Kiusaatko minua tahallaan vaan kun olet mustasukkainen siitä uudesta työ kaverista?

Anonyymi

Sano rehellisesti mulle. Muuten mä petän sinua niin kauan kunnes kerrot mulle milloin voin jutella sun kanssa meidän asiat. Luuletko että mä haluan erota sinusta ikinä tai muutenkaan riidellä sun kanssa. Mä haluan olla sun kanssa ja rakkautta näyttää sulle. Olet mun rakas vaimo ja meillä on yhteiset lapset nii mitäpä luulet että voidaanko me erota minkään riidan takia. Haluan sopii sun kanssa riidat ja ihan pitemmän kaavan mukaan sovinto seksi.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ludem myönnä nyt mulle että haluat rakastella mun kanssa ja sen takia sä riitelet että meillä olisi paljon sovittavaa.

      • Anonyymi

        Sopiminen on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiminen on kivaa.

        Voidaan me muutenki rakastella tarviiko aina riidellä. Olet mun ikioma rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan me muutenki rakastella tarviiko aina riidellä. Olet mun ikioma rakkaus.

        Niinpä niin. Sen yhden ja ainoan oikean kanssa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Sen yhden ja ainoan oikean kanssa kyllä.

        No enkö mä ole sun ainut ja oikea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enkö mä ole sun ainut ja oikea

        No mistä mä tiedän kuka sä oikeasti olet. Ehkä olet hän. Ihka oikeaa ihmistä mä kaipaan.


    • Anonyymi

      Ootko rakkaus mustasukkainen jostain mistä ei edes tarvitse olla. Mä olen aina sun jos tahdot. Mutta en oikeesti jaksa palstalla seurustella mä haluan oikeasti olla suhteessa sun kanssa. Voitko laittaa mulle sen verran viestiä irl että tiedän mitä haluat meistä vai olenko minä vain palsta vitsi sulle.

      • Anonyymi

        Hän ei ole mikään palstavitsi. Vaan en mä millään viesteillä asioita selvitä. Oikeassa elämässä juttelen nämä hänen kanssaan, jos hän pyytää tapaamista viestillä oikeassa elämässä. Turha sitten vastata ettei ole yhteystietoja, koska silloin et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole mikään palstavitsi. Vaan en mä millään viesteillä asioita selvitä. Oikeassa elämässä juttelen nämä hänen kanssaan, jos hän pyytää tapaamista viestillä oikeassa elämässä. Turha sitten vastata ettei ole yhteystietoja, koska silloin et ole hän.

        No mutta sittenhän mun ei kannata enää lukea näit viestejä kun en ole hän. Mulla jos olisi yhteystiedot nii olisin heti laittanut viestit jo ekana päivänä että voidaanko nähdä. Ja olenkin joka päivä kirjoittanut sulle nii tänne ja irl fb mutta nythän voin ihan vapaasti tutustuu muihin ja varmaankin annat mun kirjoittaa mun ystäville fb ihan rauhassa ilman että yrität estellä kun enhän mä ole hän. Ja sitte kun menen sänkyyn jonkun kanssa ja suutut siitä nii mä sanon että onneksi en ole hän jota tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole mikään palstavitsi. Vaan en mä millään viesteillä asioita selvitä. Oikeassa elämässä juttelen nämä hänen kanssaan, jos hän pyytää tapaamista viestillä oikeassa elämässä. Turha sitten vastata ettei ole yhteystietoja, koska silloin et ole hän.

        Kerro miten voin pyytää tapaamista. Tiedät että haluan jutella sun kanssa meidän asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten voin pyytää tapaamista. Tiedät että haluan jutella sun kanssa meidän asiat.

        Ja et todellakaan saa tavata muita ihmisiä siinä mielessä. Ja kyllä loppu sun huoraamine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sittenhän mun ei kannata enää lukea näit viestejä kun en ole hän. Mulla jos olisi yhteystiedot nii olisin heti laittanut viestit jo ekana päivänä että voidaanko nähdä. Ja olenkin joka päivä kirjoittanut sulle nii tänne ja irl fb mutta nythän voin ihan vapaasti tutustuu muihin ja varmaankin annat mun kirjoittaa mun ystäville fb ihan rauhassa ilman että yrität estellä kun enhän mä ole hän. Ja sitte kun menen sänkyyn jonkun kanssa ja suutut siitä nii mä sanon että onneksi en ole hän jota tarkoitat.

        Ehkä sun pitää sitten mennä sänkyyn jonkun muun kanssa. Tai ehkä teetkin niin kokoajan. Miksi muuten olisit noin mustasukkainen ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe