Ei mennyt ihan niin kuin piti. Pyydän anteeksi. En vaan voi mitään sille, että menen aina ihan sekaisin kun olet lähellä.
Anteeksi, olen pahoillani
17
885
Vastaukset
- Anonyymi
Mites tästä päästäis eteenpäin?
- Anonyymi
Kenestä menet sekaisin?
- Anonyymi
Saat anteeks. Huomenna uus yritys ja ei sekaisin menoa 😅❤
- Anonyymi
Menee ensiviikkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee ensiviikkoon
Ei 😢 No, minä odotan ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 😢 No, minä odotan ❤
Et ole oikea
- Anonyymi
Tämä täytyy olla naisen kirjoittama?
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Kyselen, kun en ole huomannut mitään outoa sun taholta.
- Anonyymi
Joidenkin pää sekoittuu jostakin ihmisestä. Täytyy muistaa että sekoittuja sekoittuu ihan omikseen, ei se toinen sitä tee.
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Fiksu tapaus kun pelaat varatun miehen kanssa ja vielä työpaikalla
- Anonyymi
Blaa blaa varatut on parhaita🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
Hyviä persepanoja teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
Niin sinunkin, kun annat trollien vedättää netissä ja ihmeen upeasti päätelty, että toi ois nainen.. mikä ihmisiä vaivaa, kollektiivinen urpousko?
- Anonyymi
Ja mä menen sinusta, käteni tärisevät ja suuni tuntuu vieraalta, sieltä pääsee sammakoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",114056Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423587Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421893- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371799Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141482- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155