Ei se koskaan helpota. Aivan varma ettei kukaan ole rakastanut oikeasti. En usko ja luota enää mihinkään. Ei kannata. En enää jaksaisi.
Muuttunut maailma on särkenyt
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan oikeasti ketään rakasta. Rakkaus on tunne jota voi tuntea vain itseään kohtaan. Jos muuta joku väittää niin tekee sen vain egonsa vuoksi.
- Anonyymi
Vanhempiesi syy ovat mulkkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempiesi syy ovat mulkkuja
Hekin vain "rakastivat" koska olin heidän lapsensa. Jos en olisi ollut sitä heille, niin he eivät olisi rakasteet. Kyse vain heidän omasta egostaan, joka "rakastaa omaa lastaan".
- Anonyymi
Kannattaa pyhittää elämä vain itselleen. Turhat rakkaus höpinät pois. Riittää kun on läheiset ihmiset elämässä.
Rakkaus on yliarvostettua. Elämässä paljon muitakin asioita- Anonyymi
Ja jos läheisetkin etäisiä, sitte on paras taivaltaa yksin.
- Anonyymi
Ymmärrän mitä tarkoitat. Toivottavasti jaksat rakastaa itseäsi, se kun auttaa jaksamaan. Voimia sinulle löytää se rakkaus itseen.
- Anonyymi
AP. Kiitos. siitä tässä juuri on kyse. En enää edes pidä itseäni en kykene näkemään hyvää. Niin hukkunut tunteeseen että en ole mitään tai minkään arvoinen. Kyllä minulle on sanottu että minua rakastetaan. Jotenkin vain ei usko siihen. En minä sitä julki tuo että tältä tuntuu . Tiedän että ohi menee jossakin vaiheessa mutta nyt on vain paha olla.
- Anonyymi
Voisin todeta jotain tuohon suuntaan mutta muuta ei ole kuin luottamus. Tiedän kuitenkin saaneeni rakkautta, ei ehkä aina oikeanlaista tai mitä minunlaiseni epävarma toisesta olisi tarvinnut.
Jumalan sana auttaa minua nyt. Kuuliainen ja kuulolla. - Anonyymi
samat tuntemukset. ensin ukoo ja luottaa , antaa itsestään ja tekee kaiken niin hyvin kuin osaa. mikään ei riitä ja kaikki onkin vain tapahtumasta toiseen kulkua ja lopuksi syytetään kaikesta johon ei ole osaa ei arpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950