Ei mennyt ihan niin kuin piti. Pyydän anteeksi. En vaan voi mitään sille, että menen aina ihan sekaisin kun olet lähellä.
Anteeksi, olen pahoillani
17
848
Vastaukset
- Anonyymi
Mites tästä päästäis eteenpäin?
- Anonyymi
Kenestä menet sekaisin?
- Anonyymi
Saat anteeks. Huomenna uus yritys ja ei sekaisin menoa 😅❤
- Anonyymi
Menee ensiviikkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee ensiviikkoon
Ei 😢 No, minä odotan ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 😢 No, minä odotan ❤
Et ole oikea
- Anonyymi
Tämä täytyy olla naisen kirjoittama?
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Kyselen, kun en ole huomannut mitään outoa sun taholta.
- Anonyymi
Joidenkin pää sekoittuu jostakin ihmisestä. Täytyy muistaa että sekoittuja sekoittuu ihan omikseen, ei se toinen sitä tee.
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Fiksu tapaus kun pelaat varatun miehen kanssa ja vielä työpaikalla
- Anonyymi
Blaa blaa varatut on parhaita🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
Hyviä persepanoja teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
Niin sinunkin, kun annat trollien vedättää netissä ja ihmeen upeasti päätelty, että toi ois nainen.. mikä ihmisiä vaivaa, kollektiivinen urpousko?
- Anonyymi
Ja mä menen sinusta, käteni tärisevät ja suuni tuntuu vieraalta, sieltä pääsee sammakoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site405797Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers464485Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464302SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun544088Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813776SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463141Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396