompelen ne.- Anonyymi
Tuollaiset asusteet, kun tuollsiet nato-takitkin, kun ovat suunniteltu jo alunperinkin sotitalskäyttöön tuollaiset, niin...
- Anonyymi
Niin joo jos tulee vesisade yllätttäen että miten avaan niskan takaa suuren hupun nopeasti suojaksi... noita hirviötakkeja... nato-juttuja... oli kyllä vähän opettelemista, tuolta niskan takaa löytyy suuri vetoketju ja siitä..... :S:S
Hirviö takkeja tykkään aina hupullisista Tšekistä ne suojaa niskaa jos ei ole kaulaliinan ja luo lämpöä korvillekin. Ostin muutaman kevät sitten kaksi 6 euron takkia Tarjouksesta, jossa ei huppua noh onneksi on kaulaliinoja harmittaa kovin, etten pistänyt rahaa enempää takkiin mutta ei ole aina itsellä varaa.
valtakunta kirjoitti:
Hirviö takkeja tykkään aina hupullisista Tšekistä ne suojaa niskaa jos ei ole kaulaliinan ja luo lämpöä korvillekin. Ostin muutaman kevät sitten kaksi 6 euron takkia Tarjouksesta, jossa ei huppua noh onneksi on kaulaliinoja harmittaa kovin, etten pistänyt rahaa enempää takkiin mutta ei ole aina itsellä varaa.
Takista, ei Tšekistä.
- Anonyymi
Valtakunta rakas niin tuollaiset nato-jutut niissä on todella suuri huppu ja se avautuu suurella vetoketjulla niskan takaa saa sormella kiinni siitä isosta vetoketjusta avautuu se huppu :D
- Anonyymi
Opening hood on sanonta eli ottaa hupun käyttöön takista... en kyllä usko että poliisi minua paljon tarkkailee... huvittavaa olisi jos tarkkailisivat :D
Opening hood = otti hupun käyttöön pyöräillessään rankkasateessa :D - Anonyymi
On niin hieno laite tuokin Philipsin uusi koriparturi, kohta pitää uskaltautua kokeilemaankin kun aivan uusi vempula.
- Anonyymi
Voi rimpula, kokeilin vähän tuota philipsin leikkuria, kok,,, gigig igigg hiukkaset ja hiukset irtauttuvat tuolla koneella tehokkokaasti vartalostasi.
- Anonyymi
On aika tehokas peli tuo philipsin uusi kotiparturi, kokeilin ja hienon näköinen kokeilin on tehokas.. kokeilin kun niin samaahan se on kun kuitenkin leikkaan 15mm aina... on tehokas ja hienon näköinen kokeilin hahah :;D
- Anonyymi
Jooh philipsin uuzi hair-cutter, hiuzten leikkaaja jo nimenäkin zitten.
- Anonyymi
Leikkasin, en malttanuty olla kokeilematta uuttas philipsin konetta, kokeilin nojatuolissa istuen ilman mitään peiliä, konetta joo pitää tarkentaa hieman kun jaksan kuvailla enemmän, voin kyllä sanoa että kone on hyvä :D
- Anonyymi
Korjaukseen....
🤗 - Anonyymi
Hyvinhän tämäkin aihe eteni, ollaan jo "tukanleikkuukoneessa"
Mihin vielä pääsemmekään.
Hyvää perjantaita👍 Jos se ei pysy kiinni, niin laita vetskarin päähän hakaneula. Vedä vetskari kiinni, pujota sitten nappi hakaneulan läpi ja kiinnitä nappi normaalisti kiinni. Housujen vetoketjua tarkoitan. Joku nauhakin toimii. .
No sä hävisit mulle jo monella tunnilla tuosta keksinnöstä. 😜
Ja hakaneula sepaluksessa tai navan alapuolella ei houkuttele...😳Disse kirjoitti:
Ja hakaneula sepaluksessa tai navan alapuolella ei houkuttele...😳No, kolmas kerta toden sanoo..☝️
Tyhmä sanonta tuokin..
Tyhmä sanonta tuokin..
Tyhmä sanonta tuokin..
😄Wwuwuw kirjoitti:
No, kolmas kerta toden sanoo..☝️
Tyhmä sanonta tuokin..
Tyhmä sanonta tuokin..
Tyhmä sanonta tuokin..
😄Paitsi jos kyse on pikku homostelusta... kerta ei homoksi tee ja kolmannesta laskurit nollataan. 😜👌
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ja hakaneula sepaluksessa tai navan alapuolella ei houkuttele...😳Mitä kaikenlaista viritystä sitä saattaakaan löytyä kun kohdalle sattuu..🤗🤗
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikenlaista viritystä sitä saattaakaan löytyä kun kohdalle sattuu..🤗🤗
No itseasiassa mä opin tuon niksi kun menin erään naisystäväni housuja poistamaan. Vähän aikaa piti miettiä, että mikäs viritys tää on. 😁
Nerokas niksi☝️
Mutta hyvin jäi mieleen.... 😀Disse kirjoitti:
No itseasiassa mä opin tuon niksi kun menin erään naisystäväni housuja poistamaan. Vähän aikaa piti miettiä, että mikäs viritys tää on. 😁
Nerokas niksi☝️
Mutta hyvin jäi mieleen.... 😀Mulle taas tuo puolisko kertoi..
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Nerokas niksi☝️
Mutta hyvin jäi mieleen.... 😀Hieno juttu kun ihminen osaa ottaa opikseen tilanteessa kuin tilanteessa 🤔🤗
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle taas tuo puolisko kertoi..
No kaikenlaisia niksejä tulee vähän sieltä täältä... osan oon soveltanut eri aloilta...
suorakulman puutteessa voi vaikka aina mitata kulman. 😀
60 cm toiseen suuntaan kulmasta, 80 cm toiseen ja niitten väli kun on tasan metri, on suora kulma edessä. 😃👌Anonyymi kirjoitti:
Hieno juttu kun ihminen osaa ottaa opikseen tilanteessa kuin tilanteessa 🤔🤗
Joo... Jos joskus ei mene kuten Strömsöössä, tietää ainakin, että toisella tavalla ens kerralla. Joskus joku voi suuttuu niksistä...mut vaikka se määrää vauhdin karkuun juostessa, mä valkkaan sentään suunnan. ☝️😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518