En tarkoita tällä sitä, ettet olisi muuten kaunis tai etteikö sulla olisi muita kauniita kohtia. Niistä kerron sitten romanttisia hetkinä, ellet sitten livistä.
Vastaukset 45
- Anonyymi
Tuleeko niitä romanttisia hetkiä? En tiedä, se on miehestä kiinni.
Kerro ny jotain vinkkiä muista kauniista kohdista 😊- Anonyymi
Jos joku lista pitäisi antaa, niin niistä "kohdista", joista ei pidä. Se olisi tosi lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku lista pitäisi antaa, niin niistä "kohdista", joista ei pidä. Se olisi tosi lyhyt.
No mistä et pidä? 😅
- Anonyymi
Oletko useinkin käsiä ihaillut?
- Anonyymi
Olen. Aina, kun silmä välttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Aina, kun silmä välttää.
Kuvailepa siis hieman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailepa siis hieman?
Hänen käsiään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen käsiään?
No jos kertoisit muitakin ominaisuuksia hänestä? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos kertoisit muitakin ominaisuuksia hänestä? :)
Hänen kulmakarvansa. Rakastan niitä, ne ovat niin ihanat. Ne kaareutuvat tosi kauniisti. Tämä on älytöntä, mutta niitä ihailen aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kulmakarvansa. Rakastan niitä, ne ovat niin ihanat. Ne kaareutuvat tosi kauniisti. Tämä on älytöntä, mutta niitä ihailen aina.
Kiinnität huomion erikoisiin juttuihin... Kädet ja kulmakarvat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnität huomion erikoisiin juttuihin... Kädet ja kulmakarvat?
Niin teen. Mutta onhan niiden istuttava kokonaisuuteen, ja se kokonaisuus on tajunnanräjäyttävää luonnetta myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teen. Mutta onhan niiden istuttava kokonaisuuteen, ja se kokonaisuus on tajunnanräjäyttävää luonnetta myöten.
Onko hänellä aavistuksia siitä, mitä tajunnallesi tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä aavistuksia siitä, mitä tajunnallesi tekee?
Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.
Kryptistä. Toivottavasti tunteesi pääsevät esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kryptistä. Toivottavasti tunteesi pääsevät esiin.
Hän, nainen, on minua paljon kryptisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kehunut hänen käsiään ja kulmakarvojaan? Ehkä hän tietää, että sinulla on tunteita, jos olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kehunut hänen käsiään ja kulmakarvojaan? Ehkä hän tietää, että sinulla on tunteita, jos olet.
Kulmakarvoista en ole maininnut, en vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko rakastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten esimerkiksi? Naisille pitää sanoa suoraan.. eikä vihjailemalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko rakastunut?
Olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos oleyye pitkään tuttuja niin ehkä ajayteli sinun ystävällisyyttään kehuvan?
- Anonyymi
Sul on kauriin kädet.
- Anonyymi
Tä?
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä, ja katoavaista.
- Anonyymi
Osittain noin, luonne silti säilyy, maneerit ja olemus.
- Anonyymi
Millaiset hiukset hänellä on? Pidätkö niistä?
- Anonyymi
Pidän. En paljasta enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän. En paljasta enempää.
Mikset? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset? :(
Nyt pitää mennä nukkumaan. Naiseni tunnistaa minut muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää mennä nukkumaan. Naiseni tunnistaa minut muuten.
Hiuksia on vaikka kuinka paljon samannäköisiä ja värisiä :( Mikä siinä olisi niin pahaa että sattuisi tunnistamaan?
Onko hänellä jotenkin erikoiset hiukset kun et uskalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiuksia on vaikka kuinka paljon samannäköisiä ja värisiä :( Mikä siinä olisi niin pahaa että sattuisi tunnistamaan?
Onko hänellä jotenkin erikoiset hiukset kun et uskalla?On, tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, tavallaan.
Nainen jolla on kauniit kädet, upeasti kaareutuvat kulmakarvat ja erikoisen näköiset hiukset... Hhmm.. kiinnostaisi nähdä tämä yksilö .. :)
No mutta, toivottavasti saat tavoittelemasi. Ehkä hänestä olisi mukava kuulla nämä sanat... Selkeästi kerrottuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, tavallaan.
Hmm.. uskaltaisitko vaatetuksesta sanoa mitään?
Vai onko sekin erikoista ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen jolla on kauniit kädet, upeasti kaareutuvat kulmakarvat ja erikoisen näköiset hiukset... Hhmm.. kiinnostaisi nähdä tämä yksilö .. :)
No mutta, toivottavasti saat tavoittelemasi. Ehkä hänestä olisi mukava kuulla nämä sanat... Selkeästi kerrottuna.En sanoisi, että erikoisen näköiset hiukset. Miten tuo nyt pitäisi sanoa? Harvinaiset, omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. uskaltaisitko vaatetuksesta sanoa mitään?
Vai onko sekin erikoista ;)Normi vaatetus. Vaikka täytyy sanoa, että lähes kaikki käyttämänsä vaatteet pukevat häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi vaatetus. Vaikka täytyy sanoa, että lähes kaikki käyttämänsä vaatteet pukevat häntä.
Hänen etunimen ensimmäinen kirjain? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi, että erikoisen näköiset hiukset. Miten tuo nyt pitäisi sanoa? Harvinaiset, omalla tavallaan.
Luonnolliset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnolliset?
So, so, ei, eipäs udella enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen utelias ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen utelias ihminen.
Onko sinulla joku ihailija lähipiirissä? Oletko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla joku ihailija lähipiirissä? Oletko nainen?
Olen.
Ihailija lähipiirissä? Mistä semmosta voi tietää.. Oletko sinä naisen lähipiirissä?
- Anonyymi
Kiinnitätpä erikoisiin asioihin huomiota :)
- Anonyymi
Kyllä sitä saa siroja sääriä katsella ja kauneutta ihailla , mutta muista aina, pane nyt mieleesi, ettei koskea saa.
- Anonyymi
Onko hän livistänyt joskus? Miten ja minne?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291344
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4581053Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159627Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68538- 71533
- 39519
- 40507
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506