Suurin helpotus oli tehdä selvää eräästä

Anonyymi

Joka kovasti pörhenteli ensin. Vaan osui omaan nilkkaan ja joutuu maksamaan tekosistaan 🥴

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat mietteet itsellänikin eräästä. Hyvä voittaa lopulta pahan 😍

      • Anonyymi

        Terveisiä vain karhunpesään ,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveisiä vain karhunpesään ,,,

        Iltatuuleen,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltatuuleen,,,,

        Kutikotiin kutukotiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kutikotiin kutukotiin

        Vaalealle naiselle.


      • Anonyymi

        Totuus voittaa lopulta valheen. Oikeus voittaa lopulta vääryyden.


      • Anonyymi

        Sukisuki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus voittaa lopulta valheen. Oikeus voittaa lopulta vääryyden.

        Ei muuten pidä paikkaansa....
        Kuten on nähty usean asian tilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa....
        Kuten on nähty usean asian tilassa.

        Kyllä se lopulta voittaa. Ei ole mitään, mikä jäisi pimentoon. Kaikki ei saa välttämättä oikeutta tässä ajassa mutta sitä oikeutta kannattaa silti vaatia. Kyllä totuudenpuhuja erottuu lopulta.


    • Anonyymi

      Kenestä sinä teit selvää ja millä tavalla?

      • Anonyymi

        Minun uudesta tuttavuudesta tietysti olet mustasukkainen. Niinkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun uudesta tuttavuudesta tietysti olet mustasukkainen. Niinkö.

        Juurikin siitä svetlaanasta. Etkö sä yhtää ymmärrä miksi hän sinua kyseli kahville. Jätit kännyn tahallaan autoos etten kuule mitä teitte sen puol tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun uudesta tuttavuudesta tietysti olet mustasukkainen. Niinkö.

        Kommenttisi ei ole terve. Sinulle ei varmasti ole kukaan mustasukkainen tällä palstalla eikä tämään palstan ulkopuolella, kun tuollainen on tuo ajatuksenjuoksu.


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Juurikin siitä svetlaanasta. Etkö sä yhtää ymmärrä miksi hän sinua kyseli kahville. Jätit kännyn tahallaan autoos etten kuule mitä teitte sen puol tuntia.

        Söin ja join kahvii. En mitään muuta


      • Anonyymi

        Ei se minua huoli. Turhaan olet mustasukkainen siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se minua huoli. Turhaan olet mustasukkainen siitä.

        Nyt turskas kantsii varmaan muotoilla lause toisella tavalla kuten esimerkiksi että "hänestä ei kannata olla mustasukkainen, sillä minä en häntä huoli. Haluan vain sinut ludem." Vaikka noin voit muotoilla lauseesi nii ei tule mitään perhe riitoja. Ludem ei paljon poikkea Siiri angerkosken hahmosta 🤣😂🤣🤣


      • Lottalove kirjoitti:

        Nyt turskas kantsii varmaan muotoilla lause toisella tavalla kuten esimerkiksi että "hänestä ei kannata olla mustasukkainen, sillä minä en häntä huoli. Haluan vain sinut ludem." Vaikka noin voit muotoilla lauseesi nii ei tule mitään perhe riitoja. Ludem ei paljon poikkea Siiri angerkosken hahmosta 🤣😂🤣🤣

        Mene Lotta sinne safarille kesyttää niitä apinoita kun noin vääryyttä haluat puolustaa. Ja pidätkö sä minua noin hölmönä. Eikä se ole normaalia puuttuu muiden avioliiton asioihin. Anna olla viimeinen kerta senkin moukka. ☝️☝️☝️☝️☝️☝️


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Mene Lotta sinne safarille kesyttää niitä apinoita kun noin vääryyttä haluat puolustaa. Ja pidätkö sä minua noin hölmönä. Eikä se ole normaalia puuttuu muiden avioliiton asioihin. Anna olla viimeinen kerta senkin moukka. ☝️☝️☝️☝️☝️☝️

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Värilliset pitää aina yhtä köyttä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭Värilliset pitää aina yhtä köyttä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        Heko Heko Kaisa kerro vaan missä kohtaa piti nauraa niin mäkin voin vetää vaikka yksin sitä köyttä heti kun vaan olet itse siinä solmun kanssa ja lupaan vetää oikein kunnolla jos ei lopu toi mun avioliiton kanssa leikkiminen ☝️☝️☝️☝️☝️


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Heko Heko Kaisa kerro vaan missä kohtaa piti nauraa niin mäkin voin vetää vaikka yksin sitä köyttä heti kun vaan olet itse siinä solmun kanssa ja lupaan vetää oikein kunnolla jos ei lopu toi mun avioliiton kanssa leikkiminen ☝️☝️☝️☝️☝️

        Ludem ☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿Laita vaan kiltisti se väritön näppi alas. Ei ketään kiinnosta sun suhteesi. Päinvastoin meitä säälittää sun puolison "uhrin" puolesta. Tunnen erityisesti empatiaa tursasta kohtaan.joka tapauksessa Täällä käsiä nostelee vain meidän 🍒terveisin Sanna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ludem ☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿Laita vaan kiltisti se väritön näppi alas. Ei ketään kiinnosta sun suhteesi. Päinvastoin meitä säälittää sun puolison "uhrin" puolesta. Tunnen erityisesti empatiaa tursasta kohtaan.joka tapauksessa Täällä käsiä nostelee vain meidän 🍒terveisin Sanna.

        Muista Sanna huolehtia vain siitä että peset huolella omat näppisi kun käyt kakalla. Kummallista ettet ole saanut vielä koronaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe