Kamat tuotu poissaollessa

Anonyymi

Meillä oli miesystäväni kanssa riitaa, joka saatiin kuitenkin sovittua. Syntyi väärinkäsityksestä.

Olin viikonlopun työreissulla ja kotia tullessa mies oli tuonut tavarani hänen luotaan ja jättänyt avaimen. Olen ihan lukossa, en ole osannut edes yrittää soittaa hänelle vielä. Jotenkin tuntuu, että näen vain pahaa unta. Samalla suututtaa. Miksi hän valehteli, että asia on selvitetty, jos kuitenkin tämä odottaa minua kotona?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luottamuksen puutetta? Epäilyjä mahdollisesti? Onko syytä, onko merkkejä ollut ilmassa? Riitoja, väittelyä, näkemyseroja asioista? Mielikuvitus voi synnyttää kaikenlaista, hyvää ja huonoa.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanoen, ite en kyllä soittais jos todella noin on käyny. Enhän mä todellisia tapahtumia tietenkään tiedä, mutta sä ite varmaan tiedät. Jos kertomukses pitää paikkansa, niin lähetä korkeintaan viesti "Kiitos" ja anna paskan olla. Jos sitä kiinnostaa tuo selvittää, niin kyllä se ottaa ite yhteyttä. Jos ei ota, niin turha sen perään on itkeä.

      • Anonyymi

        Näin on.
        Nouse tuollaisen hyypiön yläpuolelle ja jatka elämääsi. Älä vastaa jos yrittää ryömiä takaisin!


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Jos AP kertomasi pitää paikkansa, niin onhan tuo törkeää käytöstä. Oli syy sitten oikeestaan mikä tahansa. Tuossa on montakin asia, jotka ei ole ihan normaalia toiminta. Ei tollasen miehen perään kannata kysellä. Tietysti tollainen sattuu, mutta se kyseleminen luultavasti sattuis vaan vielä enemmän. Tuskin tulisit kuitenkaan saamaan mitään järkevää selitystä. Eihän tollasta oikeen edes voi järkevästi selittää.

        Jos mies nyt kuitenkin päättää myöhemmin ottaa yhteyttä, niin vastaa ihmeessä . Kuuntelet kohteliaasti meriselitykset, mutta pidät visusti mielessä millaisesta miehestä on kysymys. Talleta mielees se tunne mikä oli, kun tulit kotiin ja huomasit mitä oli tapahtunut. Se tunne auttaa jottei tyyppi pääse enää kiemurtelemaan takasin.


    • Anonyymi

      Aivan varmasti olit jo tietoinen suhteenne/ystävyytenne olevan loppusuoralla ennen poistumistasi miehen luota. Yksi ritta EI saa aikaan noin voimaksta reaktiota.

      Miehellä oli hyvä tilaisuus rauhassa poistaa omaisuutesi kodistaan. Hän tiesi toimineensa kumpaakin hyodyttävimmällä tavalla. Siisti ero, eikä roinasta tule riitaa.

      Vain jätä mies rauhaan ja jatka omaa elämääsi.

    • Anonyymi

      Ei se suhde varmaan siihen riitaan kaatunut. EIkä kukaan tällä palstalla tiedä mihin kaatui.

      Hän vain yksikertaisesti sai tarpeekseen . Tuo riita varmaan edesauttoi sitä ja se, että olit poissa.

      Siirry elämässäsi eteenpäin.

    • Anonyymi

      Tässä on varmasti kaksi eri asiaa. Eli riita on sovittu, ok.

      Mutta mies sai muuten tarpeekseen ja toimi noin. Itse en lähtisi soittelemaan enää tuossa tilanteessa. Loppu mikä loppu.

    • Anonyymi

      Noin äkkipikainen seurustelukumppani olisi ollut räjähdysherkkä pommi.
      Ole onnellinen, pääsit vähällä.

      Kuittaat tekstarilla miehelle ystävällisesti ja yksinkertaisesti; kiitos kaikesta.
      Sen jälkeen poistat miehen puh.nron, estät hänet some-tileiltäsi ja jatkat elämääsi yhtä kokemusta viisaampana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe