Vaimoni on siis neljännellä kuulla raskaana, ja hän on voinut koko raskauden ajan todella huonosti. Useimpina päivinä hän pystyy vain makaamaan sängyssä pahoinvointien takia. Pissaa ei pysty pidättämään enää juuri lainkaan vaan tarvitsee vaippoja. Silti ei ole tarvetta olla sairaalassa, joten olen hoitanut häntä kotona. Eräs vaimon naispuolinen ystävä asuu meillä tällä hetkellä, ja hoitaa vaimoani silloin kun olen töissä. Eilen tilanne oli kuitenkin jotenkin ajautunut siihen, että vaimo oli pyytänyt ystäväänsä hoitelemaan hänet vibraattorilla. Kaveri oli sitten tehnyt työtä käskettyä. Ymmärrän, että vaimollani on himoja, kun seksistä ei tule pahoinvoinnin takia mitään. Olen silti loukkaantunut, että hän pyysi käsittelyä ystävältään eikä minulta. Onko tämä muiden mielestä pettämistä, vai pitäisikö yrittää unohtaa koko juttu?
Nainen hoiteli raskaana olevan vaimoni
16
627
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä olla raskaana kaikenlaista, vaikee sanoo. Vaimoni pysty seksiin koko raskaus ajan, kolmisen viikkoo ennen synnytystä oltiin vielä yhdynnässä, itse olin et ei kai nyt enää mutta kun vaimo halus niin homma hoidettiin.
- Anonyymi
Just näiden viestien takia en halua enää lukea palstalla tiedät mitkä viestit minua ärsyttää nii miksi annat niiden viestien edes tulla läpi. Oli nyt keneltä tahansa nii tiedät että noi tollaset viestit ärsyttää minua todella paljon.
- Anonyymi
Kolme viikkoa ennen on vielä kohtuu asia,
mutta miehen täytyy tarvittaessa auttaa
vaimoansa joka hetkessä,vaikka ei itsellä
olisi yhtään tilanteessa haluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näiden viestien takia en halua enää lukea palstalla tiedät mitkä viestit minua ärsyttää nii miksi annat niiden viestien edes tulla läpi. Oli nyt keneltä tahansa nii tiedät että noi tollaset viestit ärsyttää minua todella paljon.
Rakas en ole raskaana.
- Anonyymi
Seksillä on kautta maailman yritetty käynnistää synnytystä ja hoitaa jos mitäkin
ongelmaa,koska naisen olotila on todella epämukava raskauden aikana.Kysyy miestä
kun erotiikka ei ole hitustakaan ja siinä
on kyse vain suorituksesta miehen ja naisen
välillä.- Anonyymi
Siinäpä suoritat sitten seuraukset kun nähdään. Huora olet
- Anonyymi
Spermasta liukas kohdunkaula auttaa synnytyksessä
- Anonyymi
Jopa neuvolan täti sanoi että seksi käy vielä ihan hyvin lopussakin kunhan on hellä.
- Anonyymi
No mitä tuosta.
- Anonyymi
Ettei satu kaalimato.
- Anonyymi
Taitaa olla vähän muitakin ongelmia kuin raskaus, jos ei pysty pissaakaan pidättelemään.
- Anonyymi
Et sitten sattunut osaamaan lukea tätä provoa sairaaksi saduksi alkujaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten sattunut osaamaan lukea tätä provoa sairaaksi saduksi alkujaan?
En tietenkään. Pohdin lähinnä, että onko aloittajan morsmaikku ehkä koirille sukua, kun on tuossa vaiheessa noin kovasti paksuna.
- Anonyymi
ei pysty samaistumaan vaimoon, mutta vibraattoriin voisin
- Anonyymi
vaimoa pitää rakastaa, palvoa, lahjoa....
- Anonyymi
Naiset ovat arvaamattomia raskaana, mieli teot vaihtuu paljonkin, minä kuitenkin kelpasin tyydyttämään puolisoni seksihalut raskausaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106