Mun elämänhalu taas kaikkoaa

Anonyymi

Taas olo on arvoton ja turha. Lueskelin eri äitien synnytyksistä keisarinleikkauksen kautta ja yks asia vaivas mua, "keisarinleikkauksen synnytys on pahempi kuin luonnollinen" ja koska olen syntynyt keisarileikkauksen kautta se loukkas mua. Mulla oli kuullemma hapenpuutetta ja sen takia mun kehitys on ollut vähän erilaista. Mutta jos sen kaltaiset ovat hirveitä tuloksia, niin mitä järkee mun oo elää? Miksi ihmiset eivät osaa olla hienotunteisia? Täytyy keksiä mitenkä tapan itseni :(

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta koppa olutta niin kyllä se sillä asettuu

    • Anonyymi

      Luonnolliseen synnytykseeen tähdätään sillä se on -luonnollinen.
      Naiset ovat synnyttäneet alakautta vuosituhansia.
      Välillä kuitenkin joudutaan turvautumaan sektioon äidin tai lapsen terveyden ja jopa hengen pelastamiseksi. On siis täysin perusteltua synnyttää sektiolla.

      Mietipä miten voisi olla sinun "vikasi" että sinut jouduttiin ottamaan ulos kirurgisesti? Miten sinua voidaan siitä syyttää, sen enempää kuin äitiäsikään? Miten olisitte voineet vaikuttaa tilanteeseen jossa lapsen elämä oli kyseessä?
      Hapen puute synnytyksen aikana saattaa johtaa aivojen vaurioitumiseen. Lievemmät vauriot eivät aiheuta suurempia vaikeuksia tulevassa elämässä ja henkilö pärjää hyvin itsenäisesti tai sitten pienemmän tuen ja kuntoutuksen avulla.
      Pääasia olisi oppia hyväksymään itsensä ja tajuta että mikään ei ole ollut sinun syytäsi! Sinua ei todellakaan voi syyttää yhtään mistään. Sinun elämäsi on täsmälleen yhtä tärkeä ja merkityksellinen kuin kenen tahansa muunkaan elämä, muista se!
      Maailmassa on ikävä kyllä aina ihmisiä joilla on itsellään paha olo itsensä kanssa ja elämässään, ja he yrittävät saada lievitystä pahaan oloonsa mollaamalla muita. He ovat säälittäviä kärsiviä ihmisiä. Pitää muistaa, että he tuskin kuitenkaan saavat oloaan paranemaan sillä että lyövät muita, päin vastoin.
      Ole sinä ylpeä ja iloinen itsestäsi ja elämästäsi joka on ollut hiuskarvan varassa, muuten sektioon ei olisi ryhdytty. Voitit siis kuoleman ja sait elämän, se on valtava voitto! Olet vahva ja hieno ihminen, muista se!

    • Anonyymi

      Mitäpä tuohon edelliseen enää mitään lisäämään, hieno kirjoitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe