Ero sattuu

Anonyymi

Meille tuli iso riita, jonka kaikista nyaanssrista en ole itse täysin kartalla. Mies esitti, että kaikki on ok, tänään latasi kaiken yhteen viestiin, jossa syytti minua. Kaikki oli ”sinä teit, sinä jätit tekemättä, minuun sattui, kaikki muutkin on tätä mieltä.” Kuulemma ei syyttänyt minua mistään. Mutta yhdessäkään kohdassa viestiä ei tullut ilmi, että hänestä tuntuu, vaan kaikki oli kirjoitettu ”sinun vikasi.” Hän ei nähnyt käytöksessään (jättää kertomatta, mistä alunperin suuttui, ettei kaikki ollut kunnossa, että haluaisi puhua tai nähdä) mitään vikaa, kaikki oli minun syyni. Anteeksi ei auttanut, eikä aiemmin viikolla kysymykset ”mitä tein väärin?” vastausta ei tullut.

Päätin laittaa tämän poikki. Mitä järkeä olla yhdessä, jos hän kokee, että minä vain satutan ja käytän häntä hyväkseni? Etten koskaan ole rakastanut? Ja jos itse pelkään jatkuvasti uutta riitaa, joka laukeaa tyhjästä, jopa syystä jota en tiedä? Mitä järkeä, jos koen olevani paha ihminen? Eihän suhteen kuuluisi mennä näin.

Me ei sovittu toisillemme. Mutta silti minuun sattuu. Sattuu, kirvelee, ahdistaa. Haluaisin perua kaiken. Ja samalla en. Mies ei ole enää vastannut, viimeisin viesti oli ”täh et ole tosissasi.”

Ja kyllä, tämän kerroin hänelle viestitse, koska hän ei halunnut nähdä minua. Pyysin, pyysin jo eilen, mutta hän sanoi suoraan, ettei halua nähdä naamaani.

Vika oli molemmissa ja ei kummassakaan, ei vain ymmärretty toisiamme. Nyt vain sattuu. Miksi aikuisenakin osa suhteista pitää olla näin hankalia?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä teit oikein. Epäreilua ja epäkypsää käytöstä mieheltä. Voittehan vielä puhua kasvokkain jos haluatte, muussa viestinnässä kun on aina suurempi väärinkäsitysten vaara.

      Tuskallisia erot aina on. Yritä muistaa, että osa tuskaa on myös se, että suree sitä mitä olisi voinut olla, ei se mitä oli. Yritä ajatella, että tämäkin suhde opetti sinulle itsestäsi: mitä haluat ja miten sinua tulee kohdella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe