Hassuja tilanteita

On ollut monellakin kaikenlaisia tilanteita. Hassuja tai tavallisia. Hauskoja ja ei-hauskoja. No, kauan sitten eräässä paikassa yksi tyyppi kysyi, saako hän kokeilla silmälasejani. Ihmettelin, mutta annoin hänen kokeilla voimakkaita miinuslinssisiä silmälasejani. No, hän pelästyi hirveästi, ja kysyi, miten joku voi pitää tällaisia silmälaseja. Hih. Silloin oli hänen vuoronsa ihmetellä...

96

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Marketissa naismyyjätär värkkäsi lähes 3 metrin korkean ostoskärry pinon kanssa sitä siirtäen, kunnes pino kaatui ja kuului kova räsähdys, kun koripino kaatui lattialle.
      Oli liikaa pinottuja koreja, eikä nainen saanut hallittua kaatuvaa pinoa.
      Kukaan ei jäänyt alle, ei edes myyjätär.

      t. Ätmi

      • Anonyymi

        Joku 1,5 metriä korkea ostoskärrypino olisi vielä realistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku 1,5 metriä korkea ostoskärrypino olisi vielä realistinen.

        Usein epärealistista meininkiä korien kanssa. Kun nostan käteni suoraan ylös, on kohta suunnilleen 1,8 m. Jää joskus kori saamatta - liian ylhäällä, pitää hengailla siinä ennenkuin löytää jonkun apuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein epärealistista meininkiä korien kanssa. Kun nostan käteni suoraan ylös, on kohta suunnilleen 1,8 m. Jää joskus kori saamatta - liian ylhäällä, pitää hengailla siinä ennenkuin löytää jonkun apuun.

        Kannattaa pyytää joku pitkä henkilö avuksi. Ainakin Etelä-Suomessa on pitkiä ihmisiä melko paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pyytää joku pitkä henkilö avuksi. Ainakin Etelä-Suomessa on pitkiä ihmisiä melko paljon.

        Nostaa pinosta siltä korkeudelta miltä yltää ja laittaa pinon pätkän sitten takaisin, kun on otta nut yhden korin.


    • Anonyymi

      On järkevää ymmärtää, että on erilaisia linssivoimakkuuksia.

      • Joskus tuntuu vaan siltä, että on ihmisiä, jotka eivät ollenkaan ymmärrä sitä, että jollakin on voimakas likinäköisyys, voimakkaat silmälasit.


      • Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Joskus tuntuu vaan siltä, että on ihmisiä, jotka eivät ollenkaan ymmärrä sitä, että jollakin on voimakas likinäköisyys, voimakkaat silmälasit.

        Mitkä ovat Väyrys-lasit?

        No sellaiset nolla- tai hyvin heikkovahvuuksiset silmälasit, jotka niiden käyttäjä on hankkinut vain näyttääkseen fiksummalta, l. valtiomiesmäisemmältä. ; )


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Mitkä ovat Väyrys-lasit?

        No sellaiset nolla- tai hyvin heikkovahvuuksiset silmälasit, jotka niiden käyttäjä on hankkinut vain näyttääkseen fiksummalta, l. valtiomiesmäisemmältä. ; )

        Hih. Jos heikkovahvuuksisissa silmälaseissa joku näyttää fiksulta, niin silloinhan minä näytän kymmenenkertaisen fiksulta.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Hih. Jos heikkovahvuuksisissa silmälaseissa joku näyttää fiksulta, niin silloinhan minä näytän kymmenenkertaisen fiksulta.

        Joo sinä näytät rilleissäsi 15-kertaiselta fiksulta.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Mitkä ovat Väyrys-lasit?

        No sellaiset nolla- tai hyvin heikkovahvuuksiset silmälasit, jotka niiden käyttäjä on hankkinut vain näyttääkseen fiksummalta, l. valtiomiesmäisemmältä. ; )

        Väyrynen on niitä harvoja ihmisiä, jotka voivat katsoa tennisottelua keskeltä kenttää kääntämättä päätään.


      • Disse kirjoitti:

        Väyrynen on niitä harvoja ihmisiä, jotka voivat katsoa tennisottelua keskeltä kenttää kääntämättä päätään.

        Kun katselee Mercedes Benz W210:n keulaa, ymmärtää heti, miksi mallia kutsutaan Suomessa Väyryseksi.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Kun katselee Mercedes Benz W210:n keulaa, ymmärtää heti, miksi mallia kutsutaan Suomessa Väyryseksi.

        Joskus eräs kaverini kommentoi, että toinen silmä katsoo päin v.ttua ja toinen taas katsoo, mihin v.ttuun se toinen silmä katsoo. Se on ainakin karkea, mutta selkeä kerronta, jos joku ihmettelee mistä puhutaan. :oD


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Joskus tuntuu vaan siltä, että on ihmisiä, jotka eivät ollenkaan ymmärrä sitä, että jollakin on voimakas likinäköisyys, voimakkaat silmälasit.

        Enemmistö ymmärtää sinua silmälasikasvoista tyttöä.


      • Disse kirjoitti:

        Joskus eräs kaverini kommentoi, että toinen silmä katsoo päin v.ttua ja toinen taas katsoo, mihin v.ttuun se toinen silmä katsoo. Se on ainakin karkea, mutta selkeä kerronta, jos joku ihmettelee mistä puhutaan. :oD

        😂😂😂


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        😂😂😂

        Onkohan toi se ”hakeva” katse? 😀


      • Disse kirjoitti:

        Onkohan toi se ”hakeva” katse? 😀

        Toi oli hyvä. 👍


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Toi oli hyvä. 👍

        Meillä oli amiskassa äikän opella hieman ”harittava” katse. Se kun sanoi eturiviin, että lueapps sä tuo juttu, niin kolme tyyppiä kysyi, että mä vai? Se kehen pää oli kääntynyt ja ne keihin silmät oli sunnattu. 😂

        Oikeesti oli vaikeaa. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Meillä oli amiskassa äikän opella hieman ”harittava” katse. Se kun sanoi eturiviin, että lueapps sä tuo juttu, niin kolme tyyppiä kysyi, että mä vai? Se kehen pää oli kääntynyt ja ne keihin silmät oli sunnattu. 😂

        Oikeesti oli vaikeaa. 😁

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Meillä oli amiskassa äikän opella hieman ”harittava” katse. Se kun sanoi eturiviin, että lueapps sä tuo juttu, niin kolme tyyppiä kysyi, että mä vai? Se kehen pää oli kääntynyt ja ne keihin silmät oli sunnattu. 😂

        Oikeesti oli vaikeaa. 😁

        Opettajan olisi kannattanut sanoa oppilaan nimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettajan olisi kannattanut sanoa oppilaan nimi.

        Jep. Tai ihan osoittaa sormella, mutta vaikka kuullostaa hauskalta, ei se tilanne ollut hauska...
        Vaivaannuttava.


    • Anonyymi

      Minkähän takia kaikki naiset näyttävät niin rumilta, pitäiosiköhän vaihtaa silmälasit?

      • Viinamiehen kaljalasit auttavat aina ulkopuolisten ulkonäköongelmiin! :D


      • Anonyymi

        Naiset ovat oikeasti ihan kivan näköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat oikeasti ihan kivan näköisiä.

        Kivan näköisiä ovat, tosin niin ovat miehetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivan näköisiä ovat, tosin niin ovat miehetkin.

        Niin, myönteisesti kun asennoituu, niin on ihan kivaa.


    • Anonyymi

      Törmäät kuin panssariajoneuvon kuljettaja ostoskårry vaununa, heittelee osztettavia kaikenlaisia tuotteita mukaan kyytiin ja menee kassalle: hei: muista se 20-metrin tu4rvaväli, mummeli kärr4ysi kanssa, mummeli tai pappeli toimitusjohtaja aivan sqama, kun on komennustehoa...

    • Anonyymi

      Miulla on kaveri joka on laillisesti sokea ja valoherkät silmät. Sillä on kaiken maailman lasit ja vehkeet. Keppi puuttuu kun ei osaa sitä käyttää.
      Aina päällä tälläiset työmiesten huomio vaatteet niin autoilijat ei ihan niin herkästi päältä aja ja antaa tilaa, kun normi kävelijöille se usein unohtuu.
      Sen kanssa on hyvä mennä kun aina annetaan tilaa ja pääsee turvallisesti suojatiellä tien ylitse.

    • Anonyymi

      Minä ymmärrän kyllä kun ei pysty kaikkia asiakirjoja lukemaan, tarvitsen lasit jotta näen mikrokoiset kirjaimetkin pankkien tiliotteistakin... aivan normaalia silmien väsymistä, jos tarvitsee lukulasit.

      Itseasiassa ostin oikein suuret kiikaritkin, oikein tähtikiikarit: on mukava katsella tuollaisilla jätti-suurentavilla, että joko ne marsilaisetkin hyökkäävät sieltä kun pime4ältä puolelta? Mutta niin näissä tuollaisissa on erilaiset optiot jos käytät laseja niin voit käyttää näin jne...

