Jos näkisit ikkunastasi autovarkaan autosi kimpussa

Anonyymi

mitä tekisit? Asiallisia vastauksia.

13

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soita polliisille

    • Anonyymi

      Varustautuisin huolellisesti ennen paikalle suunnistautumista.

    • Anonyymi

      Kävelisin rauhallisesti auton vierelle ja pyytäisin varkaalta vinkkiä millä ajatteli saada autoni käyntiin. Itse en onnistunut siinä kolmeen kuukauteen.

    • Anonyymi

      Hälytin alkaisi ulista ja 🐰 menisi pöksyyn silminnäkijöiden edessä ja luikkisi pakosalle!👅👅👅

      • Anonyymi

        Hälytin alkaisi ulista, ja silminnäkijöillä menisi 🐰 pöksyyn, kun varas vetäisi magnumin esille!👅👅👅


    • Anonyymi

      Antaisin varkaan viedä ihan vapaasti reistailevan, ja toimimattoman skodani. Eihän siitä ollut kuin harmia......🤣

    • Anonyymi

      En juuri mitään, kuvia ottaisin.

      Jos ihme tapahtuisi ja varkaat saisivat auton liikkeelle, asettaisin etänä maksiminopeuden 80 km/h (minimi, hitaammaksi ei saa), antaisin jatkuvia äänimerkkejä ja vilkuttaisin valoja. Siinä voisi tulla varkaalle kuumat paikat. :-)

    • Anonyymi

      Huutaisin ikkunasta ohjeen, että varmasti vievät toyotani niin kauas, ettei sitä ikinä löydy. Palautusoikeutta ei ole.

      • Anonyymi

        Minä varkaana kiittäisin anteliaisuuttasi kovasti. Skeidoihin kun en edes koske niiden epäluotettavuuden takia.


    • Anonyymi

      Soittaisin poliisit ja ottaisin vakuutusyhtiön tarjoaman uuden auton 30% auton arvosta käteisenä.

    • Anonyymi

      Katselisin naurussa suin ja odottaisin kuin istuu penkille.Siellä rautanauloja laudassa joissa on kaikissa väkäset eli siihen jää ja sillä hyvä. Linnaankaan ei moisesta joudu sillä jokainen saa rakennustavaroita autossaan pitää ja millä todistavat että minä sen laitoin kun pidän auton oivet aina auki en lukittuna ettei ikkunoita hajoiteta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe