Ensi yö on sitten aikakoneiden yö.

Anonyymi

Kelloja kannattaa siirtää tunti taaksepäin. monikohan valvoo ja odottaa sekunteja laskien jotta siirtää kelloa oikealla sekunnilla tunnin taaksepäin.

Pakko ei ole kenenkään kelloja siirrellä paikoista toisiin, jos haluaa niitä voipi liikutella.

Tietokoneen saa hyvin sekaisin jos yhtäkkiä muutatkin koneen kellonajan vaikka jonnekin 80-luvulle.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just tässä mietin, että tuleeks mulle 11 vai 13 tunnin yövuoro?
      Taitaa tulla tunti ylitöitä. 😜

      • Niin tosiaan, mites toi homma yötyöläisillä hoituu?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin tosiaan, mites toi homma yötyöläisillä hoituu?

        No läppäsen tunnin ylitöitä. Silleen se menee. 😬

        Mutta en taatusti keväällä poistais tuntia, vaikka ei tulis kun 11 tuntia yössä. 😜

        Virman piikkiin ninnannunna! ☝️


    • Anonyymi

      Kyllä pitää panna herätyskello soimaan, että voi sitten siirtää kellon viisareita talviaikaan, muuten jää kesäaikaan, eikä viisareita voi enää siirtää myöhemmin, kun herää.

    • Anonyymi

      On hieno asia, kun nyt on vuoden järkevin viikonloppu. Meikäläisen rytmiin sopii kellon viisareiden siirto taaksepäin oikein mainiosti. ( Aamuvirkkuja varmaan harmittaa. )
      Terveisin: Puolireuho

    • Anonyymi

      Niin, tulee tuntia pidempi työvuoro jos ajoittuu kellojensiirtämisen aikaan, ei oikeasti tule vaan se lasketaan sen ajan mukaan milloin sen työvuoron on aloittanut.

      • No jos aloitan tänään klo 19:00 ja huomenna klo 7:00 tulee kaveri päästämään, olen työpaikalla yhteensä 13 tuntia 12 tunnin sijaan.


      • Disse kirjoitti:

        No jos aloitan tänään klo 19:00 ja huomenna klo 7:00 tulee kaveri päästämään, olen työpaikalla yhteensä 13 tuntia 12 tunnin sijaan.

        Saatko korvauksia sen mukaisesti, vai kuitataanko keväällä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saatko korvauksia sen mukaisesti, vai kuitataanko keväällä?

        Kyllä meinasin nyt rokottaa... enkä tiedä kenen työvuoro keväällä osuis...

        Mutta on nää vaan typeriä nämä muutokset... saisivat jo lopettaa tuon kellojen vääntelyn. Tulee vaan ylimääräisiä kuluja siitä.


    • Itselläni taitaa ainoa kello, joka ei automaattisesti siirry normaaliaikaan olla autossa, enkä todellakaan aio aamuyöllä päivystää parkkipaikalla hetkeä, jolloin kello pitää siirtää.
      ; )

      • Mullon kaks seinäkelloa ja rannekellot, jotka on niin jääräpäisiä että pitää vähän avittaa..


    • Anonyymi

      Nappi muuttui harmaaksi eikä painunut kun painoin, kun niin: jos tietokoneen kellon laittaa vaikka viime vuosituhannelle tahallisesti, niin tietokone alkaa epäilemään että järjestelmäni kello taitaa olla väärässä ilmoittaa epäilyksensä.

    • Anonyymi

      Ei tarvii valvoa, ku kaikki käytössä olevat kello kääntää ite ittensä.

    • Anonyymi

      Ihanaa, viimeinki pääsee taas oikeeseen aikaan. Tää on toinen mun lempipäivistä vuodessa. Koko kesä on yhtä kärvistelyä, ku ei oikeesti koskaan saa nukkua oman rytmin mukaan. Mä vihaan koko hemmetin kesäaikaa. Oon aina vihannu. Kuulemma ihan pienestä saakka kyselly, että miksi tällasta tehdään. Jessus, että olis ihanaa joskus saada elää kesää oikeessa kellonajassa.

      Se toinen lemppari on muuten talvipäivänseisaus.

    • Anonyymi

      Lemppari kuin limppari, kun jos on palstalaisilla lempinimiä, kuten joku darkkis tai harmis, Anonyymin lempinimi olisi Anis.

      ,,noh tuota tietokonejuttua, jos tahallisesti laittaa tietokoneen kellon menneeseen aikaan ja yrittää päivittää netin kautta jotain ohjelmaa: ei voi päivittää takaisin noin vanhaan versioon, itselleni kävi kerran noin vahingossa, tietokone ihmeissään: kaikki ohjelmasi ovat jo tulevaisuuden versioita.

    • Anonyymi

      Ihmeellisin virheilmoitus mihin olen törmännyt: Liian uusi ohjelmisto.

    • Anonyymi

      Ostin raketteja. Myös nakit ja perunasalaatit on hommattu. Kaikki on valmista.

    • Anonyymi

      Eläisi omaa aikaansa, menisi töihin aina omine aikoineenkin ja kiven kovaan väittäisi aina pomolle että: Sinun kellosi on väärässä minun on oikeassa.

      Aina siirtäisi viisareita oikeaan aikaan riippuen siitä mihin aikaan sattuu tepastelemaan työpaikalle.

    • Anonyymi

      V..ttu mä en käännä kyllä.

    • Anonyymi

      Jos kirjailua harrastaa voi lukea kirjoitelman; H.G, Wells - Aikakone.

    • Anonyymi

      Mulla on leipäkoneen. Pitää saada käntty nousemaan.

    • Anonyymi

      ”Jeesuksen nimessä ja veressä on kaikki synnit anteeksi"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe