Ei se koskaan helpota. Aivan varma ettei kukaan ole rakastanut oikeasti. En usko ja luota enää mihinkään. Ei kannata. En enää jaksaisi.
Muuttunut maailma on särkenyt
9
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan oikeasti ketään rakasta. Rakkaus on tunne jota voi tuntea vain itseään kohtaan. Jos muuta joku väittää niin tekee sen vain egonsa vuoksi.
- Anonyymi
Vanhempiesi syy ovat mulkkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempiesi syy ovat mulkkuja
Hekin vain "rakastivat" koska olin heidän lapsensa. Jos en olisi ollut sitä heille, niin he eivät olisi rakasteet. Kyse vain heidän omasta egostaan, joka "rakastaa omaa lastaan".
- Anonyymi
Kannattaa pyhittää elämä vain itselleen. Turhat rakkaus höpinät pois. Riittää kun on läheiset ihmiset elämässä.
Rakkaus on yliarvostettua. Elämässä paljon muitakin asioita- Anonyymi
Ja jos läheisetkin etäisiä, sitte on paras taivaltaa yksin.
- Anonyymi
Ymmärrän mitä tarkoitat. Toivottavasti jaksat rakastaa itseäsi, se kun auttaa jaksamaan. Voimia sinulle löytää se rakkaus itseen.
- Anonyymi
AP. Kiitos. siitä tässä juuri on kyse. En enää edes pidä itseäni en kykene näkemään hyvää. Niin hukkunut tunteeseen että en ole mitään tai minkään arvoinen. Kyllä minulle on sanottu että minua rakastetaan. Jotenkin vain ei usko siihen. En minä sitä julki tuo että tältä tuntuu . Tiedän että ohi menee jossakin vaiheessa mutta nyt on vain paha olla.
- Anonyymi
Voisin todeta jotain tuohon suuntaan mutta muuta ei ole kuin luottamus. Tiedän kuitenkin saaneeni rakkautta, ei ehkä aina oikeanlaista tai mitä minunlaiseni epävarma toisesta olisi tarvinnut.
Jumalan sana auttaa minua nyt. Kuuliainen ja kuulolla. - Anonyymi
samat tuntemukset. ensin ukoo ja luottaa , antaa itsestään ja tekee kaiken niin hyvin kuin osaa. mikään ei riitä ja kaikki onkin vain tapahtumasta toiseen kulkua ja lopuksi syytetään kaikesta johon ei ole osaa ei arpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897