Te olette aivan mahtavia!
Tässä teille mallia kuitenkin miten pääsette läskeistä eroon:
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/6805984f-25ae-4ee4-a01b-4d1f441d4701
Pyöreät sinkkunaiset
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedoksi sulle älypää, että pidä huoli vaan omasta ulkonäöstäsi äläkä neuvo muita
Itse olen kovan työn kautta tehnyt muutoksen ja ei se mua onnellisemmaksi oo tehnyt,
Olis vaan ollu parempi jäädä lihavaksi, kun aina miehet jostakin valittaa.
Säälin kaltaistasi ihmistä.
Ihmisessä on paljon muutakin kuin vain ulkokuori!!! - Anonyymi
Pimpelipom! Pure persimonia 🍑
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Älkää käpäilkö kaupassa persimoneja, luki kouvolan sanomien yleisönosastossa
Niinkö heh 😅
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö heh 😅
Ihmiset kuulemma koittelevat kypsyyttä, kirjoittajan mielestä näin korona aikoina ei sais koitella
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Ihmiset kuulemma koittelevat kypsyyttä, kirjoittajan mielestä näin korona aikoina ei sais koitella
Kypsyys pitää arvioida silmällä 👆
Anonyymi kirjoitti:
Kypsyys pitää arvioida silmällä 👆
Niinpä. Pitääkin taas ostaa persimoneja, hyviähän ne oli
Yksin eläessä, sinkkuna siis on helppoa pysyä hoikkana. Voi keskittyä omiin tarpeisiin eikä toisen läsnäolo ole häiritsemässä rytmitystä ja stressaamassa vesittäen kaiken vöhänkän järkevän. 😃
T. Sinkkuna sutjakka- Anonyymi
Linkin tyttö oli aktiiviliikkuja nuorempana ja harrasti judoa. Miksi hänet laitettiin laitokseen, jossa alkoi ahmiminen? Systeemipahoinvointia.
- Anonyymi
Nelikulmaiset autyojen renkaat olisivat terveellisiä kaikille BMW kusen kujetajill.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795276- 664999
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963794- 522810
- 222347
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711125
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108