Sinulla on kauniit kädet

Anonyymi

En tarkoita tällä sitä, ettet olisi muuten kaunis tai etteikö sulla olisi muita kauniita kohtia. Niistä kerron sitten romanttisia hetkinä, ellet sitten livistä.

45

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuleeko niitä romanttisia hetkiä? En tiedä, se on miehestä kiinni.
      Kerro ny jotain vinkkiä muista kauniista kohdista 😊

      • Anonyymi

        Jos joku lista pitäisi antaa, niin niistä "kohdista", joista ei pidä. Se olisi tosi lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku lista pitäisi antaa, niin niistä "kohdista", joista ei pidä. Se olisi tosi lyhyt.

        No mistä et pidä? 😅


    • Anonyymi

      Oletko useinkin käsiä ihaillut?

      • Anonyymi

        Olen. Aina, kun silmä välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Aina, kun silmä välttää.

        Kuvailepa siis hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvailepa siis hieman?

        Hänen käsiään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen käsiään?

        No jos kertoisit muitakin ominaisuuksia hänestä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos kertoisit muitakin ominaisuuksia hänestä? :)

        Hänen kulmakarvansa. Rakastan niitä, ne ovat niin ihanat. Ne kaareutuvat tosi kauniisti. Tämä on älytöntä, mutta niitä ihailen aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kulmakarvansa. Rakastan niitä, ne ovat niin ihanat. Ne kaareutuvat tosi kauniisti. Tämä on älytöntä, mutta niitä ihailen aina.

        Kiinnität huomion erikoisiin juttuihin... Kädet ja kulmakarvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnität huomion erikoisiin juttuihin... Kädet ja kulmakarvat?

        Niin teen. Mutta onhan niiden istuttava kokonaisuuteen, ja se kokonaisuus on tajunnanräjäyttävää luonnetta myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teen. Mutta onhan niiden istuttava kokonaisuuteen, ja se kokonaisuus on tajunnanräjäyttävää luonnetta myöten.

        Onko hänellä aavistuksia siitä, mitä tajunnallesi tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hänellä aavistuksia siitä, mitä tajunnallesi tekee?

        Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.

        Kryptistä. Toivottavasti tunteesi pääsevät esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kryptistä. Toivottavasti tunteesi pääsevät esiin.

        Hän, nainen, on minua paljon kryptisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.

        Oletko kehunut hänen käsiään ja kulmakarvojaan? Ehkä hän tietää, että sinulla on tunteita, jos olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kehunut hänen käsiään ja kulmakarvojaan? Ehkä hän tietää, että sinulla on tunteita, jos olet.

        Kulmakarvoista en ole maininnut, en vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin teen. Mutta onhan niiden istuttava kokonaisuuteen, ja se kokonaisuus on tajunnanräjäyttävää luonnetta myöten.

        Oletko rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.

        Miten esimerkiksi? Naisille pitää sanoa suoraan.. eikä vihjailemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rakastunut?

        Olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni on. Olen ilmaissut näkemykseni hänestä useaan kertaan. En tosin tunteitani vielä.

        No jos oleyye pitkään tuttuja niin ehkä ajayteli sinun ystävällisyyttään kehuvan?


    • Anonyymi

      Sul on kauriin kädet.

    • Anonyymi

      Tä?

    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmässä, ja katoavaista.

      • Anonyymi

        Osittain noin, luonne silti säilyy, maneerit ja olemus.


    • Anonyymi

      Millaiset hiukset hänellä on? Pidätkö niistä?

      • Anonyymi

        Pidän. En paljasta enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän. En paljasta enempää.

        Mikset? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset? :(

        Nyt pitää mennä nukkumaan. Naiseni tunnistaa minut muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää mennä nukkumaan. Naiseni tunnistaa minut muuten.

        Hiuksia on vaikka kuinka paljon samannäköisiä ja värisiä :( Mikä siinä olisi niin pahaa että sattuisi tunnistamaan?
        Onko hänellä jotenkin erikoiset hiukset kun et uskalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiuksia on vaikka kuinka paljon samannäköisiä ja värisiä :( Mikä siinä olisi niin pahaa että sattuisi tunnistamaan?
        Onko hänellä jotenkin erikoiset hiukset kun et uskalla?

        On, tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, tavallaan.

        Nainen jolla on kauniit kädet, upeasti kaareutuvat kulmakarvat ja erikoisen näköiset hiukset... Hhmm.. kiinnostaisi nähdä tämä yksilö .. :)
        No mutta, toivottavasti saat tavoittelemasi. Ehkä hänestä olisi mukava kuulla nämä sanat... Selkeästi kerrottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, tavallaan.

        Hmm.. uskaltaisitko vaatetuksesta sanoa mitään?
        Vai onko sekin erikoista ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jolla on kauniit kädet, upeasti kaareutuvat kulmakarvat ja erikoisen näköiset hiukset... Hhmm.. kiinnostaisi nähdä tämä yksilö .. :)
        No mutta, toivottavasti saat tavoittelemasi. Ehkä hänestä olisi mukava kuulla nämä sanat... Selkeästi kerrottuna.

        En sanoisi, että erikoisen näköiset hiukset. Miten tuo nyt pitäisi sanoa? Harvinaiset, omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. uskaltaisitko vaatetuksesta sanoa mitään?
        Vai onko sekin erikoista ;)

        Normi vaatetus. Vaikka täytyy sanoa, että lähes kaikki käyttämänsä vaatteet pukevat häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi vaatetus. Vaikka täytyy sanoa, että lähes kaikki käyttämänsä vaatteet pukevat häntä.

        Hänen etunimen ensimmäinen kirjain? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanoisi, että erikoisen näköiset hiukset. Miten tuo nyt pitäisi sanoa? Harvinaiset, omalla tavallaan.

        Luonnolliset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnolliset?

        So, so, ei, eipäs udella enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So, so, ei, eipäs udella enempää.

        Olen utelias ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen utelias ihminen.

        Onko sinulla joku ihailija lähipiirissä? Oletko nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        So, so, ei, eipäs udella enempää.

        Eli on 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku ihailija lähipiirissä? Oletko nainen?

        Olen.
        Ihailija lähipiirissä? Mistä semmosta voi tietää.. Oletko sinä naisen lähipiirissä?


    • Anonyymi

      Kiinnitätpä erikoisiin asioihin huomiota :)

    • Anonyymi

      Kyllä sitä saa siroja sääriä katsella ja kauneutta ihailla , mutta muista aina, pane nyt mieleesi, ettei koskea saa.

    • Anonyymi

      Onko hän livistänyt joskus? Miten ja minne?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe