Miksi vain hyvin harvoin tapaa ihmisen josta oikeasti tykkää

Anonyymi

Niin että ihastuu kunnolla ja kokee todellista yhteyttä ihmiseen. Niin käy todella harvoin, ainakin minulle.

10

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat sanat . Kerran kahteenkymmeneen vuoteen .

• Anonyymi

Samoin, ihmeellistä.

• Anonyymi

Itsekin ihastun todella harvoin. Ja sitten kun se tapahtuu, niin tuntuu siltä että sekoaa. Hyvällä tavalla siis, vaikka melko raskasta sekin, kun liikaa tunnetta

• Anonyymi

Samoin minulla. Osa ystävistä tuntuu ihasruvan harva se viikko, mutta minulle niin ei vaan käy. Olishan se tavallaan helpompi, jos useampi ihminen kunnolla kolahtais. Vaan kun ei.

• Anonyymi

Niinpä. Mistähän johtuu? Voisiko olla että toiset poikkeavat "massasta" sen verran etteivät koe yhteyttä moneenkaan? Koemmeko itse olevanne jossain mielessä erilaisia suhteessa muihin, mikä saisi aikaan sen ettei suurin osa ihmisistä herätä kiinnostusta?

• Anonyymi

Varmaan vaikuttaa, esim. keskimääräistä huomattavasti kauniimman on vaikea löytää ulkoisesti oman tasoistaan kumppania, jos suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä, ja on kuitenkin luonnollista haluta fyysisesti omantasoinensa kumppani. Sama pätee esim. jos olet selvästi keskimääräistä älykkäämpi, ja suurin osa ihmisistä on keskitasoa. Haluat kumppanin joka on älyllisesti omaa tasoasi, mutta kuinka paljon vaikeampaa sellaista on löytää kuin älyltään keskitasoisen, jonka kanssa samaa tasoa on suurin osa ihmisistä? Vielä vaikeammaksi menee, jos olet sekä poikkeuksellisen kaunis, älykäs, tai poikkeat näiden lisäksi massasta vielä jollain muullakin tavoin, etkä koe siksi yhteyttä suurimpaan osaan ihmisistä.

• Anonyymi

Voisko olla, kun se on niin. En minä ainakaan halua lähelleni ketä hyvänsä ja kun ikää tullut, olen vielä kriittisempi. Tosin kiinnitän huomiota aivan eri asioihin, kuin nuorempi minä. Ulkonäkö ei ole ykkösjuttu, mutta täytyy tietysti herättää kiinnostusta ulkoisesti, jotta lähtee tutustumaan. Eli jotain merkitystä silläkin. Eniten niin, että on siisti ja hyväntuoksuinen ja on sitä persoonallisesti viehättävää näköä. Oikeastaan nyt kun funtsin, oli nuorena jo vähän poikkeuksellinen maku ulkonäönkin suhteen kai. Taisi olla yksi ainoa viimeisen päälle treenattu adonis ja hänessäkin rosoisuutta. Anteeksi nyt jäin kiinni, aihepiirihän olikin ihannenainen...

• Anonyymi

Osa ihmisistä asettaa ne omat vaatimuksensa niin korkealle, että oma pää ei pidä muita viehättävänä kuin sitä täydellisyyttä.

• Anonyymi

Pitihän se arvata, että joku tulee heti tulkitsemaan sen noin.

Mun kohalla toi ei ainakaan pidä paikkaansa. En vaadi toiselta mitään täydellisyyttä. En ulkosesti, enkä muutenkaan. En mä silti myöskään ihastu ihmisiin esim. ulkosten ominaisuuksien takia. Toki voin huomata vaikka, et miehellä on aivan ihanat silmät, mutta en mä vielä niihin ihastu Mun täytyy päästä selkeesti enemmän sinne sen toisen "pään sisään". Jutella enemmän, viettää aikaa se ihmisen kanssa, nähdä miten se ihminen käyttäytyy muiden ihmisten kanssa jne. Sellanen nopee äly, pikanen ja osuva reagointi erilaisiin tapahtuviin asioihin. Se on musta ihan älyttömän viehättävää. En törmää sellasiin ihmisiin kovin usein.

• Anonyymi

Jaa, pitäiskö mielestäsi vain ottaa sellainen jota kohtaan ei tunne mitään? Olisiko oikein sitä toistakaan kohtaan? Kyllä parisuhteessa molemmat osapuolet ansaitsevat kumppanin, joka ihan aidosti rakastaa eikä vain yritä nähdä toista positiivisessa valossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe