Vilautatko mulle nainen?

Anonyymi

Ludem haluan sinua

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä ludem rauhaa ja lopeta sen kiusaaminen

      • Anonyymi

        No mikähän nyt on kun herttuatar näin aamu tuimaan hempeilee ja vieläpä kun kyseessä on ludem 😲🤔🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikähän nyt on kun herttuatar näin aamu tuimaan hempeilee ja vieläpä kun kyseessä on ludem 😲🤔🤔

        Ei tässä mitään kummempaa hempeilyä ole ollut. Toi sun kiusa ludemia kohtaan on suorastaan törkeää ja epäasiallista. Ei kukaan jaksa tollasta kiusaa ja riitelyä päivästä toiseen lukee.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei tässä mitään kummempaa hempeilyä ole ollut. Toi sun kiusa ludemia kohtaan on suorastaan törkeää ja epäasiallista. Ei kukaan jaksa tollasta kiusaa ja riitelyä päivästä toiseen lukee.

        Eiköhän se ole ludem itse joka on minua kiusannut ja riidellyt ihan yksin niin minkä mä sille voin että ludem on tollanen sotaa lietsova voro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ole ludem itse joka on minua kiusannut ja riidellyt ihan yksin niin minkä mä sille voin että ludem on tollanen sotaa lietsova voro.

        Ei kukaan yksinään riitele, ei edes ludem. Ja ihan yhtä hyvin olet itsekin ollut osallisena riitelyssä. Ja suorastaan vielä yllytät ludemia kirjoittaa mitä tärkeämpiä viestejä. Mistäköhän mahtaa ludem olla sinulle niin vihainen. Oletko koskaan miettinyt että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Ei kukaan yksinään riitele, ei edes ludem. Ja ihan yhtä hyvin olet itsekin ollut osallisena riitelyssä. Ja suorastaan vielä yllytät ludemia kirjoittaa mitä tärkeämpiä viestejä. Mistäköhän mahtaa ludem olla sinulle niin vihainen. Oletko koskaan miettinyt että viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä.

        Itse se ludem jo pelkästään on itse riidan aihe. Mä olen ollut niin ystävällinen hänelle ja kohtelias ja rehellinen ja ennen kaikkea puhun suoraan mitä ajattelen. Ludem on vasta kohta minusta. Hän on niin ylimielinen narttu ja jakaa itseään minkä kerkeää, valehtelee, pettää minua, salailee multa ihan kaikki asiat ja muutenki on nii kiero kaikessa olo - muodossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse se ludem jo pelkästään on itse riidan aihe. Mä olen ollut niin ystävällinen hänelle ja kohtelias ja rehellinen ja ennen kaikkea puhun suoraan mitä ajattelen. Ludem on vasta kohta minusta. Hän on niin ylimielinen narttu ja jakaa itseään minkä kerkeää, valehtelee, pettää minua, salailee multa ihan kaikki asiat ja muutenki on nii kiero kaikessa olo - muodossa

        Joo just joo. Oletkohan mahtanut edes lukea itse omia kirjoituksia???? Huomasin että kirjoitat vain, mutta et yhtään ajattele mitä kirjoitat. Näet vain sen mitä ludem on rustannut. Oletkos miettiny että miks ludem kirjoittaa muista suhteista juuri tänne mitä sinä niin tarkkaan luet jo heti aamulla herättyä. Ja vaikka ludem haluis olla kohteliaasti sulle niin olet jo omalla käytöksellä torjunut toisen ennenkuin hän edes kerkee kirjoittaa sulle huomenta. Ja sitte kun olet töissä niin minkä takia juuri sun tauon aikana ludem on palstalla täydessä vauhdissa. Minkä takia juuri sinun tauon takia ludem kerskuilee niillä nussimis jutuilla. Johtuuko se siitä että olet taas keskittynyt johonki muuhun kuin ludemia huomaa.


    • Anonyymi

      Sinun kirjoitukset on varsin viihdyttäviä siihen asti, kun alat uhkailemaan väkivallalla ja mustasukkaisuudella. Niistä kumpikaan ei ole söpöä eikä viihdyttävää ei väkivalta eikä mustasukkaisuus. Lähinnä luotaantyöntävää ja pelottavaa sellainen. Sinun halun kuvaukset on aika ihania. Toivottavasti oikeassa elämässäsi menee paremmin kuin palstakirjoituksissa.

      • Anonyymi

        Oothan sä itsekin mustasukkainen mitä minua siitä syyllistetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oothan sä itsekin mustasukkainen mitä minua siitä syyllistetään

        No jossain määrin mustasukkainen oon myönnetään. Kukapa ei haluaisi rakkaansa huomiota. Riippuu mustasukkaisuuden asteesta onko hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jossain määrin mustasukkainen oon myönnetään. Kukapa ei haluaisi rakkaansa huomiota. Riippuu mustasukkaisuuden asteesta onko hyväksi.

        Kyttääminen ei sitte ole mitään muuta kuin lievä mustasukkaisuus 🤔🤔😂🤣😂älä nyt viitti. Sä olet samanlainen kuin minä. Sairaanloisen mustasukkainen. Paitsi että mulla on hyvä syy miksi olen mustasukkainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyttääminen ei sitte ole mitään muuta kuin lievä mustasukkaisuus 🤔🤔😂🤣😂älä nyt viitti. Sä olet samanlainen kuin minä. Sairaanloisen mustasukkainen. Paitsi että mulla on hyvä syy miksi olen mustasukkainen.

        Jaa no mikähän se sun hyvä syy on?


      • Anonyymi

        Pitäisikö minun olla mitää tuntematta tai reagoimatta kun kirjoitat niitä nussimis juttuja muiden kanssa. Jos en ollenkaan siitä suutu nii miten voin tuntee muutakaan jos mulle olis ihan sama mitä teet ja missä meet. Ja mitä tulee mustasukkaisuuteen nii se on ihan eri asia kuin suuttuu sun huoraamisesta. Ja kyllä olet kirjaimellisesti minun niin kauan kunnes olet oikea oppisesti eronnut minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun olla mitää tuntematta tai reagoimatta kun kirjoitat niitä nussimis juttuja muiden kanssa. Jos en ollenkaan siitä suutu nii miten voin tuntee muutakaan jos mulle olis ihan sama mitä teet ja missä meet. Ja mitä tulee mustasukkaisuuteen nii se on ihan eri asia kuin suuttuu sun huoraamisesta. Ja kyllä olet kirjaimellisesti minun niin kauan kunnes olet oikea oppisesti eronnut minusta.

        Ja kuka on sulle sanonu että mä edes hyväksyn mitää eroa. Et voi yksin päättää. Oli monta kertaa mahdollisuus saada ero minusta mutta rehellisesti sanottuna sä et edes halua erota. Mä tunnen sut niin hyvin että mietit juuri nyttenki että jos uskaltaisit luottaa minuun etten ole pelottava tai tarkoitan vaarallinen jne jne nii olisit jo valmiiksi jalat levällään kun olen tulossa sinne. Ja tiedän että antaisit minulle pillua heti ekalla kerralla kun nähdään ja mä tiedän että mä en edes pysty vastustaa sinua vaan vedän sut siitä johonki muualle missä ollaan kahdestaan ja loput sitten osaat varmaan arvata. Eikä se jäisi ekaan kertaan. Me haluamme sitä sen jälkeen koko ajan ja sitte vasta sen mustasukkaisuus tunteen kanssa emme enää pärjää. Mä haluan sua rakkaus. Olet mun ikioma vaimo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka on sulle sanonu että mä edes hyväksyn mitää eroa. Et voi yksin päättää. Oli monta kertaa mahdollisuus saada ero minusta mutta rehellisesti sanottuna sä et edes halua erota. Mä tunnen sut niin hyvin että mietit juuri nyttenki että jos uskaltaisit luottaa minuun etten ole pelottava tai tarkoitan vaarallinen jne jne nii olisit jo valmiiksi jalat levällään kun olen tulossa sinne. Ja tiedän että antaisit minulle pillua heti ekalla kerralla kun nähdään ja mä tiedän että mä en edes pysty vastustaa sinua vaan vedän sut siitä johonki muualle missä ollaan kahdestaan ja loput sitten osaat varmaan arvata. Eikä se jäisi ekaan kertaan. Me haluamme sitä sen jälkeen koko ajan ja sitte vasta sen mustasukkaisuus tunteen kanssa emme enää pärjää. Mä haluan sua rakkaus. Olet mun ikioma vaimo

        Mä en pidä väkivallasta tai sillä uhkailusta. Ketään ei voi omistaa. Eikö toi mustasukkaisuus hajota sut, kun kaikenaikaa luulet muita olevan lempimässä. Oletko puutteessa vai petätkö itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pidä väkivallasta tai sillä uhkailusta. Ketään ei voi omistaa. Eikö toi mustasukkaisuus hajota sut, kun kaikenaikaa luulet muita olevan lempimässä. Oletko puutteessa vai petätkö itse?

        En todellakaan ole ikinä pettänyt sinua. Mutta sä itse kiusaat minua niillä nussimis jutuilla muiden kanssa ja vielä kun en tiedä missä olet. Jos suomi pojat ja neidit ovat tollasii ettei niitä kiinnosta mikää puolison asiat nii älä erehdy luulee minua suomalaiseksi ☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿☝🏿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en pidä väkivallasta tai sillä uhkailusta. Ketään ei voi omistaa. Eikö toi mustasukkaisuus hajota sut, kun kaikenaikaa luulet muita olevan lempimässä. Oletko puutteessa vai petätkö itse?

        Rehellisesti sanottuna sä oot rohkein ihminen jonka olen koskaan tavannut. Sä et oikeesti osaa pelätä mitää. Turha teeskennellä että väkivalta on asia jota et siedä. Ja muka pelkäät. Anna mun nauraa tolle esityksellä 🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭Jos jotain pelkäisit minussa nii olisitko tehny näin minulle mitä kukaan ei ikinä ole tehny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna sä oot rohkein ihminen jonka olen koskaan tavannut. Sä et oikeesti osaa pelätä mitää. Turha teeskennellä että väkivalta on asia jota et siedä. Ja muka pelkäät. Anna mun nauraa tolle esityksellä 🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤭🤭Jos jotain pelkäisit minussa nii olisitko tehny näin minulle mitä kukaan ei ikinä ole tehny.

        No mitä mä muka oon tehnyt? Enkä hyväksy väkivaltaa turha niin luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä mä muka oon tehnyt? Enkä hyväksy väkivaltaa turha niin luulla.

        Eikö se huoraamine ole sun mielestä yhtää väärin ja toi kiusaaminen niillä nussimis jutuilla. Olet tahallaan tehny minusta mustasukkainen. Mä olisin halunnut meille hyvän suhteen ja olisin luottanut sinuun mutta itse kirjoitit että nussit joka päivä jonku muun kanssa nii mitäpä luulet noin 8kk tätä kiusaa ja epätietoisuutta vaikuttaa mun hermoihin. En ole pyytänyt mitään muuta kuin että jutellaan viisi minuuttia ja sano rehellisesti että jos et halua olla missään tekemisissä nii se on ihan ok kunhan sanot sen irl etkä palstalla. Tämä on asia mistä on kyse että jos noin ylimielinen olet ettet halua edes puhelussa jutella näitä asioita nii mieti omalle kohdalle. Menisikö sinulla yhtää hermot jos olisit minun tilanteessa jossa näin arkaa ja vaikeaa asiaa pidetään kaveri porukalla vitsinä palstalla. Kuvittele ensin omalle kohdalle ja kerro sitte eikö sulla kävis mitää ihmeellistä mielessä jos näin kauan kiusataan vaikka miljoonaa mahdollisuutta olis ollu sanoo että jatketaan eri suuntiin mutta ei mitään puhelua tullu vielä edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se huoraamine ole sun mielestä yhtää väärin ja toi kiusaaminen niillä nussimis jutuilla. Olet tahallaan tehny minusta mustasukkainen. Mä olisin halunnut meille hyvän suhteen ja olisin luottanut sinuun mutta itse kirjoitit että nussit joka päivä jonku muun kanssa nii mitäpä luulet noin 8kk tätä kiusaa ja epätietoisuutta vaikuttaa mun hermoihin. En ole pyytänyt mitään muuta kuin että jutellaan viisi minuuttia ja sano rehellisesti että jos et halua olla missään tekemisissä nii se on ihan ok kunhan sanot sen irl etkä palstalla. Tämä on asia mistä on kyse että jos noin ylimielinen olet ettet halua edes puhelussa jutella näitä asioita nii mieti omalle kohdalle. Menisikö sinulla yhtää hermot jos olisit minun tilanteessa jossa näin arkaa ja vaikeaa asiaa pidetään kaveri porukalla vitsinä palstalla. Kuvittele ensin omalle kohdalle ja kerro sitte eikö sulla kävis mitää ihmeellistä mielessä jos näin kauan kiusataan vaikka miljoonaa mahdollisuutta olis ollu sanoo että jatketaan eri suuntiin mutta ei mitään puhelua tullu vielä edes

        Ehkä sun kannattais luovuttaa. Jos kaikki tapahtuu vaan palstalla, niin raskaaksihan se käy. Saa arvailla mitkä kirjoitukset on häneltä ja kenelle ne on kohdistettu. Silloin tunteet voi heittää yli. Ihmisellä on taipumusta kuvitella loput. Sitten asiat saattaa näyttää pahemmilta kuin onkaan. Tulee virhetulkintoja. Kuulostaa siltä ettet voi kovin hyvin. Ehkä sun kannattais käydä juttelemassa asioistasi jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se huoraamine ole sun mielestä yhtää väärin ja toi kiusaaminen niillä nussimis jutuilla. Olet tahallaan tehny minusta mustasukkainen. Mä olisin halunnut meille hyvän suhteen ja olisin luottanut sinuun mutta itse kirjoitit että nussit joka päivä jonku muun kanssa nii mitäpä luulet noin 8kk tätä kiusaa ja epätietoisuutta vaikuttaa mun hermoihin. En ole pyytänyt mitään muuta kuin että jutellaan viisi minuuttia ja sano rehellisesti että jos et halua olla missään tekemisissä nii se on ihan ok kunhan sanot sen irl etkä palstalla. Tämä on asia mistä on kyse että jos noin ylimielinen olet ettet halua edes puhelussa jutella näitä asioita nii mieti omalle kohdalle. Menisikö sinulla yhtää hermot jos olisit minun tilanteessa jossa näin arkaa ja vaikeaa asiaa pidetään kaveri porukalla vitsinä palstalla. Kuvittele ensin omalle kohdalle ja kerro sitte eikö sulla kävis mitää ihmeellistä mielessä jos näin kauan kiusataan vaikka miljoonaa mahdollisuutta olis ollu sanoo että jatketaan eri suuntiin mutta ei mitään puhelua tullu vielä edes

        Mistä kaikki alkoi 8 kuukautta sitten? Kauan olet odotellut. Tunnetteko palstalta vai muutenkin? Mä en naura sinulle ja en huoraa. En soita sinulle, koska en tiedä kuka olet. Mielessäni vastaan yhdelle tutulle. Tosin ihan yhtä hyvin olen saattanut oikeasti vastata jollekkin ihan vieraalle. Tiedostan tämän. Kurjaa, jos koet joidenkin porukalla kiusaavan. Kiusaaminen kuten väkivallalla uhkailu eivät ole hyväksyttävää kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kaikki alkoi 8 kuukautta sitten? Kauan olet odotellut. Tunnetteko palstalta vai muutenkin? Mä en naura sinulle ja en huoraa. En soita sinulle, koska en tiedä kuka olet. Mielessäni vastaan yhdelle tutulle. Tosin ihan yhtä hyvin olen saattanut oikeasti vastata jollekkin ihan vieraalle. Tiedostan tämän. Kurjaa, jos koet joidenkin porukalla kiusaavan. Kiusaaminen kuten väkivallalla uhkailu eivät ole hyväksyttävää kumpikaan.

        Mutta mustasukkainen olet siltikin minusta ja toi sun leikki täällä ei valitettavasti lopu kuin väkivallan kanssa. Ja kyllä soitat mulle. Enhän mä tuntematon ole kun sulla on täysin hallinta mun kännykkää ja muiden ystävien ja hallitset muutenki kaikki. Ihan omassa mielessä sitte esteet mun viestejä kavereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mustasukkainen olet siltikin minusta ja toi sun leikki täällä ei valitettavasti lopu kuin väkivallan kanssa. Ja kyllä soitat mulle. Enhän mä tuntematon ole kun sulla on täysin hallinta mun kännykkää ja muiden ystävien ja hallitset muutenki kaikki. Ihan omassa mielessä sitte esteet mun viestejä kavereille.

        No voin olla kirjoittelematta. Sinä kuitenkin haet mun viestini ja vastaat mustasukkaisesti uhkailujen kera. Väkivallalla uhkailemalla ei kukaan mitään saa. Nuo sun väkivalta kuvaukset vaan menee rajummaksi. Ei hyvä. Sulla on paha olla. Hakisit oikeaa apua tohon sun oloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voin olla kirjoittelematta. Sinä kuitenkin haet mun viestini ja vastaat mustasukkaisesti uhkailujen kera. Väkivallalla uhkailemalla ei kukaan mitään saa. Nuo sun väkivalta kuvaukset vaan menee rajummaksi. Ei hyvä. Sulla on paha olla. Hakisit oikeaa apua tohon sun oloon.

        Kuka aiheutti mulle tän olon. En tiedä kenelle esität täällä mutta ihan sun omat tekoset täällä sai minussa aikaa tän reaktion. En olis muuta pyytänyt kuin se että jutellaan ja sitten mennään eri suuntiin mutta sinä päätit sun veljen kanssa leikkii mun kanssa nii kestäkää seuraukset ☝🏿☝🏿🥊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka aiheutti mulle tän olon. En tiedä kenelle esität täällä mutta ihan sun omat tekoset täällä sai minussa aikaa tän reaktion. En olis muuta pyytänyt kuin se että jutellaan ja sitten mennään eri suuntiin mutta sinä päätit sun veljen kanssa leikkii mun kanssa nii kestäkää seuraukset ☝🏿☝🏿🥊

        Kyllä se olo syntyy sun omassa päässä. Ei kukaan toiselle tunteita lähetä. Ne on sisäsyntyisiä. Missä sun keinot tulla tunteiden kanssa toimeen on? Väkivalta vie sut vaan syvemmälle negatiiviseen tunnekehään. Väkivalta ei ole hyväksi.


    • Anonyymi

      Oletko mies mun sormelle mustasukkainen?

      • Anonyymi

        Olen tietenkin kun se alue on vain minulle eikä muille ja vastaus tohon kysymykseen on että olen mustasukkainen jos käytät sitä johonki muuhun kuin itseesi mutta muuten en ole vaikka en pidä siitä että en itse saa olla sun kanssa. Niin pidä vaan ne sormesi kaukana sieltä että jos vaikka sitten saisin sinulta kutsun tulla käymään.


    • Anonyymi

      Mun pimppa haisee kun hiplasin siksi kysyin oletko mustasukkainen. 🤪

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe