Henkselit ja vyö

Anonyymi

Kokeilin äsken ilman henkseleitä, mutta tuli tosi epämukava ja epävarma olo, kun joutui koko ajan nostelemaan housuja. Aamuyöllä kokeilin pelkästään henkseleiden kanssa, ilman vyötä. Mutta kalukukkaron kiinnitys pelkkiin vyönlenkkeihin tuntui inhottavalta. Siellä on kuitenkin lompakko ja kännykkä, enkä ole niitä hukannut kymmeneen vuoteen, joten miksi tinkiä turvallisuudesta. Minä en pukeudu tyylin takia, vaan käytännöllisyyden. Totta kai olisi kiva olla ilman henkseleitä, jos housut pysyisivät ylhäällä pelkän vyön avulla. Sitä paitsi alunperin vyö ei edes ole tarkoitettu housujen kannattelemiseen.

Mitäpä olette mieltä?

t. Oolofi_69

3

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä käytän usein sekä vyötä että henkseleitä. Henkselit pitää housut hyvin ylhäällä ja vyö pitää farkkujen housunkauluksen ryhdikkäänä. Jos pitää henkseleiden päällä puseroa niin vyö myös hyvin piilottaa henkselien klipsit näkyviltä kumarrellessa. Mä olen kyllä hyvin tyytyväinen henkseleiden käyttäjä, pelkällä vyöllä ei mitenkään tulisi toimeen.

Aikasemmin mua vähän nolotti henkseleiden käyttö, mietin et mitä muutkin ajattelee jos huomaavat että käytän henkseleitä. Yhtenä päivänä satuin vaan huomaamaan että parhaalla kaverilla oli henkselit päällä niin rohkaistuin ja nyt käytän henkseleitä käytännössä aina.

• Anonyymi

Jos henkselit on piilossa puseron alla niin silloin usein käytän sekä vyötä että henkseleitä. Jos ovat näkyvillä niin silloin pelkkiä henkseleitä.

• Anonyymi

Jos käyttää Y-mallisia henkseleitä niin minusta vyö on oikein paikallaan, ne pitää housujen vyötärölinjan suorana ja henkselit pitää housut ylhäällä. Vyön ei tarvi olla edes kireellä. H- tai X-mallisisia henkseleitä (missä on takana kiinni kaksi nauhaa) vyö ei ole välttämätön, housut pysyvät ryhdikkäästi ilmankin. Sitten on tietty vielä heavy duty-henkseleitä työkäyttöön (kuten palomiehille) missä on neljä kiinnikettä housuihin takana, niiden kanssa ei ole vyölle mitään tarvetta ellei siten tarvitse vaikkapa työkaluvyötä.

Mä itse käytän farkkujen kanssa yleensä H-henkseleitä ilman vyötä. Toimivat hyvin ja ovat mukavat päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      182
      11366
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2355
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1831
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1775
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1413
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe