Päivi Räsänen: Abortti keventymässä

Anonyymi

Kansalaisaloite abortin saannin keventämiseksi on saavuttanut 50000 ääntä. Ei tarvita enää lääkäreitä vaan äiti voi itse päättää milloin abortoi.

En voi miehenä kuin ihmetellä miten te naiset voitte toimia näin että teette abortteja. Tämä on seurausta tasa arvosta. Naiset ovat pyrkineet miehen paikalle eivätkä enää alistu olemaan kotona miestä palvellen. Lähdetään kevytkenkäisrsti maailman iloihin joissa sitten tehdään huorin. Ei ollut paljoa abortteja silloin kun naiset olivat kotona.

38

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naiset tuntuvat olevan paljon julmempia lapsia kohtaan kuin miehet. Ei-toivotut saa surmata vapaasti, jos naisia on uskominen.

• Anonyymi

Totta. Jos miehet saisivat masuasukkeja, he eivät koskaan tappaisi niitä. (Käytän masuasukkisanaa koska Räsäsen saamissa kommenteissa kiellettiin käyttämästä sikiötä ja korvaamalla se masuasukilla.) Mikä tekee naisista ikäviä. Se on se iisebel jota miehissä ei ole.

• Anonyymi

Se on julmaa ja todella brutaalia jos ei ajattele myös sitä syntymätöntä lasta. Aborttia ei pitäsi tehdä, paitsi äärimmäisissä poikkeustapauksissa kuten raiskaus tms.. On sairasta että jumalaton ateisti tappaa viattomia lapsia kun vain itsellä sattuu tulemaan sellainen mielijohde! Jos ei todella pysty hillitsemään omia mielijohteita ja eikä edes pysy hakemaan niitä katumuspillereitä, niin tarvitsee edunvalvojan! Ei sellainen ole oikeasti aikuinen, jos ei välitä niin suuresta asiasta kuin toisen hengestä (eli sen syntymättömän vauvan elämästä).

• Anonyymi

Miksi pitää yleensä avioitua, jos ei tahdo lapsia? Täysin turha aloite taas kerran.

• Anonyymi

Jos vedenpaisumus on totta? Montako aborttia siellä tapahtui, siellä varmaan oli, lasta odottavia naisia, jota tukkuivat sikiöineen?

• Anonyymi

Job.14:5 Biblia (1776) Hänellä on määrätty aika, hänen kuukautensa luku on tykönäs: sinä olet asettanut määrän hänen eteensä, jota ei hän taida käydä ylitse. Ps.139:16 Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.

• Anonyymi

Lapsimurhan saa anteeksi tunnustamalla teonJumalan palvelijan synninpäästöllä.
      Suomen asukasluku olisi hurjan suuri jos murhat olisi jäänyt tekemättä.

• Anonyymi

Syntyvyysluvut alenee,kun ei synny lapsia,mutta ei töitä elättämään jälkikasvua ja ovat perustarpeita vailla kuin ennen katu-avain lapsina kasvaneet sekä vanhempina kaduilla ja aitovierillä perhe missä vain eikä vastuuta huolehtimista ja elatuksesta.

• Anonyymi

Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

• Anonyymi

Abortissa saadaan verta ja Adrenokromia, sitä kuninkaalliset juo ja maksaa siitä enemmän kuin kullasta. Uusi teollisuuden ala tulossa. Kukaan ei puutu iljettävyyteen. Laki suosii sitä.
      Aivot korvaa rauta ja ajattelun algoritmit.
      Kuinka ylläpidetään ja kunnioitetaan elämää. Kuinka maailmankaikkeuden hienoin prosesti tuhotaan isrtaililuun ja uhrataan Molokille. Kuka kehtaa puhua sivistyksestä?

• Sivistykseen? Ehkäisystä huolehtiminen on sekä naisen että miehen vastuulla. Ei pelkästään naisen. Joten eitoivottu raskaus on sekä naisen että miehen syy...

• Anonyymi

Jumalattomuus ilmenee aborteissa, murhissa.

Commandohauis

• Mutta ei ne vain naisen vastuulla ole. Ei nainen sitä sikiötä yksin saa aikaan...Miesten kuuluisi opetellaehkäisyn tärkeys ja vastuu.
        Ratkaisuksi ei käy todeta nainen pysyköön kotona, ellet samaan syssyyn väitä että miesten kuuluu olla ulkona. Eri paikassa kuin nainen.
        Sit ei eitoivottuja raskauksia tule. Kaikki eivät enää olla kuin Päivi Räsänen.
        Maailma ei ole sellainen enää.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Mutta ei ne vain naisen vastuulla ole. Ei nainen sitä sikiötä yksin saa aikaan...Miesten kuuluisi opetellaehkäisyn tärkeys ja vastuu.
        Ratkaisuksi ei käy todeta nainen pysyköön kotona, ellet samaan syssyyn väitä että miesten kuuluu olla ulkona. Eri paikassa kuin nainen.
        Sit ei eitoivottuja raskauksia tule. Kaikki eivät enää olla kuin Päivi Räsänen.
        Maailma ei ole sellainen enää.

Vauvojen joukkomurhille ei tule loppua kun ihmisiltä puuttuu rakkaus sen kylmennettyä. Oman vauvan murhaajan tulee ottaa mallia Päivin seksuaalimoraalista , joka on Raamatun ohjeita noudattavaa. Esiaviollinen seksi on synti.Itse pidän sitä rikoksena, jonka takia naisia tulee raskaiksi ja sitten kun mies ei miellytä oikeasti niin nainen murhaa vauvan. Mieskin voi yllyttää vauvalta nirrin poistamista kun ei halua esiaviollisen seksin porton kanssa jälkeläistä kun miehelle on käynyt kuinka monet miehet ovat ennen heitä vuoroontulleita säälittäviä ukkoja ovat paneskelleet häntä aiemmin. .

Moni esiaviollisen seksin harjoittajalla on ollut 66 eri miestä ennen Jormaa, joka 67:s eikä halua epäkunnioitettavan naisen kanssa naimisiin vaan paneskelee naista jonkun ajan kunnes vaihtaa kunnioitettuun naiseen, ihailtavaan neitsyeeeseen.

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvojen joukkomurhille ei tule loppua kun ihmisiltä puuttuu rakkaus sen kylmennettyä. Oman vauvan murhaajan tulee ottaa mallia Päivin seksuaalimoraalista , joka on Raamatun ohjeita noudattavaa. Esiaviollinen seksi on synti.Itse pidän sitä rikoksena, jonka takia naisia tulee raskaiksi ja sitten kun mies ei miellytä oikeasti niin nainen murhaa vauvan. Mieskin voi yllyttää vauvalta nirrin poistamista kun ei halua esiaviollisen seksin porton kanssa jälkeläistä kun miehelle on käynyt kuinka monet miehet ovat ennen heitä vuoroontulleita säälittäviä ukkoja ovat paneskelleet häntä aiemmin. .

Moni esiaviollisen seksin harjoittajalla on ollut 66 eri miestä ennen Jormaa, joka 67:s eikä halua epäkunnioitettavan naisen kanssa naimisiin vaan paneskelee naista jonkun ajan kunnes vaihtaa kunnioitettuun naiseen, ihailtavaan neitsyeeeseen.

Commandohauis

Ja joka.jormalla ollut 100 naista. Miehet lentävät vielä enemmän kukasta kukkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Commandohauis

Päivi Räsä en kuten edell sanoo tulisi ottaa kaikkien naisten moraali esimerkiksi. Ei yhdyntöjä avioliiton ulkopuolella. Ei aborttia. Päivi on esimerkki hyvin sivistyneestä ja menestyneestä naisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Päivi Räsä en kuten edell sanoo tulisi ottaa kaikkien naisten moraali esimerkiksi. Ei yhdyntöjä avioliiton ulkopuolella. Ei aborttia. Päivi on esimerkki hyvin sivistyneestä ja menestyneestä naisesta.

Päivi ei ole sivistynyt nainen, koskapa ottaa Raamatun sadut todesta!

• Anonyymi kirjoitti:

Commandohauis

M oi hauis. Juu kylläolet kertonut aiemminkinolevasi neitsyt ja etsiväsi toista neitsyttä. Kun mainostat taas tuota seksuaalimoraaliasi.

Minä rakastan edelleen edesmennyttä miestäni, sydämessäni. Olen sellainen,josta raamattu kuvaa, että olen valinnut naimattomuuden Jumalanvaltakunnan vuoksi. En pysty seksiin, vaikka ehdotuksia satelee, viimeksi eräältä ystävältä tänään.

En silti tuomitse ja vihaa ketään, joka elää toisin kuin minä. Muutenhan joutuisin vihaamaan kaikkia ympärilläni. Vain itsenikaltaiset, vähemmistö, saisi hyväksyntäni.

Sinä, hauis, olet sellainen. Kuolet kuin munkki jääräpäisyytesi vuoksi.omapa on asiasi. Edes haaveillaet saa itserakentamassasi vankilassa. Jumalasi Päivi kieltää nimittäin runkkaamisenkin.

Et ole vielä oivaltanut sellaista asiaa kuin armo, muiden kohdalla.vain itsellesi sen suot.

• Anonyymi

Ehkä olisi aika jumalan abrtoida kaikki lasten vihaajat.

• Anonyymi

Vauvaholokausti jatkuu, ihmisyys ja ihmisoikeus on laitettu romukoppaan!

• Olihan tämä aloitus vitsi? Näistä ei voi koskaan tietää. 🤔

• Anonyymi

Totta.
        Natsisaksassa oli paljon tuontyyppisiä vitsejä!

• Anonyymi

Jälkiabortti on suositeltavaa vajakeille 🤣 niin eivät pääse lisääntymään.

• Anonyymi

Miehille sterilointi. Helpoin tapa.

• Anonyymi

Toivon, että amerikkalaiset äänestävät oikein. Kamala ja bidee kannattavat lapsen tappamista myös syntymänsä jälkeen, jos naama ei äitiä miellytä. Kahdessa osavaltiossa se kuulemma on jo tulossa lakiin. Mitä seuraavaksi? On jo alettu puhua alle parivuotiainen tappamisesta. Alkaako joku hullu taho höpöttää ikärasismista; kyllä pitäisi kaikenikäisillä olla oikeus tulla abortoiduksi, jos heidän lähimmät omaisensa niin haluavat?

• Anonyymi

No ainakin Trumppi hyödynsi abortoitujen sikiöiden solulinjaa koronalääkkeistään. Kaksinaamaista hyötyä itse ja vastustaa :(

• >Mitä seuraavaksi?

Varmaan sitä, että valehtelet samaa paskaa uusissa ketjuissa. 😏

• Anonyymi

Kyllähän tuossa ehdotuksessa tarvitaan lääkärinlausunto, mutta ei tarvittaisi kahta lääkäriä. Lisäksi raskaana oleva saisi itse päättää tehdäänkö abortti, eikä siihen tarvittaisi sitovia terveydellisiä ehtoja.

• Anonyymi

Tämä on niin järkyttävää, Suomi vetää Jumalan tuomiot päälleen. Nyt pitää uskovien nousta barrikaadeille ja huutaa että tämä ei käy ja on syntiä tappaa syntymättömät lapset.
      Olen järkyttynyt ja raivoissani.

• Näistä ei siis millään voi tietää. Joku voi tosiaan käydä niin hitaalla, että kuvittelee "synnin" huutamisella olevan nykyihmisille jotain merkitystä.

Sinänsä on kyllä totta tämä, että monien aitouskovien mielestä tuhatkin laillista alkion aborttia vetää kansamme päälle Jumalan tuomion, mutta 10 000 sikiölle henkarilla tehtyä ei vedä mitään.

Millainen henkari muuten on paras abortin tekoon? Rautalankamallinen varmaan?

>Olen järkyttynyt ja raivoissani.

Miten tämä ilmenee käytännön tasolla?

• Ja sitä ennen vielä enemmän, mutta ne olivat laittomia eli aitouskoville OK.

• Anonyymi

Sielunvihollinen on Kuoleman henki. Se saa äidit murhaamaan OMAN LAPSENSA .

Murhavastuu seuraa murhaajaa. Abortin tehnyt on murhanainen.

Raamatussa kerrotaan mitä murhasta seuraa koskien toisen ihmisen verenvuodatusta. Jumalalla yksin on oikeus päättää millä hetkellä ihmisen aika on tullut nukahtaa kuolonuneen vaikkapa kuolonkolarissa mutta ei äitinsä mahaan terävällä murhaesineellä tai murhapillerillä.

• Toisinaan käy niin, että joidenkin tietäjien verbaalinen pippeli kasvaa sellaisiin mittoihin, ettei enää tahdo pysyä housuissa. Törröttää epämuodostuneena aikuisten ja alaikäisten silmien edessä, kulkee valokuvien mukana. Yleensä kyse on mielen syövästä.

• Ei alkio valvo eikä nuku, se vain on.

Kumma juttu, että minun tietojeni mukaan kuolonkolarit ovat romahtaneet vähiin täysin ihmisten päätösten perusteella. Sinun logiikallasi Jumalan tahto noudattaa autojen ominaisuuksia ja rakenteita, väylien laatua ja nopeusrajoituksia, mikä on aivan sama asia kuin Häntä ei olisikaan.

• Anonyymi

40 vuotta sitten abortit tehtiin kaavinnalla. Kevyessä nukutuksessa.Nämäkin tuli silloin nähtyä.Tämän päivän lääkkeelinen abortti on naiselle helpompi mutta vastuu on sama. Ihmiskunta ei tule koskaan olemaan samaa mieltä tästä asiasta.Taidatte tietää mitä itse näistä ajattelen.

• Anonyymi

Miehet painostaa vaimoa abrttiin, hyvin usein koettu ja nähty. Miehellä on suurin vastuu, kun herkässä tilassa olevaa naista painostavat, lopulta tulee avioerokin. Väkivaltainen ja uskoton sosiopaatti mies toimii näin ja uhkailevat vaimoa, eli antakaa jo olla syyllistäminen kun ette tiedä mistä on ollut kyse.

• Voiko äiti itse päättä tappaako hän oma lasta vai ei.? On tä mrhaaminen tullut kevyeksi !!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      1983
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe