Aihe

Salaiset s y n n i t ja totuus

Anonyymi

Ongelmana on salaiset syntisi.
Syntiä ei taivaaseen pääse on totuus.

San 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Saa 12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.

14

<50

Vastaukset

• Maailma olisi parempi paikka ihmisen elää jos ihminen itse ei valitsisi pahuutta ja syntistä elämää.
      Maailmaa voi sanoa pimeäksi ja kaikki menee vain pahemmaksi.
      Älä antaudu pahuuden vietäväksi.
      Maailma ei voi antaa rauhaa, se on nähty.

Kristinuskon ydinsanoma on sanoma lähimmäisen rakkaudesta ja luottamisesta Jeesukseen.
      Anna Jumalan koskettaa sydäntäsi.
      Herra kuulee rukouksesi.

• Nelly Furtado ei ole syntinen ihminen. On hyvä laulamaan. Herran nimen kunniaksi. Kannattaa kuunnella ja osoittaa kiitos hänelle, joka oikein tuomitsee. Toisin kuin sinä.

• Jumala tuomitsee synnin - KRISTINUSKON YDINSANOMA.

• Salaiset: piilossa pidetyt.

syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä.

totuus: mc potenssiin kaksi.

Oliko vielä muuta?

• Se on yleisin synti - syntien salailu tai jopa niiden kieltäminen.

• "syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä."

Ei suinkaan vain tekoja ja tekemättä jättämisiä, vaan myös ajatuksia ja asenteita. Salaiset synnit tarkoittavat niitä, joita ei ole halunnut tunnustaa edes itselleen, saati sitten Jumalalle. Koko maailmalle niitä ei tarvitse julistaa, ei se ketään rakenna.

• Anonyymi kirjoitti:

"syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä."

Ei suinkaan vain tekoja ja tekemättä jättämisiä, vaan myös ajatuksia ja asenteita. Salaiset synnit tarkoittavat niitä, joita ei ole halunnut tunnustaa edes itselleen, saati sitten Jumalalle. Koko maailmalle niitä ei tarvitse julistaa, ei se ketään rakenna.

Syntien tunnustamisen kieltäminen?

Jaakobin kirje 5:16
        Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras. 🐽

• Anonyymi kirjoitti:

Syntien tunnustamisen kieltäminen?

Jaakobin kirje 5:16
        Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras. 🐽

Ehkä Jaakobin ajan kristityt olivat luotettavampia. Tässä ajassa oppii, että Jumala on ainoa johon voi luottaa. Minä opin 15-vuotiaana joutuessani paimenen puhutteluun, koska joku epäili minun tehneen asioita, jotka eivät olleet juolahtaneet mieleenkään. Samassa yhteydessä paimen juorusi minulle kaikki ikäluokkani nuorten synnit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Jaakobin ajan kristityt olivat luotettavampia. Tässä ajassa oppii, että Jumala on ainoa johon voi luottaa. Minä opin 15-vuotiaana joutuessani paimenen puhutteluun, koska joku epäili minun tehneen asioita, jotka eivät olleet juolahtaneet mieleenkään. Samassa yhteydessä paimen juorusi minulle kaikki ikäluokkani nuorten synnit.

Uudessa Testamentissa kerrotaan evankeliumeissa kuinka Jeesus suhtautui pappeihin/vast.

Jeesus varoitti seuraajiaan "älkää eksykö".

• Anonyymi kirjoitti:

Uudessa Testamentissa kerrotaan evankeliumeissa kuinka Jeesus suhtautui pappeihin/vast.

Jeesus varoitti seuraajiaan "älkää eksykö".

Matt. 23:15

- Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

• Psalmien kirja 94:11 Herra tuntee ihmisten ajatukset; sillä he ovat kuin tuulen henkäys.

• Miksi spämmäät? Sama turha aloitus joka palstalla.

• Mars ympärileikkauttamaan itsesi, Vanhan testamentin siteeraaja!

• Synti on ongelmana ympärileikatuille ja ympärileikkaamattomille.
        Koskee kaikkia ihmisiä myös helluntailaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      17090
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      14241
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      140
      8874
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      247
      7956
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1853