Salaiset s y n n i t ja totuus

Anonyymi

Ongelmana on salaiset syntisi.
Syntiä ei taivaaseen pääse on totuus.

San 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Saa 12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maailma olisi parempi paikka ihmisen elää jos ihminen itse ei valitsisi pahuutta ja syntistä elämää.
      Maailmaa voi sanoa pimeäksi ja kaikki menee vain pahemmaksi.
      Älä antaudu pahuuden vietäväksi.
      Maailma ei voi antaa rauhaa, se on nähty.

      Kristinuskon ydinsanoma on sanoma lähimmäisen rakkaudesta ja luottamisesta Jeesukseen.
      Anna Jumalan koskettaa sydäntäsi.
      Herra kuulee rukouksesi.

    • Anonyymi

      Nelly Furtado ei ole syntinen ihminen. On hyvä laulamaan. Herran nimen kunniaksi. Kannattaa kuunnella ja osoittaa kiitos hänelle, joka oikein tuomitsee. Toisin kuin sinä.

      • Anonyymi

        Jumala tuomitsee synnin - KRISTINUSKON YDINSANOMA.


    • Anonyymi

      Salaiset: piilossa pidetyt.

      syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä.

      totuus: mc potenssiin kaksi.

      Oliko vielä muuta?

      • Anonyymi

        Se on yleisin synti - syntien salailu tai jopa niiden kieltäminen.


      • Anonyymi

        "syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä."

        Ei suinkaan vain tekoja ja tekemättä jättämisiä, vaan myös ajatuksia ja asenteita. Salaiset synnit tarkoittavat niitä, joita ei ole halunnut tunnustaa edes itselleen, saati sitten Jumalalle. Koko maailmalle niitä ei tarvitse julistaa, ei se ketään rakenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "syntisi: tekoja ja tekemättä jättämistä."

        Ei suinkaan vain tekoja ja tekemättä jättämisiä, vaan myös ajatuksia ja asenteita. Salaiset synnit tarkoittavat niitä, joita ei ole halunnut tunnustaa edes itselleen, saati sitten Jumalalle. Koko maailmalle niitä ei tarvitse julistaa, ei se ketään rakenna.

        Syntien tunnustamisen kieltäminen?

        Jaakobin kirje 5:16
        Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras. 🐽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntien tunnustamisen kieltäminen?

        Jaakobin kirje 5:16
        Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras. 🐽

        Ehkä Jaakobin ajan kristityt olivat luotettavampia. Tässä ajassa oppii, että Jumala on ainoa johon voi luottaa. Minä opin 15-vuotiaana joutuessani paimenen puhutteluun, koska joku epäili minun tehneen asioita, jotka eivät olleet juolahtaneet mieleenkään. Samassa yhteydessä paimen juorusi minulle kaikki ikäluokkani nuorten synnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Jaakobin ajan kristityt olivat luotettavampia. Tässä ajassa oppii, että Jumala on ainoa johon voi luottaa. Minä opin 15-vuotiaana joutuessani paimenen puhutteluun, koska joku epäili minun tehneen asioita, jotka eivät olleet juolahtaneet mieleenkään. Samassa yhteydessä paimen juorusi minulle kaikki ikäluokkani nuorten synnit.

        Uudessa Testamentissa kerrotaan evankeliumeissa kuinka Jeesus suhtautui pappeihin/vast.

        Jeesus varoitti seuraajiaan "älkää eksykö".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudessa Testamentissa kerrotaan evankeliumeissa kuinka Jeesus suhtautui pappeihin/vast.

        Jeesus varoitti seuraajiaan "älkää eksykö".

        Matt. 23:15

        - Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!


    • Anonyymi

      Psalmien kirja 94:11 Herra tuntee ihmisten ajatukset; sillä he ovat kuin tuulen henkäys.

    • Anonyymi

      Miksi spämmäät? Sama turha aloitus joka palstalla.

    • Anonyymi

      Mars ympärileikkauttamaan itsesi, Vanhan testamentin siteeraaja!

      • Anonyymi

        Synti on ongelmana ympärileikatuille ja ympärileikkaamattomille.
        Koskee kaikkia ihmisiä myös helluntailaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe