Hurjaa touhua, kylmäävää

Anonyymi

Uutissa oli, miehelle selvisi puolisonsa uskottomuus ja tappoi vieraan miehen sänkyyn naisen katsellessa, myönsi vielä tekonsa. Naiselta vois kysyä, oliko nainti sen arvoista että salapano kuoli.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun mielestä siis oli aivan oikein, että mies tappoi?
      Pitäiskö tappajalle antaa mitali, vai mihin sinä pyrit tällä aloituksella?

      • Anonyymi

        Et tainnut ymärtää uutista, ymmärrän hyvin että jollakin voi kiehahtaa kun joku nussii omaa vaimoa, itsekö katsoisit vaan vierestä ja sanoisit jatkakaa toki. Tappaminen ei ole oikein mutta teon motiivin voi ymmärtää, se on eri asia kuin teon hyväksyminen. Onhan noita muutenkin tapahtunut, siinä erittäin raaka esimerkki mihin uskottomuus voi johtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymärtää uutista, ymmärrän hyvin että jollakin voi kiehahtaa kun joku nussii omaa vaimoa, itsekö katsoisit vaan vierestä ja sanoisit jatkakaa toki. Tappaminen ei ole oikein mutta teon motiivin voi ymmärtää, se on eri asia kuin teon hyväksyminen. Onhan noita muutenkin tapahtunut, siinä erittäin raaka esimerkki mihin uskottomuus voi johtaa.

        Jos tapaus se mitä luulen, kyse ei ollut "kiehahtamisesta", vaan kyseessä oli vakaasti harkittu murha. Ase oli harkittu etukäteen ja vedetty viinaa ennen kuin menty tappamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymärtää uutista, ymmärrän hyvin että jollakin voi kiehahtaa kun joku nussii omaa vaimoa, itsekö katsoisit vaan vierestä ja sanoisit jatkakaa toki. Tappaminen ei ole oikein mutta teon motiivin voi ymmärtää, se on eri asia kuin teon hyväksyminen. Onhan noita muutenkin tapahtunut, siinä erittäin raaka esimerkki mihin uskottomuus voi johtaa.

        Murhaaja olisi voinut jättää avioeropaperit, asia olisi hoitunut sillä, nyt istutaan linnassa yhteiskunnan elättinä vuosi pari ja päästään pois ensikertalaisena. Nyt tässä murhattiin se osapuoli joka ei asiaan ollut syyllinen ja samalla aiheutettiin murhetta syttömän ihmisen läheisille.

        Kenelläkään meistä ei ole "omaa vaimoa" eikä "omaa miestä", on puoliso. Hän on erillinen ihminen, tekee mitä hän itse haluaa, joskus myös sellaista joka ei ole parisuhteen toisen osapuolen mielestä oikein.

        En puolusta pettäjiä, itse en kykenisi pettämään, mutta silti, jokainen parisuhteen osapuoli päättää itse kenen kanssa nai tai on naimatta tai on henkisesti enemmän läsnä mitä oman puolison. Kummallakin on itsemääräämisoikeus ja myös oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

        Tämä koskee myös minua. Ei minulla ole minkäänlaisia oikeuksia pakottaa puolisoani sukupuoliyhteyteen kanssani. Eikä edes elämään kanssani jos puolisoni ei sitä itse halua.

        Parisuhdeongelmia ei käsitellä murhaamalla se kolmas osapuoli.
        "Kiehtaminen" oli totaalisen väärin. Tämä ei ollut mitenkään pikaistuksissa tehty tappo, sitä edelsi tuntien harkinta. Ongelmahan oli tässä tapauksessa murhaajan ja hänen vaimonsa välinen, tämä toinen mies oli sivullinen.
        Asia olisi pitänyt hoitaa murhaajan ja hänen vaimonsa kesken, eikä vaimonkaan murhaaminen olisi ollut oikein. Toista ihmistä ei voi omistaa. Jos ei tykkää siitä mitä toinen tekee, parisuhteesta voi erota. Se on ainoa oikea tie. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhaaja olisi voinut jättää avioeropaperit, asia olisi hoitunut sillä, nyt istutaan linnassa yhteiskunnan elättinä vuosi pari ja päästään pois ensikertalaisena. Nyt tässä murhattiin se osapuoli joka ei asiaan ollut syyllinen ja samalla aiheutettiin murhetta syttömän ihmisen läheisille.

        Kenelläkään meistä ei ole "omaa vaimoa" eikä "omaa miestä", on puoliso. Hän on erillinen ihminen, tekee mitä hän itse haluaa, joskus myös sellaista joka ei ole parisuhteen toisen osapuolen mielestä oikein.

        En puolusta pettäjiä, itse en kykenisi pettämään, mutta silti, jokainen parisuhteen osapuoli päättää itse kenen kanssa nai tai on naimatta tai on henkisesti enemmän läsnä mitä oman puolison. Kummallakin on itsemääräämisoikeus ja myös oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

        Tämä koskee myös minua. Ei minulla ole minkäänlaisia oikeuksia pakottaa puolisoani sukupuoliyhteyteen kanssani. Eikä edes elämään kanssani jos puolisoni ei sitä itse halua.

        Parisuhdeongelmia ei käsitellä murhaamalla se kolmas osapuoli.
        "Kiehtaminen" oli totaalisen väärin. Tämä ei ollut mitenkään pikaistuksissa tehty tappo, sitä edelsi tuntien harkinta. Ongelmahan oli tässä tapauksessa murhaajan ja hänen vaimonsa välinen, tämä toinen mies oli sivullinen.
        Asia olisi pitänyt hoitaa murhaajan ja hänen vaimonsa kesken, eikä vaimonkaan murhaaminen olisi ollut oikein. Toista ihmistä ei voi omistaa. Jos ei tykkää siitä mitä toinen tekee, parisuhteesta voi erota. Se on ainoa oikea tie. Piste.

        Jos tekee jotakin pitää olla myös valmis ottaa toisen teot huomioon mitä oma köytös voi aiheuttaa. Ei kannata tehdä tyhmyyksiä jos ei ole valmis seuraamuksiin. Minä en vois pettää puolisoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut ymärtää uutista, ymmärrän hyvin että jollakin voi kiehahtaa kun joku nussii omaa vaimoa, itsekö katsoisit vaan vierestä ja sanoisit jatkakaa toki. Tappaminen ei ole oikein mutta teon motiivin voi ymmärtää, se on eri asia kuin teon hyväksyminen. Onhan noita muutenkin tapahtunut, siinä erittäin raaka esimerkki mihin uskottomuus voi johtaa.

        Niinpä.
        EI nyt todellakaan oikeuta riistämään keneltäkään henkeä eikä ylipäätäänkään oikeuta väkivaltaa, mutta uskottomuus johtaa pahimmillaan tällaisiin tekoihin.
        Joten kyllä jokaisen sietäisi miettiä, että onko pettäminen sen arvoista. Siis että ottaa edes riskin siitä, että petetty osapuoli tappaa siitä hyvästä joko pettäjän itsensä tai sen, kenen kanssa pettäjä pettää.
        Että eiköhän olisi helpompi, parempi ja erityisesti turvallisempi tapa pistää lusikat jakoon ja eron jälkeen vasta lähteä muiden matkaan.
        Jotkut tosiaan ovat sen luontoisia, että reagoivat pettämiseen noin kiivaasti.
        Korostan vielä tosiaan, etten puolustele tätä surmatyön tekijää, eikä pettäminen oikeuta väkivaltaa. Mutta kun näitäkin käy, johan se on jo nähty ennenkin moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Kirjoituksesi oli kylmäävää touhua. Normaali ihminen sietää pettymyksiä. Eikä ainakaan tapa toista ihmistä.

      • Anonyymi

        Tapetaanhan sodassakin, eikö ne ole normaaleja ihmisiä vai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapetaanhan sodassakin, eikö ne ole normaaleja ihmisiä vai.

        Sodassa ei tapeta pettymyksen vuoksi. Sodassa tappaminen ei ole laitonta. Asioilla siis on suuri ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sodassa ei tapeta pettymyksen vuoksi. Sodassa tappaminen ei ole laitonta. Asioilla siis on suuri ero.

        Monet pettyvät jouduttuaan sotaan, onko nuppis tyhjä.


    • Anonyymi

      Entäs se abortti?

    • Anonyymi

      Turha nostaa tommosia esiin, hullut tekee tommosta. On niitä miehiä, jotka tappaa lapsiaan, puolisojaan, vanhempiaan ym.

      • Anonyymi

        Taannoin uutisoitiin, vaimo tappoi puukolla miehensä, sitä ennen oli eristänyt lapset etteivät nää mitä äiti tekee. Uskottomuus saa usein aikaiseksi vain pahaa ja ihmiset käyttäytyy eri tavoin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe