oudot päivät

join eilen 13 annosta alkoholia..siihen liitty perlenbacher 5,2vol..-nobsu 4,5vol ja yksi siideri 4,5..tänään join yhden siiderin yhden nobsun ja alko ketuttaa..nyt hain alkosta litran kossun ja juonu puolen tunnin aikana veden ja tuoremehun kanssa 2 ja puoli annosta..mulla on mitta..
olo on heti paljon parempi mut arvatkaapas...sano saapas joka ei vienu kotiin nuorena..niin mikä on tämä lapsuusaikojen suosikki tuore video..ja siltä näyttääkin..yhtä tuoreelta kun mäkin.. voi noita aikoja.. ihan jepa ja kuka on tää kaunis neito sinisiisä? bongkattu nykissä..silloin..kuin muukin Group..saakelin hyvä biisi..ja video..ihan kuin vasta leivottu leipä.. https://www.youtube.com/watch?v=eZWB0VF2vDI&list=RDeZWB0VF2vDI&start_radio=1

11

87

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tiukkaa settiä p-vokki sedällä. Lentokoneiden matkaa voi seurata Flight radarilla. Laivojen liikkeitä maailman merillä Marine Traffic seurannalla, Pervokin nousukiitoa soomi24 huuhaa palstalla.

• En ole sijoittanu matkailujuttuihin kun alotin pörssissijttamisen. Vuoden vaihteessa Ennen koronaa ja se pirun korona heiluttaa kursseja. Luulen että kävin koronan tossa keväällä joten en pelkää koronaa.

• Anonyymi

Alkoholi on tarkoitettu seurustelujuomaksi ruokailun yhteydessä, jolloin isossa porukassa ruokapöydän ääressä ihmiset vapautuvat hiukan ja kanssakäyminen helpottuu.

Se, että joku vetää saamari 13 annosta kerralla, on jotenkin surullista.

• No ei nyt ihan kerralla..kyllä se sen 5 tuntii ottaa kun ottaa.

• Anonyymi

Kolme dringsua riittää aamulla, kolme iltapäivälle ja tuhti yömyssä. Jo tälläkin kaavalla tullaan 10 v. alkoholistiksi.
      > alkoholidementikko <

• itse olen hienosti sanottuna dipsomaani. Alkoholisteilla on hauskempaa mutta se käy terveyden päälle.

• pervokki kirjoitti:

itse olen hienosti sanottuna dipsomaani. Alkoholisteilla on hauskempaa mutta se käy terveyden päälle.

Kyllä dipsomaanina olemisessa on etunsa! Poliisi ei voi puuttua rötöstelyyn, eikä juoksukaljoja noutaessa tarvitse juosta, sillä dipsomaattinen koskemattomuus estää poliisia tai vartijaa puuttumasta asiaan. Lisäksi pysäköintisakkoja ei tarvi maksaa ja poliisi ei voi puhalluttaa.

• Anonyymi
        roskapostirobotti1 kirjoitti:

Kyllä dipsomaanina olemisessa on etunsa! Poliisi ei voi puuttua rötöstelyyn, eikä juoksukaljoja noutaessa tarvitse juosta, sillä dipsomaattinen koskemattomuus estää poliisia tai vartijaa puuttumasta asiaan. Lisäksi pysäköintisakkoja ei tarvi maksaa ja poliisi ei voi puhalluttaa.

Lontoossa 80-luvulla, eräs Libyalainen diplomaatti tappoi poliisin, eikä saanut mitään seuraamuksia siitä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mien taiteilija J Uotisen tavoin en jää koskaan eläkkeelle vaikka pientä elaketta saankin käpyjen, spanttiesineiden ja muiden hyvien kamojen keräilystä.

Hylätyistä polkupyöristä teen toimivia fillareita hyvän naapurikamun alakerrassa.
      Kun saan Gato Negroo lasillisen työpäivän jälkeen, se tasii, niin tasii.

• Anonyymi

Tänään join kovaan janoon litran rasvatonta kirnupiimää. Ei siinä tölkissä lue, että kirnupiimää vaan rasvatonta piimää. Mahtava juoma. Terve vatsa sen kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      85
      3801
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      410
      1403
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1087
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      923
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      222
      907
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      290
      822
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      789
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      707
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      691
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      37
      666
    Aihe