Ei mennyt ihan niin kuin piti. Pyydän anteeksi. En vaan voi mitään sille, että menen aina ihan sekaisin kun olet lähellä.
Anteeksi, olen pahoillani
17
824
Vastaukset
- Anonyymi
Mites tästä päästäis eteenpäin?
- Anonyymi
Kenestä menet sekaisin?
- Anonyymi
Saat anteeks. Huomenna uus yritys ja ei sekaisin menoa 😅❤
- Anonyymi
Menee ensiviikkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee ensiviikkoon
Ei 😢 No, minä odotan ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 😢 No, minä odotan ❤
Et ole oikea
- Anonyymi
Tämä täytyy olla naisen kirjoittama?
- Anonyymi
Mitä tapahtui? Kyselen, kun en ole huomannut mitään outoa sun taholta.
- Anonyymi
Joidenkin pää sekoittuu jostakin ihmisestä. Täytyy muistaa että sekoittuja sekoittuu ihan omikseen, ei se toinen sitä tee.
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Fiksu tapaus kun pelaat varatun miehen kanssa ja vielä työpaikalla
- Anonyymi
Blaa blaa varatut on parhaita🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, voi keskittyä pelkkään hauskanpitoon eikä muuta!
Hyviä persepanoja teille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksuutesi suorastaan paistaa läpi!
Niin sinunkin, kun annat trollien vedättää netissä ja ihmeen upeasti päätelty, että toi ois nainen.. mikä ihmisiä vaivaa, kollektiivinen urpousko?
- Anonyymi
Ja mä menen sinusta, käteni tärisevät ja suuni tuntuu vieraalta, sieltä pääsee sammakoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643839
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473203Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542969Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,462869SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752426Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621931Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a241925Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1321820- 891259
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681200