    • Anonyymi

      Ei mikään hassu tilanne mutta noita voimakaslinssisiä silmälaseja sivuten; muistan muksuna kun erään naapuritalon minua useamman vuoden vanhempi poika oli niin likinäköinen että hänellä oli sellaiset pullonpohja-linssit. Ihan oikeasti.
      Siihen aikaan ei vielä ollut kehitetty taitoa hioa voimakkaitakin miinuslinssejä ohuemmiksi. Hän näytti ihan joltain sellaiselta nerolta sarjakuvissa!
      Me mukulat niitä ihmeteltiin ja vähän pelonsekaisella kunnioituksella katseltiin. Jälkeenpäin näin tämän saman pojan aikuisena miehenä ja linssit oli vaihtuneet jo normaaleiksi vaikka edelleen ei nähnyt mitään ilman laseja.

      • Anonyymi

        On hyvä asia, kun nykyään voimakkaat linssit voidaan tehdä niin, että tavallinen ohikulkija ei huomaa linssien todellista voimakkuutta. Mutta on ihmisiä, jotka eivät jostain syystä välitä kevytlinssien hankinnasta, vaan pitävät voimakkaita laseja, joista hurja voimakkuus näkyy selvästi. Esimerkiksi Espoossa eräs voimakaslinssinen bussinkuljettaja ( mahdollisesti jo eläkkeellä ) ainakin pari vuotta sitten oli voimakkaissa miinuslinsseissä. Kun jututin häntä, kertoi hän, että hurja likinäköisyys alkoi jo pienenä.
        Jotkut koulumatkalaiset kutsuivat kyseistä kuljettajaa lempinimellä "pullonpohja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä asia, kun nykyään voimakkaat linssit voidaan tehdä niin, että tavallinen ohikulkija ei huomaa linssien todellista voimakkuutta. Mutta on ihmisiä, jotka eivät jostain syystä välitä kevytlinssien hankinnasta, vaan pitävät voimakkaita laseja, joista hurja voimakkuus näkyy selvästi. Esimerkiksi Espoossa eräs voimakaslinssinen bussinkuljettaja ( mahdollisesti jo eläkkeellä ) ainakin pari vuotta sitten oli voimakkaissa miinuslinsseissä. Kun jututin häntä, kertoi hän, että hurja likinäköisyys alkoi jo pienenä.
        Jotkut koulumatkalaiset kutsuivat kyseistä kuljettajaa lempinimellä "pullonpohja".

        Jos tarpeeksi miinusta, se näkyy vaikka olisi mitkä ohennukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarpeeksi miinusta, se näkyy vaikka olisi mitkä ohennukset.

        Niin - optikko tai joku muu silmälasiasioihin perehtynyt henkilö huomaa ohutlinsseistäkin, jos on paljon miinusta. Vaan tavallinen keskivertohenkilö ei huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin - optikko tai joku muu silmälasiasioihin perehtynyt henkilö huomaa ohutlinsseistäkin, jos on paljon miinusta. Vaan tavallinen keskivertohenkilö ei huomaa.

        Kuka vaan tavallinen ihminen huomaa, jos on nähnyt yhdetkin vahvat miinus lasit kaikilla ohennuksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vaan tavallinen ihminen huomaa, jos on nähnyt yhdetkin vahvat miinus lasit kaikilla ohennuksilla.

        Huomaako linssivoimakkuutta sittenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaako linssivoimakkuutta sittenkään?

        Ei moni edes huomaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei moni edes huomaa asiaa.

        En ajattele asiaa yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaako linssivoimakkuutta sittenkään?

        Huomaa jos on huomatakseen. Mutta mitä siitä, huomaa tai ei - ei merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa jos on huomatakseen. Mutta mitä siitä, huomaa tai ei - ei merkitystä.

        Ei siihen viitsi kiinnittää huomiota.


    • Anonyymi

      Paviljotti-elokuva yle2, noitakin on miljardeittain vankilapako-elokuvia.

      • En ole koskaan ymmärtänyt, miksi ihmeessä elokuva pitää tehdä myöhemmin uudestaan, mutta huonommin?


    • Anonyymi

      Hahahaa 😁 Kaikkihan tietysti käyttää itselleen täysin sopimattomia silmälaseja... voi luoja nyt sentään taas.

      Suvussani on pari kovien miinuslasien käyttäjää. - 8 ja -12. He eivät anna kenenkään kokeilla lasejaan. Ettei vaan mene rikki.

      • Eipä ole minun tarvinnut käyttää sopimattomia silmälaseja. Sopivat minulle erittäin hyvin.
        Mutta minun silmälasilinssit eivät oletettavasti sovi ihan kaikille.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Eipä ole minun tarvinnut käyttää sopimattomia silmälaseja. Sopivat minulle erittäin hyvin.
        Mutta minun silmälasilinssit eivät oletettavasti sovi ihan kaikille.

        Lienee harvassa sellaiset, joille sinun Jälkkäri-istuja voimakkaat rillit sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee harvassa sellaiset, joille sinun Jälkkäri-istuja voimakkaat rillit sopii.

        Niin ei monta prosenttia väestöstä, ei ehkä edes 10 prosenttia väestöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei monta prosenttia väestöstä, ei ehkä edes 10 prosenttia väestöstä.

        Alle 10 % väestöstä lienee yhtä likinäköisiä kuin Jälkkäri-istuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle 10 % väestöstä lienee yhtä likinäköisiä kuin Jälkkäri-istuja.

        Mistä sen tietää voisit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tietää voisit ?

        En tiedä niin oletan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lienee harvassa sellaiset, joille sinun Jälkkäri-istuja voimakkaat rillit sopii.

        Ja mun rillit vielä harvemmalle, kun kumpikin silmä on eri vahvunen ja hajataitto molemmissa. Joskus kun hankin uusia laseja, niin yhdellä silmällä katsottuna kaikki näytti selkeeltä, mutta kun piti kattoo molemmilla, näin kaiken kahtena.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Ja mun rillit vielä harvemmalle, kun kumpikin silmä on eri vahvunen ja hajataitto molemmissa. Joskus kun hankin uusia laseja, niin yhdellä silmällä katsottuna kaikki näytti selkeeltä, mutta kun piti kattoo molemmilla, näin kaiken kahtena.

        Hajataittoa on erittäin monella.


    • Anonyymi

      Minä ostin tuollaisen mustan laatikon vaatteille. Nitor mustan laatikon eli lentokoneen musta laatikko :D

      Näyttää haukalta kun on ihan mustat vaatteet ja t paidan selässä lukee isolla HOMO :D

      • Anonyymi

        Ja mun leveästä perseestä valuu paskaa ja kuola valuu myös mun suusta kun otan peratsiinia schizofreniaan! KKKK mä KKK Kenraali ooon vaikka oon irtisanoutunu KKKsta niin ne pyytää mua mukaan apuaaa apuaaaaa nyt mua pannaan anukseeeeeeen ja zippo sytytin on ihan paskan peitossaaa apuvaaa apuvaaaa


    • Anonyymi

      OMOH on se venäläisten poliisin erikoisyksikkö, jos peilistä katsot kirjaimet, on HOMO käänteisenä.

      Pitäisiköhän todellakin ehdottaa Philipsille ja Braunille erilaisia uusia brandeja karvojen poistolaitteisiin: Eva Braunin Ladyshave sekä Philipsin Adam partakone :)
      - Koska olen testaillut uusia näiden kilpailevien firmojen tuotteitakin.

    • Anonyymi

      Minä en ymärrä jotitkin niilä joilla, on paksulinsisset silmälassit, Minun sukussa onn hyvät keenit ja se tarkoita: Hyvä näkö.

    • Vanhanaikaista pitää silmälaseja. Nykyisin on silmälappu. c",)

    • Anonyymi

      Ei kannata kokeilla toisen silmälaseja ainakaan pitkäaikaisesti.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan voi lähteä kävelylenkille toisen ihmisen silmälaseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan voi lähteä kävelylenkille toisen ihmisen silmälaseissa.

        Niin koska silloin kävelylenkki voi muuttua konttauslenkiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska silloin kävelylenkki voi muuttua konttauslenkiksi.

        Jos kävelylenkki olisi konttauslenkki niin olisi noloa.


    • Minulla tällainen
      menin autoa hakemaan tallista, pimeällä
      tallin valot eivät pelanneet
      käsikopelolla suunnistit autoon
      huomasin sitten että olin suunnistanut takapenkille

      • Anonyymi

        Joskus jotkut ovat meinanneet mennä parkkipaikalla vahingossa väärään autoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus jotkut ovat meinanneet mennä parkkipaikalla vahingossa väärään autoon.

        Jos 2 samanlaista autoa, kannattaisi katsoa rekkari, jotta oikea auto löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos 2 samanlaista autoa, kannattaisi katsoa rekkari, jotta oikea auto löytyy.

        Helppo ratkaisu kyllä juu.


    • Anonyymi

      Hassuja tilanteita voi tulla silloinkin jos vaikka ei itse ole yhtään hassu.

      • Anonyymi

        Voi niitä monelle tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi niitä monelle tulla.

        Niinpä.


      • Anonyymi

        Olisikin tylsää, jos kaikilla olisi aina vain normaaleja tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikin tylsää, jos kaikilla olisi aina vain normaaleja tilanteita.

        Sanoppa muuta. Mieleen tuli tapahtumat eroni aikoihin, mitähän eräälle ihmiselle mahtaa kuulua. Kylläpä aika on äkkiä vierähtänyt.


    • Anonyymi

      Usein hassut tilanteet ovat itselle kiusallisia. Ei haittaa mitään. Olen tottunut.

      • Anonyymi

        Hassut tilanteet tuovat huvia elämään.


      • Anonyymi

        Huumorilla pärjää.


    • Anonyymi

      Melkein parhaimmistoa jos joku tulee kysymään että saisiko kokeilla silmälaseja.

      • Anonyymi

        Ei kovinkaan moni halua toisen silmälaseja kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovinkaan moni halua toisen silmälaseja kokeilla.

        Vaan kun uteliaita ihmisiä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun uteliaita ihmisiä on.

        Semmoset uteliaat haluavat ehkä todistaa itselleen, että heillä on parempi näköaisti kuin silmälasi-ihmisilllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovinkaan moni halua toisen silmälaseja kokeilla.

        Ei, koska voi tulla pöllö olo.


    • Anonyymi

      Maksimaalinen maski, sayksyllä olin kaupassa ostelemassa tuottteita... niin vähän vanhempien ja nuorempien naisten jutut: sinulla tuollainen joo maksi-maski jo käytössä kauppaillessa.

    • Anonyymi

      Oliko kovin intohimoinen tapaus? Illalla ja aamulla rakasteli sinua ja vei suihkuun aamupäivällä ja taas sen jälkeen rakasteltiin. Iltapäivällä vei sut hesee syömään, jonka jälkeen taas vietteli vuoteeseen rakastelemaan;) jne.. jne..

    • Anonyymi

      Harmillinen hassu tilanne, jos meinaa lähteä autolla, ja auto ei käynnisty.

      • Anonyymi

        Kulje bussilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulje bussilla.

        Bussi ei kulje kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussi ei kulje kaikkialla.

        Niin, on maaseutukyliä, joissa vain vähäiset bussiyhteydet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on maaseutukyliä, joissa vain vähäiset bussiyhteydet.

        Juuri näin. Ei kaikkialla ole bussi yhteyksiä jotain koulu bussia lukuun ottamatta. Junat, ratikat... Pyh. Turha toivo.
        Terveisiä tuppukylässä!


    • Anonyymi

      Joskus kaupungilla alan itsekseni hyräilemään, tosin hiljaisella äänellä.

      • Anonyymi

        Eipä se ketään haittaa.


      • Anonyymi

        Sehän on vaan hauskaa kun joku hyräilee.


    • Anonyymi

      Joskus menin vahingossa väärään bussiin. Johtui siitä, että kaupungissa oli tehty linjanumerointimuutoksia.

      • Anonyymi

        Juu, joskus linjojen numerot muuttuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, joskus linjojen numerot muuttuvat.

        Numerot muuttuvat, koska liikenteeseen tehdään joskus uudelleenjärjestelyjä.


    • Olin -7.25 näköinen ennen.. kävin laserissa ja sanottiin että normi näko tulee sitten vähän myöhemmin.. odottelin viikon ja totesin etten näje kunnolla. Lainasin ystäväni rillejä -1.25 ja niillä näin..
      Ei muuta kuin soitto leikanneelle kirurgille ja uusi operaatio. Saatiin näkö kuntoon toisella leikkauksella..
      No nyt näkö taas heikentynyt ja mietin josko kohta tarvii taas piilareita.. eli hassuja sattumuksia.. mutta leikkauksen takia ei tarvii enää pullonpohjia..

    • Anonyymi

      Tunnen monia, joilla on voimakkaat silmälasit.

      • Anonyymi

        Minäkin tunnen monia. Joillakin sukulaisillani jonkinmoinen likinäköisyys, siis silmälasipäisiä ovat.


    • Anonyymi

      Joskus hassutilanne. Menen kauppaan, enkä muista mitä pitäis ostaa.

    • Anonyymi

      Kerro Jälkkäri-istuja ihan rehellisesti, ilman selittelyjä, miten miehet reagoi sun voimakaslinsisiin silmäklaseihis

      • Anonyymi

        Hän ei kehtaa kertoa, oi oi.


    • Sellaistahan se on. Muistan kun osrin muikkuja. Tytär lopetti yhtäkkiä syömisen ja kysyi: Isi, ovatko nämä kalan lapsia kun ovat niin pieniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe