join eilen 13 annosta alkoholia..siihen liitty perlenbacher 5,2vol..-nobsu 4,5vol ja yksi siideri 4,5..tänään join yhden siiderin yhden nobsun ja alko ketuttaa..nyt hain alkosta litran kossun ja juonu puolen tunnin aikana veden ja tuoremehun kanssa 2 ja puoli annosta..mulla on mitta..
olo on heti paljon parempi mut arvatkaapas...sano saapas joka ei vienu kotiin nuorena..niin mikä on tämä lapsuusaikojen suosikki tuore video..ja siltä näyttääkin..yhtä tuoreelta kun mäkin.. voi noita aikoja.. ihan jepa ja kuka on tää kaunis neito sinisiisä? bongkattu nykissä..silloin..kuin muukin Group..saakelin hyvä biisi..ja video..ihan kuin vasta leivottu leipä.. https://www.youtube.com/watch?v=eZWB0VF2vDI&list=RDeZWB0VF2vDI&start_radio=1
oudot päivät
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tiukkaa settiä p-vokki sedällä. Lentokoneiden matkaa voi seurata Flight radarilla. Laivojen liikkeitä maailman merillä Marine Traffic seurannalla, Pervokin nousukiitoa soomi24 huuhaa palstalla.
En ole sijoittanu matkailujuttuihin kun alotin pörssissijttamisen. Vuoden vaihteessa Ennen koronaa ja se pirun korona heiluttaa kursseja. Luulen että kävin koronan tossa keväällä joten en pelkää koronaa.
- Anonyymi
Alkoholi on tarkoitettu seurustelujuomaksi ruokailun yhteydessä, jolloin isossa porukassa ruokapöydän ääressä ihmiset vapautuvat hiukan ja kanssakäyminen helpottuu.
Se, että joku vetää saamari 13 annosta kerralla, on jotenkin surullista. - Anonyymi
Kolme dringsua riittää aamulla, kolme iltapäivälle ja tuhti yömyssä. Jo tälläkin kaavalla tullaan 10 v. alkoholistiksi.
> alkoholidementikko <itse olen hienosti sanottuna dipsomaani. Alkoholisteilla on hauskempaa mutta se käy terveyden päälle.
pervokki kirjoitti:
itse olen hienosti sanottuna dipsomaani. Alkoholisteilla on hauskempaa mutta se käy terveyden päälle.
Kyllä dipsomaanina olemisessa on etunsa! Poliisi ei voi puuttua rötöstelyyn, eikä juoksukaljoja noutaessa tarvitse juosta, sillä dipsomaattinen koskemattomuus estää poliisia tai vartijaa puuttumasta asiaan. Lisäksi pysäköintisakkoja ei tarvi maksaa ja poliisi ei voi puhalluttaa.
- Anonyymi
roskapostirobotti1 kirjoitti:
Kyllä dipsomaanina olemisessa on etunsa! Poliisi ei voi puuttua rötöstelyyn, eikä juoksukaljoja noutaessa tarvitse juosta, sillä dipsomaattinen koskemattomuus estää poliisia tai vartijaa puuttumasta asiaan. Lisäksi pysäköintisakkoja ei tarvi maksaa ja poliisi ei voi puhalluttaa.
Lontoossa 80-luvulla, eräs Libyalainen diplomaatti tappoi poliisin, eikä saanut mitään seuraamuksia siitä.
- Anonyymi
Silmie vällii
https://www.youtube.com/watch?v=vSjLCWcnDT8
Tässä sinulle hyvä juomalaulu - Anonyymi
Mien taiteilija J Uotisen tavoin en jää koskaan eläkkeelle vaikka pientä elaketta saankin käpyjen, spanttiesineiden ja muiden hyvien kamojen keräilystä.
Hylätyistä polkupyöristä teen toimivia fillareita hyvän naapurikamun alakerrassa.
Kun saan Gato Negroo lasillisen työpäivän jälkeen, se tasii, niin tasii. - Anonyymi
Tänään join kovaan janoon litran rasvatonta kirnupiimää. Ei siinä tölkissä lue, että kirnupiimää vaan rasvatonta piimää. Mahtava juoma. Terve vatsa sen kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684511Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004018- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262583Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602492- 462364
- 391917
- 471898
- 301656