Olisiko elämänne helpompaa

Anonyymi

Jos ette olisi koskaan kohdanneet kaivattuanne?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä ainakin meni luotto ihmisiin. Toisilla vaan on pahat aikeet, ei mahda mitään.

    • Anonyymi

      Nää on näitä maallisia koettelemuksia, jotka kasvattaa kestävyyttä, ja tekee paremmaksi ihmiseksi.

    • Anonyymi

      En kutsuisi edes elämäksi, jos en olisi kohdannut kaivattuani. Tuskallista on, ettei voida olla nyt yhdessä. Kaipuu on syvää ja raastavaa.

      Juuri kun kaikki oli hyvin, tuli tää pandemia muistuttumaan, kaikki voi muuttua hetkessä. Yritän ottaa oppina.

      Vaan eipä mun tarvitse kaivata yksin. On kyllä kiitoksen paikka myös se, että nettikeskustelut livekuvalla ovat ilmaisia. Voimme puhua päivittäin.

      Hän on ainoa ihminen, johon voin luottaa varauksetta. En ole koskaan tavannut, ketään, edes lähelle hänen veroistaan ihmistä.

      • Anonyymi

        Olen kiitollinen terveistä päivistä. Nautin hyvästä hetkestä. Puhtaasta pedistä, lämmöstä.
        Yhä enemmän nautin kirjallisuudesta, vanhasta oivasta ystävästäni, jonka olin unohtanut lähes kymmeneen vuoteen.
        Siis alan nauttia elämästä ihan itsekseni. Olenko toipunut.
        Venäläiset klassikot. Aaaaaah


    • Anonyymi

      varmasti olisi, tuntui silti hyvältä saada kokea kun ihastuu johonkin. sitä tapahtuu äärettömän harvoin.

    • Anonyymi

      Ei vaikuta elämääni mitenkään. Ihastus muiden joukossa.

    • Anonyymi

      Varmasti helpompaa mutta jos hän ei olisi vieraillut hetkeä elämässäni olisin vielä minuun entisten, jyrkkienkin, ennakkoluulojen ja sääntöjen vanki. Hän rikkoi kaiken mitä minulle on opetettu, kerrottu ja käyttäytyi minua kohtaan tavalla jota en olisi voinnut kuvitella edes villeimmissä unelmissa. Opin että hyviä miehiä oikeesti on olemassa. Silmiä avaava kokemus ja se tunneteiden vuoristorataa.. en kadu silti mitään.

    • Anonyymi

      Ex- kaivattuun omalla kohdallani. Tunne katosi toisen pahantahtoisuuden myötä. Tilanne ymmärrys puuttui minulta. Halusin uskoa toisin, kunnes totuus paljastui. Olisi ollut helpompaa ja parempaa näin jälkeenpäin ajateltuna, jos tämä kokemus olisi jäänyt kokematta. Elin valheessa, toivossa, halusin uskoa hyvään hänen suhteensa loppuun asti. Olin pidättyväinen uskomusteni vuoksi hänelle, sinisilmäinen hölmö jälkiviisautena itselle.

      • Anonyymi

        Suurin pelko olisi että joku kirjoittaisi minusta noin.. ikävä se on jos kohtaa patologisen valehtelijan joka tekee kaikkensa pitääkseen luomansa kulissin yllä.. älä kuitenkaan menetä toivoa, kaikki ei ole samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin pelko olisi että joku kirjoittaisi minusta noin.. ikävä se on jos kohtaa patologisen valehtelijan joka tekee kaikkensa pitääkseen luomansa kulissin yllä.. älä kuitenkaan menetä toivoa, kaikki ei ole samanlaisia.

        Kaikki ei ole onneksi samanlaisia, olen varovaisempi jatkossa. Toimin toisin jatkossa, en rakenna mielikuvia toisesta, ennen kuin opin tuntemaan toisen paremmin. Todennäköisesti hänellä historiassa hyväksikäyttöä, karuja kokemuksia pelikoneen ym. Muuten en ymmärrä tätä mennyttä, joka osui kohdalleni näin. Aina tällaiset vaatii myös jälkikäyntiä ja itsekin tein virheitä, kun oletin asioita minulle mieleiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole onneksi samanlaisia, olen varovaisempi jatkossa. Toimin toisin jatkossa, en rakenna mielikuvia toisesta, ennen kuin opin tuntemaan toisen paremmin. Todennäköisesti hänellä historiassa hyväksikäyttöä, karuja kokemuksia pelikoneen ym. Muuten en ymmärrä tätä mennyttä, joka osui kohdalleni näin. Aina tällaiset vaatii myös jälkikäyntiä ja itsekin tein virheitä, kun oletin asioita minulle mieleiseen suuntaan.

        Pelkoineen ym eli pelikoneen ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei ole onneksi samanlaisia, olen varovaisempi jatkossa. Toimin toisin jatkossa, en rakenna mielikuvia toisesta, ennen kuin opin tuntemaan toisen paremmin. Todennäköisesti hänellä historiassa hyväksikäyttöä, karuja kokemuksia pelikoneen ym. Muuten en ymmärrä tätä mennyttä, joka osui kohdalleni näin. Aina tällaiset vaatii myös jälkikäyntiä ja itsekin tein virheitä, kun oletin asioita minulle mieleiseen suuntaan.

        Ei näistä voi kuin ottaa opiksi kun ei luonne anna periksi jäädä maahan makaamaan. Tsemppiä tilanteen käsittelyyn mutta onneksi vaikuttaa siltä että hyvin sitä olet jo asiaa käynnyt läpi. On meitä muitakin huonoja suhteita läpikäynneitä ja uskon vahvasti että on niitä hyviäkin.. kannattaa välttää asian kostamisen seuraaville, se näissä on se suurin ongelma. Olen itse kompastunut siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näistä voi kuin ottaa opiksi kun ei luonne anna periksi jäädä maahan makaamaan. Tsemppiä tilanteen käsittelyyn mutta onneksi vaikuttaa siltä että hyvin sitä olet jo asiaa käynnyt läpi. On meitä muitakin huonoja suhteita läpikäynneitä ja uskon vahvasti että on niitä hyviäkin.. kannattaa välttää asian kostamisen seuraaville, se näissä on se suurin ongelma. Olen itse kompastunut siihen.

        Kostaminen seuraaville tai menneille kertoisi vain kehittymisen puutteesta itsessä. Opin elämään tämän kanssa, en ole tyrkky, enkä tule olemaan, uusi kiinnostuksen kohde osuu kohdalle jos on osuakseen? En ota siitä stressiä. Pärjään itseksenikin, vaikka silloin jää monesta asiasta paitsi. Oppinut elämään jo itseni kanssa eli ei hätää. Tsemppiä sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe