Voitko poistaa kokonaan ne sun asettamat esteet etten pääse kirjoittaa mun kavereille eikä mitkään

Anonyymi

Heidän lähettämät viestit tule mulle perille. Yritän saada sovintoa meille

25

61

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poista jotta voin kirjoittaa ex vaimolle onko sulla nyt hyvä mieli kun tiedät totuuden että nussin häntä monta vuotta joka päivä ja oltiin onnellisia monta vuotta.

      • Anonyymi

        Nyt kun tiedät totuuden mun entisestä avioliitosta nii mikä on seuraava tekosyy kirjoittaa niitä sun viestejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun tiedät totuuden mun entisestä avioliitosta nii mikä on seuraava tekosyy kirjoittaa niitä sun viestejä

        Ja jos luulit että se oli ihan vaan kokeiluu nii voin kyllä kertoo että monta vuotta oltiin avioliitossa ja vaikka erottiin muutaman kerran nii joka kerta palattiin takaisin yhteen mutta en ole halunnu häntä vuosiin mutta jos ottaisin yhteyttä nii luultavasti hän levittää mulle ja mä tietenkin suostun ja menee muutama päivä nii me ollaan jo suhteessa ja asutaan yhdessä. Mutta en halua että hänen nykyinen suhde menee poikki mun takia sen takia en ole ehdottanut mitään sellasta hänelle kun tiedän että me emme voi vastustaa kiusausta mennä sänkyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos luulit että se oli ihan vaan kokeiluu nii voin kyllä kertoo että monta vuotta oltiin avioliitossa ja vaikka erottiin muutaman kerran nii joka kerta palattiin takaisin yhteen mutta en ole halunnu häntä vuosiin mutta jos ottaisin yhteyttä nii luultavasti hän levittää mulle ja mä tietenkin suostun ja menee muutama päivä nii me ollaan jo suhteessa ja asutaan yhdessä. Mutta en halua että hänen nykyinen suhde menee poikki mun takia sen takia en ole ehdottanut mitään sellasta hänelle kun tiedän että me emme voi vastustaa kiusausta mennä sänkyyn

        Miltä tuntuu ludem


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu ludem

        No miltä pitäis tuntua. Haluat siis sun entistä? Vai haluat mua? Sano mitä tapahtuis, jos tulisin nyt sun luo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä pitäis tuntua. Haluat siis sun entistä? Vai haluat mua? Sano mitä tapahtuis, jos tulisin nyt sun luo?

        Juteltais koska olen vuoden odottanut että saan jutella sun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä pitäis tuntua. Haluat siis sun entistä? Vai haluat mua? Sano mitä tapahtuis, jos tulisin nyt sun luo?

        En ainakaan ehdottaisi mitään sellaista. Ja tietysti pyytäisin sut kahville tai sitten vain veisin sut syömään jonnekin ja juteltais kun meillä on paljon juteltavaa nii olisi se aika ikävää jos olisi vielä nälkä tai sitten ei olis mitään kahvia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan ehdottaisi mitään sellaista. Ja tietysti pyytäisin sut kahville tai sitten vain veisin sut syömään jonnekin ja juteltais kun meillä on paljon juteltavaa nii olisi se aika ikävää jos olisi vielä nälkä tai sitten ei olis mitään kahvia

        No mitäs sen jälkeen kun oltais juteltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos luulit että se oli ihan vaan kokeiluu nii voin kyllä kertoo että monta vuotta oltiin avioliitossa ja vaikka erottiin muutaman kerran nii joka kerta palattiin takaisin yhteen mutta en ole halunnu häntä vuosiin mutta jos ottaisin yhteyttä nii luultavasti hän levittää mulle ja mä tietenkin suostun ja menee muutama päivä nii me ollaan jo suhteessa ja asutaan yhdessä. Mutta en halua että hänen nykyinen suhde menee poikki mun takia sen takia en ole ehdottanut mitään sellasta hänelle kun tiedän että me emme voi vastustaa kiusausta mennä sänkyyn

        Vai et ole halunnut moneen vuoteen ja menisit milloin vaan hänen kanssaan silti sänkyyn? Mä en halua mun exää enää, mutta kyllä me tehtiin sitä paljon naimisissa ollessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai et ole halunnut moneen vuoteen ja menisit milloin vaan hänen kanssaan silti sänkyyn? Mä en halua mun exää enää, mutta kyllä me tehtiin sitä paljon naimisissa ollessa.

        Nyt huora saat nii Osumia tosta lauseesta että puhuit sun entisestä kokemuksia ja se on mun lupaus että löydän sut ja huolehdin ettet ikinä jaa pillua kenellekään ikinä ja nyt voit nautti nauttia siitä että sait tämän mustasukkaisen tunteen minulle


      • Anonyymi

        Olen erittäin mustasukkainen ja sen takia en halua tietää kenen kanssa olet nussinut ja miten paljon. Ja kyllä mä löydän sut vielä. Itse olet saanut tämän tunteen näin pitkälle sun olis kannattanut vain jutella jo silloin alussa nii ei mun hermot olis menny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen erittäin mustasukkainen ja sen takia en halua tietää kenen kanssa olet nussinut ja miten paljon. Ja kyllä mä löydän sut vielä. Itse olet saanut tämän tunteen näin pitkälle sun olis kannattanut vain jutella jo silloin alussa nii ei mun hermot olis menny

        Rakas siitä on niin kauan. Älä sillä vaivaa päätäsi. Ikivanhoja juttuja. Eikö sillä ole enemmän merkitystä ketä haluan nyt ja olen halunnut kauan ja uskollisesti odottanut niitä hetkiä.


      • Anonyymi

        Olen ollut sulle uskollinen. Älä taas uhkaile.


      • Anonyymi

        Miten sut saan ymmärtämään että haluan sua ja vain sua. Sua uskollisesti olen odottanut rakas. Miksi sä uhkailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut saan ymmärtämään että haluan sua ja vain sua. Sua uskollisesti olen odottanut rakas. Miksi sä uhkailet.

        No juttele mun kanssa nii se kertoo myös sen että en ole niin mitätön palsta pelle sulle ollu ja en todellakaan ikinä tule itse ehdottaa sulle mitään sellaista ikinä kun en todellakaan halua ahdistaa sinua enkä halua olla kenenkään kanssa väkisin suhteessa mutta sen vaadin että me jutellaan mitään muuta en pyydä ja sen jälkeen kaikki on hyvin ja kumpikaan ei ole vihainen mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juttele mun kanssa nii se kertoo myös sen että en ole niin mitätön palsta pelle sulle ollu ja en todellakaan ikinä tule itse ehdottaa sulle mitään sellaista ikinä kun en todellakaan halua ahdistaa sinua enkä halua olla kenenkään kanssa väkisin suhteessa mutta sen vaadin että me jutellaan mitään muuta en pyydä ja sen jälkeen kaikki on hyvin ja kumpikaan ei ole vihainen mistään.

        No mistä tiedän, että välität. Tästä palstamustasukkaisuudestako. Tietenkin me jutellaan meidän asiat. Eikä se ahdista, jos sulla on tunteita mua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä tiedän, että välität. Tästä palstamustasukkaisuudestako. Tietenkin me jutellaan meidän asiat. Eikä se ahdista, jos sulla on tunteita mua kohtaan.

        Et kai sä tosissaan epäile mun tunteita sinua kohtaan. Ja tietysti tiedät kuinka paljon sinua rakastan ja h se haluan mutta en halua enää ehdottaa niitä hetkiä sun kanssa kun olet sillä aiheella loukannut minua monta kertaa nii en todellakaan halua edes ikinä ottaa puheeksi mitään mikä liittyy niihin hetkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai sä tosissaan epäile mun tunteita sinua kohtaan. Ja tietysti tiedät kuinka paljon sinua rakastan ja h se haluan mutta en halua enää ehdottaa niitä hetkiä sun kanssa kun olet sillä aiheella loukannut minua monta kertaa nii en todellakaan halua edes ikinä ottaa puheeksi mitään mikä liittyy niihin hetkiin.

        Etkö halua niitä hetkiä enää kanssani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua niitä hetkiä enää kanssani?

        Haluan tietenkin mutta en halua enää ehdottaa niitä hetkiä kun sanoit monta kertaa että pelkkä ajatuskin kuvottaa sinua ja sitte kun olet yli vuoden vältellyt minua kaikin tavoin nii mulle tulee todella ahdistava olo kun edes ehdotan mitään sellaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietenkin mutta en halua enää ehdottaa niitä hetkiä kun sanoit monta kertaa että pelkkä ajatuskin kuvottaa sinua ja sitte kun olet yli vuoden vältellyt minua kaikin tavoin nii mulle tulee todella ahdistava olo kun edes ehdotan mitään sellaista

        Hyvää huomenta rakas. Pidän sinusta siksi kanssasi puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan tietenkin mutta en halua enää ehdottaa niitä hetkiä kun sanoit monta kertaa että pelkkä ajatuskin kuvottaa sinua ja sitte kun olet yli vuoden vältellyt minua kaikin tavoin nii mulle tulee todella ahdistava olo kun edes ehdotan mitään sellaista

        Puhuisit toiveesi ja halusi. Ei niissä ole mitään pahaa. Olen ymmärtäväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuisit toiveesi ja halusi. Ei niissä ole mitään pahaa. Olen ymmärtäväinen.

        En mä halua kuin jutella sun kanssa. Kuten sanoin että meillä ei ole enää mitään mahdollisuutta niihin hetkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua kuin jutella sun kanssa. Kuten sanoin että meillä ei ole enää mitään mahdollisuutta niihin hetkiin

        Eikä ole tainnut koskaan ollakkaan sun puolelta ainakaan. Mikä estää juttelemassa.


    • Anonyymi

      Poistappa ne omat estosi, niin saattaa ne viestit liikkua molempiin suuntiin.

      • Anonyymi

        En ole ikinä estänyt ketään


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe