Pitääkö EKGssä ottaa rintsikat pois?

Anonyymi

Ollaanko EKGssä kokonaan alasti pikkareissa vai voiko housut olla jaloissa (kun läpyskät tulevat nilkkoihin?) ja kun mulla on pienet rumat tissit (Tubulaariset😔😔) en kehtais ottaa rintsikoita pois vaikka ne on lääkäreitä ja ne on kyllä nähny pahemaakiXD = voinko olla housut jalassa ja rintsikat päällä ekgssä? Vai miten teillä ollu?

7

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Housut pidetään jalassa, mutta nilkat paljaina. Rintsikat on riisuttava. EKG-tutkimuksen tekee yleensä työhön koulutettu hoitaja, ei lääkäri. Tutkijaa ei kiinnosta sun rinnat pätkääkään, olkoot millaiset tahansa.

      Tutkimus on nopea ja täysin kivuton.

    • Anonyymi

      jos sulla on pikkarit jalassa niin silloin sä et ole alasti.Luulis ihmisen tietävän koska sillä on vaatteet päällä ja koska se on alasti.Ethän sä käy saunassakaan pikkarit jalassa.

    • Anonyymi

      Et voi pitää rintsikoita EKG:ssä. Kukaan ei siinä välitä rinnoistasi, mutta läpysköitä tulee niin, ettei rintsikat voi olla päällä.
      Tutkimuksen jälkeen sinut tutkinut henkilö unohtaa koskaan nähneensä sinua, kun suljet oven takanasi. Tuhansia naisten rintoja nähnyt ihminen ei vähästä hätkähdä, ei edes siitä, että rinnat puuttuvat.


      Joskus ihminen luulee olevansa joku maailman napa, jonka rinnatkin kiinnostavat tuhansia rintoja nähnyttä tutkimuksen tekijää. Saat uskoa, ettei kiinnosta eikä järkytä! Sinun rintasi kiinnostavat vain sinua itseäsi. Muilla on omansa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä mitä tänne on vastattu. Eli niulkat paljaana, ei ritsikoita, housut saa pitää. Älä jätä puhelinta tai muuta elektronista laitetta housujen taskuun. Hoitaja ei muista sinusta mitään ja tutkimus on niin lyhyt. Hän ottaa todella monta potilasta vastaan ja mitä enemmän hermoilet tuosta niin sitä vaikeampi saada puhdas tulos käyrästä. Ota vain rennosti niin menee nopeasti ja unohdut nopeasti.

      Sano jos vatsalaukkua kurnii mitatessa, koska se aiheuttaa joskus häiriöitä mittaustuloksissa ja näyttää siltä kuin puhelin aiheuttaisi häiriötä. Minulla kerran kävi niin ja se varmaan enemmän jäi hoitajalle mieleen kuin mikään minun kehosta.

      Hoitajien kädet on hieman kylmät ja tarralappujen liima-aine voi tuntua ikävältä. Itse mittaukseen menee yleensä vain muutama sekuntti ja hämmästyt kuinka nopeasti se on ohi.

      • Anonyymi

        Tuosta viestistä voikin ymmärtää että jopa päälyshousutkin saa olla jalassa, kunhan nilkat on paljaana antureiden kiinnittämistä varten. Olen joskus labrassa vasta tajunnut että tuli aamulla laitettua sukkahousut, sitten olen makaillut pikkareissa (talvella osuu useammin).

        Viimeaikoina ovat alkaneet käyttämään antureiden (ne läpyskät) liitäntäkohtien raaputusta ja se tuntuu inhottavalta kun ihoa raavitaan (ei kuitenkaan satu).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta viestistä voikin ymmärtää että jopa päälyshousutkin saa olla jalassa, kunhan nilkat on paljaana antureiden kiinnittämistä varten. Olen joskus labrassa vasta tajunnut että tuli aamulla laitettua sukkahousut, sitten olen makaillut pikkareissa (talvella osuu useammin).

        Viimeaikoina ovat alkaneet käyttämään antureiden (ne läpyskät) liitäntäkohtien raaputusta ja se tuntuu inhottavalta kun ihoa raavitaan (ei kuitenkaan satu).

        Mie en edes ajatellut sukkahousuja kun en on ahdistaneet 2 vuotiaasta lähtien, joten olen aina käyttänyt välihousuja ja sukkia.
        Tuo, ettei unohda puhelinta housuntaskuun on vain aika tärkeä ja pitkään hommaa tehneet hoitrajat unohtaa siitä muistuttaa välillä kun menevät niin tietyllä rutiinilla. Useimmat heidän potilaat on yleensä säännöllisiä käyjiä, jotka tietää homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en edes ajatellut sukkahousuja kun en on ahdistaneet 2 vuotiaasta lähtien, joten olen aina käyttänyt välihousuja ja sukkia.
        Tuo, ettei unohda puhelinta housuntaskuun on vain aika tärkeä ja pitkään hommaa tehneet hoitrajat unohtaa siitä muistuttaa välillä kun menevät niin tietyllä rutiinilla. Useimmat heidän potilaat on yleensä säännöllisiä käyjiä, jotka tietää homman.

        *ne on

        Typotan taas oikein urakalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe