Nainen hoiteli raskaana olevan vaimoni

Anonyymi

Vaimoni on siis neljännellä kuulla raskaana, ja hän on voinut koko raskauden ajan todella huonosti. Useimpina päivinä hän pystyy vain makaamaan sängyssä pahoinvointien takia. Pissaa ei pysty pidättämään enää juuri lainkaan vaan tarvitsee vaippoja. Silti ei ole tarvetta olla sairaalassa, joten olen hoitanut häntä kotona. Eräs vaimon naispuolinen ystävä asuu meillä tällä hetkellä, ja hoitaa vaimoani silloin kun olen töissä. Eilen tilanne oli kuitenkin jotenkin ajautunut siihen, että vaimo oli pyytänyt ystäväänsä hoitelemaan hänet vibraattorilla. Kaveri oli sitten tehnyt työtä käskettyä. Ymmärrän, että vaimollani on himoja, kun seksistä ei tule pahoinvoinnin takia mitään. Olen silti loukkaantunut, että hän pyysi käsittelyä ystävältään eikä minulta. Onko tämä muiden mielestä pettämistä, vai pitäisikö yrittää unohtaa koko juttu?

16

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan sitä olla raskaana kaikenlaista, vaikee sanoo. Vaimoni pysty seksiin koko raskaus ajan, kolmisen viikkoo ennen synnytystä oltiin vielä yhdynnässä, itse olin et ei kai nyt enää mutta kun vaimo halus niin homma hoidettiin.

      • Anonyymi

        Just näiden viestien takia en halua enää lukea palstalla tiedät mitkä viestit minua ärsyttää nii miksi annat niiden viestien edes tulla läpi. Oli nyt keneltä tahansa nii tiedät että noi tollaset viestit ärsyttää minua todella paljon.


      • Anonyymi

        Kolme viikkoa ennen on vielä kohtuu asia,
        mutta miehen täytyy tarvittaessa auttaa
        vaimoansa joka hetkessä,vaikka ei itsellä
        olisi yhtään tilanteessa haluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näiden viestien takia en halua enää lukea palstalla tiedät mitkä viestit minua ärsyttää nii miksi annat niiden viestien edes tulla läpi. Oli nyt keneltä tahansa nii tiedät että noi tollaset viestit ärsyttää minua todella paljon.

        Rakas en ole raskaana.


    • Anonyymi

      Seksillä on kautta maailman yritetty käynnistää synnytystä ja hoitaa jos mitäkin
      ongelmaa,koska naisen olotila on todella epämukava raskauden aikana.Kysyy miestä
      kun erotiikka ei ole hitustakaan ja siinä
      on kyse vain suorituksesta miehen ja naisen
      välillä.

      • Anonyymi

        Siinäpä suoritat sitten seuraukset kun nähdään. Huora olet


      • Anonyymi

        Spermasta liukas kohdunkaula auttaa synnytyksessä


      • Anonyymi

        Jopa neuvolan täti sanoi että seksi käy vielä ihan hyvin lopussakin kunhan on hellä.


    • Anonyymi

      No mitä tuosta.

    • Anonyymi

      Ettei satu kaalimato.

    • Anonyymi

      Taitaa olla vähän muitakin ongelmia kuin raskaus, jos ei pysty pissaakaan pidättelemään.

      • Anonyymi

        Et sitten sattunut osaamaan lukea tätä provoa sairaaksi saduksi alkujaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten sattunut osaamaan lukea tätä provoa sairaaksi saduksi alkujaan?

        En tietenkään. Pohdin lähinnä, että onko aloittajan morsmaikku ehkä koirille sukua, kun on tuossa vaiheessa noin kovasti paksuna.


    • Anonyymi

      ei pysty samaistumaan vaimoon, mutta vibraattoriin voisin

    • Anonyymi

      vaimoa pitää rakastaa, palvoa, lahjoa....

    • Anonyymi

      Naiset ovat arvaamattomia raskaana, mieli teot vaihtuu paljonkin, minä kuitenkin kelpasin tyydyttämään puolisoni seksihalut raskausaikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe