Naismuisto lapsuudesta, 2 Japanilaista naista

Anonyymi

Pikkupoikana, kun serkkutyttö vielä kävi meillä usein opiskeluaikana, niin yhden asian muistan nuoruudesta, joskus lähes 40 vuotta sitten ja se muisto on jäänyt mieleen.
Silloin serkkutytön perheen luona oli kaksi Japanilaista nuorta naista.
Muistan, kun serkkutyttö sanoi, että tulevat meille käymään.
Olin tietenkin hirveän jännittynyt, kun todella harvinaisia vieraita tulee käymään.
Kävivät meillä ja muistaakseni heillä oli kimonot yllään.
Järkyttävää asiassa on se, ette ei otettu valokuvia näistä naisista, vaikka näin harvinaisia vieraita meillä kävi, kun muuten otetaan kuvia turhemmistakin asioista.
En enää muista naisten ulkonäköä.
Kyselin myöhemmin serkulta muistaako hän nämä japanilaiset naiset ja kyllä hän jollakin lailla muisti ja ihmetteli, kun meikäläinen muistaa noin kaukaisen asian.
Nmetkin sain, mutten ole googlettamalla löytänyt naisia, enkä facebookista, tosin pitäs tutkia tarkemmin.
Olis hienoa saada tavata nämä Japanilaiset naiset uudelleen, sitä hetkeä jäin kaipaamaan....

Ätmi

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaahas, pitkään Aasiassa olleena taas ei ainakaan minua aasialaiset naiset kiinnostaneet yhtään. Pidin niitä vähän apinan näköisinä. Aika kului ja alkoi erottamaan myös heissä viehättäviä piirteitä. Vielä enemmän aikaa ja osa näytti jo kauniilta.
      Muistan miten otettu olin kun en kuullut suomea sanaakaan suomalaisen naisen suustä varmaan 10 kuukauteen ja menin lentokentälle paluulennolle Suomeen. Koneen ovella odottui vaalea pitkä suomalainen neito joka sanoi hei, ja tervetuloa. Tuo kuulosti ja näytti todella hyvälle. Kai sitä kaipaa joskus sitä vanhaakin vaikka uudessa maailmassa miten touhuilisi.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Minusta aasialaisen naisen silmät on jotain aivan uskomattoman kaunista, saavat minut sekomaan täysin, en tiedä mikä niissä silmissä on, mutta hulluksi minut saavat.

        Ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aasialaisen naisen silmät on jotain aivan uskomattoman kaunista, saavat minut sekomaan täysin, en tiedä mikä niissä silmissä on, mutta hulluksi minut saavat.

        Ätmi

        Sitten vaan hakemaan aasialaista naista kumppaniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta aasialaisen naisen silmät on jotain aivan uskomattoman kaunista, saavat minut sekomaan täysin, en tiedä mikä niissä silmissä on, mutta hulluksi minut saavat.

        Ätmi

        Ilmeisesti jokin sisäinen haavepatoutuma, siihen on hyvät lääkkeet.
        Mene ja koe. Ei kai ne lennot maksa kovin paljon sitten kun maailma taas avautuu?
        Tokiossa tapaa päivittäin satojatuhansia japanilaisia naisia jos on koko päivän ulkona. Runsauden paljoudessa sitä huomaa jo haaveensa olleen aivan turhia. Japanilaisia naisia kun on kymmenkertainen määrä suomalaisiin naisiin verrattuna.
        Jokaiselle varmasti löytyy valinnanvaraa.
        Parhaat hetket japanilaisten naisten kanssa koin japanilaisissa karaokebaareissa. Menehän siitä jo laulamaan ja syömään sushia itsepalvelu pikaravintolassa vaikka ihan yksin jos ei tärppää. Japanilaiset ovat hieman etäisiä ilman 10 asahia tai lämmintä sakea.

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        Aasialaisissakin tuppaa olemaan eri näköistä porukkaa, monesti tunnistaa eron kansallisuuksissakin, kuten Euroopassakin.


      • Olen minäkin aasialaisia naisia tavannut. Joitakin olen pitänyt henkisesti viehättävänä, mutta harvoja muuten kauniina. Minustakin suomalaiset naiset ovat kauniimpia yleensä kuin aasialaiset ja heidän paremmuuden vaikuttaa se, että suomalaiset naiset osaavat suomea.

        Itse olin kahtena edellisenä yliopistolukukautena yhdessä "aasialaisessa" kerhossa mukana. Siellä olen tavannut paljon muun muassa japanilaisia. Yliopisto on kansainvälinen ympäristö, joten sen puitteissa olen tavannut monta indonesialaista, japanilaista, kiinalaista ja korealaista.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Olen minäkin aasialaisia naisia tavannut. Joitakin olen pitänyt henkisesti viehättävänä, mutta harvoja muuten kauniina. Minustakin suomalaiset naiset ovat kauniimpia yleensä kuin aasialaiset ja heidän paremmuuden vaikuttaa se, että suomalaiset naiset osaavat suomea.

        Itse olin kahtena edellisenä yliopistolukukautena yhdessä "aasialaisessa" kerhossa mukana. Siellä olen tavannut paljon muun muassa japanilaisia. Yliopisto on kansainvälinen ympäristö, joten sen puitteissa olen tavannut monta indonesialaista, japanilaista, kiinalaista ja korealaista.

        Oletko suorastaan ollut yhdynnässä heidän kanssaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko suorastaan ollut yhdynnässä heidän kanssaan?

        Jutellut ja muutaman kerran heidän luonaan kylässä käynyt. Ei ole edennyt suhteeseen saakka.


    • Anonyymi

      Mut, kun ei onnistu, mulla menee pupu pöksyyn myös japanilaisten naisten suhteen ja mun englannilla ei pitkälle pötki.
      Jos multa kysytään jotain englanniksi tai sanotaan, että tule sinne ja siihen kellonaikaan, niin mä unohtaisin koko ajan ja paikan, jos ei olis muistiinpano välineitä ja jos olis ni merkkaisin väärän kellon ajan, kun en sais selvää mitä sanoo.

      Ätmi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe