Yksinäiset vuodet saavat aikaan sen että lopulta eivät olekaan enää kilttejä ja kunnollisia. Sitten vahtaavat nuoria naisia silmä ja joku muu kovana.
Syrjinnän vaikutus kiltteihin ja kunnollisiin
11
<50
Vastaukset
Itse asiassa katkeroidutte, syrjäydytte, hankitte päihdeongelman, erakoidutte kämppäänne, mistä maksanne poksahdettua sairaalan kautta kuoppaan.
Määrittele kiltti ja kunnollinen..
Vaikka pitäisit itseäsi kuinka kilttinä ja kunnollisena, muiden näkemys voi olla esimerkiksi omituinen...
Tai nöösi...
Väritön...
Eikä millään pahalla sanottuna.
Kyllä miehessä pitää olla vähän särmää ja kulmikkuuttakin. Saa olla niitä huonoja puoliakin, liian kiltti on liian kiltti ja se kiltteys on sitten jo huono puoli...
Ja kunnollisuus, ..mitä se tarkoittaa?- Anonyymi
Eipä ne täysin yksin jääneet ihmiset ole kilttejä saati kunnollisia. Oikeasti kilteillä ja kunnollisilla ihmisillä on lämmin lähipiiri joka välittää. Oikeasti kiltit ja kunnolliset ihmiset ovat haluttua parisuhdemateriaalia.
- Anonyymi
Soopaa selität. Ei sitä aina itse voi valita onko lähipiiriä, ihminen voi olla oikeasti kiltti ja kunnollinen olematta sosiaalisesti aktiivinen. Myöskään eivät tuollaiset ole sitä haluttua parisuhdemateriaaia.
- Anonyymi
Kiltti ja kunnollinen kuin kilttiin pukeutunut skotlantilainen olio.
Minun mielestäni tuo virus-korona tilanne näyttää nyt paljon pahemmalle kuin keväällä kun aletaan jo sulkemaan kokonaan koulujakin ja muita, kohta korona tekee tuloaan joululahjaksi oikein. - Anonyymi
Ätmistä tulee masentunut juoppo koska ei kukaan välitä ätmistä ja ätmit ei saa koskaan naista.
- Anonyymi
Pitäisi tehdä varmaankin ... huomenna lasagnea, knorr-paketti on ja lihat tuota varten.
Kiltit ja Kunnolliset, voisi olla oikeastikin joku tv-sarjan nimi kuin Salaiset Eläimet. - Anonyymi
Joo niin sarjojen nimiä: Salatut Eläimet, Kiltit ja Kunnolliset, Kauniit ja Vihreät.
- Anonyymi
Mielikuvitus rajaa vai rajaako, kaikista voi syntyä kaikenlaista, riippuen taustoista, kokemuksista, persoonasta, ajankohdasta ym? Onko manipuloitavissa helposti? Kaikilla on omanlaisia heikkouksia, onko omat tekemiset kuinka kontrollissa vai onko virran vietävissä?
Asenne ratkaisee, onko tahtotila minkälaiseen käytökseen olemassa ja motivaatiota jollain tavalla aktivoitumaan vai passivoitumaan? Optimisti vai pessimisti, skeptinen vai myönteisesti suhtautuva eteen tuleviin asioihin? Onko toivoa vielä olemassa vai onko usko mennyt kaikkeen tulevaan? - Anonyymi
Jos ei juo viinaa porukoissa nuorena niin vanhana sitten on yksin ja syrjitty. Viinaa on pakko juoda että saa kavereita ja naisiin voi tutustua.
t viinamies - Anonyymi
Näin hän itsensä ilmoittaa tulevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960