Millainen se olisi jos olisit suhteessa ja tekisit toiselle kalenterin tätä ilahduttaaksesi?
Joulukalenteri rakkaalle
38
1403
Vastaukset
- Anonyymi
Itse mietin, että mikäli sen tekisi miehelle, menisin ehkä rautakauppaan...🤔
- Anonyymi
Paljon nippeleitä ja nappeleita.., saattaisi mennä pahasti huumorin puolelle.
- Anonyymi
Pusseja ja pyykkipoikijä, jokunen joulupallo, ehkä vähän namijä.
Ootkos muuten nähny tai tiedätkö mikä on pyykkipoika?
Se on hassu nipsu, jolla sua vaatteet ripustettua narulle.
Ikivanha keksintö oikeestuaan, nykyään on kuivaajat pyykeille ja muuta .
Eikä se muuten sitä ees ottais,ottaisitko sinä?
Torjutta kaiken
,,
En muuten tiedä miten vaikea tästä joulusta tulloo kun jotain tieten pitäis antoo joillekkin nii en tiedä kenelle ja mitä???!!
Tai sitten se männöö ihan omissa oloissa kuten viimmä joulukin ilman sen kummempiä tuskia .
Leffoja vois tieten katsoo jos telkku toimii.
Hirveesti herkkuja.
Pulleaa joulua vuoan😁🤗😇🤍🖤- Anonyymi
Ahaa, joka päivälle eri värinen pyykkipoika vai? :)
- Anonyymi
Sellainen josta on molemmille iloa. Erotiikkakalenteri
- Anonyymi
Hyvä 👍
Mjoo
Käväisin eilen Ärrällä hakemassa paketin, ja minusta se pakettiautomaatti näytti ihan joulukalenterilta.
(hihitystä)- Anonyymi
Hyvä 👍
- Anonyymi
Joka päivälle hakukoodi? 👍
Sehän vois olla sellainen "sinä olet ihana, koska.."- kalenteri. Joka päivä miettisi uuden jatkon. Tietty aattona luettelisi kaikki uudelleen ja sanoisi lisäksi, että kaikki nämä vain siksi, että sinä olet sinä.
Ei kai sitä mitään krääsää tähän ikään tartte kalenteristakaan...
Luonnollisesti noihin luukun avauksiin kuuluu kunnon pusu ja sellainen hali, mikä nostattaa jalat irti maasta, sekä yksi 180 asteen pyörähdys.
Oisko hyvä? :oD- Anonyymi
Hyvä (tämä olikin jo unohtunut) 👍
- Anonyymi
Mä oliSin ainakin järjettömän otettu, jos käsiini tulis ”kehukalenteri”, se häkellyttää kenet vain :)
Anonyymi kirjoitti:
Mä oliSin ainakin järjettömän otettu, jos käsiini tulis ”kehukalenteri”, se häkellyttää kenet vain :)
No parasta olisi se, ettei se olisi varsinaisesti kehu-kalenteri, vaan huomiokalenteri.
Esimerkki: Sinä olet ihana, kun hymyilet...(Toi vois olla kehu...)
Sinä olet ihana, kun näen sinun hymyilevän paljon... (Se olisi huomio...)
Sama asia, mutta erilainen silti... :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No parasta olisi se, ettei se olisi varsinaisesti kehu-kalenteri, vaan huomiokalenteri.
Esimerkki: Sinä olet ihana, kun hymyilet...(Toi vois olla kehu...)
Sinä olet ihana, kun näen sinun hymyilevän paljon... (Se olisi huomio...)
Sama asia, mutta erilainen silti... :o)No eniweis, mutta joku sellainen kumminkin :)
- Anonyymi
Vähän tyly olis jos tulis Joulun suuri siivouskalenteri...😂
1. Imuroi
2. Luuttua
3. Vaihda jouluverhot...
24:ssa paista kinkku..
Oliskohan joulun jälkeen molemmat eri osoitteissa? 😆 Anonyymi kirjoitti:
No eniweis, mutta joku sellainen kumminkin :)
Joo, tuossa vaan vähän aikaa sitten tuli sanottua erästä ihmistä kauniiksi. Hän kiitti kehusta, mutta minusta se ei ole kehu, vaan minun huomio. Että toisaalta hänen pitäisi kiittää omaa kauneuttaan enemmän kuin minua. Minä olen vaan se joka teki sellaisen huomion ja sanoi sen ääneen.
Monella ihmisellä positiiviset palautteet menee osittain ohi tyyliin: Sanoo vaan mieltäni piristääkseen, mutta se itse huomio jää toissijaiseksi. Siksi mulle on tärkeää painottaa sitä näin.
Mutta ymmärsin kyllä kehunkin perusidean... :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, tuossa vaan vähän aikaa sitten tuli sanottua erästä ihmistä kauniiksi. Hän kiitti kehusta, mutta minusta se ei ole kehu, vaan minun huomio. Että toisaalta hänen pitäisi kiittää omaa kauneuttaan enemmän kuin minua. Minä olen vaan se joka teki sellaisen huomion ja sanoi sen ääneen.
Monella ihmisellä positiiviset palautteet menee osittain ohi tyyliin: Sanoo vaan mieltäni piristääkseen, mutta se itse huomio jää toissijaiseksi. Siksi mulle on tärkeää painottaa sitä näin.
Mutta ymmärsin kyllä kehunkin perusidean... :o)Sana syntyy huomiosta.
Anonyymi kirjoitti:
Vähän tyly olis jos tulis Joulun suuri siivouskalenteri...😂
1. Imuroi
2. Luuttua
3. Vaihda jouluverhot...
24:ssa paista kinkku..
Oliskohan joulun jälkeen molemmat eri osoitteissa? 😆Vois olla, ettei toista adventtiakaan tulis... :oD
Anonyymi kirjoitti:
Sana syntyy huomiosta.
Sanalla ja sanalla on eroa... :oD Kieltä ja sen mahdollisuuksia "kertoa" pitäis opetella lisää aina. :o)
- Anonyymi
Hei, hieno idea, kiitos!
Pitääkin tehdä joulukalenteri kissalleni, hän on minun asuinkumppanini ja rakas ystäväni. Jos laittaisi jotain pientä herkkua ja ehkä jonkun pienen lelun joka päivälle, olis kiva! Taidankin sen tehdä.- Anonyymi
No tee :)
Frouvalle semmonen, josta tulee joka luukusta uudet kengät..😯
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle riittää sipsi- tai kaljakalenteri.. sipsikaljakalenteri. ☝️
Hyvä tehkää ne 👍
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulle riittää sipsi- tai kaljakalenteri.. sipsikaljakalenteri. ☝️
Miniputelikalenteri, mutta olisko se sitten joka päivä ihan potslojot?
Anonyymi kirjoitti:
Miniputelikalenteri, mutta olisko se sitten joka päivä ihan potslojot?
Potslojot..🤔
ONPAS KIVA SANA..😊👍- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Potslojot..🤔
ONPAS KIVA SANA..😊👍Saat käyttää 🍂🍃🌸
Anonyymi kirjoitti:
Saat käyttää 🍂🍃🌸
Etymologia..
"Kaupunginkirjaston etymologiakyselyn kommenttien perusteella sana on karjalaista alkuperää, tulee venäjän sanasta stlat', podostlat'sja, mennä pitkälleen, ja postel', vuode. Ks. myös vastaava käsite potslojo (makuullaolo, joskus myös johdannaismerkityksenä viitaten väsymystilaan joka kaipaisi makuullaoloa)."- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Etymologia..
"Kaupunginkirjaston etymologiakyselyn kommenttien perusteella sana on karjalaista alkuperää, tulee venäjän sanasta stlat', podostlat'sja, mennä pitkälleen, ja postel', vuode. Ks. myös vastaava käsite potslojo (makuullaolo, joskus myös johdannaismerkityksenä viitaten väsymystilaan joka kaipaisi makuullaoloa)."👍👍👍
Jep. Oliko se sulle ihan uusi oikeasti? Venäjänkieli on vahvana juurena täällä...yhä.. Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Jep. Oliko se sulle ihan uusi oikeasti? Venäjänkieli on vahvana juurena täällä...yhä..Ei se uus sana ollu, mut aika unohtunu..
- Anonyymi
Tässä olis kauhea askarteluvimma...huh.
- Anonyymi
Onko olemassa kynttiläkalentereita? Tai eri teepussi joka luukkuun?
Ensiksi on tietenkin analysoitava kohderyhmä, riippuu rakkaasta.
Mutta se voisi olla esim. valmis aamiainen, 24 eri versiota. Jouluaatoksi tietenkin riisipuuro mantelilla. Itselleni kelpaisi korillinen mallasjuomaa.- Anonyymi
Tuplana resepti https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006676929.html
6 6 6 6 After Eight suklaata joka luukussa. :) Joulukalenterin luukussa siis...
Itselleni haluaisin joulukalenterin, josta tulee lämmin etelän matka puoleksi vuodeksi. Kiitos. :)
- Anonyymi
Nyt keksin kalenterin, jonka jokainen mies haluaa.
Pimpero kalenteri, joka luukun takana olis jokaiselle päivälle eri pimpero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839