onko kenelläkään kokemuksia?
Oikomishoito virossa
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemusta ja näinä korona-aikoina en Viroon menisikään, vaikka minulle maksettaisi.
Viisainta on nyt mennä lähimpään hammaslääkäriin! - Anonyymi
ei oikomishoidosta, mutta implanttien laittamisesta Tallinnassa.
Eiköhän oikomisetkin onnistu. - Anonyymi
Muista että mikäli jotain menee pieleen, ei suomen potilasvakuutus korvaa sinulle mitään, vaan jatkohoidot menevät omasta pussista. Oikomishoito vaatii myös aina useita käyntejä ja hoidon jälkeen vielä kontrolleja. Nämä kaikki mielellään samassa paikassa. Jos nämä eivät ole ongelma, niin eiköhän virolaisetkin osaa hampaita oikoa =)
- Anonyymi
Jos asut Virossa, niin mikäs siinä. Suomesta käsin hampaiden hoidattaminen Virossa on turhan rasittavaa, oli sitten kyse mistä tahansa hoidosta. Jälkihoito voi olla kallista tai peräti mahdotonta.
Juttuja olen kuullut, omaa kokemusta ei ole enkä sitä halua. Näinä aikoina karttaisin turhaa matkustelua muutenkin. - Anonyymi
Ei ole mutta olen käynyt Suomessa hammaslääkärillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764